Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Babsie, ik mag om half 12 voor de 20 weken echo.
    laat je trouwens nog even weten wat de vk gezegd heeft. ?

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Nou de vk heeft me net gebeld. Ze zegt dat ik het rustiger aan moet doen. Als ik nog wat meer last krijg dan ook voor de zekerheid even mijn urine laten testen op een blaasontsteking. Maar goed ik zou niet weten hoe ik het rustiger aan moet doen.

ik moet donderdag pas om half 4 naar de 20 wk echo

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @jennifer70 ms kun je dat in en uit stappen van de auto vermakelijke
    door er een plastic zak onder te leggen dat draait dat makelijk.
    En trap lopen door voorover te hangen zodat al je gewicht op je benen
    terecht komt.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

hier even een ego bericht van mijn. heb een onwijse rot dag/wiekend achter de rug. dat komt omdat we het wiekend te horen hebben dat ene colega waar we mee op de groep staan een hersenbloeding heeft gehad en in het ziekenhuis ligt en daar onder zoeken zijn gedaan. en het komt door dat ze 3 kwaat aardige tumor's in haar hoofd heeft. en ze dus als alles aan slaat als ze geopereed wordt nog maar ander half jaar heeft. het veit wil aleen dat ze dat waarschijlijk niet wil. en haar lichaam ook niet aan kan want ze was ze is al jaren ziek van wegen verklevingen en vergroeien in haar buik. dus het is nu heel erg afwachten. maar wel heel moeilijk en zwaar. moeten het ook aan alle ouders vertelen en dat maakt het nog zwaarde dat je dat verhaal weer moet vertelen zijn dus heel veel traantjes geweest vandaag. sorry dat ik jullie hier mee op scheep maar wou het even van me afschrijven.

liefss

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    pff wat een naar nieuws, nogal logisch dat je daar kapot van bent. wat kan het leven toch oneerlijk zijn, veel sterkte

babsie, voor je het weet is het donderdag! en als je het al zo rustig aan mogelijk doet dan laat je morgen toch wat urine bij je huisarts testen?

ik heb zo veel trek vandaag, niet normaal. heb lekker warm gegeten, en kan nu alleen nog maar aan koekjes denken
    volgens mij maakt de kleine ook een groeispurt, en anders ik wel, want ik heb in een week tijd een flinke buik voor mijn gevoel

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

heb de pagina's terug gelezen maar ben nu alweer vergeten :oops: sorry

Hier gaat het wel hoor! alleen ontzettend moe haha
    Voor de rest voel ik me beter als gister gelukkig!

Ben benieuwd wanneer mijn vriend de kleine kan voelen :(

Kusjes

7. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Jeetje Binnabinna, das idd schrikken en een erg verdrietig iets! Logisch dat je het van je af wilt schrijven hoor! Tis ook zo oneerlijk! Doe t maar rustig aan en laat je maar lekker verwennen door je mannetje!

Liefs

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Haha, Noura, wat een heerlijk excuus toch hè, die zwangerschapsdementie! Ik maak er ook dankbaar gebruik van!

@Austin: Plezier gaat zeker wel lukken, kan nie wachten...de inrichting staat al vast in mn koppie hoor, heerlijk om er over te fantaseren! Mn vriend gaat met spuitbussen in de weer om alle vasen en bloempotten om te toveren in zwarte hoogglans, dus dat is straks ook weer helemaal nieuw...scheelt weer een heleboel euro's....Ow, zo'n zin hè om alles op t plekkie te zetten...Als het goed is komt zaterdag de babykamer, dus kan ik die lekker gaan inrichten!
    Ik hoop dat we een beetje snel weer internet hebben, hebben het vorige week al aangevraagd....

@Linka: al weer over het "zat" zijn heen?

Vanavond lekker op tijd t bedje in, morgen al om 8.15 bij t nieuwe huis zijn....

Fijne avond allemaal!

Liefs

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Whaha, heb vandaag me beebie zo keihard gevoeld, ik moest keihard lachen :) ! Eerder voel ik ze wel hoor, maar vanmiddag was echt keihard die ik moest lachen! Hahaha! Jammer dat me vriend heeft gemist...

@Binna, het is verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

@ Austin, dank je, ja trouwen doen wij pas als wij echt willen! H&M hebben ze ook leuke kleren voor Myrna!

@ Esprit, ik heb vandaag express weinig gedaan, dus ging prima hoor.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    En spanned hoor Esprit, morgenochtend vroeg! Ik duim keihard voor je en heel veel succes!

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Thanks meissie!

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Binna jeetje wat erg! Heel veel sterkte!

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ons zoontje rond 25 juli gehaald word via een keizersnee.

13. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @noura, Nou het is meer dat ik niet rustiger aan kan doen bv met de kleine en betreft mijn werk zou ik dan nu al minder moeten gaan werken :(

@binnabinna, vreselijk om zoiets te horen.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Keizersnee? Waarom?

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    binna sterkte meisssie

gr kim

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo dames hier ook even een ego-berichtje.
    Ik ben net bij de VK geweest en alles was goed. Hartje klopte prima en grootte was prima. Mijn bloeddruk was prima en over 4 weken mag ik weer terugkomen. Op hemelvaart? Ja ze was koninginnedag ook al vrij, dus nu op hemelvaart open?Shocked
    Oja en het beste nieuws is dat ik gewoon thuis mag bevallen. Dat was de laatste keer niet zeker vanwegen hoge BMI, krijg nu wel tijdens de bevalling een prikje zodat de moederkoek snel volgt.

Binna, heel veel sterkte, wat voor werk doe je?

Verder alle dames met problemen, succes! En rustig aan!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    dankje meiden voor de steunen de worden.

@lique80 ik werk in de kinderopvang op een klein kinderdagverblijf van 2 groepjes. dus heel veel contact met alle ouders van 0 tot 4

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Omdat mijn placenta voor de uitgang ligt en ik dus niet gewoon kan bevallen.

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik heb een buikfoto+ foto van 20wk echo in album gezet!
    Geef jullie mening haha

Groetjes

20. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hallo dames met de bolle buiken! Bedankt voor jullie felicitaties! Voel me erg goed, dus hopenlijk is die buik van mij straks ook zo bol! Geniet ervan!

Liefs Dootje

Deel Deze Pagina