Hoi dames , Ik ben er ook weer eventjes Ben een dikke week harstikke ziek geweest. Heb wel afentoe bijgelezen maar had de puf niet om te rreageren. sorry Zie dat austin weer terug is welkom back . Iedereen met goede echo's gefeliciteerd . En de jongens zijn aan een inhaalrace bezig. En over dat topic. Ik heb het gelezen en ik vind het echt belachelijk. De meeste mensen hebben wel een voorkeur van een meisje zou ik leuk vinden of een jopngen zou ik leuk vinden. Maar je hebt 50 % kans dat het zo is. Ik moet zelf zeggen dat ik dacht dat het een meisje zou worden.maar het wordt een jongen ik heb een dagje nodig gehad voor er aan te wennen en nu ben ik alleen maar aan het shoppen voor ons knulletje op internet.Allemaal leuke kleren jippie wordt er zo blij van kan niet wachten. En hormonen heb ik ook last heel emo enzo maar dan ga ik nog niet schrijven dat ik helemaal niet blij ben met ons knulletje. Ik was al blij dat hij gezond is , en ik hoop dat alles dadelijk ook goed gaat als hij geboren is. maar dat wilde ik effe kwijt O'ja binnabinna , gefeliciteerd met je ondertrouw als je bloemen kwijt wil mag je ze naar mij sturen. aan de nieuwe mamma welkom Als ik iemand vergeten ben sorry liefs Janine
Dank allemaal for het warme welcome. Aiden komt zo terug van werk dus ik ga stoppen. Hopelijk tot snel Elle 8)
o'ja ik heb ook effe een nieuwe buikfoto erin gezet. Gisteren hebben ze de kinderwagen gebracht. want ze gingen verbouwen in het magazijn en wilde niet dat spullen beschadigd werden. als je dan naar de wagen kijkt dan denk ik oh wat duurt dat nog lang voor dat de baby erin ligt. En wat kamertje betreft wij wilden het rustig en neutraal houden ik heb wel iemand gevonden die er een mooie muurschildering opmaakt. Liefs Janine
@janine, mooie buik hoor @ElleNY, welkom en even niet de afgelopen 20 pagina's lezen want dan krijg je een verkeerd beeld haha. we zijn normaal echt heel aardig tegen elkaar hoor
@Mik,juist,en daarom maakte ik me zo boos snap je m? @Elle,van harte welkom hier! Wat en veranderingen zeg,spannend! Jeetje wat een verhaal over Christopher,wat een geluk dat jullie voor hem willen zorgen,super! @Linka,jee meid,ik had er ook overheen gelezen,sorry Fijn om te horen dat het weer beter met jullie gaat,iedereen heeft zn ups en downs en dat zal altijd zo blijven(anders was het ook maar saai ) @Natas,fijn dat je het nu geregeld hebt joh! @Janine,fijn dat je er weer bent! Mooi buikje hoor! @JennyS,hahah,goed gewaarschuwd! Wat zal ze wel niet van ons denken @Esprit,daarom heb ik ook een beetje fel gereageerd op zoiets belachelijks,kan ik me nog kwaad over maken,maar ach aan de andere kant,zou TS gewoon reacties uitlokken? Maar we houden erover op heeh,laten we weer gezelligheid creeren.. Laten we lekker trots en helemaal bij zijn met onze beebjes! Verder heb ik niet teruggelezen sorry! Meiden morgen met de 20weken echo,heel veel succes en kijkplezier! Wij mogen morgen ook weer onze meiden bewonderen,jippie! Ik ga naar mn bedje toe! Slaap lekker! xxxDais..
