Elle: Wat leuk dat Chris vrienden gemaakt heeft in het hotel. Wanneer is jullie huis klaar? Alieke: Ik heb niet echt producten die ik veel meer eet of drink dan anders. In het begin had ik heel erg veel zin in Mc Donalds, maar dat heb ik nu ook niet meer. Mik: Gefeliciteerd met de 22 weken, vind het echt heel erg snel gaan allemaal. Nu maar hopen dat dat tot 40 weken zo blijft. Binna: Ik heb geen idee hoelang je de tijd hebt om spullen van de wibra te ruilen. Happy: Inderdaad even contact op nemen met de VK en na laten kijken, het zekere voor het onzekere toch. Ikzelf heb volgens mij nog geen één keer een harde buik gehad. Zou niet weten hoe het voelt in ieder geval. Rebbel: Fijn dat je mannetje jullie kleintje ook heeft kunnen voelen. Ons beebje weet zich voor papa nog heel goed te verstoppen. Ik voel haar duidelijk schoppen, roep hem erbij en zodra zijn hand op mijn buik ligt stopt ze. Jolanda: Fijn dat de 20 weken goed was. Gefeliciteerd. Natas: Heerlijk toch zo'n lui dagje tussendoor. Dootje: Gefeliciteerd meid. Hoop dat alles dit keer goed voor jullie blijf gaan. Geniet ervan. Petra: Aardbeien, nu jij erover schrijft krijg ik er ineens trek in en 23 weken alweer. Wow! Esprit: Fijn dat het zo'n geslaagde avond is geworden! Noura: 3 harde buiken per uur? Dat is veel hoor. Doe je wel een beetje rustig aan meis! Chantico: Ook al zo veel energie en opruimwoede. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en zolang het gaat lekker doorgaan hoor. Babsie: Inderdaad even bellen met de VK en alvast heel veel succes en kijkplezier voor donderdag! Linka: Wel een beetje rustig aan doen hoor meis! Wou dat ik sommige van jullie een klein beetje van mijn roze wolk kon geven. Als ik jullie klachten allemaal lees, voel ik me een beetje schuldig om te zeggen dat ik me echt zo super goed voel en helemaal geen klachten heb op het moment. Jenny: Hoe was Dirty Dancing? Ik wil er ook nog graag heen? Hier in Zeist is het altijd zo'n zooitje bij de Zeeman en de Wibra en dat is eigenlijk de reden dat ik er nooit kom. Zal zo de folder van de Wibra eens bekijken. Hans Textiel hebben we wel, maar daar ben ik nog nooit naar binnen gelopen! Schatje: Voel je je vandaag weer wat beter meis? Maxi: Ik heb nog geen harde buiken gehad, dus kan je geen antwoord geven over hoe het voelt. Daisy: Meis ik miste je al! Huil maar lekker en kan me heel goed voorstellen dat jullie Merel erg missen. Hele dikke knuffel! Tammie: Hier zijn de zenuwen inmiddels ook aardig begonnen! Hoe laat mogen jullie? Petra: Thanx! Puck: Gewoon even lekker gaan liggen vanmiddag! Doet echt wonderen, weet ik uit ervaring. Veel plezier vanavond. Mik: Werkse vandaag. Elly: Thanks. Nog 3,5 uur wachten en dan hebben we de 20 weken echo. Moet zeggen ben best zenuwachtig mijn bedje uitgekomen vandaag! Vind het zo spannend. Maar ze lag heerlijk te schoppen net, net alsof ze zei, kom op mam, je hoeft je echt niet niet druk te maken! Ik ga nu een foto maken van het bahang. Ben helemaal verliefd op het kamertje. Woensdag komen de meubeltjes, jippy! Tammy, Mees en Amylee ook heel veel succes en kijkplezier vandaag! Liefs, Naat
Mik: Ik moet er ook echt wel even voor gaan zitten hoor! Foto van het behang in de kinderkamer staat in mijn album! Ga nu even studeren om de tijd te doden!
succes allemaal met jullie echo's vandaag @naat80 dirty dancing was geweldig, was net de film absoluut een aanrader, maar pas wel op dat je niet te ver achterin zit want dan zie je niet veel. ik zat in het midden op rij 3 wat een luxe.
okay, ik ben er weer! Wat fijn te lezen dat het bij sommige super gaat! Genieten dan zou ik zeggen! En voor de anderen bij wie het iets minder gaat: denk maar aan je kindje! En doe rustig aan... maar tja, dat zegt iedereen. Ik heb een heel pittig weekend achter de rug... Zaterdagavond vk aan mn bed gehad: ik had namelijk nog steeds zoveel pijn (sinds dinsdag) dat het misschien wel weeën zouden zijn. ook rugpijn en misselijkheid kwam er bij... het hartje klopte gelukkig nog wel! Dus ze zijn geweest: gelukkig geen ontsluiting en daarmee konden ze ook weeënactiviteit uitsluiten. Heb wel last van harde buiken en heel veel buikpijn. misschien zit er toch een blaasontsteking achter. dus moesten we gister naar het ziekenhuis om urine weg te brengen om op kweek te zetten... Maar ik móet van de vk nu bedrust houden! ik mag gewoon niet meer... Deze hele week in ieder geval, en daarna misschien weer wat langzaam op gaan bouwen, maar zover zijn we nog niet. Gelukkig trapte ons beebje net weer lekker tegen mijn buik en vertelt tie me: mam, wel een beetje genieten hoor, want ik ben best lief! Alle meiden met 20 weken echo: veel plezier en ik hoop met jullie mee dat ze niets vinden! Daisy, jij ook: zet hem op! Huilen mag, en lucht misschien ook op!
Tjeetje, schrok me rot hier! Pfff! Vervelend! Ik kan ook niet veel doen merk ik idd, alleen veel rusten, ik mag mezelf niet veel belasten, soms moet hier toch gebeuren....... Ssterkte meis en rust m aar lekker uit
jeetje arri nou rustig aan hoor meissie.... dit is je lichaam die wat tegen je zegt............ gr kim
@Dootje24- gefeliciteerd. het is inderdaad nog vrij snel gegaan. @Babsie - ik ben ook aan het aftellen, mag donderdag ook voor de 20 weken (eindelijk) @Schatje - wat lief dat je man daar aan denkt, die van mij snapt het nog steeds niet dat ik af en toe moe ben ? @Daisy - ik ben de laatste dagen ook erg emotioneel. ik snap goed dat jij dan je meisje heel erg mist. kop op meid, er komen betere dagen. en af en toe een keertje huilen lucht ook weleens op. @Naat - echt schattig behang. @Arri - oow meid, dat is schrikken. gelukkig dat je beepje nog veilig opgeborgen zit. @Meiden met harde buiken, sorry kan er niet over meepraten (ik weet gewoon niet wat het is) @Iedereen die vandaag de 20 weken echo heeft, veel plezier. Ben nu eindelijk over de helft voelt goed en als a.s. donderdag de 20 weken echo helemaal goed is probeer ik eens wat meer te genieten. Ben op het moment een echt druktemakertje!
Eventje's wat van me af schrijven, misschien dat meer meiden dit hebben. ik maak mezelf druk over van alles en nog wat. (sorry als het een langdradig verhaal wordt) Zo droom ik veel over onze hond die inmiddels 11 jaar oud is. hij is al wat langer slecht te been (artrose). Maar een broertje van hem uit een vorig nest is door z'n poten gezakt en hebben ze 'n paar jaar geleden in moeten laten slapen terwijl hij dat z'n verstand nog tip top in orde was. Nou gaan wij altijd in prinsebeek naar de dierenarts dat is 'n half uurtje rijden vanuit hier. Nou ben ik zo bang dat onze hond (phoemba) door z'n benen zakt en dat het dan lang duurt voordat ik 'n dierenart's hier aan huis kan krijgen. Hij weegt 65 kilo dus even in de auto leggen en mee naar de dierenarts rijden is geen optie + als phoemba door z'n benen zakt vergaat hij van de pijn. Ik hou zoveel van Phoemba. ik heb al meer een hond gehad die ik in heb moeten laten slapen maar met phoemba heb ik zo'n band gekregen die ik met die andere hond gewoon niet had. tuurlijk heb ik daar ook verdriet van gehad. Maar als ik phoemba af moet geven is het voor mij net of dat ik afscheid van een goede vriend moet nemen. Hier maak ik me vanaf dat phoemba 'n jaar of 9 was al druk over terwijl dat hij het nu nog steeds heel goed doet. Maar sinds ik zwanger ben krijg ik hier gewoon steed hele nare dromen over het is net of dat alles me nog meer aantrekt dan normaal. ik wordt snacht's wakker met tranen in m'n ogen en dan ga ik gewoon 'n half uurtje in de badkamer zitten om te bekomen! En dan hoop ik zo dat ik hem op 'n dag aantref dat hij rustig is ingeslapen. ik zal even foto's van phoemba in m'n album zetten En sinds vorige week begin ik me weer druk te maken over mijn vader (55) hij wilt dit jaar de amstelgold mee gaan rijden. (wielrennen) terwijl dat er iedere jaar mannen zijn die dood van de fiets afvallen! pfff. . . .
Ik ben nu helemaal weg van softijs (en de varianten zoals mc flurry, swirl, ed). Echt, ik kan de stad niet meer in zonder een ijsje en wat te kopen voor de kleine.
Heej, wat leuk. Ik ben gisteren ook naar Dirty Dancing geweest. (Na het einde geen jankende meid in de foyer zien lopen? dat was ik) Ik bond het echt een indrukwekkende musical. Wij hadden 1e rangs kaartjes, dus hadden gelukkig ook goed zicht. Het feit dat ik jankte na afloop was niet vanwege de musical, al kreeg ik wel een traantje in m'n ogen bij het slotnummer, maar omdat mijn man gebeld had. Hij was behoorlijk pissig. Ik had 's ochtends het raam opengezet en het beddengoed uit het raam gehangen voor te luchten. Het was zo'n lekker weer. Ik was vergeten om het tegen mijn man te zeggen dat hij het binnen moest halen als het begon te regenen. Het dekbed heeft al het water uit de dakgoot opgeslurpt en sijpelde dus zo de slaapkamer in, en via het plafond kwam het zelfs de woonkamer in. Ten eerste was ik wat overstuur omdat mijn man zo kwaad deed aan de telefoon, en ten tweede maakte ik me onzettende zorgen over de vloer (laminaat) en het plafond (houten schrootjes). Als dat maar niet gaat kromtrekken! Tja, en dan krijgen we woensdag ook nog kijkers voor het huis. 2 uur heb ik me lekker druk zitten maken in de auto. Maar toen ik thuis kwam viel het allemaal reuze mee. Mijn man deed niet meer vervelend tegen me en hij had al het water al opgesopt. We hebben samen het bed opgemaakt (ik had nog ergens droog beddengoed liggen) en zijn lekker tegen elkaar gekropen.
Bikinlijn-weekend of zo? Ik ben ook lekker in de weer geweest. Das wel een gedoe zeg.... En nou baal ik, want nu moet ik het weer bijhouden, of een paar dagen met jeuk rondlopen. Had het er nog over met mn man: jij doet het maar netjes voor me, dan houd je de dokters nog even buiten de deur "even wachten, we moeten ons even voorbereiden!". Het lijkt mij niks hoor, om onverzorgd onder de spots te liggen... Mn man heeft nu de kleine ook voelen schoppen. Hij is helemaal blij! Het gebeurt heel vaak dat ze heel druk in de weer is, maar zo vlug als hij zn hand op mn buik legt en we allebei stil zijn, lijkt de kleine ook te denken: heej, er gebeurt wat... en blijft muisstil. Maar heb het vaker gelezen hier! Hebben jullie het idee dat het verhaal klopt dat meisjes drukker zijn in de buik dan jongetjes? Dit is duidelijk een drukke meid! @Arri oh, wat vervelend zeg. Wel fijn dat je bevestiging hebt dat alles goed is. rustig aan doen dan maar. Pittig hoor! Sterkte ermee. Maar eh... hoe kan het dat je hier gewoon meekletst! STOUT @bemy wat ontzettend naar meid, die dromen. Wel heb ik gehoord dat het vrij normaal is, dit soort ontzettende rotdromen, en dit soort gevoelens over je zorgen maken en dat geliefden doodgaan. Het schijnt een symboliek te zijn: dat er nieuw leven in jouw groeit. Dood is eigenlijk ook weer nieuw leven, zoiets. Maar dat neemt niet weg dat het heel erg vervelend is als je er zo door getroffen wordt en helemaal uit je doen bent. Ik weet niet zo goed wat je eraan kunt doen... Gelukkig gaat het bij mij weer wat beter met pijn in rug en heupen snachts, dus ik slaap weer stukken sneller in en ook beter (afgezien van veel dromen en altijd naar de wc natuurlijk ). Inderdaad doet een kussen tussen je knieen wonderen omdat je bekken dan recht blijven liggen. Fijn al dat goede echo nieuws.... Hopen dat het weer een mooie echo week wordt deze week!
Debbie: ik stout? neuh... zit met laptop op bed! en een boek naast me, telefoon erbij en af en toe uit bed om wat drinken en eten te halen... Dus stout, zo voel ik me niet!
oei arri doe rustig aan meid daisy, wat zal het moeilijk zijn voor je, knuffel van ons diana, jemig dat was dirty zeg.... maar oei ik hoop dat het wegtrekt. gelukkig was je man niet meer boos achteraf grappig te lezen dat dirty dancing mooi is. mijn moeder wil er heen met haar zus, maar zat al aardig vol. ze konden wel, maar dan zaten ze niet naar mekaar..... heel gezellig. nu gaan ze over een paar maanden ik baal hier, want we zitten al een paar uur zonder water, erg fijn haha grappig iedereen die met bikinilijn bezig is. straks word het helemaal lastig zonder uitzicht iedereen vandaag met 20 weken echos heel veel plezier bemy, die dromen zijn wel heel naar. in de zwangerschap kan je zowieso al anders en veel dromen, maar ik zou er niet te veel achter gaan zoeken, want als het zo erg in je hoofd hangt, dan is de kans groot dat het vanacht weer omhoog komt in je dromen oh wie had het nu over softijs.... mmmmm heb gister ben & jerrys gehad, maar swirls zijn zo lekker, alleen helaas hier niet te krijgen
Nou het werd een echo van meer als een uur De kleine lag zo opgevouwen dat ze zijn nieren en rug niet kon beoordelen. Moest een kwartier lopen en daarna lukte het nog niet omdat hij niet wilde draaien die kleine draak Toen moest ik naast het bed gaan springen En ja hoor daar was zijn ruggetje dan eindelijk. Alles zag er keurig uit en het is nog steeds een jongetje
Jippie! Net een afspraak gemaakt voor een 3d/4d echo! 18 april! Inderdaad wel prijzig ja, maar de 20-weken echo-dvd doet het niet meer, en de foto's die ze daar gemaakt hadden waren ook niet erg duidelijk. En ik wil ook iets zekerder zijn over het geslacht.
@Diana81 nou ik moest wel even slikken hoor van de musical, maar heb me in kunnen houden haha. en ja van je beddengoed, kan gebeuren toch we zijn in deze periode niet de allerslimste haha
@Diana moest zo lache om dat zinnentje in je verhaal (Het dekbed heeft al het water uit de dakgoot opgeslurpt ) hahahah zag al het al helemaal voor me zoals in een cartoon hahah sorry. Wel vervelend maar laminaat kan toch wel een stootje hebbe hoor.Zo had me zoon lief in het andere huis de kraan van de wasbak eraf gesloopt midden in de nacht en alles stond blank en is toch nog goed gekomen. @arri lekker rustig aan doen hoor. @Daisy goh meid het is ook niet niks he en verdriet hebben mag hoor. @Tammie26 fijn dat de echo goed is verlopen. Ik heb van het weekend zoveel gedaan dat ik vandaag helemaal niet meer vooruit kom.Maar de keuken heeft grote beurt gehad en de kelder is weer helemaal geordend .Wel lekker alleen je ziet er geen bal van pas als je de deurtjes open doet