Ik ben ook wel een beetje onzeker. Maar heb zo iets van positief denken, dan komt het vast goed. Je hebt pas 100% zekerheid als het kindje levend in je armen ligt en om nou bijna 9 maanden onzeker te zijn, lijkt me ook niet zo fijn!
@ Austin: wij hadden natuurlijk alles al klaar staan, maar we gaan voor deze baby een paar kleine aanpassingen doen. Ik wil graag een ander hemeltje en misschien andere gordijnen. Verder laten we alles hetzelfde. Zijn jullie ook al een beetje aan het nadenken over een naam? Ik eigenlijk wel. Samen met mijn man zaterdagavond zitten brainstormen over een mooie meisjesnaam, jongensnaam gebruiken we van de laatste zwangerschap. Maar we zijn dus al tot een hele mooie naam gekomen, de naam van Lindy* gebruiken in een bepaalde vorm voor de tweede naam.
Ik heb 2 testen gedaan, eerst een van Etos, daarna een van Predictor om het zeker te weten. Volgende week maandag komt er iemand van MvM en zal ik dus weer een test doen. Geen kwaaltjes, alleen heel erg moe. Gisteravond was het wat laat geworden, dat merk ik vandaag dus echt wel, pfff @ Austin: ja hoor ik kijk al wel wat er te koop is w.b. babykamers en kinderwagens We hebben ook al een favoriete kinderwagen hahaha! We zullen t.z.t. wel eens zien wat het wordt.
He miranda, Dat is inderdaad erg bijzonder als je haar naam gebruikt! ben super benieuwd wat jullie bedacht hebben! Ik heb al wel een paar ideeen alleen jammer genoeg krijg ik mijn man niet zover om er echt over na te denken hij wil dat soort dingen allemaal pas na 12 weken gaan doen....word ik soms een beetje verdrietig van maar aan de andere kant snap ik het wel... maar de namen die ik heb verzonnen voor een jongen vind mijn man te moeilijk hahaha zijn allemaal dubbele amerikaanse namen. xxx
ja meiden austin inderdaad ik zou dat wel graag willen 100% zekerheid maar ja die hebben we niet he. ik heb nu een zwarte buikband,bruine en een roze (gratis van vsm was die). de stip komt eraan hoor als mijn man een keer tijd heeft om hem in te scannen en op deze site te zetten. namen zijn we nog niet mee bezig het is voor ons ook de eerste he dus vooral voor mijn man is dit nog niet echt! je ziet niets hoort niets etc. ik denk dat wij pas over dat soort dingen na gaan denken als ik met een dikke buik rondloop. vandaag in de prenetal was wel even slikken hoor al die vrouwen met dikke buiken of kleine baby's. en dan mag ik nog niets zeggen je ziet niks,. bah bah ka niet wachten tot ik drie maanden ben en het van de daken kan schreeuwen, dikke knuf mik
Hoi Littleme Ik zit met dezelfde vraag. Heb er sinds vanmorgen ook last van. Vanmiddag dacht ik dat het weg was, maar nu is het er weer. Heb ook af en toe van die steken in mijn buik. Het is niet pijnlijk, maar wel vervelend. Ik hoop wel dat alles goed gaat.
sorry geen last van maar als je het niet vertrouwd moet je morgen even j huisarts bellen. succes gr mik
Miranda, weet hoe je je voelt na het verlies van ons eerste kindje. De onzekerheid is echt verschrikkelijk. Hopelijk geeft de echo wat meer rust. Willen jullie weten van het wordt?
ff vraagje, heb mijn banner verandert, maar hij is zo klein, weet iemand hoe ik m wat groter krijg? Het is een banner van dat lillypie.com ofzo iets.. Littleme, danoek, hoop dat het hier bij blijft, als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen... weet niet of je in dit termijn nog over een innestelingsbloeding kan praten! Ken het zelf niet, nooit gehad.. Probeer zelf ook wel heel positief te blijven, maar na vandaag twijfel ik weer heel erg hoor.. Ben vanmiddag ingestort en heb mijn jongste bij mijn moeder gebracht, ik slaap niet door haar, maar ook niet door de zwangerschap, dus ben echt kapot.. Heb het maar gelijk aan mijn moeder verteld..ze vind het echt leuk, niet verwacht, maar wel heel leuk en ik moest er maar lekker van gaan genieten... Lucht ook wel op hoor, die smoesjes houden ook een keer op!
@Miranda, dankjewel Ik voel me niet zo heel lekker, lees morgen even bij. Ga nu dadelijk lekker slapen. Ben zo moe.
Wij hadden nog een paar namen van onze tweede, als het een jongen zou worden en voor een meisje hebben we al een naam, vind een meisjesnaam makkelijker dan een jongensnaam. Ja wij willen het wel weten wat het wordt, wel zo makkelijk voor het kamertje en jij ppa en wil de rest het trouwens ook weten?
@ ppa: ja, ik had gelezen dat jullie ook een kindje hebben verloren tijdens de zwangerschap. Heb jij ook last van het terug denken aan die zwangerschap? @ eliesja: als je de banner maakt kun je hem instellen op klein formaat of volledige banner; staat dan ergens in beeld. Even zoeken dus. @ amylee: graag gedaan.
De eerste keer wilden we het niet weten.de twede keer met alle echo's en na het verlies van de eerste wel. Ook nu willen we het wel weer weten, want ik krijg om de week een echo. Stel je voor je denkt het te zien en richt je daarop in en dan is het toch het andere geslacht... Beetje jammer
ja, dat vergeet je nooit meer. De scherpe kantjes gaan ervan af, maar er blijft altijd de dag dat ze is geboren en de dag dat je was uitgerekend en natuurlijk tussendoor
he meiden mvm is net weg. ik ga vanaf volgende week tot 14 febr plassen voor ze. de test was heerlijk positief. en dat is goed want mvm testen gaan vanaf 5000 hcg. dikke knuf mik
Goed zo, Mik! Dat is heel positief. Ik ben benieuwd wanneer ik iets hoor van MvM. Eliesja, sterkte en denk aan jezelf. Littleme en Danoek, inderdaad bij twijfel je arts bellen, hoor. Wij willen trouwens ook weten wat het wordt. Maar eerst maar eens hopen dat alles goed mag gaan deze eerste weken...
Ik kom mij hir ook melden. 2e ronde na miskraam met 10 wkn. weer zwanger. Ben ook wel wat onzeker. We zijn wel blij maar zijn pas echt blij als we een kloppend hartje zullen zien. Ik heb wel wat kwaaltjes maar nog niet hele gevoelige borsten wat ik de vorige keer erg had. Een goede zwangerschap met weinig kwaaltjes wil ik wel maar als je veel kwaaltjes hebt, voel ik me iets meer zwanger. Ik vind het leuk om met jullie mee te kletsen.
ik wil ook weten wat het word. veel te nieuwsgierig om het niet te weten. hihihihihih mijn man ook die wil een jongen het moet gezond zijn maar een voorkeur mag je evengoed wel hebben toch? gr mik
Hallo meiden, Gelukkig ben ik wel weer een beetje gerustgesteld. Ik heb deze link gevonden : http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... oedverlies Het sluit niet 100% aan bij wat ik vanmiddag had maar t kwam genoeg overeen om me gerust te stellen. Ondertussen had ik me ook wel bedacht dat t best wel eens kon komen omdat ik lekker snotverkouden ben en ik nies nu best veel. Het zou niet onverklaarbaar zijn dat er dan een haarvaatje scheurt natuurlijk! Verder kan het ook wel iets met de groei van de baarmoeder te maken hebben, sinds deze middag is me namelijk ook opgevallen dat er een klein bultje zit nu Dat zijn natuurlijk positieve berichten. Mocht er toch nog iets veranderen dan laat ik het jullie weten!