Oja, 31 maart moet ik weer voor controle naar de VK. Dat is de laatste controle bij haar, omdat we gaan verhuizen naar een ander dorp ga ik over naar een andere praktijk. Vind dat best wel jammer, leerde hun net een beetje kennen....maar goed, is niet anders.... 8 mei krijgen we een 3D-4D-echo. Zou iemand dat op de lijst willen zetten voor mij? Thanks alvast!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 75 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 17 JONGENS: 11 GEHEIM/VERRASSING: 3 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 28-3: Maxi 20 weken echo en jarig 28-3: Bumba 20 weken echo 31-3: Esprit verloskundige 31-3: Tammie 20 weken echo 31-3: Mees 20 weken echo 31-3: AmyLee 20 weken echo 31-3: Naat80 20 weken echo 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Petrabr verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 07-4: JennyS 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 24-5: Naat80 3D pretecho 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
Is geregeld Esprit! Oja, onze meiden krijgen vandaag of morgen hun stapelbed. Hij moest besteld worden, en dan duurt het een paar dagen.
goedemorgen weer, ben vandaag al druk geweest, de zolder opgeruimd. en hele huis gestofzuigd mik leuke wagen en kamertje hoor ik zie dat ervandaag 4 20 weken echos zijn veel plezier schatje, rookt jou man als jij ligt te slapen in bed? of lees ik het nu verkeerd miranda, ben benieuwd hoe ze hun stapelbed vinden, hebben ze al besloten wie er boven mag slapen? weet niet meer wie een harde buik heeft gehad, maar raar gevoel is dat he het schijnt voor de baby als een warme omhelzing te voelen.
De oudste gaat boven slapen. Dat lijkt mij het veiligst. of ze het er nou mee eens zijn of niet. Ze slapen al bijna een jaar bij elkaar op de kamer, dus dat is niet nieuw voor ze. Het scheelt alleen een hele boel ruimte op hun kamer. Hier ook iemand die steeds een beetje in huis bezig is. Afstoffen, stofzuigen en nu weer even pauze. De boodschappen zijn ook binnen voor de verjaardag, ben alleen (natuurlijk!) wel weer een paar dingen vergeten. Ik zag net op Hyves dat mijn teller aangeeft dat ik nog mar 125 te gaan heb voordat ik uitgeteld ben. Joepie \/
Voor de agenda: A.s maandag (31e) heb ik een afspraak bij de gynecoloog en hoor ik hoe of wat nu verder i.v.m placenta.
dankjulliewel voor alle lieve felicitaties! vooral mijn man is erg blij, voetbalfanaat als hij is! hij had onze Gwyneth al op de supporterslijst van Real madrid gezet, komt er nu nog eentje bij! aan alle meiden die erg moe zijn en harde buiken hebben en duizelig zijn etc.etc. doe lekker ristig aan dit weekend, benen omhoog, bed in met een boek, laat je verwennen! er groeit nieuw leven in jullie en daar moeten we voorzichtig mee zijn! werken kunnen we altijd nog! ook makkelijk gezegd, weet ik wel, maar toch... fijn weekend allemaal!
Zit er eigenlijk helemaal doorheen voor vandaag. Misschien komt dat omdat ik vanochtend om half 6 samen met m'n ventje ben opgestaan !
even lekker gaan liggen bemy, helpt mischien mijn dochter heeft een hoogslaper gehad, gaf welmeer ruimte maar wat een gedoe om dat bed op te maken. ze slaapt nu op zolder en heeft weer een gewoon bed ben benieuwd hoe het met de echodames is
jongens jongens, wat een luiwammes ben ik vandaag, vrij genomen om lekker veel te regelen, maar ondertussen nog zowat niks gedaan, hihi. Ga nu dus echt maar eens op pad voor de boodschappen en dergelijke.
@ esprit hihihihih snurken? nou hopen dat dat ook een zwangerschapskwaaltje is en niet blijvend., @miranda leuk hoor meissie weer wat opgeruimd. hihihihihja twee bedden in een kamer is natuurlijk veel rommeliger als een stapelbed. nou maar hopen dat ze geen ruzie krijgen over wie er boven mag. hadden mijn zusje en ik wel namelijk. ik kom net bij de prenetal vandaan en de bugaboo is besteld. heb er gratis een voetenzak en adapters bijgeluld. hihihihihihihi een echte prater word ik als het om geld gaat. het is ook alle maal zo duur he? gr kim
voor degene die het willen weten: ben terug van de huisarts. daarna nog wat boodschappen samen met mijn moeder gedaan... Durf niet meer alleen! Maar de huisarts dacht wel dat de meeste pijn afkomstig was van mijn darmen. krijg nu andere medicijnen. hopelijk helpt dat. maar omdat de pijn ook vrij oppervlakkig was, dacht ze ook aan de baarmoeder. Waarschijnlijk is de baarmoeder ook geprikkeld, doordat de darmen geprikkeld zijn. Toen ik vroeg hoe je daar mee om moest gaan, was haar antwoord: rustig aan doen! Grrr.... de volgende die het zegt, dus het moet gewoon echt. Rust is dus het medicijn. Heb dus ook gelijk met mijn werkgever overlegd. Maandag en woensdag ga ik nog wel voor de klas (is de bedoeling) en dan woensdagmiddag gaan we bespreken of er iets veranderd moet worden... LIjkt mij wel verstandig inmiddels... Sorry, voor dit klaagverhaal! Gelukkig lees ik ook heerlijke positieve verhalen van andere meiden! Mik, knap van je dat geld eraf praten... dat lukt mij nooit, maar eigenlijk durf ik dat ook niet... bemy, ik ga zo ook even liggen, misschien ook een idee voor jou? Ik vier vanavond mn verjaardag... heb er toch heel geen zin in... ben zo moe, heb zo'n pijn!
Hoi dames. Leuk dat het met de meeste van ons goed gaat. Meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier. Zit zelf ook te wachten tot het tyd is om naar de echo te gaan. Ben best een beetje zenuwachtig. Als alles maar goed is. Ik lees hier dat veel meiden heel de dag hun kindje voelen, bij mij is dat nog maar af en toe. Nog even wachten........pffffff wat gaat de tijd langzaam. X Bumba.
Nou, ga daar maar vanuit. (bij mij tebminste). Bij de laatste 3 (incl. deze) zwangerschappen zei mijn man als eerste als ik vertelde dat ik zwanger was, "dat word dan weer op de bank slapen voor mij, met al dat toekomstige gesnurk van jou!" En bedankt he, maar na de bevalling was ik vrij snel van dat gesnurk af. Tijdens je zwangerschap kan je ook meer last hebben van een verstopte neus, en volgens mij heeft dat daar mee te maken. Ik had bij mijn vorige zwagerschap vorig jaar last van boeren. Nu ik weer zwanger ben voel ik dat zo af en toe weer in mijn keel. Heeft iemand een tip. Het is niet echt boeren, het voelt of er in mijn keel wat zit wat ik weg wil hebben, maar het klinkt voor omstanders als boeren. Hier verder alles rustig. Loop echt achter de feiten aan hier in huis qua schoonmaken/houden. Vanmiddag de gang sind mensenheugenis gedaan. Nu even pauze voor mij( koffie met iets waar ik nu helemaal aan toe ben), en dan kijken of ik de fut er nog voor heb om wat te doen. groetnis fan jikke
hihihihih nou gelukkig maar dat het over gaat dat gesnurk. ik heb alleen last van een hele droge neus. en word 's nachts altijd wakker omdat hij helemaal verstopt is. en windjes laten gr kim
@ Mik, wat ontzettend knap dat afpraten van het geld. Ik durf dat nooit eigenlijk. Welke kleuren bugaboo hebben jullie? Wij hebben ook gekozen voor de bugaboo. Die van ons bruine basis met zandkleurige bekleding @Arri, doe maar rustig aan. (ben nummer zoveel die het zegt) Maar luister goed naar je lichaam. En anders eens vragen of je een paar daagje vrij mag om goed uit te rusten. Nu blijf je ook doorgaan. @Bumba, wachten is verschrikkelijk. Wij moesten gistermiddag ook om 15.30. Gelukkig heb ik de ochtend nog gewerkt en om 3 uur konden we eindelijk vertrkken. Spannend hoor! Veel succes. Alle andere dames met een echo vandaag ook heel veel succes! Hopelijk is met jullie kleintjes ook alles goed!
wij hebben de grijze basis met oranje extra bekleding.en je moet gewoon durven want als puntje bij paaltje komt willen ze niets liever als die dingen verkopen. gr kim