Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Oh wat heb ik een machtig leuke avond gehad! :) heb het 2 uurtjes volgehouden, kon niet meer goed zitten of staan en om nou te gaan liggen in de kroeg...hihi....Heel veel mensen gesproken en lekker bijgekletst...Toppunt was toch wel alle reacties op mn buik en hoe lief iedereen was om ruimte voor me te maken als ik er langs wilde..t was heeeeeel druk namelijk! Ook veel geplaagd met mn appelsappie, hihi...dronk namelijk altijd nogal stevig een cola-beerenburgje! T maakte allemaal niks uit, kben trots op mn buikie, mn beebje en dat hebben ze allemaal geweten! :D
    Nu wel heeeeeel erg moe, maar dat was te verwachten hè.....
    Oja, iedereen dacht dat we een jongen krijgen, grappig...er werd niet 1 keer een meisje genoemt.... :-k

@Miranda: ook een leuke avond gehad? Vast wel, Nick en Simon zijn erg leuk! Kon je het volhouden? Nog bedankt voor je tip, kga er is gluren....

Hier gelukkig geen harde buiken! Doe t maar rustig aan meiden!

@natas: chocola is hier ook favoriet, maar ik moet er wel mee uitkijken, doe anders mn pubertijd weer een beetje over als ik te veel eet, hihi... :confused:

@Rebbel: wat mooi om te delen hè! Wij lagen gisteravond in bed en mn beebje moest denk ik ff laten weten dat hij/zij ook een leuke avond had gehad, want we werden beloond met een paar schopjes, hihi...geen lamp aan, maar we lagen allebei te stralen! :D

Hihi Naat, dat zou idd een stunt zijn zeg en t komt wel is voor hè.... zeggen dat de balletjes lijken op de lipjes...... :(

@Mik: joepie, ookal de 22 weken. Ik kan telkens niet wachten tot mn banner verspringt, telkens weer een nieuw plaatje met een nieuwe ontwikkeling beschreven eronder.....
    gaat best hard hè, nog 18 weken, lekker aan t aftellen...

@ElleNY: wist je al dat je gratis babydozen kunt krijgen? daar moet je je dan voor opgeven door je uitrekendatum e.d in te vullen... Staat bij de Links, hier op de site! Net onder het menu....

Nou dit was t weer ff, kga weer gestrekt op de bank...

Liefs

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Dootje: gefelicteerd meid! probeer te genieten hè!

Liefs

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dootje gefeliciteerd! bensuperblij voor je

max 7 harde buiken :confused: ik heb er soms wel 3 per uur, maar ze doen geen pijn ofzo.

zo zie dat de stand jongens meisjes opgelopen is. gefeliciteerd iedereen met de goede echo, enmet jullie zoontjes of dochtertjes ;)

esprit wat leuk dat je een fijne avond hebt gehad

nou ik ga weer aan het werk, was even aan het spijbelen!
    fijne zondag iedereen

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Harde buiken doet bij mij soms wel pijn :(

5. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    jolanda1979 Bedankt voor je antwoord. Maar ik heb er denk ik ook wel meer als 10 op een dag. Zeker als het een slechte dag is.

Linka76 Als de harde buiken pijn doen, dan moet je wel even contact op nemen met je VK, want dat mag niet. Die van mij zijn soms ook pijnlijk, daarom ga ik morgen ook bellen. En het worden er ook steeds meer!

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jolanda, gefeliciteerd met je goede echo! En bedankt voor deze info over harde buiken, want ik wist niet dat je het echt moest tellen en dat het tot een vroeggeboorte kan leiden!

Dootje, gefeliciteerd dat je weer zwanger bent. Ik hoop inderdaad dat het je lukt om er van te genieten!

Ik heb nog steeds grote opruim- en schoonmaakwoede. Moet wel oppassen dat ik niet te hard ga, want dan krijg ik last van m'n rug, bekken of buik. Maar zolang m'n lichaam het goed vind, ga ik lekker door met opruimen, weggooien en schoonmaken!

Gisteren trouwens het meubeltjes besteld: ledikantje, commode en box. Het wordt als het goed is half mei bezorgd. Best snel al, vind ik! Ben ik 28 weken... Dus het opruim- en schilderwerk in het babykamertje moet dan allemaal klaar zijn!

7. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hallo dames,

pff moest een heel stuk terug lezen maar heb het allemaal niet onthouden. Ik lees wel over mensen met harde buiken. Ik heb er ook last van. Eerst twijfelde ik of het niet mijn banden waren maar dat is het dus niet. Ik ben iemand die niet snel de vk zal bellen maar nu na een weekje te hebben afgewacht ga ik morgen toch maar even bellen. donderdag de 20 weken echo, eindelijk.

groetjes

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik ben al naar VK geweest en ook voor harde buik, dus ik moet gewoon rustig aan doen, gaat het iets beter alleen als ik in stress zit...

