Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Succes Loutje! Wij zijn er voor je!

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Esprit wat een hartelijk welkom! hihi wordt er helemaal happy van! Wat een prachtige foto's van jullie beepje en wat een schattig neusje! ja de verhuizing was hels...heb me soms afgevraagd of het ooit nog wat zou worden hoor hihi, moeten nog lampen kopen en dingetjes wegzetten en ophangen enzo maar het voelt al als thuis, en het gaat achteraf super snel dus jullie hebben ook super snel weer jullie eigen knusse nestje!
    Ik kan me voorstellen dat je er zo op gereageerd hebt, zijn aparte uitspraken en zeker voor meiden die al het een en ander achter de rug hebben komt dit erg hard aan! Snap ook niet goed dat iemand zoiets plaatst dan weet je dat je zulke reacties krijgt...

@ Linka HOI! hoe is het met je?

Dikke xxx

3. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!
    Zo komt het weer een stapje dichterbij

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,terechte trots,wat een schattie.....
    Ik kan niet wachten en jij ook niet volgens mij,hihi..
    We hebben geen kijkers meer gehad,balen!
    Maar we doen wel mee met open huizen dag eind april,jullie?

@Austin,we krijgen 04-04 de sleutel,spannend!
    We hebben er onwijs veel zin in!
    Met onze meiden gaat het heel goed,hier zijn ze ook flink bezig hoor,ik heb iedere keer een big smile als ik ze voel,heerlijk!
    Laat ze ons maar voelen dat ze er zijn niet dan?

@Loutje,ik hoop dat jullie er saampjes uit gaan komen meissie!
    Succes vanavond!

Nou ik ga koken,vanaaf komt de thuiskapster en mn lieve collegaatje(LC,zo noemen we elkaar,LievelingsCollega,hahah)

Fijne aaf!
    xxx

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Austin:Ja schatje hè, lijkt op mij hihihihi.....
    Thanks voor je begrip, ben ook niet de persoon er naar om zo fel te reageren, maar werd hier echt niet goed van!

@Arri: las net je berichtje, vervelend joh van je darmen! Ik ken t niet, maar hoop dat t gauw weer wat beter gaat! Heeft je VK geen advies hiervoor?

@Joy, jeetje meis, dan heb jij ook wel een druk bestaan gehad zeg! Hartstikke knap van je dat je je 2 kids alleen hebt opgevoed, dar zal niet makkelijk zijn geweest! En nu nog een kleintje onderweg, petje af voor jou. Weet niet wat de reden is van het alleen opvoeden, maar wilde dit wel ff kwijt!

@Miranda: meis, gaat het wel met je? Kzag je reactie ff tussen door....kan me indenken dat het erg moeilijk voor je is om zoiets te lezen! Dikke knuf!

@Daisy: hoe ist met jou? Moet voor jou ook moeilijk zijn om zoiets te lezen! Dikke knuf hoor!

Liefs

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Daisy:Kan idd niet meer wachten, maar is wel beter, hihi! Nu maar wegzwijmelen bij de DVD!
    Wij doen ook mee aan de open huis dagen, hopelijk komt daar iemand met een vette portemonnee op af, vriendjes met de bank mag ook van mij ;)......

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Esprit: ja het gaat wel hoor.
    Maar wist echt even niet wat ik met zo'n discussie moet!
    Tuurlijk hebben wij het er ook wel over gehad dat "het leuk" zou zijn als we een jongen zouden krijgen.
    Daar heb ik me ook wel schuldig over gevoeld.
    Maar we zijn dolgelukkig met onze 4e meid.
    Het is toch ook het belangrijkste dat je kind gezond is.
    De rest zal je toch een zorg zijn.

Mooie foto's heb je hoor!

@Loutje: succes met jullie gesprek meid.

@Binnabinna: gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

Verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb. :oops:

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    @binna: Proficiat met de ondertrouw, ikzelf van het beetje saai. Misschien dat het hier in België iets anders aan toe gaat. Het gebeurd hier bij de priester en niet op de gemeente.

@loutje: Veel sterkte, er zijn zoveel moeders die het alleen kunnen, waarom zou jij dat niet kennen. Wie weet kom je nog wel de ridder op het paard tegen.

Wat betreft die eindeloze discussie die hier gevoerd is... Iedereen heeft het recht om een eigen mening te hebben, er zijn er tegen en er zijn er die er niet tegen zijn maar mondje toe houden. Zo heb je de eeuwige discussie van mensen die tegen/voor abortus, euthanasie en dergelijke zijn. Laat ieder zijn eigen mening hebben hoe hard die soms kan zijn. Het is natuurlijk de manier hoe je het overbrengt.

Vandaag op zoek gegaan naar een nieuw kamertje voor ons "Joske". Heb eentje naar mijn zin gevonden, nu mijn ventje overtuigen ;)

Bij ons nog 8 keer slapen tot de trouw, duimen jullie mee voor goed weer! De zenuwen beginnen toch al parten te spelen. Dit weekend nog even naar de ardennen om de zinnen te verzetten.

