Fijn Kelly dat goed gaat en nog iemand had ook echo, maar dat niet te vertrouwen was, ik hoop dat bij 3D beter gaat, succes!
begeleidster verstandelijk gehandicapten op een manege (fulltime) en tuindersvrouw (tomaten) na de bevalling ga ik minder werken, maar hoeveel precies weet ik nog niet
ook ik werk met mensen met een verstandelijke beperking, maar dan bij het wonen. 16 uur. En op donderdag pas ik via een gastouderburo op 2 meisjes van 1 en 3 jaar. Van half 9 tot half 6. EN IK BEN MORGEN OOK EINDELIJK OP DE HELFT!
Goedemorgen, Ik heb gisteren mijn antibiotica opgehaald (voor zwangere) en natuurlijk gelijk ingenomen. Ik heb de VK nog niet gebeld, ik probeer mezelf te overtuigen dat blaasontsteking heel veel voor komt bij zwangere vrouwen en als de kuur af is, ik er ook vanaf ben. Helaas werken die steken in m'n liezen er niet echt aan mee om alles van me af te zetten Maar gisteren toen ik op bed lag begon de kleine te schoppen ik heb haar 'n keertje of 4 -5 goed gevoeld . dit voelde ik recht's ten hoogte van m'n navel maar ik heb ook dikwijls dat ik wat voel ten hoogte van m'n schaambeen, maar dit is 'n heel ander gevoel ? Meer net alsof er een zenuwklem zit ? is dit ook 't kindje ? is er misschien iemand hier bekend mee? Groetjes,
heey meiden even nog snel een berichtje voordat ik WEER moet gaan werken krijg er een beetje genoeg van van al dat gewerk haha.. Werk zelf 38 uur in een winkel en dus de hele dag staan (wat steeds meer tegen begint te vallen) Voor de rest heb ik niet veel meegemaakt eigenlijk alleen ontzettend last van mijn banden sávonds.. Voor de rest voel ik me gelukkig wel goed! ik hoop natuurlijk jullie ook! Groetjes en Knuffels
@Diana81 vervelend dat je het in je rug hebt met uit en instappen (doe ik dadelijk ook) een plastic zak onder je bibs leggen dat draait makelijk. Die tip kreeg ik mee toen ik van me dochter in verwachting was. @Geaaaaaatje fijn dat de echo goed was. @Daisy1975 welkom in de buurt buurvrouw haha en gaat het allemaal goed in het nieuwe huis?Ik ben ook weer druk bezig geweest moet nog 1 muurtje verfen dan ben ik klaar. De buurvrouw kwam is kijken wat ik in Gods naam aan het doen was .Alweer verfen zei ze je woont er net en hebt net alles gedaan haha @noura haha die droom had ik ook de naam die ik had vond ik in eens niks meer dus toen werd het kindje geboren en hete even het kind zonder naam . @bemy das niet mooi maar voor zover ik weet komt het vaker voor in de zwangerschap. En als je er op tijd bij bent niks aan de hand.Verwaardeloze wel heb je kans op vroeg geboorte. @Rachel1984 zwaait even terug. @rebecca5 bij mij is ook niet geweten en gewicht ook niet. @Puck2008 kan je goed shoppen he bij ikea. @moniquekenitra ik houdt ook al vocht vast vooral in de avonden . @petrabr haha had je naderhand geen punky kapsel van het schrikdraad ? @JennyS ik heb wao en binnenkort word dat omgezet in wajong hopelijk. Ben gister bij de arbeidsdeskundige geweest en vertelde me dat ze in het verleden een fout hebben gemaakt. Eigenlijk heb ik min of meer al een baan aan me kids en daardoor krijg ik elke keer uitstel. @naat80 vervelend he snotterig zijn ik heb het nu al sinds ik zwanger ben kom er maar niet vanaf . @Kelly83 fijn he een goede echo . @jikke gefeliciteerd met de mijlpaal van 20 weken op naar de volgende. @schatje1 ms moet je wat minder gaan werken als het teveel word. En aan de banden ms ligt dat wel aan het feit dat je toch teveel doet op een dag . Hier eindelijk vooruit gang in me huis veel gedaan van het weekend gister flink uit gerust.Daddelijk naar de vk en dan me ma halen die komt paar daagjes logeren. Nu nog een tijdje flink wat klussen en dan is het allemaal klaar.
ha weer een meisje erbij, leuk. wel zware banen zie ik voorbij komen zeg, vooral met gehadicapten dat lijkt me echt heel zwaar. zelf mensen met 2 banen pfoe en staan de hele dag dat lijkt me vermoeiend. zelf loop ik veel de hele dag maar heb ook een kantoor dus zit ook af en toe lekker op mijn kont.
