Wat VRESELIJK nieuws ! ik moet er niet aan denken! @ Muis - ik had ook geen echte symptonen ! ik had s'ochtends wel wat steken in m'n linkerzij maar de vk zei dat 't eerder wat banden/bekkenpijn zou zijn, maar dat ik mijn urine zou kunnen laten controleren maar dat het waarschijnlijk toch geen blaasontsteking zou zijn. (dat dacht ik zelf ook). @Daisy - leuk dat je je meisje's weer gezien hebt, wel jammer dat hun armpje's voor hun gezichtje's lagen, lekker eigenwijs!
Oja, dat van die buddy's ik vind wel dat we dat moeten doen. kunnen we tenminste op de hoogte blijven als er iemand in het zk ligt. Groetje's
ooooooooooooohhhhhh miranda gatverdamme. ik zit hier gewoon te huilen. bah bah bah wat erg voor vergo en haar man. gr kim
misschien een beetje flauw of vervelend voor jullie, maar ik heb moeite met de vloeken hier en daar op dit forum... Ik ben zelf gelovig en zie God niet als iemand van Wie ik de naam zomaar gebruik of -zoals ik het zie- misbruik. Jezus is voor mij belangrijk! Ik weet niet of we hier samen rekening mee kunnen houden? Wat vreselijk van die tweeling. Wat een ongelooflijke situatie. Ik wens ze echt enorm veel kracht en steun toe. Maar ja, woorden schieten echt te kort...
Hey lieve meiden, ik ben net thuis en lees het vreselijke nieuws over de 2 zoontjes van Vergo De tranen stromen over mn wangen,wat oneerlijk!
Nou regelmatig zie ik vloeken voorbij komen... Mik25, in jouw reactie op de tweeling bijvoorbeeld... Ik wil niet zeuren hoor, maar zulke dingen kwetsen mij...
nou ik wil ook niet zeuren aangezien mijn man ook gelovig is. maar als je goed leest zeg ik gatverdamme en niet g*dverdomme. dus niet mij gaan beschuldigen als het niet waar is alstjeblieft. sorry maar ik zit hier te huilen voor die tweeling en dan krijg ik dit. geen zin in gr kim
Bemy: ik ben zo iemand die het belachelijk en inhumaan en middeleeuws vind dat vrouwen extreme pijnen moeten lijden bij een bevalling in nederland! aangezien ze hier in dit land moeilijk erover doen ben ik op zoek gegaan naar goede veilige pijnbestrijding en kwam uit bij remifentanil, een pompje wat je zelf kunt bedienen en wat een morfine achtige stof doorgeeft en wat na stoppen binnen 15 minuten uit je systeem verwijderd is...en superveilig voor de baby is.vorig jaar was het ziekenhuis het dichtst bij hilversum het St. Lucas Andreas in Amsterdam wat standaard dit aan zwangeren aanbood en zijn we dus daar bevallen! tegenwoordig wordt het iets beter in nederland en heeft Hilversum ook Remifentanil gelukkig!en nog veel meer zieknhizen! ik weet de meeste die het aanbieden, dus let me know! (pca pomp, patient controlled amnesiatic pomp) vandaar dat ik een geboorteplan heb geschreven samen met www.cicli.nl en alles vast heb laten leggen, geen angst en geen problemen en geen gedoe met lange pijnlijke weeen en mijn man drukte het pompje voor me in! perfect! kan ik iedereen aanbevelen! als er meiden vragen over hebben of info over willen, let me know!
nou perfect dat dit kan he ik hoorde ze in beverwijk er ook al over praten . aangezien dit mijn eerste is ga ik het de eerste keer gewoon proberen. en als het dan teveel pijn doet dan weet ik dit voor de volgende keer. dapper he ? hihihihi gr kim
Oh mensen, heb eigenlijk nooit in de vlinderlounge durven kijken en dus wel gedaan en kom er dus noooiiiit meer. veels te emo voor mij. ben normaal geen jankerd, maar dit vind ik echt verschrikkelijk voor ze. pfffoe moest ik even kwijt
groot gelijk kim! misschien hebben ze het ook wel in alkmaar, ik weet dat tilburg, leiden, denhaag, almere, rotterdam, amersfoort, blaricum, hilversum al remifentanil gebruiken, de verloskundigen zijn er ook erg over te spreken! Enneh...ikke trouwens ook en mijn man ook! Let niet teveel op arri trouwens, beetje lange tenen geloof ik... take a chill pill?
Kim, misschien heb je gelijk, en is het nu niet het goede moment om het er over te hebben... Maar ik zie de vloek met 'a' ook als vloek en betekent voor mij hetzelfde... en dus net zo erg...
Oh, wat ergggg...... vooral voor haar en haar man. Arri, ik begrijp je heel goed, maar ik zie duidelijk dat mik niks had gezegd alleen Gatverdamme, dat is wat anders hoor. Wij hebben respect voor je maar heb je ook respect voor ons? Sorry ik kan hard zijn, maar ik vind niet zo eerlijk als wij niks mogen vanwege jouwe allemaal tegen 1. Dus ik zie niks verkeerd in deze topic Als toch jou kwetst hierbij een excuus.
ik zie ook niets verkeerd in gadverdamme, of andere uitingen geloofsvloeken daar kan ik me wel wat bij indenken, en ik snap het ook als mensen het vervelend vinden als er met vleeswaren word gesmeten. mischien kunnen we een vloek vervangen door stipjes? of kruisjes ofzo