Kunnen jullie mij erop zetten voor 21/04 voor de volgende echo! Lekker op de verjaardag van het ventje.

9. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik ben het absoluut niet eens met de manier waarop SMS91 hier reageerde op dit topic, maar over die porsche . . . . Je kan wel je leven omgooien als je geen kinderen zou kunnen krijgen, of als een zwangerschap misgaat. Het zal inderdaad het verdriet niet kunnen stillen. Maar je moet ook niet je hele leven stil blijven staan bij het verdriet.
    Ik ken mensen die probeerden kinderen te krijgen en waarbij het niet lukte. Ze hebben toen uiteindelijk allebei een motor gekocht, en genieten van het leven. Natuurlijk moet je dan wel nog een hoop verwerken, maar misschine is dat dan wel gemakkelijker met motor of porsche dan zonder . . . Het komt nu misschien heel raar over omdat SMS91 zo over de rooie is, maar zou ze het niet op deze manier bedoelen?

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Jammer dat je niet in de buurt van Weert woont. Ik had je graag een paar mooie ringen willen verkopen.
    ;)
    (www.dianavanderlinden.nl)

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    We hadden nog niks van de makelaar gehoord, dus heeft mijn man gisteren opgebeld. Nou blijkt dat het nog een paar weken kan duren voordat ze komen kijken (?!?!?!?!?).
    Sjonge jonge, ons blij maken met een dooie mus!

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Diana:Tjee, dat is wel teleurstellend ja! Je houdt er toch rekening mee....nou dan maar succes voor over een paar weken!

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Espri kwam niet door jou hoor meis die discussie die was er toch wel gekomen.
    Maar even over druk hebben ik heb het dubbel;zo druk want allebei mijn kinderen hebben adhd en de oudste in combinatie met gedragstoornis noa .

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Joy: oei das idd druk....ik werk met kinderen waarvan een groot gedeelte adhd heeft en ben altijd blij wanneer ik weer naar huis kan! Niet om de kids hoor, maar dan ben ik erg toe aan rust....Wij hebben 8 jongeren op de groep van 14 tot 18 jaar, is niet helemaal te vergelijken natuurlijk, maar weet wel wat adhd voor een drukte geeft! heb je wel hulp van anderen om je heen?
    Krijgen ze ook medicatie? En NOA? Wat is dat?

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ binabinna gefeliciteerd meissie met je ondertrouw.

@esprit meis het is echt jouw schuld niet het was gewoon een discussie tussen twee meiden die het niet met elkaar eens zijn en erg fel zijn. klaar ik vind het ook een rotstreek om zo'n topic te openen en deelde je gedachte wel over welk woord we voor haar hebben. hihih

@ austin joeperdepoeperdepoepie austin is terug! leuk meissie we heben je gemist.

@ miranda ............................. helemaal met je eens geen woorden voor . jij hebt je meissie moeten opgeven en dan zoiets.....................
    gr kim

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @ noa betekent dat hij van elke stoornis wel wat heeft dus niet onder 1 kopje te plaasten.Ja heel moeilijk allemaal dus daarom viel dat van dat topic ook helemaal verkeerd.Maar ik heb pgb en me oudste heeft medicatie maar echte hulp is er niet echt.Had van de week ook crisis met hem hij is van concerta over gegaan op ritalin en dat gaat dus niet goed.
    Hij krijgt er nu een medicijn bij risperdal sinds vandaag en als dat niet gaat lukken zal ik weer een besluit moeten nemen met hem.
    Want wil niet dat hij het hele gezin op de kop zet maar dat zal je wel heel goed begrijpen als je met zo,n kinderen werkt.
    Hij heeft de ernstige vorm van adhd en dan die gedragstoornis er nog is langs is extra moeilijk.

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ daisy die laatste opmerking richting miranda geldt trouwens ook voor jou.

gr kim

18. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @iedereen: Wat een heftige discussies en woorden wisseling. Ik denk persoonlijk dat je het met zo'n topic ook wel een beetje zelf uitlokt. Van te voren weet je dat je het geslacht van je kindje niet kunt bepalen en dat je dus zowel kans hebt op een meisje als op een jongen. Vind TS haar uitspraak dan ook absoluut niet gepast.
    Met het vergelijk van een kind of een porsche kan ik helaas ook niet mee eens zijn, wij hadden van tevoren afgesproken, dat wanneer het niet spontaan zou kunnen, wij niet de MM in zouden gaan, maar dat betekend niet dat wij dan geen leegte zouden voelen! Ik zou het absoluut niet willen missen en wellicht waren we dan toch de MM ingaan. Sorry, maar vind deze uitspraken echt een beetje ver gaan.
    Meer wil ik er dan ook niet over kwijt.