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ellen, wibra en zeeman zijn eigenlijk winkels voor de armen (klinkt een beetje lullig) dat was vroeger zo, goedkoop en je kan er van alles krijgen. tegenwoordig koopt iedereen daar, washandjes, theedoeken enz enz. vroeger schaamde men zich als ze daar naar binnen moest haha maar je moet wel gek zijn om 2 keer zoveel voor hetzelfde te betalen.

ik vanaag lekker paardgereden en ga vanavond naar dirty dancing dus ben benieuwd

gr jenny

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik vind nog steeds geweldig bij Zeeman en Hans Textiel, haha, vroeger was er GEEN leuke topjes, maar nu in iedere geval wel, ik heb toch voor mezelf leuke paar gekocht. Idd, vroeger schaamde ik er voor, maar nu totaal niet! Waarom moet je dan nou voor 2 keer zoveel te betalen ;)

H&M is en blijft mijn favoriete winkel!

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Vandaag niet echt lekker :( heel erg hoofdpijn en moe.. heb vanmiddag lekker op bed gelegen ..
    Vriend lief zei gister avond in bed dat ik meer rust moet gaan nemen

Omdat ik 38 uur werk en dan in het weekend vaak ook nog druk ben haha
    Wel lief dat ie er aan denkt!

Voor de rest gaat het wel goed
    Zal vandaag even buikfoto maken en in album zetten als ik tijd heb!

Groetjes

12. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi,

Vraagje.. hoe voelen harde buiken? Ik heb af en toe als ik veel gelopen heb, het gevoel dat er een ballon wordt opgeblazen in mijn buik is dat een harde buik?

@Jootje gefeliciteerd!

Groetjes

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Dootje,gefeliciteerd meis,geniet er van!

@Meiden met harde buiken,doe het eens rustig aan! :evil:

Verder niet veel teruggelezen,sorry!
    Zit niet lekker in mn vel de laatste dagen,moet veel huilen en ik mis mn meissie heel erg nu..
    Komt vast wel weer goed....

Verder nog nieuws hier?

xxxdais..

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, het is heel normaal, dat je je prachtige meisje mis! Dat moet ook kunnen en huil maar lekker meis!

Dikke knuff

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Daisy: meis, heb zo met je te doen! Natuurlijk mis je je mooie meissie, laat de tranen maar lekker gaan! Dikke knuffel van mij!

Liefs

16. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Morgen de 20 weken echo en ben zo zenuwachtig :(
    Denk dat slapen vannacht ook niet erg zal lukken.
    Met 16 weken pretecho gehad en toen zag alles er prima uit, hoe groot is dan de kans dat ze morgen nog wat vinden?
    He bah maak mezelf helemaal gek :(

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Tammie26, Mees, Amylee en Naat:

heel veel succes vandaag bij de 20 weken echo!

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat fijn dat alle echo's goed zijn! En weer wat jongens erbij!

Las iets over de bikinilijn, van het weekend ook mee bezig geweest en erachter gekomen dat dat niet meer zo goed gaat :( auw! :)

Dootje: gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker genieten!

Daisy: sterkte meissie, laat de tranen maar komen, dat mag! Knuffel!

Meiden die vandaag de 20 weken echo hebben: succes!

Wij hebben een druk weekend gehad, vanmorgen werken en vanavond verjaardag. Ik ga vanmiddag maar eens even liggen denk ik, ben nu al moe en heb geen zin.

Liefs, Puck

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @binnabinna thanks ik ga vanmiddag denk ik wel naar de wibra.

@happy1980 let goed op jezelf hoor. harde buiken is niet goed.

@rebbel leuk meis dat je man jullie kleine ook heeft gevoeld. mijn man kan dat helaas nog niet.en daar baal ik behoorlijk van want ik wil het delen.

@natas vervelend he zo'n niet luisterend kindje. elke keer als ik mijn man roep houdt die kleine van ons op met schoppen.

@dootje 24 you go girl. gefeliciteerd meissie met je zwangerschap.

@esprit ja heerlijk he aftellen. en leuk dat je het zo gezellig heb gehad in de kroeg.

@chantico leuk he het kamertje eindelijk een beetje vorm geven., en als het straks klaar is kan je je ogen er niet vanaf houden

@daisy dat mag hoor meissie je kindje missen. denk er alleen aan dat je twee meissies in je buik hebt he!

nou meiden ik ga weer werken. bah bah bah . vanmiddag naar de fysio en dan maar kijken wat die zegt van mijn werk/

gr kim

20. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Daisy. Ik heb het verhaal van Merel gelezen. Wat spijt me dat. Die tranen snap ik heel goed. Natuurlijk komt dat goed want lach maar een beetje bij de idee van die twee kleintjes die komen :)

Dootje: gefeliciteerd! heel veel geluk

Iedereen met scan vandaag: lots of luck and have fun!

Enjoy your day!

Elle

Deel Deze Pagina