Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @ Austin, welcome back

@ Binnabinna, proficiat met jullie ondertrouw

@ Joy, ik begrijp dat het niet makkelijk voor je is.

@ Loutje, ik hoop dat jullie er saampje's uit kunnen komen.

@ Diana, Jij hebt wel gelijk Ik denk ook dat als kinderen krijgen niet lukt je dan wel op een andere manier probeert van het leven te genieten door bijv. 't kopen van een motor/porsche Maar kan me moeilijk voorstellen dat iemand daar nu al over gedacht heeft? Daar denk je toch pas aan als alle hoop verloren is? Ik heb altijd ''gehoopt'' dat ik kinderen zou kunnen krijgen maar er is nog geen 1 dag geweest dat ik me afgevraagd heb wat ik ging KOPEN als het niet zou lukken!
    ter info:
    En ik heb 'm ook echt wel geknepen toen we met kinderen begonnen bij mij is nl. op 16-jarige leeftijd een cyste uit mijn borsten gehaald en op 18-jarige leeftijd een cyste zo groot als een aardappel geknapt in mijn buik!

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Joy: Dat is wel een heel ruime handicap dan zeg! Tjee! Kan me voorstellen dat je er voor waakt dat niet je hele gezin er aan odner doorgaat! Misschien, hoe moeilijk ook, al eens aan weekend en vakantie opvang gedacht? Ookal is het alleen om jezelf en je dochter even te ontlasten van alle aandacht die hij opeist en alle drukte die er met hem mee komt? Nieuwe medicatie is altijd lastig hè, altijd maar weer afwachten wat het beste is voor hem en wat het beste werkt! Meis wat een zorgen! Dikke knuf vanaf hier hoor en ik zend je heel veel rust ;)......

Thanks meiden voor het geruststellen van mijn gevoel over de discussie!

En wat een lieve reacties op mijn foto's! Had ook niet anders verwacht, hihi kan ja niet anders bij zon schatje ;) Uche uche uche hihi...

@Chantico: super dat je echo goed was! Veel plezier met het vieren van deze behaalde mijlplaal!

@Naat80: Thanks meis! En idd, wie doet het dan? Ik heb geen kaboutertjes die er voor zorgen dat mn huisje aan kant is als ik thuis kom....Iki ga hier in huis niet veel meer doen, tis allemaal dozen, dus dat wordt dan dweilen met de kraan open....alleen het hoognodige, tis maar voor 2 weekjes.....

@Linka: door de discussie helemaal niet op jou gereageerd. Sorry! Las jouw reactie op Loutje...loopt het met jou en je vriend ook niet helemaal lekker dan? heb ik wat gemist?

@Bemy: kan me voorstellen dat je m geknepen hebt! gelukkig allemaal goed gekomen hè!

Liefs

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bah schrok helemaal van de discussie, had hem ook gezien het bewuste topic.
    deed me ook denken aan een tijdje terug, iemand die hier dingen ging verkondigen die niet waar bleken te zijn. (mamavanjanelle) weet niet of iemand daar van weet. is zo`n drama geweest, en naderhand bleek er nog zoiets te zijn geweest. ik kreeg sterk het gevoel dat dit ook weer zo`n aktie was, maar dat is mijn gevoel.

loutje meid, ik hoop dat jullie er samen uit komen. sommige dingen kunnen een relatie ook sterker maken, ondanks dat het soms heel veel pijn en kracht nodig heeft. wat je keuze ook is, veel sterkte

he austin, welkom terug!

esprit ik ga je fotos nog zien hoor. ben hier aan het spijbelen ;)

binabinna gefeliciteerd met jullie ondertrouw

diana ik ben benieuwd naar je ringen, zal vande week je site eens gaan bekijken

sorry voor wat ik vergeten ben, maar moet nu tussendoor reageren vanaf werk

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wowie mooie fotos hoor

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit, ach, geeft niet, ben al zo gewend van deze forum dat ze niet snel mijn berichten lezen, soms vind ik wel jammer, maar zoals ik al eerder zei dat ik niet me druk zou maken al doe ik met mijn best.

