ja inderdaad als we nou allemaal naar ons eiegn raad zouden luisteren........................ maar het is wel erg gezellig he? gr kim
Goede morgen. Wat zijn jullie hier lekker aan het kletsen zeg. Niks anders te doen? Grapje hoor, ik ben er ook dus..............
ja miranda gezellig ff toch? ik moet zo weer even naar mijn burvrouw en ik moest rustig aan doen dus wat is nou rustiger als met een steletje meiden kletsen gr kim
Ja, straks komt de opvoedondersteuning, dus gaan wij erover praten enzovoort en daarna ga ik vragen of wij even pauze kunnen inlassen..... Het wordt nu even vermoeiend voor mij Want nu gaat even voor baby voor, samen met Myrna natuurlijk!
ja nou als die kleine er is zal iedereen er toch minder zijn en sommige zullen helemaal niet meer komen, gr kim
Vanmorgen zeer slecht nieuws gehoord over dit kindje. Het is nu afwachten wanneer zijn lichaampje het opgeeft. Alleen een wonder kan hem nu nog redden. Vorig jaar was het precies anders om, toen was zij nog zwanger en verloren wij Lindy*, nu ben ik zwanger en verliezen zij zeer waarschijnlijk hun kindje binnenkort. Waarom is het leven toch zo hard.
Hey schatties, wat zijn we weer lief vandaag voor elkaar @Rebecca,gaat goed hoor met huisje,ze zijn nog steeds aan het klussen,ik ga af en toe een keertje kijken,ik kan er toch niks doen.. Ja erg vervelend die harde buiken,betekent toch dat jij ook teveel doet,echt rustiger aan gaan doen hoor.. En ja klopt als je 23 weken bent dat je in je 24e week zit! @Mik,en dan ga je me vastbinden?Whahaha.. Nee grapje hoor,wat lief van je!(lijkt mn moeder wel ) @Heey Linka,ja ziet er toch best goed uit of niet dan,heb jij gekeken op mn hyves? Veel succes straks meis,en groot gelijk dat je aan jezelf en aan je kids denkt! We lezen het straks wel hoe het gegaan is! @Miranda,lekker toch,heb eigenlijk genoeg te doen,doe ik tussendoor,en dan weer ff spieken,hoezo verslaafd? Ik heb net de gyn gebeld en ze gaat ff overleggen,ik word teruggebeld...
Ik doe ook iedere keer tussendoor iets in huis. Net de wasmachine aangezet, en beneden stofzuigen en nu moet ik boven nog doen. Dais, we hopen zeker op dat ene wonder. Nu merk ik ook pas echt goed hoe het vorig jaar geweest moet zijn voor de nadere meiden hier in de buurt toen wij Lindy* verloren. En nu is alles precies anders om. Ik weet dat ik niks voor ze kan doen, maar toch........ Moeilijk hoor. Dais, fijn dat ze nu even gaan overleggen. Heb je nog zo'n last dan?
@Miran, ja is altijd moeilijk zoiets heh,de mensen willen vanalles voor je doen maar je kan niks doen,laat ze weten dat je aan ze denkt! Ik heb nog steeds harde buiken,ook al doe ik echt heel weinig,ik maak me toch een beetje zorgen. Hij voelt dan knoerhard met een hele lichte kramp onderin. Ik ben benieuwd,hopelijk mag ik ff langskomen. Ik ben er vandoor,ik ga ff een bakkie bij mn moeder doen.. Tot straks!
Hai meiden! Sorry hoor, even niet kunnen bijlezen (laatste 4 pagina's niet...). Maar het lijkt erop dat er vooral veel gezellig gekletst wordt. @Miranda Oh wat een naar bericht over dat babietje... dat zal wel continu door je hoofd spoken... @Bemy Klinkt inderdaad als bandenpijn, heb er soms zelf ook zo'n last van. De wegen zijn hier bagger, en afgelopen week heb ik 4 dagen last gehad van een stukje afsnijden om de files te ontwijken (een hele slechte weg genomen waar je alleen stapvoets overheen kan). AU! Ik houd echt niet van melk, maar sinds ik zwanger ben ik er soms ineens zo'n zin in ... Punt is alleen dat ik er volgens mij niet tegen kan, een glas melk. Een maand geleden ging ik goed aan de race en was helemaal bezorgd over de buikkrampen die ik had. Gister goot ik stom genoeg weer een glas melk achterover en een paar uur later, ja hoor... Dan is het ook over. Zooo vervelend, en ik word er echt ongerust van, 10x in 1 uur naar de plee. De kleine is er helemaal stil van, maar ik voelde net weer een zacht schopje gelukkig... GEEN melk meer voor mij Yoghurt lukt dan wel weer, als ik er niet te veel van eet.
miranda jeetje zeg wat een kl*tenieuws wat zal dat zwaar zijn voor die ouders. ik hoop dat ze de kracht vinden om hierdoorheen te komen. en inderdaad er een wonder mag gebeuren. daisy ja ik heb nog wel wat touw liggen. hihih nee hoor meissie . dan zou ik ff een bakkie met je doen dan moet je wel blijven zitten. gr kim
@ Miranda, jeetje wat ontzettend kl*te inderdaad (ik heb er ook geen ander woord voor, want vervelend dek de lading even niet). En jullie zaten al in een moeilijke tijd omdat het nu een jaar geleden is. Veel sterkte meid! @ Daisy, doe rustig aan meid, het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Die harde buiken zijn echt een duidelijk teken van je lichaam, dus de rem erop! Verder vind ik je buik prachtig, hoe stop je er daar 2 in? @ binnabinna, ik heb niet alles goed gelezen, maar was er nog nieuws over je collega? Veel sterkte daarmee in ieder geval. @ Linka, jij ook rustig aan doen he! Met de rest gaat het geloof ik allemaal goed, dus die wens ik bij deze een hele fijne dag toe. liefs Philly
Hey meiden, jah, ik ben er ook nog! Ik kan jullie alleen niet bijhouden, haha. In plaats dat ik nu aan het werk ben, probeer ik als een gek alles bij te lezen. Zal m'n baas blij mee zijn.... Nou, 't is me gelukt, maar heb niet zo veel onthouden... en al helemaal niet wie wat schreef, sorry! Heb veel gelezen over wel/niet meegroeibeha. Ik draag nog steeds m'n oude bh's. M'n borsten zijn wel gegroeid en ik moet ook eigenlijk nodig nieuwe kopen, maar wilde eigenlijk nog niet aan de meegroeigevallen. Aangezien ik sinds het weekend wel al in zeer charmante zwangerschapsslips loop , ga ik vanmiddag toch eerst maar naar de hunkemöller voor een andere bh. 'k Zal dan maar meteen van die kompressen meenemen. Is tegenwoordig ook geen overbodige luxe Wil iemand mij trouwens weer even op de lijst zetten? Ben er vanaf gevallen... Vandaag weer naar de verloskundige en a.s. donderdag de pretecho. Alvast bedankt! Sorry, beetje een ego bericht geworden. Ik probeer later nog weer even verder te reageren; het wordt nu wat gevaarlijk met mijn baas
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: : *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *15-08-2008: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: een verrassing # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: : # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar 1e kindje/ Wordt: : *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 77 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 24 JONGENS: 15 GEHEIM/VERRASSING: 6 ONBEKEND: 32 : AGENDA: 14-4: Moniki verloskundige 16-4: Sjorsje gyneacoloog 17-4: Janine 3D echo 17-4: Linka 20 weken echo 17-4: Moniki pretecho 17-4: Rebbel verloskundige 18-4: Diana 3D/4D echo 18-4: QueenBee verloskundige 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Aykietje gyneacoloog 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 22-4: Miranda (groei)echo UMCG 24-4: Janineenevie verloskundige 28-4: Mariel pretecho 28-4: Petrabr verloskundige 29-4: Tammie verloskundige 29-4: Alieke verloskundige 29-4: Passiepaard verloskundige 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 02-5: Arri verloskundige 02-5: Noura verloskundige 02-5: Linka verloskundige 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 09-5: Passiepaard gyn 13-5: Kiki verloskundige 13-5: Joy groeiecho 14-5: AmyLee 3D/4D echo 14-5: JennyS 3D/4D echo 19-5: Happy1980 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 21-5: Rebbel pretecho 24-5: Naat80 3D pretecho 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi
Daisy, jaaaaaaa, je hebt prachtige appertement, dat heb ik gezien op hyves, mooie kleuren enzovoort! Net boven alles schoongemaakt en gezogen en gedweild! Nu even stoppen en dan komt die mevrouw en dan ga ik beneden weer aan de slag! Pff! Ik probeer al om rustig aan te doen. Miranda, het is heel erg vervelend Ik hoop echt op de wonder [-o<