Hey meiden, hoe istie hiero? Ik ben net terug uit ons huis,pfff,ik ben maar gegaan want wat moet ik in hemelsnaam daar doen? Kan niks doen en iedereen is al druk bezig,ik ga lekker ff niks doen... @Schatje,fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie! En 7 kilo valt toch wel mee? @Austin,heel erg veel plezier vandaag met jullie echo,geniet van jullie meissie! @Alieke,klinkt gezelli hoor,veel plezier! @Binna,mooie foto's hoor Veel shopplezier! @Rebbel,komt goed meid,thanks! Ik ga zo lekker ff op de bank hangen en een boekje lezen! Alles goed met jou? @Petra,nou vanaf deze week gaan de kilo's er pas echt aankomen 8) Leuk om te lezen idd,ik krijg ook iedere week een mailtje van WIJ.. @Bemy,lekker niks doen meis! Rust maar lekker uit! @Joy,jij ook lekker rustig aan doen in zoverre dat kan hoor! Lag gister al erg vroeg in mn bedje,toen geen last van harde buiken,vanmorgen toen ik opstond begon het gelijk alweer,erg vreemd hoor! xxxDais..
Lieve Dais, doe je wel rustig aan met die harde buiken van je! Groot gelijk dat je even NIKS gaat doen. Hoe gaat het verder met je? Dikke knuffel!
Helaas, moet ik me bij Joy aansluiten. ook druk,druk,druk in het weekend. Zaterdag's werk ik altijd en net als de rest van de week ! En dan zondag's nog huishoudelijke taken, grr. . . . Maar ik heb een nieuwe regeling met mezelf afgesproken voortaan ga ik zaterdags om 12 uur dicht te gaan i.p.v. half 4. Goed van mezelf he ?
daisy doe nou rustig aan met je twee meisjes. RUSTIG AAN DOEN!!!!!!!! zo nou ik hoop dat je nou eens gaat luisteren. want ik wil als buddy pas over een week of 12 gesmst worden hoor je me! hihihih moedergevoelens. maar ff serieus meissie luister naar je lichaam als je nog harde buiken hebt dat is een teken van je lichaam dat je nog teveel doet. dus op de bank jij . gr kim
VRAAGJE AAN ALLE DAME'S ! Als je op 'n stoel zit hebben jullie dan ook ten hoogte van je liezen weleens pijn aan de zijkant van je buik ? ik twijfel heel erg tussen bandenpijn of dat het toch iets met m'n nieren is (door de blaasontsteking) ik weet nl. niet hoe bandenpijn voelt ? Maar het is echt als je zit vanuit je zij schuins naar beneden richting je liezen!
Is ook zo lieve meiden,dank je wel! Ik doe het ook echt rustig aan geloof me,maar zoals mn buik aangeeft zou ik heel de dag op bed moeten liggen? Ik vraag het Maandag wel weer ns na,misschien mag ik wel langskomen... @Miran,verder gaat het wel goed hier. Iedereen is druk in ons huissie en ik zit hier thuis,dat voelt ook niet echt goed maarja het is even niet anders heh! Leuk gehad gister? @Buddy,wat fijn dat je zo goed op me let,ik hoop ook dat ik je nog lang niet sms,hihi.... @Bemy,goed van je idd!
Dais, het was hier gisteravond wel gezellig hoor. Lekker met familie over vanalles en nog wat zitten kletsen. Natuurlijk ook over ons meisie. Daar raak je dan niet over uitgepraat hè! Heb je gisteren nog taart gehad? Als je zegt dat je ECHT rustig aan doet, geloof ik je wel hoor.
