ik hem hem ontvangen en wat terug gestuurd ik gaat jullie allemaal weltrusten wensen en slaap zacht ik ga dromen over ons meisje liefs sabrina
nog mensen die wakker zijn? ik kan weer eens niet slapen :S spookt weer van alles door mijn hoofd:S man lief heeft de telefoon stuk. Jawel die is gewassen in de wasmachine. Dus die is lekker schoon :S. hij gebruikt zijn oude telefoon weer. Ach ik was wat aan het neuzen erin niet veel bijzonders hij heeft het al een jaar niet gebruikt. Misschien dat er nog foto's van ons op staan ofzo. Kwam ik in zijn agenda stond er bij 28/03/08 debbie miskraam. hij doet een beetje vaag over. overheen praten. of zeggen geen idee wie dat is en de tel is al zo oud etc.... vreemd genoeg voelt het bij mij niet goed. wie is debbie? ik in ieder geval niet. nu kan ik dus niet slapen. Ben maar gaan opruimen beneden. straks denk ik maar even gaan afwassen. en dan ga ik een poging doen om te slapen :S *wat ben ik toch een zeur die zich overal druk om maakt:S*
hai dames, even een snel berichtje van mij. Vanavond echo gehad, en de jongens kunnen echt hun lol op, want ook hier is er weer een meid in aantocht! alles was verder goed. ben moe dus ga slapen, schrijf morgen wel verder. gr. jikke
hey kimm1988 als de tel al een jaar niet gebruikt is hoe kan er dan 28-03-08 staan, of bedoel je 28-03-2007? Ik snap dat het je niet lekker zit,door de hormoontjes ben je wat sneller van slag maar niet gelijk het ergste denken hoor.er is vast een verklaring voor Niet teveel piekeren hoor!
ik weet het moet dat ook niet doen bij 2007 stond het op dezelfde datum ook :S hij zegt dat het onze miskraam was maar die was in april ik snap het niet mjah zal wel aan mij liggen voor de dames die vandaag echo hebben of naar de vk of gyn moeten veel plezier en succes
@miranda3xmama veel plezier bij ikea en succes vandaag. @mik25 ohhh lekker ook met echte boter erbij? @kimm1988 me dochtertje gister avond en vond het geweldig. @Daisy wel goed hoor alleen snotverkouden.Moet vandaag de gordijnen ophangen dus das weer hele klus.En bij jullie schiet het al op in het huis?en dagje vrij nemen doet wonderen schiet het dadelijk vlugger op in het huis. @binnabinna gefeliciteerd met je meisje . @Austin fijn dat alles goed was leuk he zo,n bewegelijk kindje haha @Janineenevie de kleine doet het goed bij jou zo te horen hoop dat die van mij ook goed blijft groeien anders heb ik dadelijk weer zo,n ukkie. @kimm1988 vervelende spoken ook ik was wel wakker maar had internet niet aan de hond sloeg steeds op alarm . @jikke gefeliciteerd met een meisje . Zo echt vervelend zo verkouden durf me neus niet te snuiten want heb gelijk een bloedneus.13 mei heb ik de eerste groei echo en dan om de 4 weken een echo om te kijken of me meisje goed groeit. Aangezien ik 2 dysmatuurtjes heb gehad houden ze dat nu extra in de gaten.Bij me dochter deden ze dat ook en is toen over gegaan tot inleiden dus ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan. Iedereen fijne dag en voor iedereen die echo heeft of op controlle moet veel plezier.
Goedemorgen dames! Ik zie dat er weer een hoop is getypt en aangezien ik nog niet iedereen ken kan ik niet op iedereen persoonlijk reageren! Ik las wel dat er een 20 wk. echo goed was verlopen, super! En ik las ook een vraag of onze mannen de kleine al kunnen voelen, die van mij gelukkig wel! Die heeft vanaf het begin trouw iedere avond de tijd genomen om te voelen en met 18 weken precies kreeg hij een duw! Tegenwoordig kunnen we de kleine druktemaker heel goed voelen aan de buitenkant en zie je soms mijn hele buik heen en weer gaan, erg gaaf! Voor de dames, nou ja eigenlijk voor de mannen die nog even geduld moeten hebben hoop ik dat ze het ook snel mogen meemaken! Ik was afg. zaterdag jarig en had zo'n zwangerschapsbal aan een ketting gekregen en had een beetje het idee dat het niks voor mij was om daarmee te lopen (weet niet waarom) maar de kleine reageert er wel op als ik er mee over mijn buik ga zie je meteen beweging En voor de dame die hier over poffertjes begon, lekkerrrrrrrrrrr... Daar heb ik nu ook zin in gekregen
@ daisy hihihihihihihi he buddy . voor opbeurende woorden kan je altijd bij me terecht hoor! @miranda ja ik kan begrijpen dat het je niet in je koude kleren gaat zitten hoor. maar je word goed in de gaten gehouden he. en het komt allemaal wel weeer goed. veel plezier vandaag bij je echo @binnabinna wat een goed nieuws zeg. een meissie. wat een blijdschap geniet ervan. @austin oeps ja dan kom je zomaar iemand tegen he hahahahahahahahahaha. @janineenevi wat leuk zeg turkije mag ik mee? heerlijk ben ook wel toe aan vakantie @kimm hihihihih ik zou me ook druk maken dan hoor. vrouwen eigen wij willen dat soort dingen ook gewoon weten hihih @jikke gefeliciteerd met je meid @joy wel leuk al die extra echo's ook al is de reden waarom niet leuk. jij ziet je kleine wel vaak joepie. en nee ik doe altijd bij mijn poffertjes halvarine om toch nog een beetje op mijn lijn te passen @delilah hihihihih ik zal noit meer over poffertjes beginnen dikke knuffel kim
Kan iemand binnabinna en mij als buddy's op de lijst zetten? Alvast bedankt en geniet allemaal van het mooie weer Groetjes Tamara
Hey lieve meiden, Hier ff een berichtje van een ploeterend tussen de dozen pc-end zwanger meissie...pfff, ben t wel zo machtig dikke zat! Bleh, nog 3 hele drukke dagen en dan eindelijk in ons nieuwe huissie! Heb veel bij moeten lezen, maar niet de puf om op alles te reageren hoor... Ik las dat er weer 2 meiden zijn gesignaleerd! Gefeliciteerd! En nog een mama die zich heeft aangesloten bij onze kletserij...Welkom hier! Miranda; thanks voor de aanpassing op de lijst! En succes met je echo vandaag, vooral veel plezier en genieten van je meissie! Linka: las dat je gesprek had op t werk? Laat je niet op de kop zitten meid! Succes! Daisy: heerlijk hè om ff een avond te spijbelen van t klussen! Hier helaas niet die luxe, maar zaterdagavond doe ik ff helemaal niks meer! Schiet t al op in jullie huissie? Mik: hoe ist gegaan op jouw werk? Las het verschrikkelijke bericht over de tweeling van de juli-mama...Wat erg zeg! Zo oneerlijk en je staat zo machteloos! Waarom moet dat toch gebeuren hè? waar is dat nou goed voor! Ben er zo boos en verdrietig om! Ik besef dat dit ook bij onze meiden hier een flinke dreun geeft, Dikke knuffel voor jullie Daisy en Miranda! Weet nu ook ff niks meer te schrijven.... Tot gauw! Liefs
Ook een goede morgen van mij, hoop dat iedereen goed geslapen heeft. ik slaap al 2 dagen best slecht. Gelukkig alleen vandaag nog werken en dan vakantie! we gaan maandag een midweekje naar center parcs, echt ff zin in. En vandaag 20 weken! Pfff vreselijk nieuws over de tweeling. tis niet eerlijk. En weer 2 meiden erbij, leuk!
Hihi, goed nieuws voor de jongens mama's! Weer een paar meiden in aantocht, zo komt het afsprakenboekje van onze zoons wel vol. Het is dat er al een Augustustopic is, maar je zou bijna overwegen om een topic te openen voor de mama's van augustus die een zoontje verwachten Misschien een ideetje voor de augustus-hyves? Groetjes van Kiki
ik kom net bij de verloskundige vandaan. Ik moet naar de fysio toe voor mijn bekken verder meot ik rustig aan doen en zo weinig mogelijk tillen
Waar moet ik me dan gaan aansluiten, ik weet niet of we een jongen of een meisje krijgen @ kimm1988, vervelend dat je daar zo'n last van hebt! Hopelijk helpt de fysio en lekker rustig aan doen verder!
dag meiden! ik ben ook weer wakker... heb beroerd slecht geslapen, dus ik mocht vanmorgen even uitslapen... en dat is gelukkig wel gelukt! Ik wil nog heel even terugkomen op wat er gister is gezegd. Ik was er gisteravond zelf niet en ik sluit het zo niet met een goed gevoel af. Mijn opmerking over vloeken is helemaal niet bedoeld om iemand te kwetsen, aandacht te vragen of een ruzie uit te lokken. Ik had gehoopt dat zo'n opmerking in dit topic wel kon. Meiden die begrip toonden, bedankt! Meiden die er geen begrip voor konden opbrengen, ik hoop dat we wel gewoon met elkaar om kunnen blijven gaan, zonder dat dat tussen ons in is gaan staan... Wat geweldig, weer 2 meiden erbij! ONgeloolfijk zeg. wat is inmiddels de stand? Delilah, welkom hier! en volgens mij heb je je draai al aardig gevonden! Kim1988: weet je al iets meer. Ik kan me voorstellen dat als je zoiets leest, dat je dan graag wilt weten wat het inhoudt en als hij dan zo vaag blijft doen, dan komen er natuurlijk automatisch een heleboel vragen... misschien nog een keer een gesprekje ofzo waarin je ook duidelijk jouw twijfels aangeeft? En doe je rustig aan met je bekken! hopelijk verlicht fysio de pijn! Joy, aan de ene kant niet echt ene leuke reden om elke keer een echo te laten maken, maar dan zie je wel telkens je kindje! dat is wel een voordeel! Over het kindje voelen: mijn man kan ons kindje nu denk ik al 2 weken voelen. Eerst was ons kindje ook heel eigenwijs en stopte als papa kwam, maar nu blijft tie ook gerust bezig als papa zijn hand om hem/haar legt! echt super! maar mijn hele buik zie je ook heen en weer gaan, dus voelen aand e buitenkant kan nu ook echt! groetjes!
Hoi Arri, bedankt voor je welkom! Ik probeer mijn kont er gewoon tussen te draaien Slaap je zo slecht meid? Of was het eenmalig? Ik moet zeggen dat ik sinds de zwangerschap ook wel wat slechter slaap! Gaaf he om je buik zo te zien bewegen en samen te kunnen genieten van al dat gestoot mijn man is ook helemaal enthousiast zo leuk om te zien! Hij houdt alles ook goed bij en heeft zelf een ticker waar je de baby ziet groeien erg leuk dat hij zo meeleeft! Hopelijk voelen de dames die de kleine nog niet kunnen voelen ook snel wat ik bedoel! Vast wel!
nou, ik heb enorm veel pijn telkens. En voordat ik ga slapen heb ik echt paracetemol nodig. en dan wordt ik rond 4 uur weer wakker, om dan om het half uur wakker te worden... Ik weet gewoon niet meer goed te liggen. Kennen jullie dat? ik heb al het voedingskussen in bed en een aantal kussen erbij. maar het wil nog niet echt lukken. En toen ging vanmorgen de telefoon vanmorgen om half 6.... Schrik! was het een collega van het werk van mijn man, of mijn man iets wist te vinden wat zij kwijt waren... grrrr mijn man vindt de schopjes ook geweldig. en sinds hij het zelf kan voelen, leeft tie ook meer mee! gaat tie in bed liggen praten tegen de beeb enzo! echt genieten vind ik dat!