Mja, tussen mijn vriend en mij gaat veel beter dan toen, we moesten ook aan elkaar wennen met samenwonen en plus nog kind erbij waar hij niet was gewend, begrijpelijk, allemaal elkaar aanpassen...

Morgen naar verloskundige, ja pijn wordt alsmaar erger....... :cry: En dan hoor ik het wel wanneer ik 20 weken echo krijg, ben benieuwd!

En Austin, met mij gaat h et wel hoor, geestelijk prima maar lichamelijk totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllll niet dus word ik alsmaar moe van....

Maar wat mij blij kan maken, mijn schoonouders komen morgenmiddag vanuit Frankrijk tot zondagochtend vroeg! Daar heb ik juist wel zin ;)

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Esprit ja dat heeft hij al maar das allemaal maar op gepaste tijden he .Hopelijk slaan de medicijnen aan want zo is het ook niet te doen voor hem niet maar ons ook niet .Heb hem al 2 x eerder op laten nemen en een derde keer zit er zo aan te komen .Wat niet gaat niet en als ik hem niet kan geven wat hij op dit moment nodig heeft geef ik hem uit handen.
    Is moeilijk ms ook moeilijk te begrijpen voor omstanders maar er aan onder door gaan hebben we geen van alle niks aan.

Daarom reageerde ik ook best wel heftig je hebt het gewoon niet voor het zeggen maar om een kind daarom af te wijzen gaat me echt veelste ver.Ik had ook wel een normaal kind willen hebben maar ben toch dolgelukkig met me kids omdat ze ook verder kern gezond zijn.Het had altijd nog erger kunnen zijn.
    Maar we zullen zien kan alleen maar hopen dat de risperdal langs de ritalin nu gaat werken.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ja, ik was zelfs ook geschrokken..... veel mensen wel hoor, alleen begrijp ik het niet, ze heeft dus verloren zoontje maar wens niet graag dat het jongen is, snap ik er geen reet van........ hoe haal zij nou in godsnaam uit dr hoofd!

Sorry ;) Ik kan af en toe nogal hard zijn :p :rolleyes: !

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is jouw kind ziek of zo? Begrijp nu ff niet sorry ivm medicijnen?

Esprit: Mijn stiefbroer (zoon van vrouw van mijn vader) is verstandelijk handicapt met eplepsieaanval, hij heeft meestal elke maand of zo steeds andere medicijnen ivm eplepsie, soms wordt hij duf van, soms wordt hij aggerssief van enzovoort, noem maar op, het was ook heel erg vervelend voor zijn moeder, ze heeft besloten dat hij niet elke week een nachtje thuis komt maar gewoon in instelling blijven en paar uurtjes neemt zij hem mee meer niet, hij is 35 jaar oud en heeft verstand van 4 jaar.

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Linka: wat fijn dat je schoonouders komen zeg! Mischien wel met een lading cadeaus voor je beebje? Ga er maar lekker van genieten! Hoop voor je dat de VK wat adviesen voor je heeft, zo is het genieten wel een stuk minder hè!
    Blij dat het in elk geval tussen jou en je vriend wat beter gaat en aanpassen is altijd een tijdrovend lastig iets! Had echt niks daar van meegekregen hoor!

Liefs

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ach, ik heb al prachtige kado van hun gekregen, Quinny Buzz, hihi! Die had ik al gekocht bij marktplaats, ik dolblij! Ik zou nog foto's maken maar is niet van gekomen, stom he, het is nog zooitje in 1 kamertje maar na het weekend is weer voorbij ;)

Idd, het is gewoon even aanwenne, het komt allemaal wel goed.

Ja, vorige week maandag ben ik nog bij VK geweest, ik moest gewoon extra rustig aan doen, maar tsja, is juist erger geworden, pfff!

