nu iedereen zijn zegje heeft gezegd.....zullen we het dan weer hebben over ons grote wonder, de zwangerschap met alles vreugdes en kwaaltjes? liefs petra
ik dans door het leven, echt ongelovelijk. voel me zo vreselijk goed, ik ben zowiezo geen klager maar nu gaat alles zo lekker. en met jou?
iedereen een fijne avond! ik ga lekker met mn lief uit eten op de pier van scheveningen. Tot later en ben benieuwd naar de 20 weken echos liefs petra
@Petra,wat heerlijk! Veel plezier! Nou ik ben weer weg want zo gezellig vind ik het hier niet zeg! Wat een gezeur om niks!
ja meissie hier hetzelfde alleen de bi nog maar ik heb geen klagen hoor. als ik goed op mijzelf let gaat het hardstikke goed. en het is zo leuk om die kleine te voelen bewegen en dat hij/zij af en toe gewoon in de weg zit hihihihihi heerlijk. ik heb net mijn poffertjes op heerlijk hihih vette hap af en toe zooooooooooooo lekker. gr kim
he meissie hoe is het nou met jou? ik zag je berichtje in de vlinderlounge en mijn hart brak. wat is het oneerlijk he? dikke knuffel kim
Is hier nog iemand of is iedereen gevlucht? Even ander nieuws: wij hebben morgen weer een echo...........JOEPIE! Het is één van de velen maar toch net even anders. Snappen jullie? ha ha ha Het gaat er om om te kijken of de placenta goed is ontwikkeld. Wel even spannend maar ik verwacht geen vreemde dingen. Ben ook benieuwd naar de 20 weken echo's.
@Miranda,ik snap dat je het spannend vindt meis! Ik wil je vast heel veel succes wensen! Laat je snel iets weten? Ik moest trouwens rustig aan gaan doen van de gyn,hij zei dat ik nu een buik heb van een vrouw die 32 weken zwanger is van een eenling Ben ff eten!
hey miranda nee hoor meissie nog niet gevlucht hihihihih. wel leuk zeg dat jij al die extra echo's krijgt /. de reden waarom is natuurlijk helemaal niet leuk maar nu wel extra prettig. veel plezier morgen bij je echo. ik dacht dat je vanmiddag een echo had maar dat zal mijn zw dementie wel zijn hihihih gr kim
allereerst loutje gefeliciteerd met je echo! en joepie een knulletje linka hoe is het vandaag gegaan? miranda wat spannend morgen! ik zal aan je denken daisy jij zal een flinke buik hebben, ga maar lekker rustig aan doen! delilah welkom hier ik heb hier steeds ruzie metmijn draadloze verbinding, valt steeds weg. bah is zo slecht voor mijn humeur
oh ja, wie had het hier nu over poffertjes.... mmmmmmm ik wou appeltaart maken vandaag, maar had geen spul in huis heb er wel zin in, mischien morgen dan
hahah vervelend he ik heb ruzie met me kabel de hond heeft hem door gebeten voor gedeelte en had een nieuwe moten gaan halen maar is er nog steeds niet van gekomen.Nu zijn het wat draadjes aan elkaar binden als hij het niet doet
Bedankt lieve meiden, ik zal jullie morgen zeker laten horen hoe het was. Weet alleen niet wanneer want ik ben wel even bezig in het ziekenhuis. Moet ook nog voor controle op een andere afdeling (voor mijn eigen gezondheid). Maar we beginnen de dag met een bezoekje aan de Ikea. Heb daar een tijdje geleden hele mooie kussens voor op onze bank gezien, maar natuurlijk niet meegenomen. Maar aangezien ik vrijdag jarig ben wil ik ze mijzelf nu kado doen. \/ Handig hè. Vanmiddag eindelijk een goed gesprek met mijn bazin gehad. Alles wat mij de laatste tijd dwars heeft gezeten heb ik op tafel gegooid. Naar mijn idee gaat het nu weer iets beter tussen ons werken, dus ik ga volgende week weer een paar uurtjes heen. Wel weer een zorg minder hoor. Zo, einde van mijn ego bericht.