Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lucht ook even goed op als je hier wil afreageren, haha! ;) Rustig blijven meis!

En Esprit: lekker hier komen spieken hihi! Enne nog 4 dagen, oei! Dat is snel ja! Dan kan je heerlijk genieten in je nieuwe huis!

Gaaf dat jouw vrienden ook zwanger zijn! Geweldig :D !

Ik kreeg gisteravond ook te horen dat me kennis ook zwanger is, 5,5 weken, dat is nog pril, maar heel leuk voor dr!

En vreemd, ik had die lijst afgelopen week nog bewerkt, nu is weer anders wnat ik zie mijn naam niet meer :( !

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Das idd beetje vreemd ja... Kzou vragen waarom ze het nu zo geregeld hebben....succes meis!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ja ik laat me wel van mijn goede kant zien en probeer het en als het niet gaat stop ik er gewoon weer mee!

gr kim

4. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

Maxi gefeliciteerd met je ondertrouw. je zult nu vast erg lekker aan het eten zijn! Geniet er maar van.

Daisy: Fijn dat je je meiden weer hebt kunnen bewonderen. Jammer van hun gezichtjes...

Bemy hopelijk ben je snel van die blaasontsteking af. Hoe voelde je dat? Of was het vanwege die steken. Ik denk soms ook wel eens zou ik een blaasontsteking hebben, maar hoe kom ik erachter? Tja naar de dokter, maar het idee is niet echt op iets gebaseerd. Op 's nacht pijn in mijn blaas?

oooh Puck vervelend zeg! Goed smeren en hopen dat tioe snel weg is..

Mik irritant dat ze niets overleggen. Misschien kan je aangeven dat je juist wilt afwisselen en rustig aan wilt opbouwen?

Ik werk op een basisschool en ben daar de leerkracht van groep 1. Heel erg leuk, maar vermoeiend! Ik kijk uit naar de mei vakantie. Nog 2,5 week!
    We hebben trouwens dit weekend een nieuwe auto voor mij gekocht. Mijn klein autootje staat nu te koop en we hebben een PT Cruiser gekocht. Ik vind hem helemaal te gek! Nog een week of 2 en dan krijgen we hem.

Fijne avond! groetjes Muis

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Mik: gelijk heb je hoor...eerst proberen, dan kunnen ze daar achteraf ook niet moeilijk over doen...

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Bevallen gaan wij ook samen doen. Alleen gyn/VK erbij en een verpleegkundige/kraamhulp. Meer dan genoeg.

Wat werk betreft: ik werk 32 uur als manager bij een bank. Heb nu 1 dag ouderschapsverlof. Met deze zwangerschap erbij verleng ik dat dus ik blijf nog zeker tot eind 2009 32 uur werken. Denk dat ik daarna mn contract aan laat passen (van 40 naar 32).

Ben vergeten of ik gisteren al verteld heb dat ik mn eerste les zwangerschapsyoga achter de rug heb. Het was in ieder geval een drama. Dat doe ik dus nooit meer! Ken wel 100 betere manieren om mezelf te ontspannen.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ miranda bedankt voor de uitleg. en vindt dat ook wel heel handig ben zekker voor de buddy

@ Philly en JennyS blij dat te lezen want vondt het toch wel gek om het van iedereen te lezen en zelf neit te voelen

@linka bedankt vindt het ook wel spanned morgen 20 weken en dan ook de echo jij toch ook ?

@ over de bevaling(tv serrie) ik vindt het zo ie zo niks dat al die mensen er zijn en dan wordt het nog gefilm ook nou ik niet hoor. wij willen het ook met ze tweeen doen en mischien me moeder er bij

@Maxi bij ons op het kdv is het ook ene al jongens. we hebben nu net gelukkig wel weer 3 baby meisje er bij. en gefeliciteerd met de onder trouw is alles goed gegaan.? netjes getekend

@Kelly83 leker het dat je niet meer ziek/zwak en misselijk bent geniet ook maar lekker

@ puck jeetje meis dat is zekker niet prettig hoop dat de zalf al werkt

@Esprit lekker he een nieuw huis vindt dat altijd zo leuk

@Muis80 leuk een nieuw auto ik wil ook een ander heb nu een 3 deurs en wil eigelijk een 5 deurs

Vandaag een rustig dagje gehad. lekker gewerkt had aleen tussen de middag een hoop krampen dacht wat is dit.maar daarna naar de wc en toen was het weg dus weet het niet. Vraagje waar kopen jullie je zwangerschaps kleding want ik vindt de shirtjes die ik bij de prenatal zie niet zo heel leuk.

liefss sabrina

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey,

net thuis van tweedaagse voor mijn werk (beleidsadviseur spoorwegveiligheid) en heel moe.

gaan ff in de stad eten om te vieren dat ... ons appartement al verkocht is! en zelfs boven de vraagprijs. hoeven we vanavond lekker niet schoon te maken voor de bezichtigingen.

verder kan ik na alle boosheid over de echo ook weer steeds meer genieten van dat alles goed lijkt en het schoppen in mijn buik.

heb ff snel bijgelezen.
    @paar meiden over de helft (oa ik!) gefeliciteerd!
    @meiden met aambei, blaasontsteking en veel rugpijn: sterkte!
    @mik, ik zou het proberen maar tegelijk ook alsnog een afspraak met de bedrijfsarts maken. dan kun je met hem/haar overleggen of dit een passende keuze is en voor hoeveel uur enz. als het niet goed gaat heb je ook meteen een afspraak staan. de bedrijfsarts is er ook voor jou, hoor!

sorry, ben verder te moe om dingen te onthouden die ik gelezen heb.

liefs, lauwie

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o, en gefeliciteerd met de goede echo's en de nieuwe meisjes!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna: Ja ik krijg idd ook 20 weken echo op 17 april, pfff, duurt me even lang, haha! En jij?

En Kim, als het niet gaat stop je gewoon mee, gelijk heb je hoor :)

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lekker hoor Lauwie, dat je huis is verkocht, hoera :D !

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Lauwie, lekker dat het huis nu al verkocht is!

13. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    @Mik, laat je niet kennen en ga gewoon volgende week. Ik zou echter er wel wat zeggen over de gang van zaken.
    Ik bedoel ze hadden het beter in overleg met jou kunnen doen dan ineens zo een mededeling.
    Beetje vreemd is de sfeer verder wel goed op je werk?

Over werk, ik werk 40 uur per week als customer service bij een distributeur van electronische componenten, er divers werk, veel contact met klanten en leveranciers maar wel erg stresswerk
    Vooral vorige week toen bleek dat een buitenlandse klant een factuur van 90 duizend euro niet betaald... wat blijkt is de zending spoorloos pff kreeg spontaan hoofdpijn en later op de dag last van mijn buik
    Heb gelukkig een lieve baas die me goed in de gatenhoud dat ik me niet te druk maak

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka ik krijg mijn 20 weken echo morgen. dus meteen als ik 20 weken ben. dat is zekker noge ven een end wachten

15. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    zoonlief heeft zonet een foto van mijn buik gemaakt (mijlpaal 20 weken) en ik snap nu eindelijk hoe ik een foto in mijn album kan zetten. Voel me zo blond nu he, hihi. maar goed hij staat erin en zal er nog wel meer in zetten, waaronder een foto van de 20 wkn echo van morgen.

groetjes, jikke

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aha, spannend hoor :D ! Succes morgen ;)

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Het is goed gelukt, hihi! Wow! Mooie buik! Enne wat voor tattoo heb je dan?

18. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Meiden met een goede echo allemaal gefeliciteerd.
    Meiden die de 20 weken voorbij zijn ook, weer een mijlpijl gehaald.
    Lauwie gefeliciteerd met het verkopen van jullie appartement, gefeliciteerd!

Ik werk 35 uur als Financieel Medewerker van een franchise-gever in de doe-het-zelf branche.
    Daarnaast ga ik tot juni 1 middag per week naar school.

Ben nog steeds een beetje grieperig. Maar het zet ook nog niet door..... Gewoon niet lekker, maar niet ziek genoeg om thuis te blijven!
    Maar hopen dat het snel weer beter gaat.

Nu lekker mijn bedje in!

Slaap lekker allemaal!

19. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    van een eenhoorn (heb ik van kinds af aan al gezegd dat ik dat wilde). Had wel gedacht dat het een oude knol zou worden na de 1e zwangerschap, maar hij zit nog steeds strak in zijn vel (ahum) en zijn hoorn staat ook nog steeds rechtop, hihi
    groetjes jikke (ik ga verder house kijken op tv).

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Apart! Ach, die blijft wel mooi staan hoor ;) I hope so!

Deel Deze Pagina