@ Elle: welkom hier! gezellig dat je mee komt praten! @ binna: gefeliciteerd! bij ons was ondertrouw erg grappig. niet heel bijzonder of zo, maar de ambtenaar deed het wel erg leuk. @ degene die bijna gaat trouwen: doe lekker rustig aan joh en vertrouw erop dat alles goed zal gaan! bij ons was het echt geweldig! de hele dag genoten en geen moment zenuwen gehad! @ Janine: mooi buik! @ alle anderen: succes in jullie omstandigheden (partners, vrienden, bi, spanning voor de echo...!) Spastische darm is inderdaad hetzelfde als spastisch darmsyndroom. ik had het de 1e maanden heel erg. echt elke dag. de vk hoopte dat het met 3 of 4 maand over zou gaan. het is nu inderdaad wel wat minder vaak, maar als ik het nu heb, lijkt het wel erger... ik vind het erg pittig! vooral als je daardoor je werk moet afzeggen. ik werk sowieso nu maar 2 dagdelen ipv 2,5 dag. moet waarschijnlijk binnenkort naar bedrijfsarts... griezels! vind ik echt eng! hebben jullie ervaring met bedrijfsarts? en hoe ging dat? welterusten en tot morgen waarschijnlijk, Ariska PS. ben weer wat vrolijker: heb vanavond gewerkt aan m'n studie! super!
@Arri: TS betekent Topicstarter, degene die een topic opent. En wat bedrijfsarts betreft: ik heb er hele goede ervaringen mee. Zeker bij klachten die verband houden met zwangerschap. Daar hoor ik nauwelijks rare verhalen over de arbo. Succes meid.
Ja is ook raar van Arbo en van mijn werk, ik heb gezocht naar telefoonnummer, maar kan niete vinden, ik dacht dat ik had bewaard, zucht !
@austin: welkom terug meid! fijn dat het goed met je gaat! @elle: welkom! verder lees ik later alles bij! (behalve die discussie! ) hier een blije rebbel! alles was helemaal goed tijdens de 20 weken echo! we zijn helemaal blij, was toch even spannend! liefs rebbel
Welkom ElleNY @Rebbel ow wat fijn dat alles goed is,ben je weer gelijk een stuk geruster he als de echo goed is .
Ik lees vanavond even thui sbij, maar wilde jullie laten weten dat de 20 weken echo vooralsnog goed was. Ik moet donderdag terug omdat ze dr ruggetje niet goed konden zien. Ze ligt nog steeds als een egel met haar tenen in dr neus. Alle afmeting waren op het gemiddelde, ben dus superblij en enorm gerust gesteld! Bye bye
Wat veel verhalen weer! Austin: welkom terug! Elle: welkom in ons topic! Rebbel: fijn dat alles goed is met jullie baby! Passiepaard: fijn dat ook jullie echo goed was, hopelijk laat ze donderdag wel alles zien Meiden die vandaag echo's of controles hebben: succes! Als ik mensen vergeet, sorry er zijn zoveel pagina's bijgekomen. Liefs, Puck
Welkom! Wat leuk een mede halve Amerikaan op het topic. Bij mij is het alleen precies andersom, ik ben opgegroeid in Nederland en zomers doorgebracht in The US. Gefeliciteerd met je zwangerschap! xxx
goeimorgen meiden. nou het de rust is weer terug gekeerd op het forum. zag dat passiepaard terug was van de 20 weken echo gefeliciteerd. en dat alles bij rebbel ook goed was toppie ik heb net bloed geprik en krijg de uitslag dinsdag dus ben benieuwt. nu lekker rusten. liefss sabrina
Sorry Meiden, ik heb alles bij gelezen maar ben het weer kwijt ! Ben vandaag HEEL ERG MOE misschient dat het daaraan ligt ? Gisteren wel iets leuks meegemaakt ik lag op bed en dacht het kleintje te voelen, dus ik mijn hand er naar toe. En terwijl ik mijn hand erop leg voel ik het kleintje van links naar rechts door m'n buik jumpen. Ben er helemaal van onder de indruk !
ElleNY; welkom! (kom je ook uit New York?) Ik weet niet meer wie het over de bedrijfsarts had, maar ik heb er ook wel goede ervaringen mee. Ik ben er dinsdag geweest en hij vond het beter als ik niet meer ging werken, ivm BI en harde buiken. Dus ze houden er best rekening mee, en het is erg fijn als er iemand achter je staat, vind ik. Nu voel ik me minder schuldig dat ik thuis blijf. groetjes, Philly