Ff een kort vraagje. De meiden die naar Fontys hogeschool geweest zijn voor echo, kun je mij ff pb-en hoe het in zijn werk gaat. Hoe lang duurt het, hoeveel leerlingen zijn er bij? Krijg je een fotootje mee? etc,...
Hier gaat het alweer een beetje beter. me vriend en ik zijn gelukkig weer bijmekaar na veel gepraat en gehuil van beide kanten. Poeh was wel even een heftig weekje xxx
Pff, dat was wel schrikken en heftig voor je zijn geweest, sterkte meis! En nu gewoon veel erover praten en genieten van elkaar....
Hey lieve meiden,dank je voor jullie lieve woorden,het gaat wel weer iets beter nu,nu zijn het meer momentopnamens,maar ik ben hartstikke trots op mn meissie en weet dat zij bij ons is,dat geeft weer een geruster gevoel nu... Ik heb en ga niet alles terug lezen anders zit ik hier vanaaf nog,sorry! @Rachel,dat je nu al weer wanneer je kindje geboren wordt,ergens wel weer leuk of niet? @Bemy,kan jij nog fatsoenlijk in bad,ik niet meer want dan kom ik er niet meer uit,hahah... Wel lekker knus met je mannetje,heerlijk! @Esprit,vandaag de grote dag! Veel klusplezier meis,maak er wat van! @AmyLee,wat fijn dat het met jullie meissie goed is! Ik vraag me af hoe je in hemelsnaam aan 2 placenta's komt? Ik ben zwanger van een twin en heb er maar 1... @Arri,ow ik zag dat ik dezelfde vraag als jou heb gesteld,ach ja! Hoe issie nu @Puck,alles in orde,dikke prima! Hoe vaak mag je nu terug komen voor een echo om het in de gaten te houden? @Mik,goed gedaan meissie,ik ben trots op je! @Moniki,ik heb nog geen gofslagbad maar voel ze wel heel vaak per dag,heerlijk! @JennyS,als je denkt dat het je beebje is zal het wel zo zijn meis,een beetje een blubje? @Joy,hoe gaat het met jouw? @Loutje,wat ben ik blij voor jullie zeg,veel praten met elkaar is altijd goed! @Linka,hoe gaat het met je jou? En je klachten? @Binna,volgens mij heb ik iets gemist,hoop dat het goed gaat met je! Ik zag dat ik op de lijst sta voor 09-04,nu begin ik te twijfelen want volgens mij moeten we 07-04,ik zal zo eens bellen want nu weet ik het niet meer xxDais..
Daisy, fijn dat je er weer bent... En geniet maar van je herinneringen en gedachtes aan je meissie, ook al is dat natuurlijk ook pijnlijk! en vergeet natuurlijk je twee andere meiden ook niet he?! Hoe het nu met mij gaat: heb vandaag weer erg veel pijn! heel vervelend, telkens kramp enzo. het schiet nu ook door naar mn rug. vanmorgen ARBO gebeld. en zij zeggen eigenlijk hetzelfde: rust houden en dan over 2,5 week terugkomen. Maar al met al vind ik het best pittig zo hoor... Zwanger zijn is dan echt een investering, en die heb ik er ook wel voor over, alleen is het wel lastig dat je de hele dag op bed zit. maar zo kan ik wel beter het forum bijhouden! ik word nog eens echt actief!
@Moniki Ja, hier ook een golfslagbad soms, als ze echt een goed feestje aan het bouwen is. Maar het is wel een grappig gezicht zeg. Mn man kan het nu ineens ook makkelijk voelen. Wat groeit die kleine dan snel he! Met de dag wordt ze sterker. Ze zit nu ook echt aan alle kanten; als ik geen echos gehad had, zou ik zweren dat er 4 babies in mn buik zitten, wat een drukte soms, links, rechts, onderin, bovenaan, in het midden... @JennyS Kan maar net dat die paar weken een groot verschil maken hoor. Vorige week probeerde mn man steeds de kleine te voelen: ik voelde duidelijk schoppen maar hij voelde niks. Nu een week later voelt hij het overduidelijk. En niet elke kindje is even druk. Ze zeggen soms dat meisje drukker zijn in de buik dan jongetjes, weet niet of dat waar is hoor...Kan Moniki en dr golfslagbad niet vinden op de lijst... dus weet niet of het voor haar ook klopt... Je herkent de plopjes en bewegingen vast een dezer dagen als jullie kleintje. Je hebt eht vast al gevoeld, maar bent nog niet overtuigd. @Loutje Succes meid. Hoop dat jullie het met zn tweeen kunnen! Geloof er in he!? Fijn hoor, deze positieve ontwikkeling. Niks overhaasten, lekker de tijd nemen om elkaar te vinden en het vertrouwen op te bouwen. @Daisy Fijn meid, dat de tranen weer even gedroogd zijn. Moet wel vermoeiend wezen om weer even zo'n verdriet te hebben om jullie grote verlies. Heb grote bewondering voor je/jullie. Moest erg lachen om je bad-verhaal: "@Bemy,kan jij nog fatsoenlijk in bad,ik niet meer want dan kom ik er niet meer uit,hahah... " Zie het helemaal voor me, hihihi. Wij hebben de douche in de badkuip. Vind het steeds enger worden, erin en eruit stappen; doe het nu heel bewust en hou me altijd vast. Stel je voor zeg dat je lelijk valt.... Gewoon helemaal dat bad niet meer uitkomen is dus best veilig, alleen een beetje koud na een tijdje, hahaha. Kreeg vandaag van twee collega's te horen dat ik er stralend uitzag. Ik weet allang hoe dat komt hoor: niet door die kleine, maar mn man en ik hadden het leuk gister (was nog niet in slaap gevallen, vandaar). Heb er best plezier van zeg, die zwangerschap! Alleen moet nu altijd uitkijken voor kramp in mn kuiten en dat ik mn heupen niet verdraai (AUW)
@Arri,ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is hoor,alleen maar rusten maar natuurlijk heb je het er voor over maar dat neemt niet weg dat je er soms van kan balen. Ik werk nu nog 3 ochtenden en dat is behoorlijk zwaar,maar toch wil ik blijven werken,althans proberen,as donderdag weer naar de arbo dus ben benieuwd wat ze zeggen! Maar wel gezelli dat je er nu vaker bent! @Debbie,wij hebben ook de douche in het bad,ik vind het ook behoorlijk eng worden.. 3 weken geleden ws ik in bad geweest,heerlijk maar eruit komen,wat een ellende,ik moest mn schattie om hulp gaan roepen... Kijk maar goed uit iig!
