Hey meiden, Vanmorgen bij de VK geweest, beebje was mooi aan het schoppen tegen de doptone aan en t hartje klopte en klepperde zoals t moest! Mn baarmoeder groeit heel hard naar boven, normaal gaat die groeien van links naar rechts en naar boven...maar die van mij groeit gewoon naar boven....ik heb een slanke baarmoeder, hahaha toch nog iets dat slank is! Is niks om me druk om te maken, lastig is alleen wel dat alles inwendig nu naar boven wordt geduwd wat weer zorgt voor rekening houden met eten...als ik te veel eet, spuug ik alles er zo weer uit :-& ....Dacht eerst dat ik een griepje onder de leden had, maar niet dus.... Ze kon al een beetje t kleintje voelen, t lag met t kontje naar boven en t ruggetje ligt links, zo een schattig idee! @Arri: meis wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig is alles verder goed. Verplicht rusthouden is wat minder natuurlijk... @Diana: jeetje, das minder...hopelijk trekt t niet allemaal krom, dat zou wel erg zonde zijn...en meis, gooi t op zwangerschapdementie....en je bent er voor verzekerd toch? Hoezo doet je dvd t niet meer? Slik, wij hebben ook een dvd, kan die zo t opgeven dan? @Noura: zonder water? dat is idd minder fijn! Dan ga je t missen hè...Zo heeft de 1 teveel water en de ander helemaal niks.... Over bikinilijn maak ik me niet meer druk, kga toch niet meer in bikini en de artsen hebben we ergere tapijtjes gezien ....mn benen lukt bijhouden lukt nog wel en als ik niet meer goed kan bukken zal mn ventje er met de snoeischaar bij moeten hihi.....wederom wat hebben mannen t toch makkelijk..... Meiden met echos'vandaag, heel veel plezier en succes! Morgen de sleutel van t nieuwe huis, zal wel druk worden, dus zal wat minder vaak kunnen reageren...ik probeer wel bij te lezen hoor.... Fijne dag nog allemaal! Liefs Esprit
hihi verwonder me weer even hoe een stelletje net-zwangeren hier in dec/jan samenkwam en nu allemaal kampen met rare kwaaltjes en onhandige dikke buiken... heb ook sterk het vermoeden dat elke Maand-mama's door dezelfde fases (en discussies) gaan... haha, de kleine zegt hoi (bHOInk)!
hahaha tammi moest wel lachen om de snoeischaar maar ik doe mijn bikinilijn liever zelf, vind het een eng idee als mijn man daar met een mesje aan de slag gaat en moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat ik me niet zoals een man dagelijks hoef te scheren, lijkt me ook geen pretje fijn dat alles goed was bij de vk. en bijzonder dat ze het kindje al kunnen voelen he. tammi, fijn dat de echo goed was hier zegt de kleine boink terug
schatje: gefeliciteerd met je knul! jammer dta je weinig kon zien, het is een echo om te checken of alles goed en gezond is, een medische echo dus, maar toch wel fijn als ze voor de moeder ook een goed scherm hebben! wel zo attent toch? maar ja... hier erg veel last van bekken bodem spieren, loop nu bij de fysio. Komt omdat ik een maand na de bevalling alweer zwanger werd schijnt het, geen kans gehad om te herstellen...foei! traplopen en tillen en in en uit de auto is errug pijnlijk! nog meer meiden hier last van? woensdag de 20 weken echo in het AMC, ik hou jullie op de hoogte! tot nu toe veel goede echo's bij de augustus mama's gelukkig! jikke: dus jij loopt nu lekker te boeren? lovely! hihihi! zo zie ik je bij de september mama's en zo zie ik je hier! leuk! enneh...niet teveel soppen en schoonmaken eh. lekker een bakkie met wat lekkers, heb je verdiend, je bent immers supermama! mijn man wil het liefst ook 4 kiddos...ben er nog niet van overtuigd, lijkt me zo druk? wat denk jij? of moet ik dat niet aan jou vragen misschien? je krijgt nu immers de 5de?hihi...
Hallo mede-augustus mama's! Allereerst wil ik me even verontschuldigen dat ik niet vaak meekrabbel, ik probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen maar kan helaas niet altijd reageren. Ik las dat de kwaaltjes nu de kop op komen steken, hihi, jullie moeten maar zo denken, hoe onhandig ze ook zijn, het is allemaal voor een goed doel! Zelf heb ik om de haverklap last van ischias. Dan komt er als ik op wil staan een pijnscheut in mijn rechterbil van heb ik jou daar! Gaat na een kwartiertje wel weer weg, maar is wel erg vervelend. Verder heb ik inmiddels mijn 20wkn echo gehad. Alles zag er helemaal goed uit, het hartje kloptje hartstikke mooi, we hebben alle hartkamers apart kunnen horen, echt heel bijzonder. De niertjes en alle belangrijke aders en botten enzo zagen er ook allemaal perfect uit, dus de echoscopiste was tevreden en wij dus ook! In mijn buik is het nu al zo'n 5 weken erg onrustig. De kleine is lekker druk en beweeglijk, dus de hele dag door voel ik geplop en geschop in mijn buik. Vooral als ik net op bed lig, helemaal relaxt enzo, begint onze beeb een feestje te bouwen! Heerlijk gevoel! Heb trouwens vandaag een aantal nieuwe foto's in mijn album gezet. Feel free 2 take a peek! En hoe gaat het verder hier met de zwangere mama's2Be? Xx
goeiedag dames, Ik heb dan toch maar nu net de vk gebeld maar goed ze bellen me terug Inmiddels maak ik me iets meer zorgen omdat ik nu af en toe wat lek en het ruikt zoet , het is trouwens steeds maar een klein beetje. normaal maak ik me helemaal niet snel druk en wacht ik geduldig mijn afspraken af. Maar nu vind ik het niet zo prettig meer. @linka76, denk dat ik hetzelfde te horen krijg. rustiger aan doen! Ik ga ook altijd naar zeeman, wibra, bentex en noem ze allemaal maar op, voornamelijk voor kinderkleding. @schatje, hoe gaat het nu? voel jij je al wat beter? @maxi, pff hoe voelen harde buiken? ja ehm ik vind het voelen alsof je riem te strak aangetrokken word en je dus ook niet kunt ontspannen. @tammie, mees, amylee en naat, hoe was jullie 20 weken echo? @bemy, hoelaat moet je naar de 20 wk echo? @diana81, oh wat naar zeg, zou trouwens echt iets voor mij zijn om te vergeten gelukkig is het goed afgelopen @noura, irritant zeg zonder water zitten. dan besef je opeens hoeveel je er eigenlijk mee doet he!? OH en begint ze over ben en jerry's * zucht * gisteren in bed nog over gehad dat ik daar wel zin in had vooral die met chocola en kersen @jennifer, Ik was dan wel iets later weer zwanger maar ook last van dezelfde kwaaltjes. Ik loop sinds mijn eerste zwangerschap al bij de fysio. groetjes
Vanochtend de VK gebeld en werd vanmiddag terug gebeld. Ben net nog even langs geweest. En ze voelde inderdaad dat ik een harde buik kreeg. Nu moet ik nog rustiger aan doen. En doe al bijna niks! haha. Tot dat mijn buik weer wat rustiger is, dan kan ik weer wat meer gaan doen. @hoe waren de 20 weken echo's? Alles goed? @Babsie: Vervelend. Hopelijk bellen ze je snel terug! @Debby: dat is schikken zeg. Doe lekker rustig aan en hopelijk gaat het snel beter. @Esprit: Fijn dat alles goed was. En veel plezier met klussen de komende tijd! Lees dat veel meiden hun baby al voelen. Ik voel helaas nog niks. Gelukkig klopt het hartje wel goed!
@Happy... Ehm, heb ik iets gemist? Volgens mij loopt alles gesmeerd bij me hoor? Of heb ik een andere debbie over het hoofd gezien (voor ik iemand van zwangerschapsdementie beschuldig...) Trouwens; mn boops lekken. Tenminste, niet spontaan, maar ik moet ook echt niet aan mn tepels zitten! HELP dacht dat dat nog wel even zou duren, maar nee dus... Nou ja, er zitten in ieder geval gaatjes in de speentjes, dus het zou moeten werken in principe...
Esprit: Ja, schijnbaar kan een dvdtje het begeven. Nadat we de echo hadden gehad zijn we naar mijn ouders gereden, daar deed hij het goed, toen naar mijn schoonouders. In de computer wilde die niet, maar op de dvdspeler deed ie het nog wel. Toen naar m'n schoonbroer. dvd-speler, playstation, andere dvd-speler, computer, alles weigerde. Thuis geprobeerd: Niks meer. Af en toe kunnen we met veel moeite wel nog wat zien. Haperende beelden ofzo. Maar volgens een vriend van ons, die ook vanalles geprobeerd heeft en die wat meer verstand van computers enzo heeft, zit er een beschadiging in het bestand. komt schijnbaar vaker voor bij rewritable dvd's. Balen!
