Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Esprit en joy weet je wat ik het ergste vondt juist de aceptatie van ander. die zeiden tegen mijn ouders altijd geef hem maar aan ons wij voeden hem wel op en zo. echt mensen hebben altijd een grote mond. maar hij mocht nooit eens bj een vriendje eten of slapen daar was ie te druk voor.

2. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    hahahah binnabinna daar ben ik ook benieuwd naar want me kids later doen als ze zelf kids hebben.
    Maar doe het al alleen sinds de geboorte van me dochter das bijna 8 jaar nu dacht nieuwe liefde maar dat liep ook is ff heel anders dan ik verwacht had .
    Maar je word er wel sterker van hoor en ben heel geduldig wat dat betreft en kan veel hebben.
    (ook al lijkt het ms dat ik even op de kast zit maar een discussie net als vanmiddag ga ik echt niet uit de weg hahaha 8) )

hahah nou ze mogen het gerust proberen van mij hoor wedden dat ze gillend terug komen brengen binnen een paar uur :)
    Joh ik laat ze kletsen beste stuurman staan altijd aan de kant he dat stukje ben ik ook wel voorbij .

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach meid, sommige dingen moet je eigenlijk snel vergeten (hoe moeilijk het ook is) en het zal mij niets verbazen dat het mischien weer diezelfde persoon is die hier de boel zit op te ruien, en dus alles liegt.

las ook het stukje dat jij het een tijdje wat moeilijk had inje relatie. ik denk dat iedere relatie zijn moeilijke momenten kent. ook mijn relatie heeft het af en toe wel moeilijk gehad, maar ik denk dat iedere crisis waar je door heen gaat je relatie sterker maakt.
    ik en mijn man zijn beiden anders dan aan het begin van onze relatie, je veranderd zelf en zodoende ook je relatie. samen groei je en kom je er hopelijk als een sterke eenheid uit.
    ( haha ik klink als dr phill :rolleyes: )

joy ik heb met bewondering je reakties gelezen, vind hetheel knap van je want het lijkt me heel moeilijk om je staande te moeten houden. ik heb er echt bewondering voor!

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Och noura ook hier heb je geen keuze in hahahah dat kun je krijgen met kinderen en ik denk altijd maar het kan nog veel erger dat houd je ook wel op de been .Een kind verliezen lijkt me nog veel erger dan dit hoor ik heb hem en haar nog bij me snap je .
    Daarom ook de felle reacties van vanmiddag vanuit mijn kant .In de wereld is meer leed dan alleen zitte te brulle om het geslacht van een baby .

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @ DR Phil, hihi....Je hebt wel gelijk hoor, geen enkele relatie is zoals die begon, je groeit samen of je groeit uit elkaar....
    Hadden we hier dan iemand op de site die rare niet kloppende verhalen vertelde? De naam kwam me wel een beetje bekend voor....Snap je niet hè dat er mensen zijn die verhalen gaan verzinnen....

@Binna: vind dat wel een beetje sneu voor je dat je alleen op de bank zit! Denk die zit met champagne in de jacuzzi ;)...
    Moet ook niet makkelijk voor jou zijn geweest, opgroeien met een broertje die adhd heeft....Ben idd benieuwd hoe hij zelf met kinderen om zou gaan, zo makkelijk praten soms hè....En de arrogantie van mensen hè om te denken dat zij het wel even beter kunnen, tsssss.....En als puntje dan bij paaltje komt laten ze t afweten.....
    Hoop dat de aanpasing op je werk wat beter voor je is!

Liefs

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hello. Ik see dat er ook een apart topic is voor august mums! Dat word ik ook! Dit heb ik geschreven bij voorstellen.

Mijn name is Elle en ik ben een paar weken geleden verhuisd van de US naar Nederland. Ik ben wel Nederlandse (half) maar ben toch een beetje vreemd hier.
    Leuk dat deze site bestaat. Hier in Nederland gaat het toch bestwel anders dan in America. Ik hoop hier een beetje vriendinnen te maken.

