Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb mijzelf vanmorgen ook niet in kunnen houden en heb dus 3 verschillende soorten taart gekocht.
    Dan weet ik zeker dat het vandaag niet op komt, en heb ik morgen lekker ook nog wat.
    Slim hè. ;)

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Errug slim idd! ;) *zucht* een lekker stuk appeltaart met een dikke klodder slagroom zou er nu ook wel ingaan!

Dames, ga ff eten maken voor mij en Jamie. Misschien nog tot vanavond en anders alvast een fijne avond/fijn weekend!

Xx

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lekker hoor, dank je wel Miranda! Hmmm! Zalig, hihi!

Heb ik ook trek in ijsje, doe ik wel na het eten :) !

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Mmm heerlijk dat geklets over lekker eten! Vanmiddag bij de supermarkt ook veel lekkere dingen gehaald, mjam, mjam! Mag natuurlijk niet alles eten vanwege de suiker, maar kan inmiddels aardig mijn weg vinden daarin.

@ Chantico: bedankt voor de tip, ik had er zelf ook al over nagedacht of een opgerolde handdoek o.i.d.. Maar zitten gaat wel weer aardig, hij is nog niet weg, maar zalf helpt goed. Lekker onderwerp zo voor het eten :D , sorry!

@ Miranda: een hele fijne verjaardag gewenst!

Zo, ik ga even eten, fijn weekend iedereen!

Liefs, Puck

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    miranda gefelciteerddd

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Puck, fijn dat de zalf goed helpt. En ik kan veel hebben, zelfs voor het eten ;)

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    en en en daisy heb je wat gezien op marktplaats? ben benieuwd

gr kim

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey,

miranda, gefeliciteerd en fijn feestje vanavond!
    aykietje, leuke buikfoto!
    noura, bak ze en eet smakelijk!
    linka, balen van je blaasontsteking, hoop dat t snel over is!
    arri, wat vervelend dat het zo zwaar voor je is. merk je wel dat het beter gaat nu je zo rustig aan doet?
    chantico, bijna niet bij te benen hier he?
    daisy, ik had vrij vandaag idd!

ben lekker gaan shoppen. eerst met de vrouwen in de familie (moeder, zus en nichtje van 9 weken) in utrecht en daarna met vriendin en haar zoontje van 10 maanden in den bosch.
    heb me redelijk in kunnen houden. zoveel leuke dingen gezien. shoppen is toch anders nu ik weet dat het een meisje is!
    ik heb een roze t-shirtje van lief gekocht met stoer! erop en een speen met lief! van die vriendin kreeg ik hele leuke oilily sokjes en mijn zusje en ik hebben elkaars dochters een heel leuk rompertje van de hema gegeven: legergroen met roze stipjes en roze bandjes.
    verder vooral me verlekkerd aan quilts van room seven, kennen jullie dat? en leuke kleertjes van noppies en jurkjes bij de h&m etc.
    nu uitgeput want ook nog het huis schoongemaakt. de kat heeft last van zijn maag en had over de bank gekotst (gelukkig een klippan). toen kon ik niet rustig zitten voordat het hele huis schoon was!
    zo dus op de bank all you need liggen kijken!

morgen lekker naar de sauna. ik durfde het eerst niet aan, maar heb een gratis bon van mijn werk geldig tm april. ook zonde om weg te gooien, dus ik zie wel hoe lang ik het volhoudt. bij een open haard blaadjes lezen ontspant ook..

fijne avond meiden!

9. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hey Debbie2007 - lief dat je aan je medemens denkt. Maar 1 of 2 berichtje's kan iedereen toch wel missen ? :D

@Happy1980 - Moet 'n goed gevoel geven dat het met het werk zo goed geregeld is.

@Linka76 - Gelukkig is het een blaasontsteking, ik zag dat de dokter nog aan andere dingen zat te denken zoals verzakte baarmoeder etc. nou dan kun je maar beter een blaasontstekingetje hebben.

@Daisy1975 - Als het nog rustiger moet, dan moet het maar he! Rust is altijd goed.

@Miranda - misschien 'n beetje laat maar van Harte gefeliciteerd

@Petrabr - Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van m'n blaasontsteking alleen s'ochtends 'n paar hele kleine steekje's in m'n zij. Dat is het rare van alles. Maar gelukkig doordat ik dat hier gemeld heb is Linka er ook achter gekomen dat zij blaasontsteking had.

Zo weer eventje's bijgelezen, ik moet zeggen ik weet niet of er nog meer meiden zijn die dat ook hebben maar ik vind het jammer dat ik bijv. gisteren bijna heel de dag af en aan wat leven gevoeld heb en dat het dan vandaag weer 'n stuk minder is !

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey bemy,
    ik heb dat toevallig ook. ze is altijd zo druk en dan vandaag ineens niet. ik voel haar wel af en toe, maar niet zo als anders. ik denk dat het erbij hoort.
    liefs, lauwie

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb ik ook hoor! Gister en eergister was het heel rustig in mijn buik, maar vandaag heeft onze beeb een feestje volgens mij! Polonaise in z'n/haar eentje! :whistle: Gaat de hele dag al van rechts naar links en weer terug. Nu voel ik de beeb in het midden van mijn buik... ;)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dames, ik ga er van door! Ga Holland's Got Talent kijken! Misschien tot morgen en anders tot snel! Fijn weekend in ieder geval allemaal!

Xx

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bemy; Neej 3 verloskundigen denken dat zo en ene verloskundige denkt blaasontsteking en dokter vreemd aankijken dat ik geen pijn had maar wel in zij maar als hij aanraakt neej hoor, vaag hoor zei hij maar urine niet schoon.

Ik ben ontzettend moe en hoofdpijn enzovoort komt door medicijnen denk ik :rolleyes: ! Straks lekker slapen.

Slaap lekker allemaal en alvast fijne weekend!

(lauwie, lekker hoor dat je alles hebt geshopt)

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hmm, Daisy je maakt het wel lekker zeg. Ijs! ! ! !

Ik zal eens een poging doen om mijn man zo gek te krijgen even langs de McDrive te gaan. (het lijkt erop dat het gaat lukken :whistle: :whistle: :whistle: )

Nog even All You Need Is Love kijken en dan ga ik lekker langzaam smullen van een Sundea caramel mmmmmmm

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb hier vanalles gemist volgens mij.
    Ik lees over buddies, wat is de bedoeling?

Hier gaat alles goed, gelukkig
    de kleine is vandaag wat minder druk dan gister
    gister trapte hij me de hele middag.
    Vanmiddag de babykamer gepoetst. Dinsdag komen de meubeltjes! Leuk!

Kom morgen weer kletsen hoor!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    aliekepink . omdat je niet meteen na de bevalling op dit forum gaat zitten kletsen hebben we buddies waarmee je je mobiele nummer wisselt en die kan je na de bevalling even een smsje sturen zodat wij ook weten dat je kleintje er is.

moet je zelf even met iemand afspreken er zij genoeg meiden.

gr kim

17. Niet meer actief

hallo allemaal.

ik heb alles weer zo'n beetje teruggelezen maar ben het weer al bijna allemaal kwijt, maar er was iemand die wat vroeg over de ene dag baby druk in de buik en de andere dag minder.
    dat heb ik ook gehad en dacht dan ook hoe kan dat. maar ik heb het aan de vk gevraagd en tot de 25/26 wkn is het heel normaal dat je af en toe minder beweging voelt, of dat je hem soms 2 dagen helemaal niet voelt. pas bij die 25/26 wkn moet je hem/haar iedere dag wel een keer voelen,
    dus geen zorgen!

ik voel me deze week echt niet fit, ik ben snot en snot verkouden, heb al een paar dagen flinke hoofdpijn volgens mij zit alles vast, heb al gestoomd en eet me suf aan dropjes voor mijn keel maar wordt niet echt beter, klopt het dat als je zwanger bent het langer duurt voor je er van af bent of vaker verkouden bent,?
    het is zo vermoeiend, je zit vol snot(sorry vies praatje)dus behoorlijk kortademig, het lijkt alsof ik koorts heb maar heb getemperatuurd maar die is normaal.pffff wordt moe van mezelf.
    durf eigenlijk niet goed paracetamol te nemen :(

18. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Even ogen uitsteken: ik heb net heerlijk mijn ijsje met caramelsaus van de mac op. Manlief was inderdaad zo gek om er een voor me te halen :D:D:D

19. Niet meer actief

mmmmmmmmm krijg ook spontaan trek in ijs!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey rebecca,

ik heb ook sinds mijn zwangerschap last van verkoudheid. al vanaf half/eind januari.
    kan goed dat je minder weerstand hebt en de slijmvliezen in je neus zwellen ook wat op.
    mijn verkoudheid gaat nu wat beter, maar als ik een keer te weinig slaap ofzo heb ik meteen weer last van mijn oren (dicht en suizen). ook gevoel van koorts, maar niet echt koorts herken ik.

advies van mijn ha en vk:
    stomen is goed, let op met neusspray (eigenlijk alleen zoutoplossing), hou in de gaten of je niet alsnog koorts krijgt en zorg dat je genoeg slaapt (2u meer dan normaal) en gezond eet.

succes ermee! ik weet hoe vervelend het is!
    liefs, lauwie

Deel Deze Pagina