Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jenny ik smeer me ook rot tegen de jeuk maar helaas helpt dat niet dus het zal wel het oprekken zijn van onze huis idd.

aliekepink. ik heb de boeken al in huis van de geboortekaartjes hihhiihih. en we hebben hem al uitgezocht.

we zijn net even naar de zwarte markt geweest. mijn man wilde weer een keer nike air max. dus ja dan moet je even naar beverwijk (om de hoek) want daar zij ze 40 euro goedkoper

gr kim

2. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Net gelezen op www.hln.be (Belgische nieuwssite):

Pas nieuwe babykamers ongezond
    Ouders zouden de babykamer eerder moeten inrichten. Dat adviseert onderzoeker Evert Hasselaar van de TU Delft, zondag in de Nederlandse krant De Telegraaf. Hij doelt met name op mensen die in een goed geïsoleerde woning wonen.

"Vrouwen zouden in plaats van in de achtste maand al in de eerste maand van hun zwangerschap de babykamer moeten inrichten. In alle nieuwe meubels, vloerbedekking en gordijnen bevinden zich gassen, weekmakers, formaldehyde, benzenen en biociden", zegt Hasselaar.

Hij adviseert maanden voordat de baby komt de babykamer goed warm te stoken en te ventileren zodat nieuwe spullen kunnen uitdampen om mogelijke gezondheidsschade te voorkomen. (belga/jv)[/u]

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Naat: om de lengte van je baby goed te kunnen meten, moet je baby helemaal gestrekt worden. Dat doen ze tegenwoordig bij de geboorte liever niet meer. Is een belasting voor je baby en de kennis voegt niets toe. Gewicht wel. Dat is makkelijk te meten en belangrijk om te zien of je baby wel groeit.

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hopen dat de meubeltjes inderdaad met 28 weken worden bezorgd dus, zoals we hebben afgesproken! Kunnen ze nog mooi 10 weken uitdampen.

Ik begin vandaag echt een pijnlijke navel te krijgen, alsof er aan de binnenkant aan getrokken wordt. Zal de omvang van m'n buik maar weer eens opmeten, want ik heb zo'n vermoeden dat het nu snel gaat!

5. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Chantico dat heb ik ook maar dan de hele buik van binnen kindje zal wel groeispurt aan het maken zijn.

Ik ben zoooooo moe weer bah word moe van mezelf zo.

Ik heb trouwens ook nog geen buddy dus wie wil?

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

hoe issie hier?

@Kiki,29 juli is ook een mooie datum ;)

@JennyS,ik heb gelukkig geen last van jeuk,wat vervelend zeg.

@Chanti,ik wist ook niet dat je beter geen beugelbh kon dragen,ik heb een meegroei van Anita,hij zit echt heerlijk,is trouwens ook de enige met beugel ;)

@Schatje,wat een lieve vriend heb jij :D

@Joy,ga lekker ff liggen dan meis of kan je niet?

@Aykietje,jammer van het weer zeg maarja kan je wel ff lekker meekletsen ;)
    Geniet nog van jullie vakantie!

@Mik,scheelt zeker veel ja de zwarte markt,verder is er volgens mij niet veel aan of wel?
    Ik had een leuke schommelstoel gezien maar was al gereserveerd,misschien door jouw?
    Heb jje m al opgehaald?

Meiden ik heb 2 nieuwe buikfoto's in mn album geplaatst eindelijk!
    Ik ga me ff verder opmaken enzo want we gaan strakkies uit eten!

xxxDais..

7. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi,

Schatje1 ik heb ook nog geen buddy, we liggen wel erg dicht bij elkaar maar ja als er minder als een maand tussen zit kan het altijd gebeuren dat je "tegelijk" aan de beurt bent.
    Dus laat me maar weten of je wilt of niet.

Groetjes Maxi

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    wow daisy mooie buik zeg :D en lekker zeg uit eten

9. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,

Nog even een vraagje voor degene met een laagliggende placenta...
    Ik heb afgelopen week weer 2x bloedverlies gehad hebben jullie dat nu ook nog en is dat dan een teken dat de placenta nog niet omhoog groeit?

Ik heb trouwens ook nog geen buddy dus als er nog
    iemand zoekt?

groetjes,
    Jolanda

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hallo,

Ik ben ook weer terug.
    Lekker weekje gehad.

Wat word er veel geschreven hier.
    Moest eigenlijk 31 pagina's bij lezen.
    Maar dat heb ik niet gedaan, is een beetje veel.

Verder alles goed.
    Alleen jammer dat ik nog steeds geen schopjes voel.
    Wel wat beweging.
    Maar wanneer gaan die schopjes eens komen.

Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat.

Fijne zondag.
    Bumba.

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    VANDAAG 23 WEKEN ZWANGER !

12. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @miranda: Ja die vreetbuien ken ik ook wel. Gelukkig ben ik nog niet echt veel aangekomen.
    Verder heb ik 's avonds na het avondeten ook verder geen trek meer.

@Linka: Fijn dat jullie nu alles in huis hebben.

@Chantico: Ik loop ook nog steeds gewoon in beugelbh's. Moet wel zeggen dat mijn borsten nog niet echt gegroeid zijn. Kan nog steeds mijn eigen BH's aan. Heb wel van mezelf al grote borsten, maar G.

@Esprit: Fijn dat jullie nu helemaal over zijn. Doe rustig aan met de rest uitpakken he. Want je moet wel aan jezelf denken!

@Muis80: Oh wat erg zeg. Hopelijk valt het allemaal mee. En hoeft niet alles gesloopt te worden.

@naat80: Zo lekker verwent door je mannetje. Lief hoor dat hij je even mee naar Breda nam.

@schatje: Wat lief van je vriend.

@aliekeleppink: Fijn dat jullie de zelfde namen leuk vinden. Dat maakt het een stuk makkelijker.
    Weet nog niet wanneer we kaarten gaan uitzoeken. Zal er eens met manlief over hebben!

@aykietje: Veel succes met het eten. Hopelijk smaakt het allemaal goed. Veel plezier verder daar!

@Daisy1975: Mooie buik heb je zeg! Geniet er van vanavond!

@jolanda1979: Vervelend dat je weer bloedverlies hebt gehad zeg. Kan je helaas verder niet helpen!

@Bumba: Fijn dat je een lekkere week heb gehad. Ja er wordt zeker veel gekletst!
    ik heb trouwens ook nog geen echte schopjes gevoeld. Wel voel ik nu elke dag plopjes in de buik. Dus heb stille hoop dat nu snel de eerste echte schop gaat komen!

Zo dat was mijn bijschrijf actie. Heb me beste gedaan. Sorry als ik iemand vergeten ben.

Vandaag weer even bezig geweest met de kinderkamer. Heb een muur limegroen geschilderd. Verder hebben we lamellen opgehangen. Dus er begint schot in te komen!

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    size=23]LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008[/size] :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: :(:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: :(: :(:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar 1e kindje/ Wordt: :(:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 24
    :baby: JONGENS: 15
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5

AGENDA:
    16-4: Sjorsje gyneacoloog

17-4: Janine 3D echo
    17-4: Linka 20 weken echo
    17-4: Rebbel verloskundige
    18-4: Diana 3D/4D echo
    18-4: QueenBee verloskundige
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Aykietje gyneacoloog
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    22-4: Miranda (groei)echo UMCG
    24-4: Janineenevie verloskundige
    28-4: Mariel pretecho
    28-4: Petrabr verloskundige
    29-4: Tammie verloskundige
    29-4: Alieke verloskundige
    29-4: Passiepaard verloskundige
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    02-5: Noura verloskundige
    02-5: Linka verloskundige
    08-5: Miranda echo
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    09-5: Passiepaard gyn
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Joy groeiecho
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    21-5: Rebbel pretecho
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Happy1980 hoe graag kan je geschopt willen worden he?
    Hahahaha.
    Die plopjes heb ik ook iedere dag nu.
    Zou dit het begin zijn?

Heb jij ook een voorliggende placenta?

X Bumba.

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    @spawater: Daar zit nogal een verschil in, 8 of 20 augustus. Hebben ze bij de echo niet gezegd wat je uitgerekende datum is?

