Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    ja zo heten die inderdaad in het Engels.

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ja, volgens mij wel... tenminste, tenzij je echt gaat bevallen, dan is het niet meer "testing testing"... :)
    Het is bij mij nog rustig, had er vorige week eentje. Maar daarna bij mijn weten niet meer gehad.
    En jammer he, dat de baby nog niet "af" is ;) Ben zelf ook zo benieuwd...

@Puck
    Leuk!
    Vond het zo geweldig, zo'n verrast en blij gezicht van mn man toen hij het voelde. :confused: :D

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    testing testing :) Ik heb er tot nu toe - denk ik - ook één gehad.
    Chris zag echt een half babytje voor zich met van alles één (arm, been, oor maar wel een heel hoofd.. gelukkig! :confused:

Vrijdag 20 weken controle... spannend en dan zien we weer meer

Elle

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben weer terug van de verloskundige en zoals ik al had gedacht zijn de baby en ik met alles precies gemiddeld, toch weer superfijn om te horen! Ik heb het hartje op mijn telefoon opgenomen en heb het nu al een keer of 5 geluisterd, echt een mooi geluid.....boef..boef..boef..boef..kloink..boef..boef
    de baby was druk aan het schoppen wat een heel grappig kloink geluid gaf.

Dank jullie voor de reacties op mijn paard verkoop verhaal, ik heb er lang over gedaan om deze beslissing te nemen, maar sta er nu helemaal achter
    @ Puck, echt leuk dat je man het gevoeld heeft, hier een vrij eigenwijze baby, maar komt vast goed

voor de niezers en piezers, ik hoefde geen oefeningen te doen, mijn verloskundige vond dat dat weinig zin had omdat je spieren/banden hoe dan ook hoe langer, hoe slapper worden, maar ja, baat het niet dan schaad het niet.

groetjes petra

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @petrabr jammer joh van je paardje ik wil al jaren een eigen paard maar ja die beessies zijn zo duur. misschien ooit

@ellyNY hihihihihhihihihi wat lief van chris

@puck leuk meis dat je man die kleine ook heeft gevoeld. mijn man helaas niet maar die heeft ook niet zo'n geduld

nou ik ga even eten want dat moet ook gebeuren he

gr kim

6. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Nog 1 dagje aftellen en dan mag ik EINDELIJK voor de 20 weken echo.

Nou jullie het toch allemaal over het bewegen van de baby hebben, ik werd vanochtend wakker en dacht of droomde dat de baby zich omdraaide. Jammer dat ik nu niet meer weet of ik het droomde of echt voelde ? :rolleyes:

@Daisy, kan me voorstellen dat het met 11kg wat moeilijker wordt ik zit nu aan de 3kg.

@Iedereen met echo's en afspraken bij de vk, Vooral VEEL plezier.

Groetjes,

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi meiden,

@Arri,dat is niet veel nee,lijkt me wel fijn...
    Maar ik maak me er toch niet zo druk over ik ws alleen benieuwd wie er hoeveel is aangekomen...

@Janineenevie,idd dat komt wel weer goed heh,gaat er vanzelf weer af(hopen we dan ;) )

@Aykietje,nou lijkt me echt heerlijk joh,maar ook vermoeiend idd!
    Altijd lekker ff ertussen uit..
    Ik heb ook wel eens last van urineverlies alleen als ik heel hard moet lachen dan komt er per ongeluk ook wat me,hihi...

@Debbie,en had je man een plekje gevonden in bed ;)

@Petrar,lijkt me een hele moeilijke beslissing joh..
    Tuurlijk komt hij bij het juiste baasje terecht..
    Fijn dat alles goed is met jullie en wat leuk dat je de hartslag op hebt genomen...

@Puck,wat fijn dat je amn jullie beebje ook heeft gevoeld!
    Hier ook nog maar 2 of 3 keer hoor,idd iedere ker als ik ze voel legt mn vriend zn hand op mn buik en stil zijn ze,ongelooflijk heh!

@Bemy,spannend hoor meis morgen!
    Het is idd wat zwaarder aan het worden allemaal,wodrt nog wat denk ik over een paar weken :rolleyes:

Nou ik ben er klaar voor!
    Ik heb al heel veel gedaan hier in huis,nu wachten tot een vriend van me komt,dan gaan we lekker shoppen(Hij is homo,zoooo gezelli)en lunchen..

Meiden maak er wat fijn deze druilerige middag!
    xxxDais..

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Veel plezier Daisy,
    volgens mij wordt dat hartstikke gezellig!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, super! Gezellig winkelen, heerlijk!

10. Wilde hier even laten weten dat alles goed was met de 20 weken echo.

Mijn vriend heeft ons hummeltje nu ook voelen schoppen.... hij kreeg echt een flinke te pakken!

11. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @Bemy: Nog even een weetje...we hebben op dezelfde dag de 20 weken echo. Wij gaan morgenavond om 20:30 uur. Enne we zijn ook nog eens op dezelfde dag uitgerekend! Vond dit wel grappig, dus kon het niet laten je er even van op de hoogte te brengen.

Verder zit ik nu al voor de derde dag thuis met beste pijn in de onderrug en kont. Kan niet al te lang zitten en het doet me behoorlijk pijn. Ik hoop dat het morgen beter gaat, want dan kan ik weer aan het werk. (werk op kantoor...dus dan moet je wel een beetje veel zitten). Verder nog dames met rugklachten of zijn jullie allemaal lucky ladies?

xxxies Gea

12. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    (sorry, heb niks bijgelezen)

Ik ben echt ontzettend pissig!
    Waren we zo blij dat er weer eens kijkers kwamen voor het huis. Al een paar dagen flink aan het opruimen en poetsen. Mijn man vandaag extra een vrije dag gepakt.
    Belt ze net af, omdat ze een begrafenis heeft!
    G**verdomme. Heel erg voor haar dat er een bekende is gestorven, maar dat wist ze toch wel eerder dan, dat ze vandaag die begrafenis heeft? Dan komt ze maar wat later ofzo, vinden we ook niet erg.
    Dan bel je toch niet helemaal af, dan verzet je de afspraak toch?
    GR&@$RRRR!
    Neej, die hoeft niet meer te komen voor mij.

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend voor je Diana! Ja, zo heb je dan de mensen he, is nooit leuk :(

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Helloo,

zo ben alweer terug,wat een ontzettend rotweer zeg,bah!
    Heerlijk wezen lunchen(italiaanse bol met gesmolten brie met honing en pijnboompitten,jammie..),daarna nog ff stad in geweest maar we vinden het niet leuk zo,we hebben net afscheid genomen en hopen volgende week op beter weer ;)

@Petra (leuk plaatje btw,hahah)en Linka,thanks meiden,het was idd weer ouderwets gezellig!

@Jelske,fijn dat alles oke is met jullie hummeltje! :whistle:
    En met je vriend nu dus ook,geweldig heh!

@Gea,denk aan jezelf meid!

Hier niks speciaals te melden eigenlijk,denk dat ik maar ns ff ga strijken,is niet veel maar het kan maar weg zijn voor de kijkers morgen komen niet dan?

xxx

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Italiaanse bol, mjammieeeee! Heb trek in, hahaha!

fijn dat je leuk hebt gehad :D !

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Dat zou wel lekker zijn maar denk dat dat wel even duurt. Hahaha
    Maar ik zou het ook wel wat vaker willen voelen.
    Lijkt me leuk.

@ Daisy ik ben in het begin 2 kilo afgevallen daar zit er nu 1 van aan.
    Morgen naar de verloskundige dus ben benieuwd of er dan weer wat aan zit. :D

Ik heb mazzel dat mijn zwangerschapstik heel veel FRUIT is.
    Heerlijk.

@ Bemy veel plezier morgen bij de echo.

@ Mik ik weet het dat niet iedereen het vaak voeld.
    Maar ik zou het nu wel watvaker willen voelen :D :D

Verder gaat eingelijk alles super dus ik mag niet klagen. :)

X Bumba.

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Daisy
    Werd gisteravond even wakker van het "gevecht" (hij moest heel hard lachen) dat mn man leverde met de kat om erbij te kruipen. Kat vertikte het en hield zich helemaal slap, oogjes stijf dicht: IK SLAAHAAAAP! hahaha
    Maar uiteindelijk heeft ie kennelijk toch een plekje gevonden, want vanmorgen lag ie naast me hoor ;)

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    fijn dat alles goed was/is.

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Even een echo bericht.

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit. Dus dat is mooi!
    Wel ligt de placenta aan de voorkant. Vandaar dat ik het nog niet voel.

Wij weten wel wat het is, tenminste voor 95% zeker. Maar houd het liever voor mezelf. Wie weet wie er mee leest! haha.

20. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Iedereen met goede echo's: gefeliciteerd!

Enne, het gevecht met de kat op bed komt me bekend voor. Sinds ik zwanger ben, wijken ze niet meer van mn zijde! Ben benieuwd hoe ze straks op de kleine reageren...

Verder vandaag het 'officiele' bericht van mijn baas gehad dat ik vanaf 23 juni met zwangerschapsverlof ga. In totaal nog 8 weken werken (heb nog een paar weekjes vakantie tussendoor) dus ik ben al aan het aftellen, haha.

Vanmorgen nog even wat inkopen gedaan bij het Kruidvat en de Wibra voor de kleine. Ben weer helemaal in mn nopjes, hoewel het wel erg verleidelijk is om veel te veel te kopen!

liefs Moniki

Deel Deze Pagina