Van Arbo heb ik nog niks gehoord, begrijp ik totaal niks van en ook niet van mijn chef. TNT is gewoon af en toe slecht :rolleyes: ! (zal wel arbo brief naar mijn oude adres is gestuurd en plus salarisstrook alhoewel ik al vaak heb doorgegeven)

11. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    *30-07-2008:/ Wordt:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*07-08-2008:
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt:

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt:
    # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: ????/

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:
    # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt:
    # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt:

*15-08-2008:
    # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt:
    # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt:

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

* ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 17
    :baby: JONGENS: 10

* Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast!
    vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg

AGENDA:
    26-3: Passiepaard 20 weken echo
    26-3: Happy1980 Verloskundige
    26-3: Rebbel 20 weken echo
    26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.)

27-3: Natas1 20 weken echo
    27-3: Alieke 20 weken echo
    27-3: Daisy controle
    28-3: MissyN verloskundige
    28-3: Marone 20 weken echo
    28-3: Schatje1 20 weken echo
    28-3: Maxi 20 weken echo en jarig
    28-3: Bumba 20 weken echo
    28-3: Arri 20 weken echo
    31-3: Tammie 20 weken echo
    31-3: Mees 20 weken echo
    31-3: AmyLee 20 weken echo
    31-3: Naat80 20 weken echo
    01-4: AmyLee verloskundige
    02-4: Noura verloskundige
    02-4: Jelske 20 weken echo
    02-4: Jikke verloskundige
    02-4: Happy1980 20 weken echo
    03-4: Pien (SM591) 20 weken echo
    03-4: Bemy 20 weken echo
    03-4: Gea 20 weken echo
    03-4: Arri verloskundige
    03-4: Babsie 20 weken echo
    04-4: Alieke verloskundige
    04-4: Sjorsje 20 weken echo
    08-4: Maxi gyneacoloog (controle)
    09-4: Jikke 20 weken echo
    09-4: Daisy pretecho
    09-4: Loutje 20 weken echo
    09-4: Binnabinna 20 weken echo
    09-4: Kiki verloskundige
    10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG
    11-4: Schatje verloskundige
    12-4: Austin 3D/4D echo
    17-4: Janine 3D echo
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Sjorsje verloskundige
    28-4: Mariel pretecho
    28-4: Marleen controle huisarts
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    08-5: Miranda echo
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    24-5: Naat80 3D pretecho
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie[/quote]

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Linka76 nee me zoon heeft een ernistige vorm van adhd en een gedragstoornis noa

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Joy: is ook een heel moeilijke beslissing! Maar het moet niet gezien worden alsof je je kind zo maar weg doet! In sommige situaties is het beter om de keus te maken. dan heb je niet altijd die strijd met hem, maar kun je juist op een ontspannen manier lekker mama zijn! De zorgen blijven, maar zo krijg je wel rust en een rustige mama kan al zo veel meer voor hem betekenen! Ik ken het zo uit mn werk....hoeveel verdriet het doet om je kind uit handen te geven, strookt zo tegen je moedergevoelens in, ookal weet je dat het t beste is! Zo krijgt t kind wel proffesionele hulp die hij nodig heeft en kun je er voor hem zijn als moeder en hem op die manier alle liefde geven en ben je niet constant bezig als hulpverlener meis....O wat een moeilijke keuze en wederom petje af voor jou!

@Noura: thanks meis, nu al een modelletje hè, hihi...

Liefs

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh, dat is wel vervelend voor hem en ook zwaar voor jullie allemaal, ik hoop dat hij toch positief aankijkt in toekomst.....succes meis!

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Zie net dat het een gezellige dag is geweest hier op het forum :)

Voor de rest niet veel te melden

Kusjes

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Linka: das ook heftig zeg! Tja hoe moeilijk ook, zoals ik voor Joy ookal op schreef, soms is dat de beste keus...Ookal druist het tegen al je gevoelens in!
    Wat raar dat je van de ARBO nog niks gehoord hebt! Ik zou er als ik jou was wel achter aan gaan hoor, desnoods zelf naar personeelszaken stappen! Dan toon je initiatief (wordt heel positief gezien) en dan wordt er ook actie ondernomen! Niet te lang afwachten meis!