Goedemorgen dames! Wat lief dat jullie naar mij vroegen(weet niet mer wie sorry!) Het was tuurlijk weer heerlijk om te zien alleen ze zijn echt nu al supereigenwijs,ze waren superbeweeglijk maar lieten helemaal niks van hun gezichtje zien,ze deden alletwee hetzelfde,handje of armpje voor hun gezichtje,hahah... En de 1 lag met haar voet in haar zusjes nek,zo mooi om te zien,we hebben er foto's van,als ik meer tijd heb zal ik ze plaatsen okido? @Linka,meis,gefeliciteerd met je 20weken \/ ,helemaal niet meegekregen omdat ik niet alles had teruggelezen. Wat leuk dat Myrna zo gelukkig is met haar nieuwe spulletjes.. @Jikke,gefeliciteerd met je 20weken! \/ @Austin en Noura,wat een dromen zeg,hahah.. Volgens mij lig ik s'nachts in een coma want ik krijg nergens niks van mee ook niet van dromen... @Bemy,jeetje meis ik hoop dat je er snel vanaf bent! Ik ken het gevoel niet wat je beschrijft? @Joy,veel plezier bij de Vk! Enne fijn dat je al zo opschiet met je huis! Wat zei je tegen je buuf,kom anders maar een handje meehelpen? @Jenny,weer een meisje erbij? Volgens mij heb ik wat gemist? Ik werk als verkoopster in een slagerij,normaal 38u maar dat trek ik allang niet meer! Heb ff een vraagje,ik zag bijv bij de julimama's dat ze buddy's hebben,voor het geval dat,gaan wij dat ook doen,dan wordt iedereen wel op de hoogte gehouden van alles? Zo weer naar het ziekenhuis,krijgen we ze weer te zien,hihi.... Tot snellie! xxxDais..
goeimorgen meiden er is weer een hoop gebeurt. zie dat er weer 2 meiden 20 weken zijn. ik gelukig morgen.erg leuk eidelijk die mijl paal. en zie ook dat er weer een meisje bij is. las iets over budies zijn. maar wat bedoelen jullie daar mee? vroeg ook iemand wat onse beroepen zijn nou ik werk 36 uur in de kinderopvang. werk nu alleen 2 uur perdag minder omdat ik het niet trek. Las ook dat onze tweeling meisje vervelend waren met de 3d echo. heb je nu helemaal geen foto van hun gezichtjes daisy of wel een beetje. lijkt me erg mooi 3d met een tweeling. las ook dat somige meiden rare droomen hebben. nou ik heb dat ook afentoe hoor. vraagje zijn er ook meiden die de kleine nog niet voelen schopen maar alleen het gekriebel voelen. zal morgen weer even een buik foto in me album plaatsen is al weer een tijdje geleden. voor de rest weet ik het niet meer. lief sabrina
@binnabinna ik voel inderdaad alleen maar af en toe gekriebel. nog geen duidelijke signalen. nog even geduld hebben denk ik
@binnabinna dat kan hoor, het kan zijn dat je veel vruchtwater hebt en dat die kleine van jullie ruimte genoeg heeft om rond te tuimelen, zonder te hoeven botsen. Mijn verloskundige houdt aan dat je vanaf 26 weken dagelijks leven moet voelen. Dus het komt vast goed. Geniet nog maar even van de rust, voor je het weet trapt hij/zij je ribben helemaal blauw en moet je om de haverklap plassen omdat er tegen je blaas wordt geschopt liefs Philly
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 76 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 22 JONGENS: 14 GEHEIM/VERRASSING: 4 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 08-4: Austin verloskundige 09-4: AmyLee verloskundige 09-4: Kiki verloskundige 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Bizzy 20 weken echo 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 17-4: Rebbel verloskundige 18-4: Diana 3D/4D echo 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 28-4: Mariel pretecho 28-4: Petrabr verloskundige 29-4: Tammie verloskundige 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 02-5: Arri verloskundige 02-5: Noura verloskundige 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 21-5: Rebbel pretecho 24-5: Naat80 3D pretecho 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
Dit heeft als doel dat je elkaar tegen het einde van de zwangerschap op de hoogte kan houden over het beginnen van de weeen/bevalling. Zodat iedereen eeen beetje op de hoogte blijft. Je kan bv (mobiele)telefoonnummers uitwisselen via PB. @ Kelly: gefeliciteerd ook een meid. @ Iedereen met goede echo of controle: ook gefeliciteerd. @ Austin: ik voelde onze meid vorige week ook helemaal draaien in mijn buik. Super mooi gevoel is dat hè. Ik heb je een PB gestuurd! @ Bemy: ik hoop dat je snel van je blaasontsteking af bent. Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren, misschien later
Binna, jaaaaaaaaaaaaa jij ook morgen 20 weken hoera ! Daisy, heerlijk hoor dat je meiden vandaag weer zien, spannend! Jikke: Jij ook gefeliciteerd met 20 weken. Hoe bedoel je elkaar's buddy?
Ohhhh, stom ik las bericht van Miranda niet, haha! Snap ik nu heel goed, ach, ik wil wel mee doen hoor, lijkt me wel handig
daisy1975: ik was degene die gisteravond ff kwam spieken, hoe de pretecho geweest was. veel succes straks in het ziekenhuis, leuk joh, krijg je de kleintjes 2x achter elkaar te zien bofkont!
Ben nu de bevalling aan het kijken, die meid heeft haar hele familie in de verloskamer zitten. Dat lijkt met toch echt niks. Iedereen bemoeit zich ermee. Laat mij maar lekker met rust op dat moment.
ja he miranda vreselijk al die mensen om je heen. en dan jij maar puffen. nee hoor mijn man en ik doen het ook samen. mijn moeder is er waarschijnlijk alleen bij thuis maar zodra we naar het ziekenhuis gaan zijn we met ze'n tweetjes en zodra we thuis komen met ze'n drietjes. hihihihhiih dan zijn we een gezinnetje. gr kim