dierenambulance heeft het opgehaald... ze vonden het op een kreeft lijken maar wisten het niet zeker haha... echt vies he? wij wonen gwoon in een woonwijk en niet dicht bij een sloot dus weet echt niet waar het vandaan komt vies beest
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 76 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 19 JONGENS: 14 GEHEIM/VERRASSING: 4 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 05-4: Tammie 3D pretecho 07-4: JennyS 20 weken echo 07-4: Daisy pretecho 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: AmyLee verloskundige 09-4: Kiki verloskundige 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 17-4: Rebbel verloskundige 18-4: Diana 3D/4D echo 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 02-5: Arri verloskundige 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 21-5: Rebbel pretecho 24-5: Naat80 3D pretecho 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
dierenambulance ging het naar iemand toe brengen die hun kon vertellen wat het was en voor de rest weet ik het niet want was gelukkig niet thuis haha.. Jah het is echt een engerd en leefde ook nog bah bah
Goedenavond meiden, Hier ben ik even snel. Voel me gelukkig al weer wat beter, heb vandaag een lange dag gehad. We hadden een etentje van het werk en ben nu net thuis. Morgen ga ik weer bijlezen en reageren, nu lekker mijn bedje in. Nog één dagje en dan alweer weekend, heerlijk.
Petra bedankt voor je interesse. Ik heb gisterenavond een bad-bed avond gehad. Ik ben na een hele week moe zijn herlijk uitgeslapen. Schatje wat een raar beest zeg! Gea en Diana en ? Vervelend zeg die rugpijn. Ik ben naar de fysio gegaan ( eentje die de boel masseert) en dat heeft echt geholpen. Je hebbt tegenwoordig geen verwijsbrief meer nodig en vaak ben je 10 x verzekerd ervoor. Dus waarom niet proberen? Ik ben helemaal blij voor je dat het maagje goed was. Ik al mijn haast kan ik je naam even niet herinneren. Maar dat zal een pak van je hart zijn! Ik ga me snel douchen en weer werken. Laatste dagje met mijn schattige kleutertjes. Fijne dag allemaal! Groetjes Muis
goedemorgen! ik heb even een vraag, misschien zijn er hier wel mensen die me daar antwoord op kunnen geven... heb hem ook aan de vk gesteld, maar duurt altijd even voor je reactie krijgt natuurlijk! ik voel sinds een week of 2 de kleine schoppen, bij de 20 weken echo zei ze dat mijn placenta vooral achter ligt, maar ook gedeeltelijk voor! vorige week was onze uk zo actief dat je op een avond heel mijn buik op en neer zag gaan, nu had ik woensdag een dag dat ik het minder voelde, maar af en toe heel zacht, gister eigenlijk niet, maar ik dacht dat komt wel als ik in bed lig, is meestal zo, maar ook toen voelde ik het niet, of maar heel heel licht, ik heb me dus onwijs veel zorgen lopen maken vannacht! en niet goed geslapen, het was wel zo dat ik weer veel last van mijn darmen had en niet naar het toilet kon. vanmorgen ging dit wel en ben ik even terug op bed gaan liggen, gelukkig begon het even flink te schoppen en zag ik mijn buik weer goed bewegen! zou het kunnen zijn dat ik het niet goed voel als mijn darmen zo vol zitten om het zo maar even te zeggen? of moet ik me nu toch zorgen maken? en moet ik de kleine elke dag even veel voelen? want er staat in mijn boekje van de vk dat ik moet bellen als je minder leven voelt! sorry voor mn lange verhaal! liefs rebbel
wat ik heb gehoord is dat je vanaf 24 weken je kleine elke dag moety voelen maar dat het de ene dag minder is als de andere keer . als je je kleine de hele dag niet voelt dan moet je de vk waarschuwen. gr kim
rebbel, vanaf 25 wkn ongeveer moet je de baby iedere dag voelen, mijn vk vertelde dat je daarvoor best kan hebben dat je babytje 1 of 2 dagen niet of heel weinig kan voelen is heel normaal zei ze. dus geen zorgen!
Hoi meiden! @Natas Wel lastig, die bloeddruk zooo laag dat je er echt continu last van hebt. hopen dat de zoethoutthee helpt! 1 vinger boven je navel!? ik weet niet wat voor hutje die kleine bij mij aan het bouwen is, maar het lijkt op een villa: bij 19 weken zat ik al boven de navel en nu voelt het als ongeveer bij mn keel. Ons meisje is wel gewoon gemiddeld qua grootte, dus meeeeeer dan voldoende ruimte... @bemy gefeliciteerd met de goeie echo. @binnabinna ja joh, echt zo naar van je collega. Wat een ellendige situatie zeg, als je thuis komt zet je ook niet zomaar even de knop om kan ik me voorstellen. @rebbel ik raak ook wel verslaafd aan continu geschop voelen, maar volgens mij moet je de kleine pas echt elke dag voelen bij een week of 28 (Kim zegt 24... ik weet het echt niet zeker hoor). Het is alleen "vervelend" als je de baby al bij 19 weken zo vaak voelt schoppen. Als het dan een dagje stil is, zit je in de stress. Heb zelf het idee dat de kleine soms echt lang achter elkaar slaapt of zo, en nog niet echt een ritme heeft. Gisteravond zat de kleine zo vervelend in mn buik dat ik d'r aan de kant moest duwen... ben je een wezentje van 22 weken, zit je nu al in de weg, hahaha! Voelde een bobbel rechtsonderin, en ik probeerde het aan de kant te duwen om fatsoenlijk te kunnen zitten. Lukte niet. Schoof ze ineens zelf opzij. Ben snachts vaak misselijk, maar volgens mij komt dat omdat mn baarmoeder zo hoog zit en tegen mn maag drukt of zo. Echt vervelend om zo wakker te worden... Ben je net van de misselijkheid af...