@ babsie, ik begrijp hoe je je voelt... angstig he? Bij mij werd afgelopen zaterdag gedacht dat ik weeën had en moest er nu al gecontroleerd worden of ik ontsluiting had... Maar daar heb jij nu even niets aan! Ik wens je heel veel succes toe en doe ajb rustig aan! @ Happy: ook herkenbaar! Luisteren maar he, naar de vk? rustig doen dus... @ debbie: ik had dat vorige week ook een keer, beetje wittig spul op/in mn tepel. maar zou het al kunnen dat de melkproductie nu al op gang komt...? @ Queenbee: welkom weer terug... Ik heb bijna mijn eerste dag alleen op bed achter de rug... Tviel me niet tegen: heb aan mn studie gewerkt, mn schoonmama is geweest en beetje huishouden gedaan, en af en toe dit forum bezoeken he? heb nog wel telkens pijn, dus het is nog steeds duidelijk dat ik rustig aan moet doen...
Zo ben ik ook weer. Alles is goed met kleine. Alles zag eruit zoals het eruit hoort te zien, en alles werkt zoals het hoort te werken. En er is ook nog geen piemeltje aan gegroeid! Het is dus nog steeds een meisje! Ze was weer flink beweegelijk en al lekker eigenwijs volgens de VK. Heel erg leuk, alleen de foto's die we mee hebben gekregen vind ik erg tegenvallen!
@naat80, fijn dat alles goed was. hi, zou je toch wel raar staan te kijken als het opeens wel een jongen zou zijn
@ maxi jippie gefeliciteerd met je fantastische echo! En een jongetje! @ Petra dank je! ik doe mijn best! hahha ja die bikinilijn...ik doe het maar helemaal kaal dan kan ik ook niets missen hahaha! jippie al 23 weken! @ schatje meis wat jammer dat je het zo slecht hebt kunnen zien! maar wel super dat alles goed gaat met HEM wat leuk weer een jongetje erbij! @ bemy lekker rustig aan doen hoor! wat betreft je dromen... misschien ben je bang van bepaalde dingen afstand te doen i.c.m. de baby? je hoort toch weleens dat je dan onbewust bepaalde emoties krijgt... @ Diana ik heb ook een tijd zo'n last gehad van mijn rug maar dat is gelukkig nu weer weg! jeetje meis dat is ook schrikken met je huis gelukkig is alles meegevallen! @ natas wat een poppetje! ben er maar trots op! @ Miranda ik hoop dat je je snel beter voelt zowel met je rug als emotioneel, lekker genieten van dit prachtige wondertje! @ Daisy hopelijk heb je lekker geshopt! en natuurlijk lekker van je ventje genoten, daar is het tenslotte weekend voor! ik lees een stuk verder dat je veel moet huilen "dikke knuffel" ik hoop dat je je snel weer beter voelt! @ Bumba ook al weer een ventje wat super! gefeliciteerd! @ Marije een meisje wat schattig! gefeliciteerd! @ Naat oeh spannend vandaag de echo! en lekker met het kamertje bezig super leuk hij is echt heel mooi! @ Alieke het is wat met die schoonouders...heb er jammer genoeg ook ervaring mee! lekker zoveel shoppen hihi! @ Licrys goed om te lezen dat alles goed met je gaat! @ binna ik ben dol op de Hans Textiel! super leuke kleertjes daar! @ Esprit jippie 22 weken! hahaha nee uiteindelijk helemaal niet mijn mannetje was gebroken van 't weekend! super je echo enne onwijs veel plezier met verhuizen en herinrichten! @ linka wat leuk dat je al die aankopen hebt gedaan! is altijd weer spannend hahahaha! gefeliciteerd met jullie samenlevingscontract, enne pas trouwen als je het zeker weet hoor meis! ik hou ook van H&M hihi! @ kim meis wel een beetje rustig aan he! ik weet dat het frustrerend kan zijn maar gewoon lekker je tijd nemen het is niet voor niets weekend lekker 22 weken! @ Snelle die kleintjes zijn nu al eigenwijs hahaha! @ Rebbel en Jolanda ik hoop dat jullie snel van de harde buiken af zijn! @ dootje wat een super nieuws meis! gefeliciteerd! @ chantico gefeliciteerd met je aankopen! @ tammie hoe was je 20 weken echo? @ arri jezus meid jij bent je vast helemaal rot geschrokken! @ jeniffer goh dat zal inderdaad wel een hele belasting zijn voor je lijf twee zwangerschappen zo dicht op elkaar. @ queenbee wat een mooie echo! ben er maar trots op! hier nog steeds geen Internet thuis dus ff snel op mijn werk, heb er wel een hele dag over gedaan om te antwoorden! tot morgen weer! xxx
hou het maar op zwangerschapsvergeetachtigheid, kan niet aan te veel denken dat blijkt maar weer naat fijn dat de echo goed was happy, rustig aan doen dan maar, als het nog rustiger kan ik moet nog iemand feliciteren vandaag! dionne, van harte met je verjaardag! babsie, ben en jerrys daar heb ik een grote vriezer van staan op mijn werk, en zie dan maar eens de verleiding te weerstaan, zeker nu er weer een paar nieuwe smaken zijn, dus moest even testen