Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

arri wat vervelend meis! hopelijk gaat het nu alweer wat beter met je :(

Voor de rest fijn dat met iedereen alles goed is!

Ik heb vandaag met mijn mannetje plantenbakken voor in de tuin gekocht en mooie plantjes erin gedaan!
    Ze hebben bij ons vorig weekend de tuin aangelegd dus ben blij dat het nu eindelijk klaar is.. moeten alleen nog een grote parasol en een tuinhaard kopen en dan nog onze voortuin met plantjes doen en dan zijn we klaar gelukkig!

Voor de rest heb ik vanavond twee verjaardagen dus nu even rustig aan doen haha
    zo misschien even een uurtje liggen dan kan ik er weer even tegen aan!

Iedereen zegt om me heen dat mijn buik zo hard groeit ben nu ook best bang hoeveel ik aangekomen ben in die vijf weken haha

Groetjes

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo,
    Hier even met een wat uitgebreidere reactie

@ Arri, wat vervelend zeg dat het zo'n ontzettende pijn doet.
    Hopelijk blijft het bij deze 1e keer.

@Naat, inderdaad toevallig. En ja de wereld is echt klein

@lauwie, wat fijn zeg dat alles toch goed is. Wat een opluchting of niet?

@esprit, wat naar van je hond. Vooral omdat hij al zo lang bij je is

@maxi, gelukkig helpen de kiwi's je goed. Fijn. Hopelijk blijft het zo gaan

@ noura, fijn dat alles weer goed was. En zolang je geen last hebt van je lage bloeddruk is het niet erg toch. Maar niet te vermoeid worden hoor. Goed voor jezelf blijven zorgen en lekker rust nemen

@petrabr, gezellig joh zo'n middagje

@schatje, 2 verjaardagen, lekkere drukte dus. Doe maar rustig aan. En fijn joh de tuin bijna klaar

Ik ben de hele middag met mijn moeder bezig geweest met de logeerkamer en het resultaat is dat alles klaar is. Ook de verwarming op de babykamer hangt. Ben dus dolgelukkig. Alleen nu wel helemaal kapot haha. Maar ben blij dat alle troep nu weg is.

Ik ging vanmiddag op de weegschaal en.... gewoon 2 kilo zwaarder als mijn ochtendgewicht zonder kleding toen ik zwanger werd. Al met al niet aangekomen dus. Maar mijn buikje groeit wel mooi.
    Echt een bolletje. Verder word ik niet dikker, maar dat blijkt dus ook wel in mijn gewicht.

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Jeetje Arri wat schrikken! Ik hoop dat het niet nog een keer gebeurt. Gelukkig was met jullie baby alles ok. Zat net te denken dat we misschien wel dezelfde gyn. hebben, tenminste als je in het Lukas geweest bent. 8)

Liefs, Puck

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    @ Puck: ik loop normaal gesproken niet bij gyn. gewoon bij vk: D. En gister was ik bij arts-assistent die overleg deed met gynaecoloog P. Wie heb jij?

Wat heerlijk om die berichten te lezen met mensen waarmee het goed gaat! zo weet ik in ieder geval dat zwanger zijn ook gewoon goed kan gaan! Ik zit namelijk nu al helemaal in over een evt. 2e zwangerschap...
    HOe het met mij nu gaat? heb de hele dag wel pijn gehad, maar eigenlijk gewoon geleefd op paracetemol. en dan is het wel houdbaar.
    Heeft hier iemand trouwens ervaring met nierstenen? Dat werd namelijk vandaag door iemand gezegd: zou het geen nierstenen zijn? maar tja, ik weet het ook niet meer...

edit mod: het is niet toegestaan om namen van artsen/verloskundigen te noemen. Naam aangepast.

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Arri, wat ontzettend angstig moet dat zijn geweest. Heel blij dat het met het kindje goed is. Wel superbalen dat je zo'n last van je darmen hebt. Hoop dat het snel beter gaat! Ik weet niet hoe nierstenen voelen, is volgens mij een aanhoudende, stekende pijnlijk.

Maxi, ik zal er eens op letten of het bij mij misschien ook kan komen door het draaien van het kindje! En je hebt gelijk dat het bekken ook nu al wel wat te verduren heeft.

Ik verheug me er wel op om straks een nog mooiere dikke buik te hebben dat het bolletje van nu. Dan zien mensen ook echt dat ik zwanger ben (nu met m'n winterjas aan zie je er niks van, zonder jas natuurlijk al wel). Leuk met van die banden lopen enzo! En waarschijnlijk vol heimwee terugdenken aan de tijd dat m'n buik nog niet zo in de weg zat :D

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Net lag ik even met mijn mannetje op bed en hij heeft voor het eerst ons kindje voelen bewegen.
    Bijzonder moment hoor! Heerlijk!

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Arri: tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik 8 en halve maand ziek geweest. Vanaf een week of 20 al deels in de ziektewet en met 6 maanden al helemaal ziek thuis. Echt een loodzware zwangerschap met alle kwaaltjes die je maar kunt bedenken op BI na. En deze zwangerschap nauwelijks last. Al met al 1 dag ziek geweest. En nu sinds gisteren omdat ik echt teveel heb gedaan in combinatie met een zieke baby waardoor ik 4 nachten nauwelijks geslapen had. Een volgende zwangerschap kan dus echt heel anders zijn! Het is nu heel zwaar voor je maar laat dat niet bepalen of je voor een volgende gaat of niet.

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Wij gaan vanmiddag naar Rob van Daal in wernhout.
    (ik hoop dat de muziek niet keihard staat)
    Maar voor de vederrest heb ik er wel zin in. :whistle:

Groetjes,

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    vandaag 24 weken, echt ongelovelijk hoe hard het gaat.
    Buik(je) begint nu toch wel in de weg te liggen met slapen en mijn bikinilijn ben ik kwijtgeraakt, maar ben zo trots als een pauw.
    Is nu echt geen twijfel meer mogelijk tussen dikker geworden/ zwanger zijn.
    Mijn lief was flink aan het dromen (en dus ook aan het praten) vannacht, roept hij ineens: "geweldig dat we een baby hebben". zo schattig! Hij is er net zo trots op als mij en zorgt echt supergoed voor me.

de zon schijnt dus het wordt vast een prachtige dag.
    liefs Petra

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    jemig wat gaat het snel hier zeg:|
    probeer echt me best te doen om alles bij te lezen:|

loop erg snel achter haha :oops:

gisteren was de baby erg druk en aan het schoppen enzo ik dacht misschien dat me vriend het wel kan voelen. ik leg zijn handen op mijn buik en wat denk je ja hoor de baby lag weer stil. Ik ging op een andere plek zitten en de baby begon weer.

nu al een mama's kindje;)

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Hier een berichtje van een pasgetrouwde vrouw :D . Alles op onze dag is prima verlopen, we hebben geluk gehad met het weer en het feest was meer dan prima in orde. Enigste nadeel dat ik ondervonden heb van het zwanger zijn is dat ik tijdens de mis in de kerk zo dringend naar de toilet moest ;)

De dagen na de trouw heb ik wel de tol moeten betalen door het hevige feesten. Zo Moe! Maandag vertrekken we een weekje naar Kroatië. Dus dan zal ik er even niet zijn, tenzij er internet hebben natuurlijk.

Ik zal proberen later een fotootje in mijn album te zetten.

Voor de rest lees ik dat het met iedereen prima gaat, houden zo!

Vanmiddag gaan wij ons kamertje bestellen en dan is dat ook weer gebeurd.

groetjes

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @aykietje

nog gefeliciteerd :D

geniet er lekker van en een hele fijne vakantie :D

13. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hoi meiden even snel een berichtje.
    Gisteren kreeg ik te horen dat er eergisteren bij ons in het dorp een jongetje geboren is.
    Maar hij heeft dus de naam die ik en mijn vriend uitgezocht hadden en we vinden hem zo leuk.
    Nu komen ze straks natuurlijk bij elkaar in de klas. wat moeten we nu doen ?
    Mijn vriend zegt we houden deze naam.
    ik weet het niet meer baal als een stekker.
    het is namelijk een klein dorp.

wat zouden jullie doen ?

liefs Janine

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Oh en aykietje van harte gefeliciteerd !

En geniet maar van je huwelijksreis.
    veel plezier.

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ aykietje gefeliciteerd meid! en lekker genieten van jullie huwelijksreis!

@ alle andere dames, sorry ik heb werkelijk niets bij kunnen lezen, het waren ondertussen zoveel pagina's!
    Heb eindelijk weer Internet thuis :D
    Normaal had ik op het werk kunnen reageren maar ik ben iemand aan het inwerken en is natuurlijk geen super voorbeeld om dan een hele dag op een forum te zitten hahahaha!

Hier alles prima begin wel onwijze last te krijgen van mijn ribben aan de rechterkant, volgens mij vind ze dat een lekker plekje om goed op te duwen hahaha, heb ook last van ongelooflijke nesteldrang kan werkelijk waar tot 12 uur 's nachts poetsen hhahahaha!

Hoe is het met alle meiden hier?
    Gaat alles goed met jullie wondertjes?
    Zijn tuinen al af en spulletjes verhuist?

p.s. heb een nieuwe buikfoto geplaatst van vorige week.

xxx

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Aykietje: gefeliciteerd en alvast een hele fijne reis gewenst!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    aykietje gefeliciteerd meissie geniet ervan.

austin jeetje meissie wat een buik fantastisch.

nou meiden ik ga lekker genieten van deze mooie zondag

gr kim

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie bijzondere dag! Geniet ervan!

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Janineenevie

ik ken het ;)

de zoon van mijn neef heet jesse en dat is ticho's tweede naam. Ik baal er wel van omdat ik ze ken zeg maar. Ik zou graag iets nemen wat een ander niet heeft of waarvan ik weet die naam kom ik niet snel tegen

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ aykietje van harte met je trouwdag gelukkig is het een supper dag geworden

Met mijn gaat het wel weer goed. we hebben mijn colega even gesproken. en het is hart maar hun hebben zich er bij neer gelegd. ze is de ene dag heel goed en de ander dag denk je dat het voor bij is. nou zal het zo ie zo niet lang meer duuren want ze kan amper praten en zien. en heeft over al pijn. en donderdag toen ze weer even goed was heben ze een uitanasie (weet niet hoe je het schrijft ) verklaaring geregeld. dus als de tel gaat ben ik nu wel steeds bang. maar ja tis afwachten maar ook door gaan.

gelukkig wel een goed voor uit zicht voor me zelf woe de 20 weken echo dus daar richt ik me even op.

liefs sabrina

Deel Deze Pagina