@Lyrics e.a.: Veel dorst kan wijzen op suiker, geloof ik. Ik zou het voor de zekerheid even aan je verloskundige vragen, want ik weet niet precies hoe het zit. Ik wil niemand bang maken, maar ik weet dat zwangerschapssuiker heel naar kan zijn (had een vriendin van me toen ze zwanger was).

@muis80: Balen joh, van je badkamer. Hopelijk komt alles snel goed, zonder al te veel sloopwerk.

@Pendrag: Jeetje! Jullie ook veel succes met de schade.

@JennyS: Ik heb een boek over zwanger zijn en daar staat in dat de jeuk inderdaad door het oprekken van de huid komt.

Over striemen: Ik heb er (nog) geen op m'n buik, maar wel op m'n borsten en op m'n bovenbenen (die groeien schijnbaar ook behoorlijk nu).

Over borsten: Ik vind de mijne nu echt lelijk. Echt TE groot en TE grote tepelhoven. Ik wordt er niet vrolijk van. En iedere keer als mijn man ze naakt ziet, maakt hij een opmerking dat ze zo groot zijn :(

Over geboortekaartjes: Mijn man werkt op een drukkerij, en hij mag de kaartjes gratis drukken. Ideaal! We kunnen kiezen voor "standaard" kaartjes die we kunnen kiezen uit de mappen, maar we mogen ook zelf een kaartje ontwerpen. Wij gaan voor het laatste. Is ons bij onze trouwkaarten ook goed bevallen.

Zo . . . ik ga m'n schoenen aantrekken, want we gaan zometeen uit eten. Zomaar.

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey maxi

ik vind het goed hoor!
    Bij mij is door een paragnost voorspelt dat het bij mij een week eerder komt dus we zullen wel zien..

mochten we tegelijk aan het bevallen zijn dan kan ik misschien altijd nog NOURA smsen?

Noura wat zeg je ervan? kan afspreken dat ik jullie allebei sms ;)

Groetjes

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wilde nog even vertellen dat ik vandaag een raamsticker heb besteld echt vet leuk voor als ons mannetje geboren is ;)
    www.babysticker.nl

En ook meteen een leuke geboorteslinger besteld!
    www.feestslinger.nl

Ik vond zon ooievaar ook wel leuk maar heeft hier in de buurt iedereen al haha
    En dacht dus van laat ik eens wat anders doen!
    Ben benieuwd hoe het word

Het is natuurlijk best wel vroeg om zoiets te bestellen maar jah ik wil het allemaal op tijd in huis hebben haha

Groetjes

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey,
    vandaag ineens een box gekocht. we hebben donkere houten meubelen, dus mijn vriend wilde ook graag een donkere box. gister bod gedaan op marktplaats, vandaag ineens een mailtje dat we m voor 5€ meer mochten hebben. dus meteen maar gaan halen met de auto van mijn zwager.
    zo als ik weer puf heb ga ik m schoonmaken. dan van de week leuk tussen de middag op mijn werk ff een boxkleed kopen. ik weet al welke ik wil!

over beugelbeha's, ik wist ook niet dat je dat beter niet kunt dragen. heb nog niet zo'n zin in van die witte met brede banden.. mijn maatje b is nu c, dat houdt een gewone beugelbeha toch ook wel?

de sauna gister was wel lekker, maar ik hield het niet zo lang vol als normaal.

jammer dat het regent in Kroatie. hoop dat je toch een fijne vakantie hebt. jullie huwelijksreis toch?

vervelend van de jeuk! ik heb het meer op mijn rug. ook wel raar he? meer dan smeren en talkpoeder kun je denk ik niet doen..

veel plezier voor degenen die uit eten gaan vanavond!
    liefs, lauwie

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Leuk schatje1.
    Weer eens wat anders.

Ik verkoop het zelf allemaal, dus ik heb keuze zat.
    Maar ook ik kijk al rond voor nieuwe dingen.

Bumba.

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mijn vk zei dat je bij beugelbh's heel goed moest opletten dat ze de goede maat hebben. En omdat het nu allemaal zo groeit, telkens weer, kun je misschien gemakkelijk over het hoofd zien dat ie niet meer helemaal goed past. Ik weet het verder ook niet precies. Vind die meegroeibh's wel lekker comfortabel zitten, daar knelt echt niets aan... :)

Deel Deze Pagina