hahahaha debbie bij mij zit de baarmoeder ook al zowat tot mijn ribben hoor erg hoog. en inderdaad zelfs dan zit de kleine wel eens in de weg. gisteren weer geprobeerd of mijn man de kleine kon voelen maar nee hoor mooi niet. de kleine hield zich angstig stil in een keer. verstoppertje aan het spelen nu al gr kim
hey meiden, bedankt voor al jullie woorden van steun! het gaat redelijk goed met me. gisteren 'gewoon' gaan werken. kan me niet zo goed concentreren, maar het voelt het beste om niet nu al te doen of het mis is. ik hoor steeds meer verhalen van anderen die dezelfde/vergelijkbare tekenen hadden, maar toch gezonde kindjes. bijv. margreet van babyboom. haar kindje had ook een cyste in de hersentjes en stipjes in het hartje. zij had toen zelfs al een vlokkentest gehad en wist dat het kindje geen chromosoom afwijking had. (zie de babyboomsite) verder voelt het zo goed dat het kindje er verder zo goed uitzag. dus het lukt me behoorlijk goed om naar de positieve kant te kijken. maar natuurlijk heb ik ook mijn momenten dat mijn gedachten naar de zwarte kant gaan. wordt er zo verdrietig van dat het ook mis kan gaan. het heeft best even geduurd voordat ik zwanger was (weet dat ik er niet over mag klagen in vergelijking met anderen) en ik was me zo bewust van mijn geluk. ben bang dat ik de hele zwangerschap niet meer onbezorgd kan genieten of erger nog dat het kindje bijvoorbeeld niet levensvatbaar blijkt. nou ja, om 12 uur naar de gyn. eerst maar eens luisteren wat die te zeggen heeft. meiden, sterkte met de rugpijnen en de zorgen over het schoppen. mijn meisje is heel druk, maar die voel ik ook wel eens een dagje minder. is echt nog niks om je zorgen over te maken hoor! al snap ik dat de bevestiging dat het kindje schopt fijn is. fijne dag allemaal. ik zal vanmiddag nog even posten hoe het was. o, wil iemand bij mij erbij zetten dat het een meisje is liefs, lauwie
@rebecca, fijn dat het helemaal goed was nu! geniet er maar lekker van na die 2 stressweken. liefs, lauwie
dank je wel lauwie! ik begrijp heel goed hoe je jezelf voelt, toen ik 2 wkn geleden voor die 20 wkn echo moest was het niet goed, het maagje was vergroot , vandaar dat ik gisteren terug moest en alles was perfect, niks aan de hand, ik heb inderdaad 2 wkn in de stress gezeten, probeer je niet te druk te maken, want inderdaad de kans is groter dat alles goed is! heel veel sterkte en ik denk aan je! zal voor je duimen.
Goedemorgen meiden! @ Petra: erg fijn idd dat je paard en de hond er vandoor gingen! Pff, dat is schrikken! Merk je trouwens ook dat je paard anders tegen je doet nu je zwanger bent? Mijn pony is veel rustiger en let goed op als ik in de buurt ben. We wandelen ook wel eens, dan is hij ook veel braver. Als mijn man hem voert of verzorgt is hij net zo'n boef als anders. @ Schatje: bah wat een eng dier, lijkt mij ook een schorpioen. Bah en dan in je tuin! Ook ik heb het gevoel dat mijn baarmoeder al hoog zit, dacht dat dat nog niet kon, maar nu ik jullie verhalen zo lees. Ik heb het gevoel dat er ingewanden tegen mijn ribben aangedrukt worden, vooral als ik in bed lig. Dan moet ik gewoon anders gaan liggen anders blijf ik het voelen. Nou groeit mijn buik ook flink dus raar is het niet ,maar ben blij te lezen dat jullie het ook zo voelen. @ Lauwie: veel succes straks bij de gyn.! Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt hoor! Hopelijk valt het allemaal mee. Dikke knuffel! Liefs, Puck
Ik heb nog niet alles gelezen, dat doe ik later wel ff Gisteren 20 wk echo gehad en alles was in orde. Ons MEISJE had wel lange benen Verder las ik heel snel bij iemand iets over de placenta aan de voorkant. Dat heb ik ook en dus voel ik de beeb ook niet altijd heel erg duidelijk. Betekend dat ie over je buik heen ligt dus aan de kant waar je zelf op kijkt @ rebecca, goed te horen dat alles nu goed was zal wel een opluchting zijn. @ lauwie, heel veel succes bij de gyn en idd probeer positief te blijven. al kan ik me voorstellen dat je er vreselijk onrustig van word.