Hallo meiden, hier weer eens een berichtje van Liesbeth. Ik heb alles een sbijgelzen, heb het afgelopen tijd zo druk gehad. Ik moest 21 pagina's bijlezen maar het is gelukt! Van die toppie-bijleesakties als sommigen van jullie kunnen, kan ik niet hoor. Ben al blij dat ik weer van iedereen weet hoe het gaat en in ieders fotoalbum heb gekeken naar buikjes, kamertjes en kinderwagens, dat vind ik zo ontzettend leuk. Iedereen heeft echt een eigen smaak en dat zie je nu goed. Met mij gaat het goed, buikje is nu 100cm rond en ben inmiddels 3kg aangekomen. Ben afgelopen week nog naar vk geweest en naar Fontyshogeschool. Bij vk was alles goed, de hartslag was weer zo leuk om te horen en bloeddruk ed waren prima, 29 april moet ik terugkomen, dan gaan we bevalplan doornemen en verwijzing voor gyn wordt dan klaar gemaakt. Ik ga naar een gyn die gespecialeerd is in normale verlopende zwangerschappen die gecompliceerd worden door psychische problemen, Dit om dossier aan te leggen, uit te leggen wat ik heel moeilijk vin detc. Dat voelt voor mij heel fijn, dat ik dat van te voren al kan doen. Bij de Hogeschool was het ook heel grappig, onze dame ligt nog steeds erg onderin en op elkaar dus was een hele moeilijke casus voor ze. Geslacht konden ze niet zien en hoofdomtrek was van 16 weken, nou gelukkig had ik de 20 echo al gehad waaruit alles gemiddeld was, dus ik heb de dames maar laten gaan. Wel weer paar foto's mee gehad maar die zijn te onduidelijk om te scannen. Nu begin ik me echt te verheugen op onze 3D echo, ben zo benieuw hoe ze er uit ziet en hoe de dvd wordt. Ze kruipt nu langzaam omhoog en zal dus ook niet meer op elkaar liggen. Ik voel haar elke dag heel de dag door dat is zo fijn, zo maak ik me eigenlijk nooit zorgen om dr. Oevr dat voelen gesproken, mijn vk zei als haar patroon al zo lang (vanaf de 16 week voel ik haar heel ed dag door) zo is, moet ik meteen bellen als ik haar 24uur niet voel. Dat is voor haar in elk geval erg ongewoon, dus niet pas met 28 weken, maar goed dat is wat mijn vk zei. Nou meiden, ik snuffel nog even verder op ons forum, en site en 'spreek' jullie snel weer. Ik wil trouwen sook wel iemands buddy zijn, wil er ook iemand mijn buddy zijn? Lie(f)s
Kan iemand aanpassen dat ik 16 april naar de gynaecoloog moet en de verloskundige kan eruit gehaald worden? Alvast bedankt.
* zucht * Wat schrijven jullie snel en veel Voor zover ik het gelezen heb gaat het bij iedereen volgens mij wel goed. Gelukkig! Ook ik ben ontzettend moe. bleh! Ik kan de hele dag wel slapen als ik daar de tijd voor kreeg verder gaat het hier wel beter. niet zoveel last meer van mijn buik dus dat gaat weer de goeie kant op. groetjes
Babsie: wij zijn ook snel ! Geintje Enne vandaag weer dagje Ikea! Babymeubelen alles gekocht, hoera !
hihihihihihihihiihih ja ook ik! maar voor mij geld wel dat ik ben gestopt met roken ivm dat ik zwanger ben dus dan heb je zowieso meer trek whahahahaha gr kim
Maakt ook niet uit wat het is, alles vind ik lekker. Van brood tot fruit, van chips tot TAART! Nu is dat niet zo erg maar die ectra kilo's moeten er wel weer af! Nou scheelt het wel dat ik straks DRIE kids hier in huis heb dus in denk dat ik wel veel beweging zal krijgen. Dus dat moet wel weer goed komen denk ik.
hihihih nou ja ik ga van geen naar een dus zal ook wel moeten rennen vliegen hollen. hihihhi welja en anders gaan we gewoon veel wandelen om die kilo's eraf te krijgen hihihih gr kim