Hoi allemaa, Leuk te horen over de polpjes en dergelijke... Vind het ook wel leuk, het is alsof wanneer je op je rug ligt dat die kleine pas goed begint te draaien. Voor de rest alles ok hier, net een weekendje Ardennen achter de rug, wat wel een beetje vermoeiend. groetjes
@Daisy, fijn dat het weer goed gaat met je! Met mij gaat het goed hoor, als ik in stress zit of zo krijg ik al snel last van en druk maken ook namelijk. Als ik weinig doe heb ik niet zoveel last van meer, gewoon veel rusten alleen vind ik zo vervelend, niks aan te doen. Kim, ik ben ook geen stilzitteer hoor, maar ik merk het dat beter gaat als ik veel rust en zit. Smorgens krijg ik vaak zere kont, dat is echt irritant. Arri, lekker hoor in bed met laptop, maar rust vooral uit! me moeder is vandaag jarig dus hebben wij bij haar even gegeten en het was gezellig.
heey meiden! Vandaag veel reacties gehad op mijn buik 1 vrouw zei: hoelang moet je nog? ik zo uhhh ik zit op de helft zegt ze oh ik dacht dat je al 7 maanden was ofzo haha 1 vrouw zei: huh je bent toch pas in augustus uitgerekent? ik zei jah nou nou bereid je dan maar vast voor en later zat ik in de bus op weg naar huis zegt er iemand tegen me : is dat nou niet zwaar de hele dag zon zware buik mee sjouwen ik zei nou uhm ik zit pas op de helft dus ik heb nog niet alles gehad haha... oh zei ze En vanavond vroeg een jongen: je hoeft zeker niet lang meer he? ik zei nou om eerlijk te zijn ongeveer 19wk oh ik dacht 3wk ofzo haha Ik zei tegen me vriend is het dan zo erg? hahaha vind wel leuk dat mensen het nu echt zien.. haha dat wilde ik voor vandaag even kwijt.. voor de rest hartstikke moe dus ga zo lekker me bedje in.. Vriend lief moet zo werken dus ben helemaal alleen Groetjes
Hoi dames, @ Jennys ook ik voel nog niet veel. En ben toch al 21 weken en een dag. Maandagavond heb ik 2 x een schopje gevoeld, maar niet zoals de meeste dames hier. Wordt je best onzeker van he? Volgens de verloskundige moet je het nog niet voelen. Maar als ik dan hier lees..... @ Loutje fijn dat het weer goed is met jullie. Zou iemand mij op de lijst willen zetten ik moet 3 april naar de verloskundige. Bedankt alvast, Gr Bumba.
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 76 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 19 JONGENS: 14 GEHEIM/VERRASSING: 3 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 02-4: Petrabr verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Tammie verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Bumba verloskundige 03-4: Arri verloskundige 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 05-4: Tammie 3D pretecho 07-4: JennyS 20 weken echo 07-4: Daisy pretecho 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: AmyLee verloskundige 09-4: Kiki verloskundige 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 18-4: Diana 3D/4D echo 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 24-5: Naat80 3D pretecho 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
@Puck,fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden! Doe maar lekker rustig aan! @Bemy,ja daar kan het tuurlijk aan liggen,ik heb al plus 11kg en hoe zit het met jou? En de andere meiden? @Noura,ja meid zwanger zijn is niet echt charming hah,en zeker dat kortademig,ik ken het,pfffff,we lijken wel een stel oude wijven Werk ze! @Aykietje,lekker hoor een weekendje Ardennen.. Heb je veel gedaan dan daaro? @Linka,rusten is ook niet leuk maar wel het beste voor je hoor... En idd je lichaam geeft het vanzelf weer aan als je teveel aan het doen bent! Die zere kont heb ik ook heel erg,alleen niet s'ochtends maar als ik te lang heb gezeten of sta of loop.... Gefeliciterd met je moeder! Lekker gegeten? Ik dendat ik zo maar eens mn bedje in kruip,manlief is voetbal aant kijken,gezelli Morgen weer een drukke dag,MOET poetsen want we krijgen donderdag kijkers en een vriend van me komt op de koffie en ik wil nog graag naar de bouwmarkt.. Fijne avond meiden! xxxDais...
