@delilah Ja, de nieuwste op het forum wordt altijd even ontgroend, hihihi. Uitgeteld, nou dat ben ik nu soms al zeg... pfff Welkom in dit kippenhok!
Hahahahaha... Is dit ook al een kippenhok? Dan voel ik me zeker thuis hier! In het andere topic waar ik klets hebben we allemaal een kippennaam gegeven aan elkaar! En ontgroen me maar, ben benieuwd! Maar hoe gaat het met jullie tot nu toe deze zwangerschap?
heb vandaag de 20 weken echo gehad alles zag er perfect uit. erg druk kindje en veel op de duim aan het zuigen. en ja we krijgen een ZOON!
@loutje83 Gefeliciteerd met de goede echo! En leuk: een jochie. @delilah Over het algemeen gaat het met de dames en de kleintjes vrij goed hier. Soms wat moeilijke berichten bij echo's (na de eerste termijn en 20wk echo's) maar gelukkig is dat erg meegevallen en eigenlijk in alle gevallen vervangen door goede berichten bij vervolgonderzoeken. We hebben wel een balans probleempje: erg veel meisjes op komst
Nou dat klinkt allemaal positief hier dus! Gelukkig maar! Wij weten niet of het een jongetje of meisje is dat zo druk in mijn buik is dus ik kan nog niks toevoegen op de balans!
@Loutje83: gefeliciteerd met jullie zoon denk als we allemaal over de 20 weken echo heen zijn, dat we dan meer kunnen genieten van de zwangerschap. daarvoor zijn er nog zoveel onzekerheden tenminste vond ik. nu begint het een beetje voor mij denk ik.
Haha, ik nog niet en Binna vanaaf Enne gefeliciteerd Loutje ! Deliah: Tot nu gaat het wel met mij alelen heb ik veel last van verzakking en banden en spieren zijn al verscheurd, gewoon rustig aan doen. Ik krijg aangepaste werk met adminstratief, maar is afwachten of nog door gaat of niet, ben benieuwd, zal wel lekker zijn als ik weer aan het werk ben.
@ Linka Hmmm... Dat klinkt allemaal toch minder prettig inderdaad, hopelijk gaat het snel beter! Vanavond 20 wk echo dus? Succes!
@Mik: ik bemoei me zo min mogelijk met ge-emmer hier maar ik vind jouw reactie niet echt van respect getuigen. Je vraagt het van Arri maar jij laat het zelf niet zien. En over de verdoving met pompje: ik heb het gehad en het beviel mij uitstekend! Zou het zo weer doen als het nodig is. Je kunt gelukkig terplekke beslissen en binnen een kwartier is de boel aangesloten.
@linka en @delilah oh, trouwens, wou met mn positieve verslag (Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 3:34 pm) richting delilah over de moeders en de kleintjes hier jouw (en andermans) fysieke klachten niet afzwakken hoor. Maar ik ben gewoon blij dat ons, ondanks dat soort lichamelijk (soms ernstig) ongemak, de hele erge dingen tot nu zijn bespaard en dat het met de kleintjes tot nu toe goed gaat.... groetjes!
ik kom even zwaaien Ik heb energie voor 10, het is heerlijk weer en ik voel me hartstikke goed, ik neem me elke keer voor om even te reageren, maar ik ga weer lekker naar buiten, ander keertje maak ik het goed!
Nou, ik had eigenlijk geen zin om 10 pagina's bij te lezen, dus ben er maar vlug overheen gevlogen. 2 dingen zijn me erg opgevallen. Ten eerste de tweeling . . . ik krijg er echt kippenvel van, en zit hier ook echt met tranen in m'n ogen. Ten tweede, over dat vloeken . . . ik vind dat hier best even over gevloekt mag worden. Als dit gods wil is? Nou zeg. Als ons twee onschuldige mensjes ontnomen worden vind ik best dat er een keer gemopperd mag worden op god (al wordt dat met gatverdamme niet eens gedaan). En tja, het is de mentaliteit van de mensen tegenwoordig om ooooooooveral over te klagen, dus kan dat ook over het woordje gatverdamme. Het heeft helemaal niks met respect betuigen te maken, maar met respect afdwingen en aandacht vragen.
Leuk joh een zoon geniet er lekker van en shopse Ik heb al weekend heerlijk. Morgen ga ik voor het eerst met een tondeuse haren scheren. Nog nooit gedaan dus zal wel een hele gedoe en een heel kunstwerk worden. Iemand daar ervaring in?
nou meiden laten we nou ophouden over dit onderwerp arri had me gewoon verkeerd begrepen misschien ofzo. en ik heb vandaag gewoon even geen zin in dit soort discussies vooral niet omdat mijn man gelovig is en ik dus zeker wel op mijn woorden let. ik was vandaag helemaal ontdaan door het verhaal van die tweeling daar krijg ik het gewoon benauwd van en sta er dan even bij stil hoe het ook kan gaan. en ja als mensen zich dan aangesproken voelen nou daar heb ik dan op dat moment geen tijd voor en zin in vandaar mijn reactie. nu klaar en laten we het weer gewoon over andere dingen hebben. en laat iedereen gewoon in haar waarde. ik neem arri niks kwalijk maar het ging gewoon even in het verkeerde keelgat en ja die hormonen he! hihihihh zo nou meiden ik ga vanavond lekker poffertjes eten heeeeeeeeeeeerlijk. gr kim
Ik heb me hier vandaag pas voorgesteld dus heb misschien geen recht van spreken maar wilde hier toch even op reageren... Ik ben zelf Christen dus kan goed begrijpen dat iemand aangeeft bepaald taalgebruik vervelend te vinden, aangezien ik dat gevoel met haar deel. Dat arrie dat doet heeft niks met klagen of aandacht vragen te maken! Ik vind dat ze het op een hele vriendelijke manier heeft neergezet hier en ik denk dat het voor haar sowieso lastig was om het er neer te zetten aangezien je vaak zulke reacties kan verwachten! Maar aandacht vragen is het zeker niet! Ze kan niet van iemand afdwingen dat er niet meer gevloekt zal worden, blijkbaar had ze wel vertrouwen in jullie begrip... En de hoop dat er rekening gehouden kon worden met haar gevoel. Dus of we het nou eens zijn met haar gevoel of niet, ik vind niet dat mensen hier zo over moeten vallen door te doen alsof zij zich boven anderen stelt of aandacht vraagt puur en alleen omdat ze ergens begrip voor vraagt! Hopelijk blijft het hier nog gezellig want ik kom net kijken
Heb even vlug gelezen wat erg zeg van die tweeling dat wens je niemand toe Slaat natuurlijk helemaal nergens wat je nu zegt. Wie zegt dat dit God zijn wil is ?Maar aangezien je het al met een kleine letter g schrijft zal het wel om een ander godje gaan dan De God zelf.Schijnbaar hebben mensen niet door dat als ze dat woord zeggen dat ze God niet beledigen maar zich zelf vervloeken.Tis maar een wijsheid die je zo uit het Grote boek kunt plukken of even goed naar het woord te kijken en het even wat te ontleden wat je dan zegt. Maar goed ook al ben ik gelovig en iemand scheld met dat woord heb ik meer medelijden met die persoon die het zegt dan dat ik boos ben omdat het gezegt word.
jongens houd nou op joh. niemand heeft met god gescholden en ik geloof ook niet dat iemand dit van plan is. laten we hier nou geen geloofskwestie van maken want niet gelovig tegen gelovig is niet leuk. ieder zijn ding en laat elkaar gewoon in haar waarde. iedereen is vandaag gewoon een beetje geschrokken van de tweeling die is gestorven en kdaarom werd er zo gereageerd. gr kim gr kim