Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je Bemy!

Wat een goed nieuws Lauwie, gefeliciteerd :D

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik heb net een afspraak gemaakt voor een 3/4 D echo in utrecht voor 14 mei en hun adviseren het te doen tussen de 26 en 29 weken want dan worden ze het mooist. ik ga in Utrecht en daar kan je mee kijken op een groot scherm dus ben benieuwd en helemaal niet duur

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier alles goed hoor!
    Was vanmiddag aan het typen toen alle teskt ineens weg was.
    Had geen zin om het allemaal opnieuw in te typen.
    Daarna ben ik weer met andere dingen bezig gegaan.

Sorry dat jullie hierdoor dachten dat er iets was.

@ Esprit: wat een naar nieuws over je hondje, sterkte

@ Lauwie: je hebt niks verkeerds gezegd hoor!
    Lekker aan het shoppen geweest!

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    @Bemy: tuurlijk is een bescheiden buikje geen probleem en het kindje groeit goed. Daar maak ik me ook geen zorgen om hoor, het is ons 3e en ik weet redelijk hoe het zoal verloopt ;)

Striemen, helaas heb ik die als souvenir overgehouden na de 1e, toen groeide ik mega. Op het eind van de rit was ik ruim 45 kg zwaarder dan het startgewicht. Geloof me, daar kan geen enkel velletje tegen :)
    De reden dat mijn buik minder snel zichtbaar is, is waarschijnlijk omdat ik in kilo's wel snel aankom en daardoor valt de babybuik meer in een spekkie, waardoor deze minder opvalt.
    Haha, bij de 2e waren er collega's die met 26 weken vroegen: hoezo verlof over 8 weekjes, ben je zwanger dan...

Nou ja, maakt ook niet uit, als we de zomer tegemoet gaan, ga ik lekker pronken met diverse buikbanden. Bovendien zal er dan toch echt wel wat te zien zijn :D

Groet van Kiki

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

gisteren de echo gehad, twee zelfs. De baby lag op z'n buik en moest draaien.
    De gyn zag een gesloten kaakje, geen open ruggetjes en de hartkamers. Helaas geen geslacht kunnen zien. 16 april moet ik weer terugkomen. Misschien dat alles dan duidelijker te zien is.

Groetjes Joyce

6. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Janine: Al 11 kilo aangekomen, dat gaat snel. Dat red ik echt niet. Ik ben misschien nu 2 kilo aangekomen, maar sta ook niet zo vaak op de weegschaal, dus eigenlijk weet ik het niet precies.
    @Aykietje: Ik nies ook meer dan voorheen, mijn neus zit ik vaker verstopt en ik snuit vaak bloed. Inderdaad verlies ik ook wel eens wat urine bij het niezen. Vervelend, he?
    @Petra: Wat een moeilijke beslissing om je paard te gaan verkopen. Ik weet hoe moeilijk dit kan zijn, al weet jezelf dat het het beste is. Heb er zelf ook wel eens aangedacht, helaas kreeg ze toen een blessure en kon ik haar dus niet verkopen. Veel succes met het vinden van een goed en leuk baasje.
    @Elly: Gefeliciteerd met jullie 20 weken.
    @Puck: Wat leuk dat je man nu ook de kleine heeft kunnen voelen, bij ons kan het ook nooit lang meer duren, voel de kleine nu zo regelmatig en zo goed.
    @Jelske: Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo.
    @Gea: Wat vervelend die pijn in je rug en in je kont. Ik krijg het alleen wanneer ik veel heb gestaan, gelopen.
    @Bumba: Fruit daar kan ik ook wel kilo's van eten. Zo lekker.
    @Happy: Fijn dat de 20 weken echo goed was. Gefeliciteerd.
    @Moniki: Ik zie ook overal leuke dingen voor de kleine, moet me echt inhouden.
    @Arri: Fijn dat de bedrust helpt en je je beter voelt. Hopelijk ben je snel weer op de been!
    @Muis: Hier nog zo een, moet er elke nacht minstens 1 keer uit om te plassen.
    @Jenny: Mooi buikje heb je hoor.
    @Philly: Wat fijn dat je vriendin weer naar Nederland komt!
    @Moniki: Wij zouden ook nog een weekje weg, eind mei. Maar ik durf niet meer. Ben dan toch al rond de 30 weken en stel dat er dan wat gebeurd, vreemde taal, vreemd ziekenhuis. Wij hebben dus besloten niet te gaan, maar dan wel nog een weekend weg op eigen bodem. Ook erg leuk.
    @Thirsa: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    @Diana: Wat vervelend dat je zo moeilijk minder kan gaan werken. En dat je zus straks nog 4 weken weg is. Blijf je wel ook aan jezelf denken?
    @Daisy: En de sleutel inmiddels gekregen? Hoe bevalt het? Druk aan het klussen nu?
    @Rebecca: Wat fijn dat alles goed is! Weer een zorg minder meid, en nu genieten!
    @Natas: Vervelend dat je bloeddruk zo laag is. Zoethout thee ieks. Maar je het is voor een goed doel! Mijn bloeddruk is ook aan de lage kant: 100/65, maar die van jou is wel erg laag.
    @Bemy: Fijn dat alles zo goed gaat met jullie meissie.
    @Bumba: Fijn dat alles weer goed was bij VK, toch altijd weer leuk om te horen!
    @Petra: Pfff paard laten ontsnappen, gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen.
    @Esprit: Succes met verhuizen meis.
    @Bizzy: Welkom
    @Mik: Leuk he dat shoppen?
    @Petra: Voel me wel alweer wat beter, maar zit echt even in een klein dipje. Gaat wel weer over.
    @Bumba: Volgens mij als je placenta aan de rugkant ligt, ligt deze achter?
    @Schatje: Ieks wat een eng beest, waar komt die vandaan? Niet uit het aquarium van een van je buren ofzo?

Zo wordt even lek geschopt nu, schop, schop, schop! Wat voelt het toch heerlijk!

@Rebbel: Ik durf je geen antwoord te geven op jou vraag, wist eigenlijk niet eens dat je de VK moest bellen wanneer je minder leven voelt. Vanaf hoeveel weken geld dit dan?
    @Puck: Volgens mij kunnen paarden je heel erg goed aanvoelen. Heb wel vaker gehoord dat de grootste boefjes in de zwangerschap van het baasje ineens heel braaf werden en geen stap verkeerd meer zette. Helaas kan ik het zelf niet ervaren, omdat mijn paardje met een blessure op rust staat. Anders had ik denk ik nu ook nog gewoon gereden. Laatst zij een vriendin je mag wel op de mijne rijden hoor. Maar dat durf ik dan weer niet, die vertrouw ik toch minder dan mijn eigen beest.
    @Babsie: Gefeliciteerd met je meissie.
    @Bizzy: vervelend dat je er alleen voor staat.
    @Kiki: Dat is zeker een mooi bescheiden buikje. Ben benieuwd wanneer die echt zal gaan groeien. Ik en mijn omgeving vinden dat ik al een behoorlijk buikje krijg, maar mensen die mij niet goed kennen, zien ook alleen dat ik zwanger ben als ze goed kijken.
    @Lauwie: Wat ontzettend fijn dat alles goed is met de kleine. Nu lekker gaan genieten meis.
    @Joy: je bent maar druk met je huisje meis, petje af hoor dat je alles zo goed oppakt en dat terwijl je alles alleen moet doen.
    @Moniki: Kaartjes ben ik ook al langzaam aan het bekijken, maar ik vind het maar moeilijk hoor.
    @Debbie: Hier nog zo een die begint te waggelen na lang zitten, ik probeer er ook op te letten om het niet te doen, maar het gaat vanzelf!
    @Esprit: Wat vervelend van je hondje. Veel sterkte.
    @Mik: Lief is zo'n geweldig merk, heb er ook al verschillende dingen van. Een truitje met de tekst meisje op de voorkant en eentje met kleintje. Ik ben ook helemaal weg van dat merk. Laat je ons weten wat je gekocht hebt?
    @Miranda: Dat is balen, heel verhaal getypt weg.

Zo heb weer even een poging gedaan, hoop dat ik niemand ben vergeten!

Wat een rot weer vandaag zeg. Bah.

Ik ben op 1 april weer tante geworden van een jongetje Rowan, helemaal gezond en 3200 gram. Ook zijn broertje is helemaal verliefd op hem! Geweldig. Verders staat een vriendin van mij op springen, was 1 april uitgerekend, tot op heden nog niks aan de hand. Benieuwd wanneer het gaat komen.

Ik wil vandaag weer even op pad voor positiekleding, heb echt wat meer dingen nodig. Hoop dat ik een beetje kan slagen.

Fijne dag allemaal.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihih naat ik wil je wel vertellen wat ik heb gekocht maar niet op dit forum want als ik vertel dat ik een roze/blauw truitje heb gekocht weten mensen genoeg.

gr kim

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    PM bericht sturen :) !

9. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hihi mik, ja dat wordt lastig!
    Geeft niet hoor. Veel plezier vandaag!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames
    Ik kom vanmiddag weer reageren op iedereen hoor.
    Maar nu red ik dat even niet.
    mIjn ouders zijn er over 10 minuten en ik moet nog steeds eventjes kleren aandoen haha.

Mijn vader gaat een nieuwe verwarming in de babykamer ophangen. En dan komen 15 april onze meubeltjes. Ben helemaal hyper als ik eraan denk.

Gisteren controle bij de vk. Alles was helemaal prima in orde.

@naat80. Ben jij familie van Karin. Ik lees hier tante van Rowan. En Karin die 'ken' ik van het kelly family forum. toevallig zeg!

Voor de rest komt vanmiddag of vanavond hoor!
    Liefs Alieke

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik moet even iets kwijt...
    Heb zo'n heftige nacht gehad. Kon al niet in slaap vallen, gewoon, ik weet niet waardoor. Maar ik kreeg rond 12 uur zo'n enorme pijn... Ik heb het uitgeschreeuwd, uitgehuild! Ik dacht echt: het gaat beginnen! Mijn man belt naar vk. Vk kwam direct. Die mocht echt niets doen, zo'n enorm pijn. ik had inmiddels wel 2 pijnstillers op, en die begonnen het werk wel te doen. De vk vond het beste om naar ziekenhuis te gaan. Dus wij rond 2 uur naar zh. Daar werden we gauw geholpen: heb echo gehad, ze dachten weer aan weeën. Verder werd er ook nog gedacht dat ik een tweede zwangerschap had, alleen dan buitenbaarmoederlijk. Dus ook dat gecontroleerd met inwendige echo. ook dat niet. inmiddels was de pijn redelijk gezakt. maar tbleef gevoelig. alles bekeken: inwendig onderzoek (AUAUAUAU), vogelbek, bloedonderzoek, urineonderzoek. Echt drama! Maar uiteindelijk zag alles er normaal uit.
    Zijn het waarschijnlijk mijn darmen... Toch wel. Ik word gek van die darmen!
    Zo vind ik het echt niet leuk zo... Ik heb elke keer zoveel pijn en ik weet gewoon niet meer wat het is en wat ik moet!
    Vanmorgen werd ik wakker, ook weer pijn...
    Ik was natuurlijk wel blij dat alles met ons kindje goed was, maar ik zou zo graag iets hebben, waar ik iets kan doen, dit is zo machteloos.

Sorry, voor dit vreselijke deprimerende ego-bericht! Maar ik wilde het even kwijt.
    Ik hoop dat het snel opknapt, wat ik eigenlijk niet meer echt verwacht... Maar ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat. Ik gun het jullie!
    Ik heb wel even gauw bijgelezen, maar weet niet meer wat ik gelezen heb... Ik zag wel dat Naat erg enthousiast was! Poe, wat een reacties zeg!

Groetjes, mij

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    arii als je spastische darm hebt kan dat ook meer pijn doen he door die hormonen . daarom liep ik in het begin ook in het ziekenhuis. bleek achteraf ook mijn darmen te zijn. ik liep te zweten en te gillen van de pijn. dus volgende keer gewoon proberen pijn weg te puffen en rustig te worden en eventueel een droog iets eten dat je darmene wer even bezig zijn.

hoop dat je er wat aan hebt.
    gr kim

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje Arri, dat was heel erg schrikken, pfff! Nu rustig aan doen meis1

14. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Alieke: Karin is inderdaad familie. Zij is getrouwd met mijn stiefbroer.
    Dat is ook toevallig! Wat is het wereldje toch klein!

Arri: Jeetje meid, dat is naar. Heel veel sterkte en ik hoop voor jou dat het snel beter gaat/minder wordt.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah Arri, wat naar voor je allemaal........ veel sterkte!

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lauwie: wat een heerlijk nieuws! Fijn hoor, nu weer lekker genieten.

@Arri: meid, wat een stress. Veel sterkte.

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Esprit - gecondoleerd met je hond.

@Sjorsje - Fijn dat alles goed is, wel jammer dat ze het geslacht niet konden zien

@Arri - dat is wel even schrikken als je zoveel pijn hebt. Gelukkig dat alles met je kindje goed is. Maar ik snap wel dat je eigenlijk wel iets wilt hebben waar het aan ligt, dan kun je er ook wat aan doen !

Hier slaat de vermoeidheid toe . . . ben niet vooruit te branden ! Maar doe m'n best om nog wat nuttigs te doen, maar valt niet mee!

18. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi meiden,

@lauwie, wat zul jij opgelucht zijn.. super, nu lekker genieten.

@Moniki, Ik zou gaan voor 25 weken, ik heb pas de pretecho van een vriendin gezien die was 27 weken en het was al wat moeilijk te zien (is een tweeling) maar het advies is om rond de 25ste week een pretecho te doen.

@ chantico, bedankt voor je reactie, ik heb af een toe een heel erg opgeblazen gevoel, maar volgens mij is dat de baby die een rondje draait ik voel nu nl. dan de schopjes op een andere plek. en de pijn die ik heb bij het lopen of als ik "teveel" doe zijn mijn banden volgens de echoscopiste (gelukkig).
    Dat afzetten moet ik ook hoor en soms het gevoel dat ik anders loop maar ja er zit wel iets in je buik wat misschien ook wel op de bekken drukt daar hoef je toch geen dikke buik voor te hebben.

@Esprit, wat rottig voor je.

@Naat gefeliciteerd met je nieuwe neefje.... knappe "poging" zul je wel druk mee zijn geweest.

@Arri, wat vervelend die pijn, heb twee keer een aanval gehad dat ik krom en huilend op bed hing en amper nog lucht kreeg, en allebei nadat ik erg druk was geweest in huis, nu doe ik alles in gedeelten en niet meer op een dag, maar ik ben er echt van geschrokken, dus ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, niet alles is even leuk he soms knalt die roze wolk ff als een zeepbel uit elkaar, maar gelukkig gaat het goed met je beebje dat is toch uiteindelijk waar je het allemaal voor doet.

Met mij gaat te verder allemaal goed ik voel me beter , mijn darmen wilden na alle middeltjes weer niet werken, lactulosesiroop gekocht op aanbeveling van de gyn, maar met dat spul kon ik me nergens meer vertonen :oops: .
    Nu elke morgen een of twee kiwi's en ik voel me weer helemaal top, ik doe dit nu een week of zo en ik voel me voor het eerst weer helemaal goed.
    Voel mijn baby nu elke dag en heel goed das helemaal top mijn roze wolk is weer terug :D

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo daar ben ik ook weer, eindelijk weer internet.
    wel lastig als je zonder zit, maar vooral zonder telefoon is lastig want dat werkte ook niet.

ik zie dat er al veel bijgeschreven is. las ook iets over een spannende echo, waarbij de gyn gelukkig alle zorgen weg kon nemen, wat een opluchting

had er iemand een schorpioen in de tuin :confused:

volgnes mij moet je later in de zwangerschap iedere dag leven voelen. het kindje heeft nu ook nog ruimte, dus de trapjes kunnen afhankelijk hoe en waar ze liggen harder of zachter zijn

maxi fijn dat alles beter is en dat je weer op de roze wolk zit

esprit sterkte!

arri heel veel sterkte, en niet sorry zeggen voor een ego bericht, het is heel logisch dat je nu even met je zelf bezig bent

hier ook controle bij vk geweest, alles was goed, nog steeds lage bloeddruk en baarmoeder ligt nu 1 vinger boven de navel.
    ze vond ook dat de buik goed gegroeit was, ik was er 2 weken ervoor geweest. daardoor kon ik ook zo vermoeid en duizelig zijn.
    volgende keer word er ook weer op ijzer geprikt.

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Heb net en supergezellige middag achter de rug met mijn schoonmoeder. We hebben stof uitgezocht voor de wieg die zij gaat bekleden, lekker geluncht in een restaurantje, was gewoon erg leuk!

Deel Deze Pagina