@Jelske en Happy1980,veel succes bij de 20weken echo en veel kijkplezier! @Petra,Noura en Jikke,succes bij de verloskundige morgen!
Daisy, ja dank je en ja wij hebben heerlijk gegeten, spaghettie! Ja, smorgens als ik lang zit heb ik snel last van! en als ik snel in stress zit of teveel doet in huis dan krijg ik last van me buik en vagina enzovoort, pff! Nou slaap lekker meis, ik ga ook zo lekker in bedje duiken en lekker tijdschrift lezen! Welterusten allemaal!
@ Daisy, over jouw vraag over aangekomen zijn: ik zelf heb eerst 3 kilo verloren en zit nu weer op mijn startgewicht. Dus dat schiet wel lekker op! hopelijk blijft het een beetje zo... @ LInka: gefeliciteerd Ik heb vandaag ons kindje echt zien bewegen: mijn buik trilde ervan, nog niet echt een bubbelbad, maar wel echte lekkere bobbels! gelijk mijn man erbij geroepen en die kon het ook zien! Alleen is tie van ons een beetje eigenwijs: elke keer als tie schopt, roep ik mijn man erbij, maar als mijn man dan zijn hand op de buik legt, is het over. terwijl als ik mijn hand op mijn buik heb, nog wellekker blijft schoppen... ik ga ook zo maar slapen. ik zeg niet dat ik naar bed ga, want dan ben ik al, dus nu maar gewoon gaan slapen...
@bumba: nou onzeker voelen gelukkig niet, maar weet je.. wij 2en krijgen gewoon als enige baby's die rustig zijn en gelijk de hele nacht doorslapen haha heb ik gelijk of niet? haha
hoi meiden Ik voel de baby nu ook iedere dag s'morgens word ik wakker gemaakt . Zo van mam sta op ik heb plaats nodig ga je blaas leeg maken. poeh poeh. @ arri ja typisch he dat als je man of bij mij vriend de hand erop legt het in 1 keer stil is . dat is bij ons ook de hele tijd , wel jammer wel zie ik de buik nu ook bewegen, maar de schoppen voel ik niet altijd misschien ook omdat ik placenta voor heb liggen. @ daisy ik was 3 weken geleden bij de vk in totaal 9 kilo bijgekomen, ben benieuwd dus volgende week . ik denk ook zo'n 11 kilo nu . En ik heb er maar eentje in de buik . toch eet ik hniet echt veel meer maar denk dat het stoppen met roken ook wel meegeholpen heeft. Ik ben wel heel smal van mezelf dus iedereen zegt waar heb je die zitten. nou ik weet zelf wel waar ze zitten op plaatsen waar ik hoop dat ze ook weer afgaan . haha meiden met echo en bezoekjes aan vk morgen succes en veel plezier met kijken nou ga maar eens naar bedje toe Groetjes Janine
Daisy: Wij hebben daar de eerste dag in de bossen gaan wandelen. In de voormiddag was het nogal bergop en -af en in de namiddag was het een rustige wandeling. Zondag heb ik de wandelingen overgeslagen omdat ik voelde dat het genoeg was geweest. Voor de rest hebben we er lekker gegeten zoals bourgondiers in de Ardennen danmet als gevolg dat ik nu terug op mijn startgewicht zit Verder heb ik nog een vraagje voor jullie. Ik moet veel éer niezen dan vroeger en het lastige is dat er dan soms een beetje urine meekomt. Herkennen jullie dit?