Liefs

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Esprit Das precies wat je zegt soms voel ik me geen moeder meer vooral de laaste tijd maar meer rechter en politie agent terwijl ik ook heel graag mama wil zijn.
    Maar we kijken nu even met de ggz af wat deze medicatie gaan doen werkt dat niet dan ligt het plan er al een beslissing vanuit mijn kant.
    Hij verdient gewoon het beste en al is dat even niet thuis dan moet dat maar zo .
    Maar komt vast wel goed en hou niks minder van hem ms nog wel meer dan als hij gewoon was geweest.
    Een hele zorg is het wel maar ja ik weet dan ook niet anders heb er 2 he me dochter heeft ook adhd alleen is die makelijker in omgang heeft het dus niet zo zwaar als hij.
    Komt allemaal goed is mijn uitgangs punt altijd waar een wil is is een weg alleen loopt die soms wel heel raar je leven door .

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Joy: das waar meis, het gaat altijd met upd en downs....What doesn't kill you makes you stronger....acceptatie is vaak het moeilijkst, denk dat jij dat punt al voorbij bent...ik wil je heel veel sterkgte wensen met alles wat er nog komen gaat! Ik hoop dat je leven en dat van jouw gezinnetje over een tijdje een stuk ontspannender gaat verlopen! Dikke knuf

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ austin nou er is een vrouw die had een topic geopend en daar geschreven dat zo totaal niet blij is met het feit dat ze een jongen krijgt omdat ze niet van blauw en stoer en zo houd. en toen zijn daar natuurlijk reachties op gekomen en ook op deze topic. en die liepen nog al uit een gelopen van me kaar. de meeste meiden deelde niet ieders mening en toen kwam er een beetje woorden. en toen werddt sms boos. en die vertelde weer van alles en nu wil ze niet meer mee lezen hier. (zo kort samen geval ) snap je hem jullie hebben een hoop gedaan in het huis. zak je wek heel moe van zijn. maar wel gelukig

@ joy ja moet maar even kijken wat we doen met de ring.
    zomer komt er ook aan zijn je vingers weer dikker

@ lautje ben blij dat je gaat praten vanaf mischien komen jullie er nog een beetje uit.

@ espirit nou met me werk gaat het goed.zijn toch zelf ook tot inzicht gekomen dat drie dagen werken het niet zou op lossen dus ga vanaf volgende week 7 uur per dag werken ipv 9. hoop dat de moe heid minder wordt.morgen bloed priken weeten we ook meer.

@aykietje ja het is in nl alleen maar betalen en klaar voor jullie is het al snel heb je alles al klaar. wij nog helemal niet

@ diane dat zou wel handig geweest zijn dan

@ weet niet meer wie het vroeg of we lekker samen zijn gaan eten.maar nee zit aleen op de bank met een bakie eten hij is met zijn werk vergaderen en eten :rolleyes:

@Chantico 16 mei

@bemy jeetje dat is niet niks. en dan maakte ik me al druk omdat ik jaaren de pil door heb geslikt dat heb bij ons mischien niet lukte
    :oops:

@Linka76 jeetje meis doe je wel voorzichtig. en ik weet het met die arbo wordt er ook moe van.

@Joy72 jeetje meis.dat is ook dan een zwaar leven.wist niet dat je het aleen doet. heb nu wel heel veel bewondering voor je. ben zelf opgegroeit met broertje met adhd en dat was zekker neit altijd een pretje voor mijn maar ook apsoluut neit voor me ouders.en wat zegt die eterbak laats dat ie vindt dat ie niet streg genoeg opgevoed is. :rolleyes: hij vindt dat als kinder vervelend zijn ze in een leege kamer moeten ziten. en niet zoal hij naar boven gestuurd worden naar ze kamer met speelgoed. ach zit nu in de pupertijd ben benieuwt als hij ooit vader is.

nou weet het veder ook neit meer te vertelen

liefss

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Esprit dankje wel zo ga lekker in bad en in bed hoe dan ook in neem me rust wel ;) .
    Wie weet slaan die medicijnen wel gauw aan na 2 weken moet dat merkbaar zijn dus we gaan van het beste uit .

Slaap lekker meiden voor staks en fijne avond nog

Deel Deze Pagina