diana: ik kom letterlijk net van de fysio therapeut! ik moet ook alles met twee benen doen en rustig aan, anders enorme steken in mijn bekken en venusheuvel en benen, echt niet tof! het schijnt te komen omdat ik toch te snel weer zwanger ben geworden...ach...sterkte meid!
Zo even een heel end bij gelezen! @lauwie: Wat super dat alles toch goed blijkt te zijn. Wat moet dat een opluchting geven zeg. @esprit: Wat een vervelend nieuws zeg. Veel sterkte er mee. Is niet niks om een hond te verliezen. @arri: Wat een narigheid allemaal. Gelukkig is met de baby alles goed. Maar snap goed dat je heel erg geschrokken bent. Mag je trouwens al weer uit bed? Of heb je nog steeds volledige bedrust? @aykietje: Gefeliciteerd. Fijn dat jullie een geweldige dag hebben gehad. Geniet van jullie huwelijksreis. @Janineenevie: Wat vervelend dat het jongetje nou net de naam heeft die jullie uitgekozen hebben. Wij hebben dat ook een beetje met de jongensnaam. Een goede kennis van ons heet ook zo. Maar vind die naam zo leuk en stoer. Vind dat al moeilijk. Veel succes met de keuze. @binnabinna: Succes met die collega, Wat een nieuws zeg. Hopelijk heeft ze niet te veel pijn. @Moniquekenitra: Leuk dat je man de naam mag uitzoeken. Alleen als je bang bent voor een naam die voor jullie te moeilijk is, zou ik toch eens met hem overleggen. Succes er mee! @lauwie: Wij hebben ook de easywalker sky limegroen. Erg leuke kleur al zeg ik het zelf. @bemy: En heb je je urine al weggebracht. Bij mij dachten ze eerst ook aan een blaasontsteking. Maar gelukkig heb ik die niet. Veel drinken helpt wel! @Diana81: Doe rustig aan he, want dat is niet goed pijn in de rug. Hopelijk gaat het snel wat beter als je de adviezen van de VK opvolgt. @Daisy1975: Gefeliciteerd met jullie huis. Wel rustig aan doen he! Hoe moeilijk dat ook is. Veel plezier straks met de pretecho! @jennifer70: Jij ook sterkte met de pijn. Verder las ik over lage bloeddruk. Vervelend is dat he. Maar wel beter als een hoge. Sterkte er mee. Iedereen met een goede echo gefeliciteerd. Volgens mij heb ik zo wel alles als ik iemand vergeten ben sorry! Hier gaat verder alles wel goed. De rust doet me ook goed. Minder last van harde buiken gelukkig. Verder ben ik met de kinderkamer begonnen. Nog een heel werk. Maar wel leuk om te doen.
wat lijkt me dat lastig om last van je bekken te hebben, sterkte voor iedereen die dit heeft daisy oei, dat klinkt heel spannend, en al bevallen van 1 jongetje, apart dat je dan een tweeling hebt die op verschillende dagen geboren zullen zijn. ik hoop maar voor haar dat alles goed afloopt, lijkt me moeilijk om rustig te blijven als je je zorgen maakt ik heb zo raar gedroomd, ik was gister zo met namen bezig, dat ik erover gedroomd heb. het kindje was te vroeg geboren, en ik had dus geen naam.
@Jennifer - Ik las dat je voor de bevalling al pijnbestrijding geregeld had. Is dit omdat je last hebt van je bekken of gewoon alleen puur voor de bevalling ? @Noura - ik heb die droom ook al gehad !
** INBRAAK** Gisteravond is de andere 2ling geboren. wilde t ff laten weten omdat jij (daisy) een berichtje achter gelaten had wat erg tof is groetjes ** UITBRAAK**
@jennifer70: oh jij ook een lekker dikkertje haha ze dacht inderdaad een jongetje, maar twijfelde wel jammer
Ik heb net de dokter gebeld voor de uitslag van mijn urine, En JAhoor ik heb blaasontsteking ! Kan ik ergens op internet info terugvinden over zwanger zijn en blaasontsteking ? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je zwanger bent je extra alert moet zijn op blaasontsteking ? kan blaasontsteking gevaarlijk zijn voor je kindje ?
hoi meiden Ik kom alleen even zwaaien! Ben nu tot de 13e in Leiden en heb hier geen internet wat goed werkt..tot snel!
Jenny en Jennifer: hardstikke fijn dat de 20 wkn echo goed is, gefeliciteerd! ik lees dat jullie het gewicht weten van de baby, bekijken ze dat bij de 20 wkn echo? en hoe bepalen ze dat, want lijkt me toch moeilijk om te zien hoe zwaar kindje is. hebben ze bij jullie ook de lengte gemeten bij de 20 wkn echo.? Bij mij hebben ze specifiek gekeken naar ev afwijkingen en het hartje laten horen, maar geen gewicht of lengte , toen ik vroeg hoe lang is kleintje nu zei ze zo tussen de 20 en 25 cm hoort ie te zijn. maar ze heeft niet gemeten, bij wie is het nog meer niet gemeten?
Hoi! Arri: ik hoop zo dat de pijn wat minder wordt, pff dit lijkt me zo lastig! Sterkte! Bemy: jij ook sterkte met de blaasontsteking. Ik kan je helaas ook niet meer vertellen, zou idd even op internet gaan kijken. Weer wat goede echo's las ik, super! Wij gaan woensdag naar Ikea om de meubels voor de babykamer te halen. Vanmorgen gewerkt, was al erg vroeg wakker vanmorgen dus ben nu weer erg moe. Liefs, Puck
@Bemy: Ik weet wel dat een blaasontsteking voor harde buiken kan zorgen. Verder weet ik dat je het eigenlijk niet hoeft te merken als je zwanger bent. En je mag gewoon antibiotica slikken. Maar of het slecht is voor het kindje weet ik niet! @rebecca: Bij ons is de lengte ook niet gemeten. En verder ook geen gewicht. Wel werd steeds op het beeld de duur van de zwangerschap laten zien die bij een bepaalde lengte hoorde. Bijvoorbeeld omtrek buikje.
Wow, met 27,2 weken al bevallen? Phoeh! Da's heftig. Dan zullen ze wel een behoorlijke tijd in de couveuse moeten liggen. Dat is geen pretje voor de ouders! Ik hoop dat het goed gaat met alle twee, en met de moeder natuurlijk. Ik ga in ieder geval duimen dat ze goed vooruit gaan en heel gezond worden. Ik ben zelf ook van een tweeling. Wij kwamen 6 weken te vroeg, en er zit maar 5 minuten tussen mijn zus en mij.
@rebecca5: in het ziekenhuis, meten ze bijna alles alleen de lengte kunnen ze niet omdat de beeb er niet helemaal oppast en het in het elkaar ligt. maar ze meten de buik, hoofdomtrek, hoofddoorsnede, botlengte van de armpjes en beentje en de doornsede van de kleine hersenen en daaruit kunnen ze het gewicht bepalen
Ik heb niks gelezen, maar ik heb wel mijn eerste buikfoto gemaakt! (best laat eigenlijk, bij mijn eerste had ik al een hele serie ) fijne dag allemaal Philly
over het gewicht zou ik me geen zorgen maken hoor het kindje moet nog zo een tijd groeien en is pas op de helft van de lengte en zolang de arts/verloskundige er niks over zegt is het prima toch lekker een flink kindje ik ben net terug van de echo, het kindje was goed gegroeid gemiddelde lengte voor de 21 weken; het gewicht was 400 gram alleen lag het in een stuitligging maar er was nog genoeg tijd om te draaien verder houd ik zelf wat vocht vast dus minderen met de zoute drop en minder zout met het koken bloeddruk was ok 120 / 65 pff weer een maand wachten voor ik weer mag
vandaag 20 weken echo gehad. we hadden er zin in om weer de baby te zien. volgens die vrouw is de placenta verschoven. Toen ik een opmerking maakte van dan is hij verschoven. toen ging ze snel ergens anders naar kijken euhm... ja hij is verschoven.... niet echt vertrouwend in ieder geval.
huh, kim, wat bedoel je precies? wat is niet vertrouwend...? ligt misschien aan mij, maar ik snap het niet helemaal!
wij vertrouwen het niet helemaal. we hebben er bij haar gewoon geen goed gevoel bij. maar we hebben 29 april 3d pret echo enzo. en dan hoop ik dat ze meer kunnen zeggen en als ik het dan niet vertrouw dan maken we afspraak bij de gyn