sorry hoor wist niet dat je kwaad werd ja ik weet het ook wel maar ja ik werk voor hun en voor mijzelf en dat laatste kan wel dus wil ik ook niet zo'n trutje zijn . ik ga volgende week nog werken en als het dan nog niet gaat ga ik in de ziekte wet. dankjewel meis gr kim
Ik kwaad? neej hoor, je had al eerder aangegeven dat je nogal last van hebt ! meis meis meis! Koppig ben jij wel he Maar ik begrijp je het wel, ik had ook geprobeerd bij TNT, eigen wijk, nieuwe wijk en ging toch niet meer en toch in ziektewet! Baal ik eigenlijk wel ervan.
Hey meiden, Wat een goede berichten over de echo's! Jippie, weer een mijlpaal bereikt! Gefeliciteerd! Linka, meis, doe t kalm aan hoor! Kan me voorstellen dat stilzitten tegen staat als er nog zo veel moet gebeuren, maar met pijn e.d moet je hoe moeilijk ook ff de boel de boel laten hoor! Je moet nog zo lang! Jij en je beebje zijn nu echt belangrijker! Tjee Mik, wat stom zeg! Ze denken veel te makkelijk lijkt me...zo van: ach Mik komt wel dus laat maar lekker werken, hoeven we dus geen rekening met haar klachten te houden! Vind dat zo lullig, dan doe je je best en voel je je schuldig tegen over je werk, want je wilt zo graag en wordt er zo'n misbruik van gemaakt! GROM hoor! Kom voor jezelf en je beebje op meis! Maagzuur heb ik de laatste tijd gelukkig geen last meer van, kzal ff afkloppen, is zo vervelend! Miranda: is het nog gelukt om een stapelbed te vinden? @Elle: zo'n echo is zo leuk! Wij hebben afgelopen dinsdag een extra echo laten maken en we hebben nu ons kindje op dvd! Zo super om te zien! Tja, je moet het wel zelf betalen, maar had het er graag voor over! Sta je al wel ingeschreven bij een verloskundige? Dat gaat in america volgens mij allemaal in het ziekenhuis of niet? Daar had ik laatst ook al over geschreven. Geloof dat we hadden afgesproken om bij elkaar te komen wanneer de beebjes lekker veilig in onze armen liggen en we weer op de been zijn...dat zal dan Oktober worden geloof ik... @Austin: ik heb ook de kriebels om van alles te kopen voor t nieuwe huisje! Vooral spullen voor in de tuin, nu hebben we een plaatsje, kon ik me niet zo op uit leven.... Hoe waren de echo's en vk-bezoekjes vandaag meiden? lekker genoten van jullie beebjes? Allemaal goed gegaan? Nou, kga ff alle kaarten inplakken die we hebben gekregen voor onze zwangerschap, leuk leuk leuk! Liefs
@ mik he meis! wat een klootzakken op jouw werk zeg! vind het zo lullig je doet je best om toch op te komen dagen ( wat heel veel mensen al niet eens zouden doen ) en dan gaan ze er nog misbruik van maken ook nog! kan ik me zo boos om maken! gewoon doen wat jij wilt dan hebben ze gewoon pech! @ Esprit leef jij je maar eens lekker uit op de tuin hoor meis! Nu heb je de ruimte geniet er lekker van! He dames hebben jullie eigenlijk al nagedacht over hoe jullie de tuin in gaan richten? ik bedoel i.v.m. kindveiligheid enzo? xxx
kim wat een onbeschoft gedoe op je werk, klinkt of ze geen respect voor je hebben, ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest, ziek melden! eigenlijk moet je je nu gelijk ziek melden, ze houden geen rekening met jou, waarom jij dan welmet hun? esprit veel plezier met kaartjes plakken
@ austin nou wij gaan zo ie zo deze zomer de tuin inrichten dus konden daar nu meteen over na denken. wij gaan alles betegelen en aan de achter kant komt een over kaping en daar onder komt een hoekbank en een kast met wat plandjes en meer niet dus is dan wel kind vriendelijk in het miden komt nog een ronde picknick tafel. dus helemaal goed
Wij gaan deze zomer ook de tuin aanpakken en zat er ook zo'n beetje over te brainstormen...misschien iets met gras of in een ingebouwd zandbakje ofzo.... En inderdaad dat van jouw klinkt super kindvriendelijk lekker rustig! xxx
Kom even snel langs rennen Daisy, vanille vla schijnt goed te helpen tegen maagzuur. En meiden (Kim en Linka bijvoorbeeld) : goed voor jullie zelf zorgen en op tijd kappen met te veel dingen doen hoor! Da's verplicht
Zo terug van boodschappen doen, ik zei al tegen mijn vriend via sms nu kappen elke dag boodschappen, want afgelopen zaterdag moest hij werken daarom konden wij niet wekelijks boodschappen doen, pff! As zaterdag weer! En nu neem ik rust..... Gras in tuin? AAAIIII dan moet je wel elke week of maand maaien !
De tuin is helemaal bestraat gelukkig, dus geen gras....dus geen grasvlekken in de kleertjes , haha nee hooor, dat hebben de vorige bewoners al gedaan, dus eigenlijk is de tuin helemaal af...ze hebben met stenen borders gemaakt waar de planten in staan....er komt sowieso een zandbak en een schommel met glijbaan voor de kleine, maar dat doen we pas wanneer het kindje er gebruik van kan maken.... @Linka: leg je toch kunstgras, hoef je ook niet te maaien, hihi.....
Mijn vriend doet elke week de boodschappen, luxe hè! Hij vindt het leuk om te doen, nou ik hou m echt niet tegen,hihi....
even ego, maar ik maak me zorgen! Heb best vaak last van duizeligheid enzo (heb ik al eerder genoemd), maar de laatste tijd gaat het elke keer samen met enorme buikpijn. mijn hele buik verkrampt dan... ik krijg het bloedheet en wordt draaiierig. ik heb dit eigenlijk nooit echt zo gehad als ik gewoon 'veilig' thuis ben, maar elke keer als ik in de stad loop of boodschappen doe... ik vind het zo eng worden! volgende week pas naar vk... Maar wie kent dit ook? of wie heeft er tips... ik vind het zo vervelend en eng worden, ik durf haast niet meer alleen weg... :'(
Arri: het lijkt wel of de bloedtoevoer naar je hoofd minder is, kan ook bloeddruk zijn, ik zou echt even de huisartsen post bellen, zij geven advies aan de telefoon, of anders gewoon even naar je eigen huisarts? better be safe than sorry? Allemaal: we hebben de uitslag van de vruchtwaterpunctie! alles is supergezond, geen openruggetje, andere enge ziektes of down! en we krijgen deze keer een jongetje! kan iemand mij op de lijst zetten?
Nou wij hebben nog 'n flinke klus, mijn man wilde persee een grote vijver toen we op ons nieuwe plekje gingen wonen. Nu kan hij dus een heel groot scherm erover heen maken. Want ikzelf vind het levensgevaarlijk 'n vijver! hopelijk met de juiste aanpassingen wordt het 'n stuk veiliger !
Gewoon even de huisarts bellen en je ijzer, suiker en bloeddruk later controleren. Dan weet je zeker dat alles goed is. succes!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: jongen # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 17 JONGENS: 11 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 27-3: Daisy controle 27-3: Ari 20 weken echo 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 28-3: Maxi 20 weken echo en jarig 28-3: Bumba 20 weken echo 28-3: Arri 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 31-3: Mees 20 weken echo 31-3: AmyLee 20 weken echo 31-3: Naat80 20 weken echo 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 24-5: Naat80 3D pretecho 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie