Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Moet telkens lachen en heel vaak glimlachen. De baby begint echt te pas en te onpas te schoppen in de buik. Sta ik boodschappen af te rekenen......kaboem. Sta ik kleertjes te kijken....kaboem.
    Vind het echt superintiem en krijg er echt een wij tegen de rest gevoel van.

Hoop dat zo langzaam maar zeker iedereen haar baby heeft gevoeld

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede avond meiden.
    De meiden hebben heerlijk op hun stapelbed geslapen, en er is niemand uitgevallen.
    Het is dus een groot succes! :thumup:

@ Pendrag: sorry dat ik je berichtje niet heb gelezen. :oops:
    Ik doe mijn best om de lijst zo goed mogelijk bij te houden.
    Alsnog gefeliciteerd met jullie meid.

@ Esprit: ik haal vaak gedichtjes van de site geboorte-gedichten.nl en dan kijken bij de index.
    Hier staan allerlei verschillende onderwerpen op.
    Kijk er maar eens. :-k

@ Pertra: hier ook regelmatig een onderonsje met onze meid.
    Heerlijk om te voelen hè

Hier was het ook heerlijk weer, vanmiddag aan het shoppen geweest met mijn ouders en de kids.
    We moesten nog een paar cadeautjes voor Dionne kopen.
    De kids blijven vannacht ook bij mijn ouders slapen zodat wij een avondje uit kunnen.
    Vanavond komen Nick en Simon hier optreden, dus daar gaan we even naar toe. :whistle:

Iedereen nog een fijne avond.

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    *30-07-2008:/ Wordt:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:
    # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt:
    # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*15-08-2008:
    # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt:
    # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

* ER ZIJN 75 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 19
    :baby: JONGENS: 14
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 3

* Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast!
    vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg

AGENDA:

31-3: Esprit verloskundige
    31-3: Tammie 20 weken echo
    31-3: Mees 20 weken echo
    31-3: AmyLee 20 weken echo
    31-3: Naat80 20 weken echo
    31-3: Rachel1984 gynecoloog

01-4: AmyLee verloskundige
    02-4: Petrabr verloskundige
    02-4: Noura verloskundige
    02-4: Jelske 20 weken echo
    02-4: Jikke verloskundige
    02-4: Happy1980 20 weken echo
    03-4: Pien (SM591) 20 weken echo
    03-4: Bemy 20 weken echo
    03-4: Gea 20 weken echo
    03-4: Arri verloskundige
    03-4: Babsie 20 weken echo
    04-4: Alieke verloskundige
    04-4: Sjorsje 20 weken echo
    07-4: JennyS 20 weken echo
    08-4: Maxi gyneacoloog (controle)
    09-4: Jikke 20 weken echo
    09-4: Daisy pretecho
    09-4: Loutje 20 weken echo
    09-4: Binnabinna 20 weken echo
    09-4: Kiki verloskundige
    10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG
    11-4: Schatje verloskundige
    12-4: Austin 3D/4D echo
    17-4: Janine 3D echo
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Sjorsje verloskundige
    21-4: Aykietje gyneacoloog
    28-4: Mariel pretecho
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    08-5: Miranda echo
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    24-5: Naat80 3D pretecho
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

4. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Miranda veel plezier vanavond.

Petra lijkt me super om te voelen.
    Ik voel alleen nog dat hij soms langs mijn buikwand gaat.
    Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
    Maar ik voel nog geen schopjes.
    Kan niet wachten.

Weet iemand waar je zo'n zwangerschapsketting koopt?

Bumba.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Miranda: geeft niets meid. Is nu al weer in orde.

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

even snel een berichtje van mij...

Heb 1 foto'tje gekregen en nog niet eens duidelijk ook :(

Pret echo hadden wij al staan op 21 april

Groetjes

7. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Petra: Bedankt. We zijn al een heel eind gekomen en ik vind hem zo ontzettend schattig worden.
    Ben er al helemaal verliefd op.
    Alieke: Leuk dat jullie meubeltjes ook al bijna komen.
    Licrys: Fijn dat alles goed is met jullie beebje.
    BinnaBinna: Ik probeer er wel op te letten dat ik niet teveel doe, maar ja als je je zo goed voelt, ga je vanzelf ook weer meer doen. Maar de man met hamertje is gisteren niet geweest hoor! Vandaag ook nog lekker een beetje aan de slag!
    Ja een pretecho is inderdaad wel vrij prijzig, maar wel een mooie herinnering voor later. Maar goed over nadenken, meis.
    Esprit: Al weer 22 weken! De tijd gaat echt snel. Leuke avond gehad gisteren?
    Linka: Gefeliciteerd met je nieuwe aankopen. Leuk hoor!
    Alieke: Leuk he om voor de baby te shoppen. Het begint mij hobby ook echt te worden. Maar moet nu toch wat rustiger aan doen, want we hebben al zoveel!
    Mik: Vervelend dat je zo'n rotdag hebt, nog wel wat in je huisje kunnen doen? Hoop dat je je snel weer beter voelt!
    Muis: Voel je je al weer wat beter?
    Snelle: Dus jullie beebje is al lekker eigenwijs! Leuk. Nu al een eigen mening! Maak je borst maar nat.
    Petra: Heel herkenbaar dat de baby je regelmatig schopt. Ik heb ook zo'n drukte makertje in mijn buik! Ik voel haar geregeld en vind het zo heerlijjk gevoel!
    Miranda: Fijn dat je meiden het stapelbed zo fijn vinden! Leuke avond gehad gisteren?
    Bumba: Ik heb zo'n ketting, maar heb geen idee waar deze vandaan komt, heb hem van mijn schooonmoedere gekregen!
    Hopelijk ga jij ook snel je kleintje voelen schoppen, zo'n intens gevoel.

Morgen heb ik de 20 weken echo! Spannend. Manlief heeft gedroomd dat ze het geslacht verkeerd hebben bepaald en dat het dus een jongetje blijkt. Ik denk dat ik dan van de tafel afval als dat blijkt. Heb net het kamertje roze behangen.
    Hihi. Zou wel een stunt zijn, maar ik hoop maar gewoon dat hij ernaast zit!

Mijn schoonvader komt zo weer klussen, komt eindelijk het huis eens helemaal af. Heerlijk!
    Gelukkig zijn het alleen hier en daar nog de puntjes op de i.

Ik zit nog steeds op dezelfde roze wolk als gisteren, voel me super en dat terwijl ik maar weinig heb geslapen vanacht! Hoop dat ik dit nu een paar weken vol weet te houden. En hoop dat jullie dit ook allemaal (nog) krijgen.

Fijne zondag allemaal.
    Ik zal vanavond foto's van het bahangen kamertje plaatsen en dan ook gelijk een van mijn buikje.

Liefs, Naat

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nog niet zo goed in bij lezen maar heb wel veel albums bekeken. Wat een mooie kamertjes en buiken! Hier is een druk weekend met huis verbouwing en decorating. Chris heeft nieuwe vienden gemaakt bij housekeeping in het hotel... erg grappig.
    Wens iedereen een fijne zondag!

Oja, wat is Wiebra?

Elle

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo allemaal!

Wibra, is een winkel. Net zo'n soort als zeeman zeg maar.
    Ik ben gisteravond nog even op pad geweest en heb ook nog een mooi speelkleed gekocht voor maar 5 euro. Heb us 2 grote tassen met spul in huis staan. Maar ja, spuugdoekjes en hydrofiel luiers moet je toch hebben, dus waarom dan niet in de aanbieding kopen. En dit was ook nog eens leuk dus..

Mik, wat vervelend zeg dat je zo weinig kunt doen.
    Ik heb juist het gevoel dat ik op dit moment de hele wereld aankan. Nou ja niet altijd hoor. Maar ik heb dagen erbij dat ik me heerlijk voel en alleen maar trots en blij ben.

@bumba, ik heb mijn ketting gekocht bij www.paskamer.com Ik kon dus ook nergens wat vinden. Dus heb hem gewoon laten versturen ;)

@ degene met het wij tegen de rest gevoel. Ja dat heb ik ook. Zitten we in vergadering op het werk, krijg ik opeens een trap haha. Dan begin ik automatisch te lachen en gaat mijn hand naar mijn buik. Mijn collega's moeten dan ook altijd zo lachen. Vind het heerlijk om hem/haar te voelen.

@miranda, leuk joh nick en simon. Was het gezellig!?

@ snelle, een eigenwijs kind haha, Dat wordt nog wat als het er straks uit is.

Nou dat was het weer even. Voor zover ik het weet.

Hebben jullie ook dat jullie een bepaald product meer eten of drinken
    Ik heb het dus met sinas. Ik was er eigenlijk net een beetje vanaf dat ik dat veel dronk. Maar ik vind thee gewoon niet zo lekker meer en leef zo'n beetje op sinas. En op het moment dat ik geen sinas heb gedronken en sapjes ofzo drink de hele dag dan word ik toch moe. NIet gezond meer.
    Sinas = my energie :D :D

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lekker vandaag 22 weken

joeperdepoeperdepoepie

gr kim

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden.

nou ik ben goed geslaagt hoor bij de hans tekstiel alleen nu nog even de echo afwachten en dan de jongens of meisjes afdeling terug bregen.

nou hoorde ik julie er over dat de wibra van alles in de aanbeiding heeft dus net even de folder beken maar zekker leuke dingen.maar nou ik mijn vraag weten jullie hoelang je hebt om terug te bregen?

liefs sabrina

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ bumba ik heb van die ketingen gezien met zo'n balletjes bij de prenatal

@ miranda en hoe was het bij nick en simon ze zijn echt leuk he

@mik25 hopelijk ben je de dag gisteren toch nog goed door gekomen.
    en in beverwijk en alkmaar en zaandam zit een wibra gefeliciteerd met de 22 weken

@Muis80 balen zeg dat je ziek bent geworden. ik heb afente ook onwijse krampen maar die gaan gelukig ieder keer weg. 1 voor deel nu kan je nog een keer naar de ikea

@petrabr leike he die kleine voelen ik voel alleen de kriebetjes nog maar zou willen dat ik al meer voelde

@schatje jeetje dat is zekker balen dat je niet goede foto's hebt gekregen moet je nog een keer of was het de laatste keer.

@naat dat is wel lekker dat de man met de hamer niet is geweest. en nu weer klussen lekekr he als je huis helemaal af is. ik ga denk het wiegje nog maar een keer schilderen. ben benieuwt naar de foto's

@ElleNY ik vindt het al knap als je het bij houd. we kunnen veel kletsen.
    de wibra is een winkelen waar je een hoop kleding en ander kinder a baby dingen kan vinden voor een leuk goedkoop bedrag.

@aliekeleppink daar heb ik geen last van. wel dat ik juis geen trek ik cola en zo heb. maar ja komt wel weer

13. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Heb even geen puf om te reageren op iedereen.

Kom net uit mijn werk. En zie het even niet meer zitten. Heb bijna niks gedaan. En nu heb ik toch last van mijn buik! Niet normaal meer.
    De hele tijd harde buiken. Die ik ook echt voel.
    Ga morgen echt de VK bellen of dit wel goed is. Want zo kan het toch niet langer?

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

ben een paar dagen niet geweest, maar jullie hebben flink door gekletst! dus nog niet alles bijgelezen! ;)

hier verder alles goed, mijn mannetje heeft onze kleine afgelopen dinsdag voor het eerst gevoeld, was echt super, hij kreeg die grijns niet meer van zijn gezicht! :)

liefs rebbel

15. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,

Lees nog steeds veel met jullie mee maar heb nooit echt de puf om te reageren....
    Wel gisteren de 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed.

Wil wel even op de harde buiken bij happy1980. Ik zit namelijk thuis omdat ik veel harde buiken heb, ik heb er nu ongeveer 7 op een dag en mag er niet meer gaan krijgen dan 10. Ook mag ik niet vaker dan 10x bukken, hurken en tillen op een dag. Als het dus erger wordt met de harde buiken of ze gaan pijn doen of er komt regelmaat in dan moet ik direct bellen ivm eventuele vroeggeboorte!
    Hou het dus goed in de gaten meis en inderdaad even je verloskundige gaan bellen! Hoop dat je hier wat aan hebt ter vergelijking..

Groetjes,
    Jolanda

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb niets te melden, behalve dat ik heeeeeeeeeel lui ben vandaag :D
    Maar toch zo maar aan de slag, want het ontruimen van de oude kamer van mijn jongste stiefdochter heeft op de bovenverdieping en op zolder een soort domino-effect gegeven.

Ik heb geen last van harde buiken, sterkte aan de meiden die het veel hebben. En bij erg veel zou ik zeker ook even de VK bellen.

Ik voel de baby zelf ook heel veel, op allerlei mogelijke momenten. Weg is m'n concentratie dan! ;)
    Maar voor papa verstopt ze zich nog, elke keer als ik Chris erbij roep houdt ze op met schoppen.

Ik heb geen 'last' van trek in speciaal drinken, wel in chocola...... veel chocola! :confused: :)

17. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    @binnabinna
    Dank je wel voor uitleggen. Ik weet namelijk ook niet wat zeeman is :( Klinkt als Wallmart.

Rustig dag vandaag. Aiden is met Chris op stap (leren fietsen) en ik ben administration aan het doen. Heel nuttig.
    Harde buiken lijken me erg vervelend. Heb wel eens last van de buik maar denk niet dat het harde buiken zijn.
    Fijne dag

Elle

18. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hallo meiden,

Wow wat super om te lezen hoe het met jullie gaat en mooie echo's. Ik was ook een augustus mama en schreef in het begin mee op dit forum. Helaas heb ik tijdens de kerst een miskraam gehad. Maar, ik ben weer zwanger! Joepiedepoepie! Is toch weer lekker snel gegaan en hoop nu dat ie voorlopig lekker veilig in mijn buikje blijft zitten! Meiden geniet ervan!

Dikke kus Dootje

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    over het eten en drinken:
    Ik raad iedereen aan om aandelen te nemen in aardbeien :) ponden gaan er doorheen en dan doe ik er net iets te veel slagroom op.
    Aandelen in de trostomaten mag ook hoor, maar dat komt omdat we een tomatentuinderij hebben.

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    van harte Dootje, echt te gek dat je zwanger bent, supergaaf.

en...............tatatadaaaaa

vandaag 23 weken!

Deel Deze Pagina