hee mensen, Ik heb even naar de vk gebeld. vond dat toch iets makkelijker dan naar de huisarts. De uitslag was best een teleurstelling voor mij. Zoals zij nu kon zien, was het puur een kwestie van je lichaam en de energie. Zwanger kost natuurlijk energie, en mijn lichaam heeft die energie op dit moment niet. daardoor daalt de bloeddruk en wordt ik duizelig, zweterig enzovoort. De buikkrampen zijn de welbekende harde buiken... Ik vind het best wel pittig: ben namelijk al van 2,5 dag werken naar 2 halve dagen werken gegaan. En de vk gaf nu dus heel nadrukkelijk aan: rustiger aan doen... en ik doe al zo weinig... ik zit al zoveel thuis... hoe moet dit nu! ik heb ook echt even gehuild, mijn man gebeld en daarna nog een uur met mijn moeder gepraat... ik vind het zo echt heel pittig! Moet morgen nog wel even mijn urine laten testen op eventueel een blaasontsteking. dat kan er ook nog wel achter zitten. Al met al: ik moet heel veel laten bezinken, rustig nadenken, volgende week heb ik gesprek met mijn werkgever en hopelijk wodt ik daar ook iets wijzer van. Het was namelijk de bedoeling dat ik weer meer zou gaan werken... maar weet dus niet of dat zo verstandig is! Ik wil zo graag... maar het mag ook weer niet ten koste van ons kindje en van mijzelf gaan... het zal nog wel even pittig worden denk ik... Sorry, voor dit lange ego-berichtje, maar moest het even kwijt! Leuk , weer een jochie erbij: gefeliciteerd! wij hebben over 2 uur de echo... ook dat is weer spannend... wij willen het geslachtnog niet weten, maar het wordt natuurlijk een medische keuring, dus ben wel erg benieuwd...
nou ja wij hebben een hele grote vijver van 1,5 mtr bij 5 mtr en 1,5 mtr diep. dus die moet afgedekt worden met betonijzer. wij houden koikarpers dus de vijver wegdoen word helemaal niets maar we moeten wel zorgen dat onze kleine dondersteen er niet invalt he! meiden bedankt dat jullie zo bezorgd om mij zijn. ik laat ben ik bang altijd te veel over me heen lopen door mensen van mijn werk en ze maken gewoon gebruik van mijn goed willen doen maar ik ga volgende week nog een keer kijken en dan zien we het wel. @ arri meissie ik weet dat van mij niemand het aan zal nemen hihihihih want ik luister zelf ook niet maar ga voor je beebje en niet voor je werk. ga ik nu ook doen. @jennifer gefeliciteerd met je gezonde kereltje geniet ervan! @bemy ik ken het zoals je hierboven kan zie hihihih let wel op he meissie goed afdekken. hoe gaan jullie dat doen? @natas ik ga luisteren hoor! gr kim
@ Arri: Het belangrijkste is naar je lichaam luisteren, als het teveel wordt dan wordt het teveel, de werkgever moet daar maar rekening mee houden. @Jennifer70: Proficiat met jullie zoon! @Mik25 Ook jij goed luisteren naar het lichaam. Teveel is te teveel. Ik heb tot hier toe nog van niets last. Ik zal maar hout vasthouden dat het ook zo blijft.
@ arri meis gewoon naar je lijf luisteren en het rustig aan doen! jullie geloven het nooit maar mijn zusje uit Amerika belde testraks om te vertellen dat ze nu 7 weken zwanger is! xxx
Mik25, zullen we dan afspreken dat we samen voor ons kindje en voor onszelf zullen gaan? Ik vind het zo moeilijk... kan het niet accepteren! houd het dan in dat ik echt moet stoppen met werken? werk nu 2 halve dagen... Moet het dan echt nog minder...?
aykietje: mijn werkgever is echt geweldig. Hij zal nooit teveel van mij vergen! Hij heeft mij verplicht om minder te gaan werken... Maar nu zitten zij op school ook in een vervelend pakket: veel uitval van leerkrachten enzo... dus ik wil ook niet nog meer zorgen bezorgen... Austin: gefeliciteerd met je nieuwe neefje of nichtje! alleen jammer dat het zover afspeelt...
@ austin wij willen straks zo'n schelp zandbak. kan je het mooi makelijk legen en schoon maken.want zand moet ieder jaar ver verst worden. en ik zelf wil ook zo'n opblaas zwembad zo'n grote maar ja dat is nu al meer voor me zelf en straks voor de kleine. alleen als ze groter zijn moet je juist weer een ander bad want dan mag de rand niet te hoog zijn anders komen ze er niet uit. @ arie wel goed luisteren he naar de vk. gewoon voor je zelf en de kleine kiezen. kan straks weer genoeg werken en dit geld natuurlijk ook voor onze kim @ jennifer gefeliciteerd met het goede nieuws en the boy @ bemy en kim je hebt nog minsten 1,5jaar voor dat die kleine de tuin echt onveilig gaat maken @ austin gefelicteerd met je zusje en wat leuk samen zwanger. nou meiden ik heb veder weingi beleeft veel geslaapen vandaag. liefss
Mik, wat leuk wij hebben ook een grote koivijver. Die van ons blijft dit jaar nog even gewoon liggen. En volgend jaar komt er een nieuwe, maar die wordt opgemetseld,dus dan kan de kleine er niet in lopen. En het eerste half jaar wordt er toch nog niet gelopen Net de 20 weken echo gehad. Alles was helemaal goed met onze kleine. Wij willen het geslacht nog niet weten, dus er is ook niets gezegd. Ik heb nu ineens sterk het idee dat het een meid wordt. Maar dat zien we dus vanzelf! Fijn dat ik weer zoveel goede verhalen hoor. Helaas lees ik ook over heel moe, niet lekker enzvoort. Ik ben daar gelukkig net weer overheen. Ben een paar dagen ziek thuis geweest. Alleen maar op de bank gehangen en geslapen. En vanaf toen ging het een stuk beter met mij. Dus mijn advies, neem ee paar dagen rustdag!
akielepink wat fijn te horen dat de echo goed was jennifer jij ook al zulk mooi nieuws, lekker genieten nu, en weer een jochie erbij, leuk hihi wat grappig dat ik hier iedereen over zandbakken hoor, dat duurt nog wel een tijdje voor ze dat snappen mijn zoontje krijgt er een van oma, deze zomer austin gefeliciteerd arri wat fijn jou werkgever, maar je moet wel naar je lichaam luisteren, mischien dat het over een paar weekjes beter gaat waarom was de uitslag een teleurstelling? het is toch eigenlijk best fijn dat het iets is wat bij de zwangerschap hoort en niet iets "ernstigers" doe rustig aan meis, nog een paar maandjes en dan heb je je prachtige beebje en veel plezier met jullie echo mik volgens mij ben je veel te lief, ook nu zeg je weer dat je het volgende week weer aankijkt, terwijl je vanmorgen volgens mij al over je grens bent gegaan.
Hello ladies, hier is ze weer 8) Alles ziet er weer goed uit bij onze dametjes,gelukkig! Ik heb zelf een recept gekregen voor het brandend maagzuur en wat betreft mn bekken,niks aan te doen,rustig aan doen,gaat vanzelf weer over weet je waarom,omdat de zwangerschap ook weer over gaat,hahah wat een grapjas zeg! @Esprit,wat een luxe zeg dat je vriend de boodschappen doet,mijn schattie ook hoor als ik ben werken anders moet ik het zelf doen... @Linka,tsja de meeste mannen houden niet van winkelen,jammer heh! @Jennifer,wat een supergoed nieuws zeg! Gefeliciteerd met jullie zoon! \/ @Arri,succes bij jullie 20 weken echo! We horen het strakkies! @Mik,ja hoor hier nog zo'n muts,en maar denken dat we onmisbaar zijn maar owee,ze denken alleen aan hun zelf dus doe jij dat ook maar heh! @Aykietje,wat fijn dat jij nergens last van hebt joh,houden zo! @Austin,wat een leuk nieuws zeg,gefeliciteerd Tante! @Binna,lekker hoor veel slapen,denk dat ik dat vandaag ook maar ns ga doen... @Alieke,wat een heerlijk nieuws dat alles goed is! Wij willen ook een tuin met daarin gras en tuurlijk de benodigde speelartikelen,lijkt me zoooo leuk! Mn nichtje belde net,hun waren met ivf bezig en moesten 02-02 een test doen,negatief 4 dagen erna ongie en daarna niet meer,dus vandaag een test gedaan en wat denk je ZWANGER! Ik ben zooo blij,hun zijn in totaal al zo'n jaartje of 8 bezig,ik hoop dat alles goed blijft gaan! Verder vandaag de vloer besteld en voor behang wezen kijken,niet geslaagd,we moedten naar huis van mn vriend,ik voelde me zooo misselijk en hoofdpijn,pfff zo maar weer ff liggen! Bumba,Marone,Schatje,Maxi,heel erg veel succes morgen met jullie 20weken echo en veel kijkplezier! @Maxi,jij ook vast een hele fijne dag morgen ! Fijne avond meiden en tot morgen! xxxDais..
Arri, ook voor jou geldt rustig aan doen. Verplicht! Austin, wat leuk dat je zus ook zwanger is, gefeliciteerd. Onze 20 weken echo vanmiddag was goed! Alles klopte, ze is uitgebreid nagekeken : armpjes en beentjes, gesloten rug, de wervelkolom, gevuld maagje, niertjes, middenrif aanwezig, blaas, hartje met 2 kamers en 2 boezems, hoofd en hersentjes, gesloten gehemelte, navelstreng oké, groei volgens schema, etc. etc. En het is nog steeds een meisje Ik zal morgen wat echofotootjes inscannen.
@ austin gefeliciteerd meissie. word je mama en tante. leuk! @arri ik werk drie ochtenden voor de thuiszorg en zal daarmee moeten stoppen helaas. en werk drie hele dagen in de salon maar daar ga ik nog even mee door want dan kan ik zittend werken.DEAL we zorgen goed voor ons kindje @aliekeleppink oke leuk zeg ja wij hebben een koivijver van 15,000 liter met 15 japanse kois erin. en een hele grote put ernaast met alle filterdingen maar die is bedekt met bankirai dus................ we hebben voorin de tuin grote grijze tegels en achterin een bankirai flonder. we hebben net gisteren een grote loungeset grijs gekocht dus ik kan dit jaar heerlijk loungen met mij dikke buik hihihihi @noura hihihih jij ben tlief omdat je mij lief vind. ik ben gewoon een doordouwer. ik wil mijn grensen niet hebben en wil graag alles kunnen ik heb tot ik zwanger was zes dagen per week gewerkt. drie voor thuiszorg en drie voor mijzelf.. ik vind het ook xtra moeilijk omdat ik dit werk eigenlijk niet meer kan maar thuis werken wel. dus voel ik me schuldig. @daisy hihihih we willen gewoon onmisbaar zijn he! nou meiden ik ga filmpie kijken met mijn mannetje vandaag veel veel te veel gedaan dus verplicht op de bank. gr kim
Wij hebben ook een koi-vijver, ik moet zeggen vind het wel schitterend en erg rustgevend maarja nu natuurlijk ook gevaarlijk. ik weet niet precies de afmetingen van de vijver ik heb 'n foto in mijn album gezet waar mijn ventje van 1.80 in de vijver staat Wij willen ook iets van betonnetten over de vijver heen maken.
@ Arrie, je lichaam geeft hetzelf aan ! @ Jennifer, gefeliciteerd met jullie jongetje @ Austin, Dat is leuk nieuws uit amerika, gefeliciteerd. @Akeliekeping, nog meer koi-liefhebbers, leuk joh @Natas & Daisy, heerlijk dat jullie, jullie kindje's weer gezien hebben. Nou tot morgen weer dames, ik ga eens een lekker warm badje nemen. Groetjes,
@ bemy ja nou die is wel 2,2 mtr diep zegt mijn mannetje . hihihihihih wij doen inderdaad betonijzer eroverheen gegalvaniseerd en die verven we met zwarte verf. anders zie je het zo. gr kim
heb net even mijn echo's ingescand bij mijn ouders en toegevoegd aan mijn album. kan er wel uren naar blijven kijken, vindt het zo bijzonder!
Vandaag controle gehad bij de gyn. Alles prima in orde. Volgende controle weer bij de VK en in week 28 terug naar de gyn. 98% dat het een meisje is. A.s. maandag hebben we de screeningsecho. Dan krijgen we vast een bevestiging. Ik ga nu op namenjacht!
heey meiden Net terug van me werk was weer een lange dag (9-20 uur) Dus ben wel moe haha Fijn dat de 20wk echo's en vk bezoekjes goed waren meiden! Ben echt blij voor jullie! Voor de rest niet zoveel te vertellen alleen dat ik nu de uurtjes af ga tellen tot morgen vroeg 10.30 uur Duimen jullie voor me? Ik zal morgen ook even een buikfoto maken want heb zowat geen tijd door dat gewerk de hele tijd haha Groetjes