haha jah klopt.. zat bij ons hele korte levertijd op kamertje.. dus man lief heeft meteen de muur geschildert en 2 weken daarna was het af!
@Binnabinna: veel sterkte meid. Wat een rotnieuws. Wij hebben net de screeningsecho gehad. Alles prima in orde gelukkig. Lange bovenbenen. En nog steeds een meisje! Eind volgende maand gaan we nog wat inkoopjes doen (nieuwe wagen, extra Lodger Bunker, extra verschoonkussen en een voedingskussen). Nu op zoek naar een mooi geboortekaartje incl. gedichtje. Gaat nog lastig worden!
vanaf wanneer gaan jullie allemaal geboorte kaartje uitzoeken? Zit daar een bepaalde tijd aan vast? mooi dat de screeningsecho goed was meis! Groetjes
Zo hier ben ik dan ook even weer. Moest eerst 6 pagina's lezen om weer bij te zijn! Ik heb de afgelopen dagen géén tijd gehad om hier te lezen. * Zaterdagavond was het heel gezellig bij Nick en Simon, alleen wel erg druk. =D> Net als Esprit had ik moeite om het vol te houden. Even staan, dan weer zitten en dan weer even lopen. * Gisteren was Dionne jarig (Noura bedankt voor de felicitatie!) dus de hele dag visite gehad. \/ Nu is ze voor het eerst naar school en ik ben even aan het bijkomen. @ Iedereen met mooie echo:s: gefeliciteerd. We zijn dol op goed nieuws. @ Iedereen met klachten en kwaaltjes: doe lekker rustig aan, we moeten nog een aantal weekjes! @ Binna: dat is wel even nieuws om van te schrikken zeg. @ Daisy: ik wil je nogmaals een hele dikke knuffel geven, ik weet hoe je je op het moment voelt. Maar het gaat allemaal goedkomen hoor. @ Schatje: wij hebben al een kaartje uitgezocht, maar nog niet besteld. Er gaat meestal wel een tijdje overheen voordat alles geregeld is, eerst kaartje uitzoeken, dan tekst bedenken, dan proefdruk bekijken, enveloppen schrijven en dan maar wachten tot je gaat bevallen. Ik weet verder niet meer of ik iets belangrijks vergeet, anders SORRY. Ik ga zo maar eens even een beetje in huis aan het werk, de sporen van gisteren verwijderen. Fijne dag allemaal, en misschien tot later.
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 75 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 19 JONGENS: 14 GEHEIM/VERRASSING: 3 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Petrabr verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 07-4: JennyS 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 24-5: Naat80 3D pretecho 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
Hello, Vandaag is de eerste schooldag in Nederland van Chris! Ik was best gespannen maar Chris niet (had wel al gewend op school) en was mij na 5 minutes al vergeten Het is nu wel een beetje saai zo alleen. @ Arri... dat is eng! Heel veel sterkte en nu echt rustig aan doen! @ Naat. Het huis is ongeveer klaar half April... hoop ik @ Bemy. Nare dromen ken ik ook. Droom vaak dat mijn moeder een ongeluk krijgt. Echt vervelend. Maar dromen zijn bedrog hoor. Sterkte met de hondje! @ Austin. Knap zeg dat je alles zo kan bijhouden! Till soon? @ Joy72. Goede tips! Thanks! @ Rachel. Ik begrijp de reden voor de C-section maar waarom zo vroeg? Je bent toch begin august uitgerekend? @iedereen met echo's: congrats! En pas op... April Fool's day! Elle
@Binna - Heel veel sterkte! @Esprit - veel plezier met klussen en inrichten @Rachel - dat is ''best'' leuk om zo lang van te voren al te weten wanneer het kindje komt @Schatje - mooie buik hoor @Pendrag - geeft toch weer 'n lekker gevoel he, dat alles goed is. En dat jullie je meisje weer hebben kunnen zien @Elleny - wat leuk dat chris al wat aan school gewend is, dat maakt het voor jou ook weer makkelijker. Al is het nu 'n beetje saai. Gisteren zat ik samen met m'n man in bad (daar voeren we de beste gesprekken, haha) En ons meisje schopte tot 3x toe vrij hard. Vond het zo jammer dat mijn man telkens te laat was! achja volgende keer misschien beter ?
Hallo dames, Even snel een berichtje van mij. Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad. Met de kleine is alles goed ( ook nog steeds een meisje ) maar ik heb wel nog 2 placenta's. Voor de zwangerschap heeft dit geen consequentie's, wel voor na de bevalling. Ze moeten dan goed controleren of alles eruit is. Maar aangezien bij mijn zoon de placenta niet los liet en deze operatief verwijderd is, ga ik ervan uit dat dit nu ook weer het geval is. Kan het alleen maar meevallen. Verder vandaag bij de vk geweest. Alles in orde, volgende afspraak 29 april 9:30 Ik moet nu snel naar het werk. Tot laters...
Hoi, alles weer even bijgelezen, fijn dat de echo's zo goed zijn. @ Rachel: een geplande keizersnede, je weet wel waar je aan toe bent, dat lijkt me wel apart dat je nu al weet hoe of wat. Hoe ben je de vorige keer bevallen, ook via een keizersnede? Sorry, erg nieuwsgierig. @ Binna: sterkte! Wat een naar verhaal! @ schatje: ik ben ook al een beetje aan het kijken naar de kaartjes, zo leuk allemaal! Hier een verplichte "bankhangdag", ben erg druk geweest de afgelopen dagen en merk dat ik dat lichamelijk niet echt meer trek, dus nu even flink de rem erop! Vanmorgen weer bij de gyn. op controle geweest, alles weer in orde. Hij zit wel bovenin de groeicurve, dus dat gaan ze nu in de gaten houden en ik moet even extra op mijn suiker letten. Hij liet zich goed zien op de echo, zo lief weer om te zien! Fijne dag! Liefs, Puck
kan iemand voor mij in de lijst zetten dat ik morgen naar de verloskundige moet en 5 april een 3d pretecho heb? Alvast onwijs bedankt en iedereen een fijne dag en doe rustig aan
@amylee, fijn dat alles goed is. en die placenta's komen er op de een of andere manier toch wel uit. @Puck, leuk dat je je kindje weer gezien hebt, ik wacht met smacht op aankomende donderdag
hey meiden nou het is gebeurd. ik heb vanochtend mijn werk afgebeld dat ik dit werk niet meer redt. jeetje er valt een last van mij schouders af zeg! nu krijg ik binnenkort een gesprek met mijn manager en met de bedrijfsarts. en dan zullen we wel kijken hoe het verder gaat. gr kim
mik, wat knap van je! wel nog even spannend met de arbo enzo, maar je kiest nu voor jezelf en voor je kindje! Heerlijk he, die druk die er nu van is? Ik herken het helemaal! ik moet bedrust houden van de vk en sindsdien ben ik een stuk ontspannender. Net de arbo gebeld: rust houden hoor! en over 2,5 week heb ik weer een afspraak. Maar nu je rust gewoon nemen he? Hebben we ons toch aan de afspraak gehouden om echt rust te nemen...
nee verdorrie, volgens mij ben ik één van de weinig die nog niets voelt of niet herkend haha voel soms wel wat, maar ja kan ook iets anders zijn haha maar vind superleuk dat andere al veel voelen. geniet van die golfslagbad haha