He getsie Arri, zit ik net een positieve note te tiepen over zwanger zijn, post jij dat het allemaal niet zo soepeltjes loopt. Heb zelf ook af en toe pijn hoor, maar nu even afkloppen, de pijn in mn bekken waar ik vorige week half huilend van wakker werd is weg. Nu dus genieten van de goede momenten... Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat!
@ Daisy: er staan nu nog 2 afspraken met telkens 3 weken ertussen en vanmorgen zijn er weer wat gepland en dar zit maar 2 weken tussen. En elke keer dat we komen wordt er een echo gemaakt, hij wordt goed in de gaten gehouden! @ bemy: succes donderdag! Hier lekker rustig op de bank gehangen vanmiddag, heerlijk! Had ik echt even nodig, steeds weer hartkloppingen van de drukte, dat is niet goed. Vanavond lekker vroeg naar bed, morgen ook lekker kalm aan, dan gaat het vast weer wat beter! Over die bewegingen in de buik: ik voel ons mannetje nu echt elke dag, zo leuk! Ik denk ook de hele tijd dat mijn man het ook moet voelen als hij zijn hand erop legt, maar hij voelt nog niets zegt hij Kan het me bijna niet voorstellen, voor mijn gevoel trapt hij erg hard (nu ook weer, hij zegt jullie even gedag! 8) ) Liefs, Puck
yeah loutje goed zo meissie ik ben ook zo trots op mijzelf meiden. vandaag evengoed teveel gedaan dus nu weer veel last. k*t k*t k*t ik ben gewoon geen stilzitter. potverdorie. nou ja we zien het wel. moet alleen nog kijken wanneer ik naar de arboarts moet. normaal gesproken is hij alleen op vrijdag in castricum. en dan werk ik voor mijzelf (en dat is nog wel te doen) dus moet dan een smoes bedenken waarom ik vrijdag niet kan. anders krijgen we weer gezeur want die mensen snappen niet dat mijn werk heel anders is als hun werk g kim
even een snelle reactie voor ik aan het eten moet beginnen. Debbie, ik sta inderdaad niet op de lijst, misschien wil iemand me erop zetten? Doe namelijk heel hard mn best hier wat actiever aanwezig te zijn. Ik ben 1 augustus uitgerekend van mijn eerste kindje. We weten nog niet wat het gaat worden (met dank aan manlief ) maar ik denk zelf een meisje. Het is echt een enorme druktemaker; ik voel hem/haar al sinds ik 12 weken zwanger ben. Mijn man voelt hem nu ongeveer een week of 5/6. Het zijn hier ook geen plopjes o.i.d. meer maar al echt flinke schoppen. Vraag me weleens af of ik niet stiekem langer zwanger ben... Sorry dat ik even niet op jullie heb gereageerd! Eet smakelijk voor straks!
@Daisy - Haha, maar goed dat je ventje in de buurt was. Bij mij gaat het in/uit bad nog best vlotje's ?. Maar ja, jij draagt 2 meiden en ik maar eentje dus dat scheelt. @Loutje- gelukkig dat jullie het weer uitgepraat hebben.
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 76 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 19 JONGENS: 14 GEHEIM/VERRASSING: 3 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Petrabr verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 07-4: JennyS 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 24-5: Naat80 3D pretecho 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
he Miranda, dank je wel! zag dat ik nog wat info vergeten was: ik ben 28 jaar en volgens de kalender wordt het een meisje, zou je dat nog willen toevoegen? Alvast bedankt!
Moniki je staat op de lijst hoor. Ik voel ook niet meer alleen plopjes, maar echt gedraai en geschop. Loutje: super dat jullie er toch samen uit zijn gekomen. Mik: moelijk hè dat niks doen
Kan iemand voor mij in de lijst zetten dat ik morgen naar verloskundige moet en 5 april een 3d pretecho heb? Alvast bedankt
hier ook een golfslagbad, en smorgens worden we samen altijd wakker, dan gaat ze lekker tekeer als ik op mijn rug ga liggen. ik zit nu sinsd gister zonder internet, we zouden zijn aangesloten deze week,maar dat gaat iets langer duren, ik hoop dat het met een paar dagen rond is. wie vertelde nu van de 2 placentas, wat bijzonder! je kindje krijgt dan vast goed te eten mijn zoontje had 5 bijplacentas, maar dat is mischien wel wat anders. de vk had er nog nooit zoveel gezien. ik ben zoooo moe, als ik loop heb ik bandenpijn, ben kortademig, heel charmant allemaal loutje fijn dat jullie er samen uit zijn, en hoopdat het jullie sterker gemaakt heeft nou ik moet weer werken tot snel allemaal