Hey meiden! Ellebogen gebruiken om bij de pc te komen, maar t is me weer gelukt om de dozenstapels te trotseren, hihi! De vermoeidheid is hier ook toegeslagen, nog erger dan voorheen...zat net in de auto en moest moeite doen om de aandacht er bij te houden...pfff kan als ik wil de hele dag wel slapen....Vanmorgen al om 5.30 wakker, mn ventje was zn schoenen kwijt en kon zo niet naar zijn werk, tja en dan ben ik wakker hè, GROM.....Vanavond in ons oude huisje schoonmaken, zaterdag is open huis, dus hopen dat er kijkers komen met een gevulde portemonnee! Kwil er nu wel van af hoor, 2 hypotheken klinkt heel rijk, maar er is niks an! Succes Daisy met de kijkers vanavond! Als ze jullie appartement nou niet leuk vinden, tip ze dan ff op ons huisje .... Wat vervelend meis van die harde buiken! Hopelijk mag je ff naar de gyneacoloog, misschien heeft die nog tips....Doe t maar (nog) rustiger aan anders, hoe lastig ook, vooral nu met de je nieuwe huis! T was bij mij gister ook helemaal mis, overal pijn, liep gewoon krom...heb een half uur onder de warme douche gestaan, veelal mopperend omdat we geen bad hebben.... Misschien voor jou ook lekker, ontspannen in warm water? @Miranda: meis wat een rotnieuws zeg! Weer iets wat gebeurd en je maar moet accepteren! Zo oneerlijk, snap echt niet waarom! Dikke knuf meis! @Linka: Hoe ist buddy? Gaat t weer wat beter met je? Nog 3 daagjes en dan de echo meis! Spannend idd, maar komt helemaal goed hoor! kan me indenken dat je na die berichten er zenuwachtig voor bent! Kzal aan je denken! Hoe laat moet je? @Diana: lastig hoor, die pijn! Ook voor jou een advies van rustig aan doen, laat je maar lekker in de watten leggen door je mannetje! En over (.)(.)...hier t zelfde hoor! Ik vind mezelf helemaal niet mooi als ik per ongeluk in de spiegel kijk...kwas al niet echt klein bedeeld, maar dit slaat echt alles! Mn vriend zegt gewoon; dat hoort erbij meid, kunt er niks aan doen...ja dat weet ik ook wel, maar dat veranderd niks aan mijn gevoel, t groeit allemaal zo hard! Mn buik lijkt net een wereldbol met allemaal kleine riviertjes (striemen), dat komt nooit meer goed....Ik hou me maar voor dat we er iets moois voor terug krijgen, tis eigenlijk maar een kleine prijs die we moeten betalen voor zo'n groot wonder hè! Alleen jammer dat mn vriend niet de striemen krijgt, zou ik wel zo eerlijk vinden @Austin: fijn dat de echo, ondanks t eigenwijze meisje, zo leuk was. Heerlijk genieten dan hè! @Arri: hoe is t met jou meid? gaat t al weer wat beter? @Mik: bevalt je aangepaste werk een beetje? Vervelend van je mannetje, hopelijk gaat t met fysio over! Ik zou idd vragen om korting, hij/zij verdiend genoeg aan jullie, hihi! Ik voel mn beebje steeds vaker, heerlijk! Kan er geen genoeg van krijgen! De babykamer is hier ook gearriveerd, die gaan we 1 dezer dagen ook is in elkaar zetten...tis dat ik nu wat dat betreft afhankelijk ben van mn ventje, want anders had de kamer al klaar geweest....zodra die helemaal af is zet ik een paar foto's in mn album.... Nou genoeg geteut weer, meiden doe t rustig aan allemaal en tot de volgende keer! Liefs Esprit
vraagje... iedereen heeft het over plopjes en vlindertjes in de buik bij de eerste levenstekenen van het kindje..maar die van bij trapt al behoorlijk zo erg dat ik er soms van schrik is dat ook normaal?
Hey meiden hier ff een ego berivcht, ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest,aan de weeenapparaat gelegen,echo gehad ,naar de hartjes geluisterd daarna nog een inwendige echo,pfff maar gelukkig zijn het geen weeen,ow man wat ben ik blij! Ik moet wel naar mn lijfv gaan luisteren en heel rustig an doen,moet ook stoppen met werken,iig tot volgende week Donderdag want dan moet ik weer terug en als dan de harde buiken minder zijn geworden ligt het toch echt an teveel doen.... Ik ben weg,kijkers komen zo! Tot straks! xxxDais..
Esprit, lief dat je aan me denkt! Het gaat best redelijk hier. Ben nog niet volledig positief en het gaat ook nog niet helemaal goed. Gisteravond weer even heel veel pijn gehad en daardoor vannacht ook minder lekker geslapen. ben zonet even lekker plantjes gaan kopen met mijn schoonmoeder. En ben het nu helemaal zat. erg moe, meer pijn en het zat. Maar het ging een stuk minder, dus ben al blij dat ik weer in mijn kleren in de woonkamer kan zitten! Ik heb nog geen last van striae. Mijn buik is wel duidelijk aanwezig, maar nog niet mega groot. gister was ons kindje heel druk: echt aan alle kanten voelde ik het bewegen, heerlijk! vandaag helaas een stuk minder... Echt veel meiden zijn druk met een huis zeg, ongelooflijk. Daisy, Esprit succes met alles hoor. en ben even de namen kwijt van degene die ook een nieuw huis hebben. maar jullie ook veel succes! Hopelijk vinden de kijkers het vanavond iets, Daisy! Hier zijn ze in ieder geval positief! Ik ben wel benieuwd hoor... Ik vind het juist wel bijzonder dat de (.)(.) zo veranderen. ons hele lichaam maakt zich klaar voor dekomst van ons kindje. maar die van mij zijn ook niet mega hard gegroeid. mijn tepels zijn wel een stuk donkerder, maar dat vind ik eigenlijk wel mooier, ze waren echt heel rose. Liefs, mij
Ik zie nu weer 2 nieuwe berichtjes: Daisy, wat spannend zo dag zeg. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt als men gaat controleren of je geen weeën hebt... Angstig he? En dus nu echt rustig aan doen he? bij mij heeft het echt gewerkt. Loutje: bij mij zijn het ook al echt schopjes. Gister bijv. echt een voetje/handje tegen mijn buikwand aan: echt een bultje aan de buitenkant. of een heel trapje langs de buikwand. Maar ik heb ook nog wel gewoon plopjes enzo. Dus van beide wat.
Daar is mijn lieve buddy weer ! Hihihi! Ja het gaat alweer beter met mij, sinds ik medicijnen hebt, alleen soms heb ik last van krampen van onderen, nou ja, niet echt krampen maar zeurdige gevoel (bij vagina) is dat misschien doordat ik ingeknipt was bij de bevalling van Myrna, zal ff vragen aan VK as donderdag als het nog kan, ik moet om 1 uur voor echo daar zijn, mijn moeder gaat ook mee, spannend hoor! Heb onwijs zin in ! Straie heb ik allang van Myrna, ja die is nog niet weg, hahaha! Dus gaat nog soepeler denk ik met buik! Borsten, bij mij is helemaal blauw, haha! Tepels zijn idd donkerder ook bij mij! Ach, zo gaat het nou eenmaal bij de zwangere lichaam! Spannend hoor die babykamer! Wij zijn ook mee bezig, Jeroen wil vanavond weer doen, haha! Nou succes he as zaterdag, ik zal aan je denken, ik hoop dat het eindelijk nou eens lukt, geldt het ook voor Daisy! @Daisy, vervelend joh die harde buiken, gewoon lekker warme douche nemen en gelukkig niks aan de hand! @Loutje, ja die heb ik ook hoor, die zegt dat je extra rustig aan moet doen, hihi! Neej hoor Bij mij is ook erger geworden, die schopt lekker, soms schrik ik wel ervan hoor, maar je went eeraan!
@Daisy; stoppen met werken zelfs. Nou, doe het dan maar lekker rustig aan. Enne, suc6 met de kijkers vanavond! Wij hebben afgelopen donderdag ook kijkers gehad, de 2e in 5 maanden tijd... Ze waren erg positief, maar hadden al wel meerdere woningen bekeken. Deze week krijgen we sowieso uitsluitsel. Zaterdag hebben wij ook open huis... duimen voor ons allemaal! @Loutje; Ja hoor, herkenbaar! In mijn buik is het soms ook zo druk dat als ik met iemand praat ofzo en ik zo'n schop krijg ik gewoon even stil val van de schrik. Beebje viert vaak feestjes in mijn buik, hihi!
oh meiden , net naar fysio geweest en ik wil eigenlijk niet meer. jeetje wat doet dat toch zeer als je daar vandaan komt. maar ja alles voor het goede doel he? ik heb vanmiddag even geshopt snel. heb een kort spijkerrokje van mama licious gekocht en een legging zwart en een leuke bewerkte buikband. fantastisch, hihihi heerlijk even gewinkeld. ik ben ook even naar de drukker geweest om nieuwe boeken te halen om te zoeken maar ik denk dat we er wel uit zijn. tevens zijn we uit de naam. hihih ik ga hem uiteraard niet vertellen maar we hebben hem. nu zat ik alleen te denken. ze hebben nou verteld welk geslacht het is maar het kan natuurlijk ook verkeerd zijn he moet ik voor allebei de geslachten dan maar een naam verzinnnen? @ esperit jeetje meissie nou ik ga voor je duimen hoor dat je huissie snel verkocht word. en ja inderdaa ik mag echt wel korting vragen aan die fysio hij word zo langzamerhand zometeen rijk wordne van ons hihihiihih @ daisy nou meissie dat is toch wel weer een geruststelling he dat het geen weeen waren . en luister nou naar ze he en stop met werken jij hebt er twee ik maar een en ben ook thuis dus.............. @diana ga nou naar de fysio meissie misschien dat hij je kan helpen. gr kim
Daisy meis, wat een opluchting zeg! Hier ook blij voor jou! En nou nie eigenwijs weze en lekker thuis blijven van je werk! Je hebt je best gedaan, maar nu is t klaar hoor! En anders worden de klanten maar vegatarisch! Ze kunnen best wel een paar maanden zonder vlees!
O,ja, komt er hier iemand uit Amersfoort? Off heeft ervaring met Amersfoort? Ik heb eind mei een bruiloft, ben daggast en wil er natuurlijk wel een beetje feestelijk bijlopen...dus we hadden het plan gevat om in Amersfoort te gaan winkelen...heeft er iemand hier nog tips waar ik en mn buik kunnen slagen?
Daisy wat een opluchting dat het geen weeen waren. Toch echt maar even stoppen met werken. Succes met de kijkers voor jullie huisie. Mooie buikfoto's trouwens. Ziet er goed uit. Esprit, sorry maar hier géén ervaring met Amersfoort. Mik, leuk hè dat shoppen. En ook uit de naam en het kaartje, dat schiet lekker op. Denk je echt dat ze het nu net bij jullie verkeerd zouden zien op de echo? ha ha Wij hebben nu al drie keer van een ander persoon te horen gekregen dat het een meid is. Dat zal nu ook wel zo blijven denk ik, maar manlief denkt nog steeds dat het KLEINE MISSENDE STUKJE er nog aan gaat groeien! Droom maar lekker verder............. zou ik zeggen. ha ha
Kan hem aan de ene kant géén ongelijk geven, dit is toch de 4e meid op rij. Maar het is gewoon een geintje hoor, hij is al lang blij als deze meid in de zomer gezond en wel geboren wordt! Zo houd je de echo's natuurlijk wel spannend hè, zou het nu van het andere geslacht zijn?
Hij zegt ook dat wij iedere keer meiden krijgen omdat ze allemaal te vroeg worden geboren. Als ik 40 weken zwanger zou blijven zou het wel een jongen worden. Dat kleine onderdeeltje komt er in de laatste twee weken pas aan! Grapjas hè.
Idd, dat is idd grapjas ! Haha! Wel lief hoor Mijn moeder was al jarenlang gewend van 3 meiden en toen ze zwanger werd van mijn stiefvader, nou toen Timo geboren werd en ging mijn moeder luier verschonen en keek zowat met haar grote ogen en schreeuwde: Wat een grote drolletjes! Maarrrrree mijn steifvader zei: neej joh het zijn maar balletjes van Timo! