Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @rebecca
    Helemaal super meid! Zat op je berichtje te wachten.
    Wat fijn, en achteraf gezien toch maar goed dat ze je goed in de gaten houden he? Lekker een bevestiging dat alles helemaal goed is!
    Een hele fijne avond, maar dat komt vast wel goed met dit nieuws!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik lees hier elke dag mee maar vaak weet ik niet meer waar ik nou op wilde reageren :oops:

Arri, gelukkig valt de bedrust je mee en kun je de tijd nuttig invullen.

Lauwie, heel veel sterkte en succes a.s. vrijdag!

Daisy, ik hoop dat de Arbo vanmiddag je minder laat werken meid, zo veel pijn is een signaal van je lijf hoor.

Rebecca, gefeliciteerd!

Ik ben net terug van de VK. Alles weer helemaal goed, hartje gehoord, groei baarmoeder oké (1 vinger boven navel). Dus weer blij!
    Wel helaas last van een te lage bloeddruk, wat ik zelf al vermoedde door het flauw vallen, het lichte gevoel in m'n hoofd en de gigantische vermoeidheid.

Ze liet me de metingen ook zien van de hele zwangerschap : bij 8 weken 95\65 (was ik erg moe), bij 13 weken 100/65 (begon ik me beter te voelen), bij 17 weken 120\65 (voelde ik me prima en energiek) en nu is het nog maar 85\60.
    Volgens mijn VK is de te lage bovendruk de boosdoener van vermoeidheid en flauw vallen. Ik heb de tip gekregen om 5 koppen zoethoutthee per dag te drinken. Zoethout verhoogt de bloeddruk wat, vandaar. Bah bah bah, maar voor het goede doel ga ik het braaf drinken. Het zou fijn zijn als ik niet meer zo belachelijk moe ben en de mist in mijn hoofd optrekt.

3. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemiddag dames,

De 20weken echo was prima. :thumup:
    En het is een MEISJE (maar dat wisten we al)
    alles zag er goed uit en ze had lange benen.

Was er gewoon eventje's aan toe om onze meid weer even te mogen zien. al was het wel van een tv van veraf !

@Geaaatje - voor je het weet ben jij vanavond aan de beurt. Ik kan me voorstellen als je met pijn thuis zit de dag wat langer duurt. Maar komt allemaal goed. Nog 'n beetje afleiding zoeken en het is zo tijd. Wij wisten al vanaf de 16 weken dat het een meid was. Ben benieuwd wat het bij jullie is.

@Daisy - Leuk dat jullie morgen de sleutel van je nieuwe huisje krijgen.

@Rebecca - super dat alles goed is.

4. Niet meer actief

dank je wel debbie2007 dat zal zeker lukken! :D

bemy gefeliciteerd met de goede uitslag!

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    @ Natas, dat zei de vk vanmorgen ook tegen mij: zoethoutthee, dan gaat tie iets om hoog. maar mijn bloeddruk is helemaal niet zo heel laag 110-65, maar heb wel elke keer last van duizeligheid en licht in het hoofd. grappig dat ze dan 2 vk echt hetzelfde advisieren.

@ bemy; fijn dat het goed was met jullie meisje!

@ rebecca: heerlijk, wat een opluchting! fijn joh!

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hoi,

Ook ik ben net terug van de vk.
    Alles was goed.
    Hartje weer gehoord, altijd leuk.

@Rebecca ik ben blij dat alles goed is met je kindje.

@Bemy gefeliciteerd met je goede echo.
    Mooi om te zien he?

@Natasja helpen dropjes niet?
    Goed voor bloeddruk verhoging en nog lekker ook.

Fijne avond dames.
    Groetjes Bumba.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

ik heb net alles terug gelezen.maar door dat me hoofd er eigelijk niet naar staat ivp met die colega ( waar het nog slechter mee gaat) weet ik niet meer wat er geschreven is.

wou alleen even zeggen dat het op zich wel goed met me gaat. met de kleine in ieder geval maar met mijn hoofd niet helmaal zit er met gedachten niet bij.
    nog wel een leuke tip van mijn heb van de week een shirtje voor de kleine besteled bij www.drukkies.nl heel leuk en goede kwaliteid en goed koper als sipley colers zal er wel een foto van in me album doen.

liefs sabrina

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    drukke dag gehad, liet een paard ontsnappen die de weg op rende en daar schok de hond zo van dat die er ook maar vandoor ging.
    Het ene moment stond ik heerlijk op het gemakkie met het paard te grazen terwijl Bas (de hond) er lekker bijliep en ik met de aanstaande oma aan het bellen was. het volgende moment...alles weg
    Gelukkig rende het paard naar de manege en vonden we Bas weer na een zoektocht met alle cliënten, maar was wel een even spektakel.
    Echt een goed idee van mij om in plaats van stallen uit te mesten met een paard op pad te gaan :oops:

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden,

dacht zal ff laten weten dat mn vriend me niet samen met mn hormonen achter de scan geplakt heeft ;)......T zal wel de stress en hormonen zijn dat ik me zo jankerig en bitcherig voel, bleh....zal blij zijn als we er wonen, lekker rust in ons nieuwe huissie....nog een weekje en dan kunnen we over.....

Heb snel ff bij gelezen, en las goed berichten over de 20-weken-echo's! Super zeg!

@Lauwie: meis dat is ff schrikken! Wel fijn dat je morgen al weer terecht kunt voor een uitgebreide echo! Kga hard voor je duimen dat t met jullie beebje allemaal goed is!

Las ook over pijn in rug en billen bij enkelen, hier net zo 1, knap irritant! Moeten maar zo denken, nog 4 maanden meiden en dan begint de echte lol!
    Zo'n last telkens dat ik 's avonds van het ene been op het andere hups tijdens het afwijzen en daarna dankbaar de bank ga knuffelen....

@Arri: fijn dat in je koppie wat meer rust hebt en aan je studie toekomt....vervelend dat de pij zo blijft zeg!

@Daisy: succes met de sleutel morgen meis! Er komt een drukken tijd aan, tis erg lastig om je rust te pakken als een ander zo druk is! Maar meis, doe t wel, ben al een paar keer de grens over gegaan en dat was echt niet fijn!

@Austin: volgens mij niks van jou gelezen? Helemaal verstopt in de inrichting van je huissie?

Kweet niet meer hoor, of ik nou nog iemand vergeet, sorry!

Liefs aan iedereen!

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi augustus mama's!
    Ik meld me hier ook gezellig aan ik ben uitgerekend op 28-8-08 !

Liefs Bizzy

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

ooooooooooooooooooooohhhhhhhhh ik heb vandaag heerlijk geshopt. een pakje gekocht mt 50 en twee pakjes mt 56 voor onze kleine uk en zoooooooooooooooooooooooooooo blij!

sorry moest het even kwijt

gr kim

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    muis hoop dat je gisteren een lekkere bankhangavond hebt gehad, daar kan ik ook zo van genieten. Ik heb ook de placenta aan de voorkant maar voel nu echt schoppen, zal dus echt niet lang meer duren bij je!

kiki van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, hihi zullen niet veel meiden van de augustusmama's omstreeks deze tijd een test doen, maar wel leuk om mee te doen

naat ben je al minder sipperig? en lekker in je kamertje geweest, ongelovelijk hè dat daar over een paar maanden tijd een minimensje ligt te slapen? Ik kan er al zo naar uitkijken

jenny een onwijs mooie buik heb je! je kan vooral het verloop goed zien in je album

debbie het is wat met dat slapen hè

bemy kleding naar de borduurder??? om iets op te laten borduren of is dat de kledingmaakster?

Puck hoezee voor Puck d'r 22 weken, wat gaat het toch snel, is toch altijd weer leuk hè op de dag dat je er een week bij mag tellen?

mik Ik zei gisteravond nog tegen mn lief nadat ik op de bank in slaap was gevallen: hoef me helemaal geen zorgen te maken dat je niet te vroeg in slaap valt op de bank omdat je dan 's nachts niet slaapt. Slaap ook als een roosje, echt genieten is dat

philly wat heerlijk dat je vriendin deze kant op komt!

moniki is toch niet normaal hoe snel de tijd gaat. Kan me voorstellen dat je tijd tekort komt voor een vakantie

kimm 20 weken!!!!joepiedepoepie

Diana wat vreselijk balen van je rug, ik hoop dat je vk raad weet

Daisy Ook al zo'n pijn, doe je wel een beetje rustig aan, jij hebt het dubbel zo zwaar

Arri fijn dat alles goed was en balen dat elke beweging je zo'n pijn doet. Hoop echt voor je dat het minder wordt

rebecca wat een opluchting! wat een goed nieuws

Natas hoe is het met de ogen van je lief?

Bumba lekker hè dat alles goed is

binnabinna hartstikke leuke shirtjes, bedankt voor de tip!
    wat een vreselijk nieuws dat het niet beter gaat met je collega, hou je taai hè

esprit hoop dat je nieuwe huis gauw op orde is zodat je heerlijk kunt gaan relaxen, want daar zal je dan echt wel aan toe zijn

bizzy welkom, welkom, hoop dat je hier veel plezier beleefd!

Zo......Na mijn ego berichten me weer even verdiept in het lief en leed van mijn medezwangere ;)
    en nu ...ga ik lekker op mijn luie kont op de bank zitten. Fijne avond!

groetjes petra

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik heb het zo druk gehad de afgelopen dagen, dus vandaar dat ik er niet veel was! heb ook niet alles bijgelezen, is er nog groot nieuws?

vanaf nu ben ik weer meer van de partij!

liefs rebbel

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ik heb ook vandaag gehoord dat mijn placenta aan de voorkant ligt.
    En dat ik het daardoor nog niet zo goed voel.
    Bij de echo werd er gezegd dat hij aan mijn rugkant lag.
    Is dit dan de voorkant?

Ik weet het niet meer.
    Jullie wel?

Bumba.

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    *30-07-2008:/ Wordt:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:
    # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt:
    # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*15-08-2008:
    # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt:
    # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

* ER ZIJN 76 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 19
    :baby: JONGENS: 14
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 4

* Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast!
    vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg

AGENDA:

04-4: Alieke verloskundige
    04-4: Sjorsje 20 weken echo

05-4: Tammie 3D pretecho
    07-4: JennyS 20 weken echo
    07-4: Daisy pretecho
    08-4: Maxi gyneacoloog (controle)
    09-4: AmyLee verloskundige
    09-4: Kiki verloskundige
    09-4: Jikke 20 weken echo
    09-4: Loutje 20 weken echo
    09-4: Binnabinna 20 weken echo
    10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG
    11-4: Schatje verloskundige
    12-4: Austin 3D/4D echo
    17-4: Janine 3D echo
    18-4: Diana 3D/4D echo
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Sjorsje verloskundige
    21-4: Aykietje gyneacoloog
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    28-4: Mariel pretecho
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    08-5: Miranda echo
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    24-5: Naat80 3D pretecho
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

meiden kijk please even in mijn album!

Vandaag zat dit beest gewoon in onze tuin! me vriend heeft hem gevonden

bah bah echt vies!

Groetjes

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ik mag 2 mei weer naar de vk! gewoon voor controle. En 17 april arbo. Moet/mag dat er ook in?

Wie wil deze info toevoegen aan de lijst? weet nog steeds niet hoe het moet!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    schatje wat vies. wat is het? en waar woon je dan het lijkt wel een krab

hihihihih gr kim

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Bahhhh Bahhh schatje1.
    Wat is dat?
    Het lijkt wel een schorpioen of zoiets.

B

20. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    o ja, de kleine is aan het schoppenvandaag joh! helemaal leuk.
    Nu lees ik af en toe berichtjes over druk en rustig. Maar wat is normaal? Hoe vaak voel je je kindje normaal?

Deel Deze Pagina