hihih kimm nee die van mij nog niet maar die heeft ook het geduld niet om te wachten tot die kleine trapt en als ik NU zeg is hij te laat. gr kim
Mijn man en dochter hebben onze meid ook al kunnen voelen. Afgelopen zondag lag onze oudste met haar hoofd op mijn buik te de kleine ineens begon te draaien. "Hè, ik voel iets tegen mijn gezicht aanschoppen!" zei ze direct. Dat was een heel leuk moment. Nu probeert ze iedere keer iets te voelen. ha ha
miranda gaat het trouwens goed met je meis. na dat bericht van dylan en dinand kan ik begrijpen dat je hart weer even in je keel zat! gr kim
@Joy,idd maar ze liggen goed op schema,dus gelukkig 'normale buik',hahah... Hoe gaattie met je? @Noura,das minder idd,kan je zooooo chaggie van worden heh! Trouwens die appeltaart klinkt goed,mmmmm.... @Miran,fijn dat het weer beter gaat tussen jouw en je bazin,is wel belangrijk heh! @Kimm,het wordt hier eindelijk wat meer,mn schatje kan ze nu goed voelen,zooo apart! Bij jouw nog niet? @Mik,hey buddy Dat had mijn vriend eerst ook hoor,net te laat iedere keer maar nu kan hij er niet meer omheen,jippie! Enne thanks voor je opbeurende woorden Ik ga lekker douchen en mn bedje in,we hebben vanaaf lekker avondje vrij saampjes,alletwee geen zin om naar ons nieuwe huis te gaan,ach moet kunnen heh! Slaap lekker meiden! xxxDais..
Dit in combinatie met het overlijden van de juli-tweeling grijpt me wel aan natuurlijk. Ik probeer het me alleen niet té veel aan te trekken omdat ik dan weer terug bij af ben. Ik voel me nu net weer een stukje zekerder over de zwangerschap.
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 76 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 23 JONGENS: 15 GEHEIM/VERRASSING: 4 AGENDA: 09-4: AmyLee verloskundige 09-4: Kiki verloskundige 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Bizzy 20 weken echo 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 17-4: Linka 20 weken echo 17-4: Rebbel verloskundige 18-4: Diana 3D/4D echo 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 21-4: Aykietje gyneacoloog 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 28-4: Mariel pretecho 28-4: Petrabr verloskundige 29-4: Tammie verloskundige 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 02-5: Arri verloskundige 02-5: Noura verloskundige 02-5: Linka verloskundige 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 14-5: JennyS 3D/4D echo 19-5: Happy1980 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 21-5: Rebbel pretecho 24-5: Naat80 3D pretecho 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: Mik <-----> Daisy Austin<-----> Miranda
hey meiden ik heb goed nieuws voor de jongens van augustus want wij krijgen een meisje dus ze kunnen hun lol op met al dat meiden aan bod. voor de rest was het allemaal goed met ons meisje het is alleen wel een drama queen want als de vrouw haar hartje wou bekijken dan draaide ze zich om en als ze dan de ruggraat goed wou bekijk weer terug. en toen ze het hoofdje wou bekijken was die helemaal onder me schaam bot. dus toen moest ik naar de wc en springen en zo en toen draaide ze zich. en ik voel het schoppen nog niet om dat de plasenta aan de voor kant legt.dus vandaar. sorry voor ego bericht liefs sabrina
Gefeliciteerd met jullie "eigenwijze" meid! Super dat alles verder goed was. Het staat ook al op de lijst hoor
@binnabinna: van harte met jullie meid, geniet er van. 23 meiden al, echt veel. ik heb 14 mei mijn 3/4D echo misschien dat iemand het in de lijst wllen zetten. dan hoop ik eindelijk te horen wat het word.
@ daisy he meissie wat super om te lezen dat het zo goed gaat met de dametjes! en je mag ze lekker vaak bekijken nu heerlijk hoor! he maar val je toch nog niet om dan met zo'n mega buik en verhuisdozen? gaat het goed met het verhuizen? @ Miranda daar moet ik inderdaad ook niet aan denken! Eel erbij en verders niemand...ja de VK dan he hahaha! hoe was je echo vandaag? en morgen weer een? wat een bofkont, kijk maar lekker naar julie meissie hoor! enne bijna jarig lang zal ze leven! xxx @ maxi gefeliciteerd met jullie ondertrouw! @ Puck hopelijk ben je er snel vanaf meis heb gehoord dat dat erg pijnlijk kan zijn! @ Esprit wat een super nieuws van je vrienden! En bijna in je nieuwe huissie ach meis voor je het weet kan je weer lekker op je eigen bankie hangen! @ mik wat een deuzen op je werk...duidelijk is anders! enne lekker poffertjes jam jam! @ muis vet een PT cruiser! @ pendrag wat jammer meis dat de yoga zo tegenviel! misschien iets anders proberen? @ lauwie gefeliciteerd met de verkoop van je huis! @ monique wow dat was zweten is het al opgelost op je werk? @ jikke mooie buik meid! @ naat beterschap meissie! @ Tammie heb ik nog niet ervaren , heb je de vk gebeld? @ geniet maar lekker van je kleintje meid dat heb je dubbel en dwars verdient! @ aykietje super om te horen dat je het daar zo leuk hebt! enne je werk klinkt super maar kan me voorstellen dat het veiliger is zo! gefeliciteerd met je petekindje! @ Nickyz ik ga 32 uur werken na de bevalling @ Linka doe je een beetje rustig aan meissie! @ kiki super om te horen dat het zo goed gaat met je kleintje! hopelijk heb je snel minder last! @ delilah welkom en gefeliciteerd! @ loutje he meis wat een super nieuws van jullie kleintje! en een zoontje wat super! @ kim en petra ben het compleet met jullie eens! iedereen in z'n waarde laten en nu weer over op de leuke dingen des leven! @ binna gefeliciteerd met jullie drama queen hihi! wat een verschrikkelijk nieuws van de juli baby's! Net of er nog niet genoeg onrecht bestaat in de wereld! vanavond had ik zwangerschapsgym dat was leuk! alleen wel lullig er bleek een meisje in mijn groep te zitten die een week verder zwanger is dan mij en die werkt bij de hypotheker via waar we ons huis hebben gekocht en daar had ik laatst nog een aanvaring mee....we keken elkaar zo aan en zeiden allebei "sorry ik wist niet dat je zwanger was" hahahaha! Gisteren naar de VK alles gaat super goed, ze groeit goed en is mega actief! ze zat continue tegen de doptone te schoppen zelfs de VK zei dat ze wel heel druk is hihi! Nou meiden welterusten en een dikke xxx
tanxs voor de felicitaties. over de buddy's ik wil er ook wel wie wil mijn budy worden :> heb nieuw buik foto geplaats en foto van het kamert hebben iets verander waar nu de wagen en het wiegjes staan komt straks het echt bedje en wiegje benden liefs sabrina
@Daisy1975 nee helaas nog niet. vind ik wel erg jammer zou het erg leuk vinden als hij dat ook voelt. vaak is het wel even wanneer de kleine druk is dat ik zijn handen op me buik leg maar hij voelt nog niks
@ kimm nou jou man heeft het nog niet gevoelt maar ik heb het zelf nog niet eens gevoelt we willen te snel
hoi meiden, Hier even een update vandaag naar de vk geweest. Zo was alles goed alleen lag mijn baarmoeder te hoog voor dat ik pas 24 weken ben. ? Het kon geen kwaad zei ze maar toch vond het een rare opmerking. Ik doe niks extra's denk ik dan en de vorige 2 keren lag ik ook al iets voor met de groei dus.maar ja . bij mij werd ook tegen de doptone aangeschopt, wel grappig he nu al eigenwijs, net als mammie. Gisteren naar de zwangerschapsgym geweest niet veel gedaan was eerste les dus voorgesteld enzo. @Daisy doe je rustig aan met verhuizen, niet teveel hooi op je vork nemen met de 2 meiden in je buik. @ miranda kan ik me helemaal voorstellen dat je schrikt van zo'n nieuws het is ook verschrikkelijk wat gebeurd is met de juli tweeling en dat jongentje bij jullie in het dorp.Maar je moet maar denken dat het nu super gaat bij jullie, je wordt goed in de gaten gehouden en morgen kun je je meisje weer zien. @loutje gefeliciteerd met jullie zoontje, hehe weer versterking @binna en jullie natuurlijk met jullie meid. @kimm mijn vriend voelt hem ook nog niet iedere keer dat hij schopt pak ik dan snel zijn hand maar dan voel ik ook niks meer.van de week zag je de buik gewoon open neeer gaan maar toen mijn vriend kwam kijken niks meer he . de hele tijd verstoppen. Voor iedereen die ik vergeten ben sorry ik lees wel mee elke dag maar reageer niet altijd is ook al een paar x voorgekomen dat ik alles gereageerd had en toen mijn bericht niet geplaatst werd was alles in 1 x weg en had ik eigenlijk niet veel zin om opnieuw te beginnen. O'ja kan iemand op de lijst zetten dat ik24 april weer naar de vk moet. Ik moet iets eerder want ik ga de 26 ste nog 10 daagjes op vakantie naar turkije. We gaan met de hele familie 8 pers. en mijn petekindje van 5 maanden . mijn vader werd 55 en hij neemt ons mee Ik vind het wel een beetje eng ik ben dan 27 weken . ik mag dan nog vliegen maar toch. Ja het is al in oktober geboekt dus toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Nou meiden groetjes en welterusten
@binnabinna Ik wil je buddy wel worden als je dat oke vind Lekker iemand uit de buurt haha. Ik hoor het wel