Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie fijn dat het verder ok was

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    :(

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Bizzy
    Ik ben niet wat je zoekt, weet niet zo van de andere meiden.
    Pittig hoor meissie, als je er alleen voor staat! Petje af!

@Lauwie
    GEFELICITEEEEEEERD!
    Das nog eens lekker het weekend in gaan!
    Geniet er van!

@Kiki
    Wow, das een bescheiden buikje inderdaad zeg.
    Dat was mijn buikje bij een week of... 13 denk ik :rolleyes:
    Ben nou echt zo'n zwangere vrouw die na lang zitten rondwaggelt in plaats van normaal loopt, en onbewust dr handen achterop dr heupen zet... en zich omhoog moet hijsen uit de bank... hahaha. Ik betrap mezelf er soms op, die lompe bewegingen, en dan dwing ik mezelf om een beetje eleganter te lopen hoor, kan de wereld hier toch niet nog maandenlang mee confronteren, hahaha :)

@Daisy :oops: ik herinner me nu weer dat ik een buikfoto had beloofd. kHoop dat ie op het plaatje past...Ga het dit weekend regelen!

4. Niet meer actief

lauwie,

dat is nog eens goed nieuws!
    van harte gefeliciteerd met de goede uitslag, ben hardstikke blij voor je!

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    ff gauw gekekenn of er nieuws was van lauwie en ja hoor! GOED NIEUWS! Fijn meis, gefeliciteerd!

Heb verders niet echt bijgelezen...

Weer verder met inpakken, bleh!

Liefs

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hey Miranda: alles wel goed? Zag je brichtje met alleen: :(

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, fijn dat goed ging! Ben blij voor je!

Ja Esprit, dat vroeg ik me ook al af? Maak me wel zorgen hoor....

Lukt dat met inpakken Esprit?

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Bizzy ik ben een alleenstaande mama van 2 kids dadelijk 3
    Maar kom helaas niet uit de omgeving rotterdam.

@lauwie nou das goed nieuws he is maar niks om zo in de stress
    te zitten.

@daisy en al aan de slag in het nieuwe huis?

Ik heb niet veel terug gelezen ben veelste moe de laaste dagen.Ben 2 dagen terug nog bij de vk geweest omdat ik steeds het gevoel kreeg dat ik flauw ging vallen.Advies was meer eten :( .
    Voor de rest druk bezig hier dadelijk komen ze de vloerbedekking brengen voor de trap die gaat er van de week op(ja nog niet aan toe gekomen moet ook veel alleen doen en het gaat allemaal even niet meer zo vlug).
    Van het weekend wil ik toch de muren gaan doen het laaste stukje en de muren beneden nog een keer.En dan wil ik de tuin laten bestraten want zo is het ook maar een dooie boel achter.
    Dus nog zat in de planning maar of het opschiet is het volgende .

9. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    yeaaaahh lauwie! Wat een goed nieuws! Wat zul jij lekker het weekend ingaan, ben helemaal blij voor je!

Hoop inderdaad dat alles goed is met/bij Miranda...

Wil iemand mij op de lijst zetten met een pretecho op 17 april? En nog even een vraagje daarover. Ik kon kiezen tussen een afspraak met 25 weken of met 30 weken (verder was er geen plek meer), maar twijfel een beetje. Wat zouden jullie doen?

Verder vandaag een paar proefgeboortekaartjes ontvangen. Helemaal leuk! Ik ben er wel uit welke het gaat worden; ben benieuwd wat mn man zegt (hopelijk zijn we het nu eens in één keer eens ;) )

liefs Monique

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    *30-07-2008:/ Wordt:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:
    # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt:
    # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*15-08-2008:
    # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt:
    # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Bizze .. jaar 1e kindje/ Wordt:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

* ER ZIJN 76 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 21
    :baby: JONGENS: 14
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 4

* Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast!
    vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg

AGENDA:

04-4: Alieke verloskundige
    04-4: Sjorsje 20 weken echo

05-4: Tammie 3D pretecho
    07-4: JennyS 20 weken echo
    07-4: Daisy pretecho
    07-4: Bizzy verloskundige
    08-4: Maxi gyneacoloog (controle)
    09-4: AmyLee verloskundige
    09-4: Kiki verloskundige
    09-4: Jikke 20 weken echo
    09-4: Loutje 20 weken echo
    09-4: Binnabinna 20 weken echo
    09-4: Bizzy 20 weken echo
    10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG
    11-4: Schatje verloskundige
    12-4: Austin 3D/4D echo
    17-4: Janine 3D echo
    17-4: Rebbel verloskundige
    17-4: Linka76 20 weken echo
    17-4: Moniki pretecho
    18-4: Diana 3D/4D echo
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Sjorsje verloskundige
    21-4: Aykietje gyneacoloog
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    28-4: Mariel pretecho
    29-4: Tammie verloskundige
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    02-5: Linka76 verloskundige
    08-5: Miranda echo
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    21-5: Rebbel pretecho
    24-5: Naat80 3D pretecho
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie[/quote]

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    In orde ;)

Als ik je was zou ik 25 weken doen....... je bent al zo ver!

12. elies

elies Lid

22 feb 2008
    40
    0
    0
    verre oosten
    dag meiden,
    ja als je met echoen te lang wacht kun je het geheel minder goed zien...
    ik ga volgende week zaterdag, weer een hele reis maken voor een echo... maar heb er toch zin in! ben ook erg benieuwd of de jongens een zusje krijgen of weer een broertje.

hier wordt het warmer, en we gaan over 3 weken verhuizen. dat is: spullen opslaan, en tijdelijk in woning in de koelere bergen, en dan door naar NL!

het is voor de kids wel vermoeiend (en dus ook voor ons), zoveel veranderingen. moet mezelf soms wel moed inpraten!

bizzy, ik hoop dat jij wat maatjes vindt, zeker om babyshopping te doen, en later samen in park, etc.

grappig dat de meiden in aug in de meerderheid blijven. ooit was ik ook een augustusbaby!
    mooie maand voor verjaardagsfeestjes!

zo, en nu gaan we de kids in bed werken, ik wens jullie nog veel kletsplezier en zal af en toe ook eens langs blijven komen op dit forum!

liefs
    elisa

13. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Petrabr - ik heb 'n eigen bedrijfje ik verkoop o.a. (bedrijfs-)kleding met logo's oftewel bedrukt/borduurd.

@Bumba - ik meen dat je rug toch de achterkant is ? mijn placenta ligt aan de achterkant en ik begin ook pas sinds 'n paar daagje's pas echte schopje's te voelen. daarvoor voelde ik wel wat kriebelen etc. maar nog niet echt zoals nu.

@schatje - 'n kreeft in je tuin ? \:D/ wat hebben jullie s'avonds gegeten ? kreeft misschien (hihi) wij hebben weleens kreeften in onze vorige vijver gedaan. maar dit is wel 'n joekeltje.

@Arrie - ik weet niet hoe vaak je je kindje moet voelen ? maar als ik teveel voel denk ik zou ze in paniek zijn en als ik te weinig voel dan denk ik waarom voel ik niks ? ik wacht maar gewoon alles af denk ik.

@Rebbel - sorry ik weet het niet. maar je vertelt me nu wel iets nieuws, ik wist niet dat je de vk moest bellen als je minder leven voelt ? maar dat geld misschien pas in een later stadium ofzo ?

@Babsie - gefeliciteerd met jullie Meisje

@Lauwie - GEWELDIG NIEUWS ! en gefeliciteerd met jullie MEID

@Natas - hopelijk ziet je man weer beter naar de 2e operatie.

@Kiki - klein buikje geeft niks, als alles maar gezond is. En dan heb je misschien ook geen last van striemen ?

@Moniki - jou berichtje herinnert mij er weer aan dat ik op korte termijn ook al wilde gaan kijken voor geboortekaartjes. Veel succes met kiezen.

Zo dit was even mijn teruglees actie ! Internet heeft er even 1,5 dag uitgelegen ! :evil:

Groetjes,

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

@ Lauwie: jeetje, wat schrikken! Gelukkig bleek het toch goed te zijn! Geniet er van!

Dat gevoel van zo'n harde bal is wel wat ik bedoel met een harde buik. De spieren van de baarmoeder trekken dan even samen. Ik heb het vooral als ik lang loop of te druk bezig ben. En na het vrijen, als je begrijpt wat ik bedoel :oops:

@ Rachel: 25 juli gaat dus de grote dag worden!

@ Miranda: spannend hoor, zo’n eerste schooldag, ook voor mama’s denk ik!

@ Elly: nog zo’n eerste schooldag. Fijn dat Chris het fijn vond!

@ Bina: afschuwelijk. Heel veel sterkte!

@ Geaatje: ik heb ook pijn aan m'n rug en bekken gehad, zodat ik niet goed lang op een bureaustoel kon zitten. Het is gelukkig over gegaan met rusten (klop klop ;) )

Geniet er nog maar even flink van, dat doe ik ook! In augustus worden de nachten waarschijnlijk een stuk minder relaxed! :D

@ Rebecca: gelukkig was alles goed bij de echo. Gefeliciteerd!

Haha, ik merk ook aan m'n motoriek dat ik 'zwanger' begin te bewegen. Lekker met m'n handen afzetten als ik moet opstaan en ik loop ook anders, al weet ik niet waar dat aan ligt. Als niemand kijkt, druk ik soms tijdens het lopen met m'n handen op m'n heupen: lekker stevig. Voelt wel een beetje misplaatst om nu al zo te bewegen... ik heb nog niet eens een dikke buik, alleen een bolletje! :D

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Linka: Ja gaat allemaal wel goed, alleen komen we er nu achter hoeveel "zooi" we hebben verzameld, pfffff.....De ene keer gaat t beter dan de andere keer, maar we hebben nog een weekje en dat moet gaan lukken....We brengen telkens weer een paar dozen heen, wanneer we naar t nieuwe huis gaan, dat scheelt op de dag van de verhuizing zelf een heel eind!

Hier net fff verdrietig nieuws gehad, mn hondje, die bij mn ouders is gebleven na mijn vertrek uit mn geboortedorpje is net overleden....ben helemaal van de kaart, ze is 13 jaar geworden en dat is een hele mooie leeftijf voor die soort, maar toch hè.....t was mijn hondje!

Vanavond ook nog verjaardag....de zin is nu wel helemaal over....

Liefs

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej he, dat is vervelende nieuws, sterkte meis!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden voor het beantwoorden van mijn vraag van vanmorgen!
    onze uk liet zich vanmorgen weer goed voelen gelukkig! :D

@lauwie: ah wat ontzettend fijn meid dat alles toch goed is! gefeliciteerd! :D

@bemy: ja dat staat in mijn boekje van de vk, maar misschien pas in een later stadium idd!

@esprit: wat naar meid! dikke knuffel!

liefs rebbel

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nee hebben echt geen kreeft gegeten haha!
    zoiets doe ik niet hoor ;)

iedereen met goede nieuws toppiej!

Groetjes

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bedankt allemaal! esprit wat lief dat je kwam kijken of ik al iets gepost had!

miranda, zei ik iets verkeerds? of is er iets anders aan de hand? hoop het niet meis!

ik ben lekker los gegaan in de prenatal! voor mezelf een rok en een broek voor elk 4€! en voor ons meisje een legergroen rokje, roze maillot en polotje! te schattig in zo'n maatje!

moniki, ik zou bij 25 weken gaan. heb wel eens gehoord dat het na 26 weken minder leuk is omdat je dan zo weinig ziet.

fijn weekend! x, lauwie

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yeah lauwie you go girl

gefeliciteerd. ik ga morgen weer even los. hahahaha ga naar een winkeltje waar ze lief! verkopen. fantastisch kledingmerk

gr kim

Deel Deze Pagina