Binnabinna: Gefeliciteerd meis! Hebben jullie er een beetje een leuke dag van gemaakt?
    @Austin: Hoi Meis, welkom terug, we hebben je gemist. Alles goed met jou en je beebje? Wat fijn dat jullie zo huis zo super naar jullie zin, nu maar lekker ervan genieten Austin.
    @Loutje: Heel veel succes vanavond meis.
    Esprit: Dat vind ik nou eens hele wijze woorden!
    Ben het helemaal eens met je reactie!
    Wat een onwijs mooie foto's van jullie kindje.
    @Daisy: Veel plezier vanavond
    @Miranda: precies de gezondheid staat toch ver boven het geslacht. En natuurlijk kan ik begrijpen dat je zeker met al drie meiden het leuk zou vinden als het een jongetje was geweest, maar gelukkig ben je ook super blij met je 4e meid!
    @Aykietje: Meis, wat spannend. Hoop inderdaad op wat beter weer voor jullie.
    @Diana: Zoals jij het nu formuliert, kan ik me er wat bij voorstellen. Maar ik denk wel dat het iets is wat je toch altijd mee zal dragen, zeker wanneer je wel graag een kindje zou willen, maar het niet lukt.
    Pfff dat is balen van de kijker. Nou hopen dat ze in ieder geval toch nog komt en dan natuurlijk ook gelijk koopt!
    @Joy: Pff meis, petje af voor jou hoor.

Weer een werkdag achter de rug. En het weekend komt alweer in zicht. Maandag 20 weken echo. Joehoe!
    Verder voel ik me eigenlijk wel ok. Merk alleen dat ik na zo'n dag als gister (hele huis opgeruimd en schoon gemaakt) ik wel meer last van mijn bekken krijg dan anders.
    Manlief zei al, dan moet je dat niet meer doen, maar ja, wie doet het dan?

Morgen heb ik cursus bedrijfshulpverlening, ben benieuwd...... En morgen ben ik officieel op de helft! Hihi.

Ga vanavond even bij een vriendin een bakkie doen. Gezellig.

Liefs, Naat

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    *30-07-2008:/ Wordt:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*07-08-2008:
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt:

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt:
    # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:
    # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt:
    # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt:

*15-08-2008:
    # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt:
    # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt:

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

* ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 17
    :baby: JONGENS: 10

* Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast!
    vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg

AGENDA:
    26-3: Passiepaard 20 weken echo
    26-3: Happy1980 Verloskundige
    26-3: Rebbel 20 weken echo
    26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.)

27-3: Natas1 20 weken echo
    27-3: Alieke 20 weken echo
    27-3: Daisy controle
    28-3: MissyN verloskundige
    28-3: Marone 20 weken echo
    28-3: Schatje1 20 weken echo
    28-3: Maxi 20 weken echo en jarig
    28-3: Bumba 20 weken echo
    28-3: Arri 20 weken echo
    31-3: Tammie 20 weken echo
    31-3: Mees 20 weken echo
    31-3: AmyLee 20 weken echo
    31-3: Naat80 20 weken echo
    01-4: AmyLee verloskundige
    02-4: Noura verloskundige
    02-4: Jelske 20 weken echo
    02-4: Jikke verloskundige
    02-4: Happy1980 20 weken echo
    03-4: Pien (SM591) 20 weken echo
    03-4: Bemy 20 weken echo
    03-4: Gea 20 weken echo
    03-4: Arri verloskundige
    03-4: Babsie 20 weken echo
    04-4: Alieke verloskundige
    04-4: Sjorsje 20 weken echo
    08-4: Maxi gyneacoloog (controle)
    09-4: Jikke 20 weken echo
    09-4: Daisy pretecho
    09-4: Loutje 20 weken echo
    09-4: Binnabinna 20 weken echo
    09-4: Kiki verloskundige
    10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG
    11-4: Schatje verloskundige
    12-4: Austin 3D/4D echo
    17-4: Janine 3D echo
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Sjorsje verloskundige
    28-4: Mariel pretecho
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    08-5: Miranda echo
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    24-5: Naat80 3D pretecho
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoei, ik heb een hele ‘forumruzie’ gemist! En nou is het topic waar het allemaal om begon ook al weg. Ik mis ook alle opwinding ;)

Loutje, heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Misschien moet wat er gebeurd is even bezinken en komen jullie er toch samen uit. Volg je hart en je kan het vast aan, samen of alleen.

Binnabinna, gefeliciteerd met je ondertrouw! En veel plezier met de voorpret naar de bruiloft toe. Wanneer is de grote dag?

Aykietje, spannend hoor: bijna trouwen!

En nog een aantal goede berichten over echo's (Joy weet ik nog, de rest niet meer bij naam... :oops: ): gefeliciteerd allemaal!

Vandaag hadden we de 20-weken-echo en alles was helemaal goed! We zijn echt heel blij en gaan het vanavond samen vieren.
    Nog geen nieuws van de anderen die hun echo vandaag hadden?

Deel Deze Pagina