@linka ik ga het echt wel proberen hoor mar ja ale je het niet gewend bent om te zitten................. @schatje hihihihih dat had mijn oma die schrok zich rot van mijn buik hahahaha wel leuk toch misschien groeien we zometeen wat minder hard en haalt de rest ons weer in . @bumba niet iedereen voelt de kleine snel hoor. is voor iedereen verschillend. een tante van mij heeft allebei haar kids helemaal niet gevoeld in haar zwangerschap en dat zijn ook twee grote kids geworden. hihihih @daisy ik zit ook al +10 kilo hoor. maar ben ook gestopt met roken dus vijf van die 10 is daarvan.hihihihihihih @arri hihihihi wat een eigenwijs kindje . wel leuk nee van buiten kan je bij mij nog niets zien maar onze kleine begint wel steeds harder te schoppen. hahaha heerlijk @jennys nee je hebt geen gelijk hihihihihi die van mij is nu zo druk zodat hij/zij zometeen meteen doorslaapt want die is dan doodop. @janineenevi dat heb ik ook dat ik 's morgens op knappen sta. mijn blaas dan . normaal kon ik gewoon blijven liggen.en dan ging ik pas naar de wc als ik wakker was maar nu heb ik geen schijn van kans. die blaas doet helemaal zeer @aykietje ja ik moet ook veel vel meer niezen er komt dan bij mij alleen geen urine mee. gr kim
@aykietje nee, herken het niet. maar lastig zeg. Moet wel niezen, maar geen last van verliezen van urine. Hiervoor kun je toch bekkenbodemspier(?)oefeningen doen (ken het nederlandse woord niet , pelvic floor exercise)? Steeds de boel van onder "dichtknijpen" zeg maar, en dat 2/3 seconden vasthouden en dan weer ontspannen, tot je moe wordt. Gewoon lekker vaak dus, kan nooit kwaad. @arri Weer een dag in bed? elke dag betekent dat je er weer eentje minder voor de boeg hebt! Ja, stom he, dat die kleine stopt met bewegen als je man erbij komt. Heb toch altijd het idee dat ze ons hoort, en als mn man dan het schoppen wilt voelen, dan stoppen we met praten (mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk natuurlijk! ). Sterkt vandaag! @Daisy Mijn man moest ook voetbal kijken, dus ik ben er lekker tussenuit gepiept! Samen met de kat lekker vroeg naar bed. Dat betekent dan wel dat mn man moet vechten voor een plekje, want ik slaap als een blok en word nergens wakker van, en de kat weigert wakker te worden.
hallo allemaal, ik mag zo naar de verloskundige en heb er helemaal zin in! Ik heb toch maar de beslissing genomen om mijn paard Bluf te verkopen, dus die staat vanaf zondag te koop, hoop dat ik het juiste baasje kan vinden, maar hij is zo leuk dat moet vast wel lukken. Fijne dag allemaal en Arri succes vandaag, hoop dat je de dagen doorkomt groetjes petra
20 weken vandaag! Op de helft! Chris vroeg vanochtend of de baby nu half af is Aiden moest erg lachen. Aiden volgt nu Nederlandse les en dit gaat heel goed. Wel jammer dat ik niet zo gemakkelijk meer kan praten aan de telefoon met vriendinnen in het nederlands... Moet erg lachen om de stukjes over de mannen. Heel herkenbaar. Aiden maakt lange dagen maar ik hoef maar 'ieek' te doen en hij staat al voor me neus of hangt aan de telefoon. Maar... 2 dingen tegelijk? No way! Niezen en piesen Zo noemt mijn NL vriendin het. Ik heb er wel een beetje last van en probeer inderdaad mijn pelvic floor exercises vaak te doen. @Petra. Wat jammer dat je je paard moet verkopen. Ik weet hoe dat voelt. Toch wel triest. Het is inderdaad heel belangrijk een goede baasje te vinden! Iedereen (vooral die moeten rusten) veel succes. Oja, voel de baby wel maar nog niet echt schopjes meer kriebeltjes en plopjes (zo wordt dat toch genoemd). Nog één vraag: harde buiken zijn dat Braxton Hicks contractions? Elle
Goedemorgen! Mijn man heeft de kleine ook eindelijk gevoeld! Toen we gisteren naar bed gingen was hij zo aan het bewegen dat hij het wel moest voelen. Zo leuk! Ik zag dat er nogal wat afspraken gepland staan vandaag: succes iedereen! @ petra: wat een moeilijke beslissing om je paard te verkopen. Ik heb het ook een keer gedaan omdat ik het niet meer kon redden ivm mijn studie. Vorig jaar is mijn andere paard overleden en ik kon me er niet toe zetten om een andere te kopen. Nu wachten we nog maar even een tijdje. Maar heel veel succes, ik hoop dat je snel een lief baasje vind! Dat gaat vast lukken! En veel succes bij de VK!