Ik woon nu tijdelijk in een hotel in Amsterdam met mijn man. Begin april is ons huis klaar. We zijn in 2006 getrouwd en ik ben 19 weken zwanger. Wij zorgen voor Christopher (4). Chris is het zoontje van de zus van mijn man maar zij is dood gegaan in een ongeluk. Hij noemt ons mummy and daddy.

Leuk om hier te zijn

Elle

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    zolang me partner er maar is als we getrouwd zijn op de trouwdag. Nee ben het wel gewend. want het is iedere week wel 1 keer.En het voor deel is dat ik dan de dingen kan eten die hij niet lust. ja ben er ook heel benieuwt naar hoe me broertje zal zijn als ie (volwasen ) is. Maar zie wel al dat ie het nu dat ik een kindje krijg wel heel leuk vindt. en ben benieuwt of ie dat ook vindt als het huilt of stinkt (omdat het gepoept heeft ben erg beneiuwt.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Welkom Elle!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb bijna alles bij gelezen, maar tis te veel vandaag :oops:

Wat leuk dat je nog daar aan denkt!
    Ik ga 5 weken van te voren stoppen. Dan heb ik dus nog 11 weken daarna, plus 3 weken vakantie = 14 weken na bevalling. Voor de rest gaan we maar even kijken hoe het loopt en waar het schip strandt, maar met deze plannning weten het kdv én mijn werkgever even genoeg.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ ellen welkom bij de augsus mama en wat leuk dat je mee komt kletsen. we hebben ook een lijst waar op staat hoe we heten en hoe oud we zijn en wat we volgens de chinese kaleder verwachten en wat we zelf denken. mischien wil je er ook op dan moet je even je gegevens door nemen.

maar wat leuk dat julie in nl komen wonen. en waar gaan jullie wonen.?

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha die Noura :p ! Haha! Dhr Phill ;)

Idd, in begin waren wij erg verschillen, nu nog maar we zijn al naar elkaar gegroeid, gelukkig maar, maar tsja...

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hoi Elle! Welkom hier! Wat een overgang lijkt me dat van US naar dit kleine landje! En wat lief (meer dan dat) dat jullie zorgen voor Christopher, heftig lijkt me dat ook zeg, zo jong en dan al zo'n groot verlies!
    Nou veel kletsplezier hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs Esprit

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Fijn natas, dat dat nu geregeld is! En idd maar kijken waar het schip strand...

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Ach LInka, verschil moet er zijn, zo hou je nog wat pit in je relatie hè....hier ook wel is de nodige discussies, sport is het dan om er samen uit te komen en dat lukt altijd wel....

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    ja en ook Myrna en mijn vriend elkaar aanpassen, soms zorg ik voor 2 kindjes :rolleyes: !

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Tja meis...dat krijg je als je de verstandigste persoon in het gezin bent ;)....ze moeten allebei nog leren....enne mannen zijn over het algemeen altijd een beetje kind...kijk maar wat er met ze gebeurt wanneer ze de griep hebben...hihi...

17. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hey hello. Wat leuk dit. Iedereen is echt aardig. Even kijken of ik goed kan antwoord geven op de vragen.

- ik ben op 20 august gepland
    - ik weet niet wat het wordt (mijn man weet zeker een boy!)
    - we blijven in Amsterdam wonen (nu in hotel)
    - Chris was 1,5 toen Ann dood ging, dus ik weet niet of hij haar echt herinnerd

Hebben jullie al names bedacht? Wij vinden het erg moeilijk.
    Wat is de chinese calender?

Elle

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Namen valt idd niet mee! Meisje zijn we al over uit, maar voor een jongen? Pfffff.....

De Chinese kalender is de geslachtskalender, deze staat bijna onderaan in het menu linksboven....hiermee kun je kijken of je een jongen of een meisje wordt volgens de kalender...

19. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Volgens de calender wordt het een jongen! Aiden zal blij zijn! We shall see... :D

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Elle: welkom hier en welkom in Nederland.

Deel Deze Pagina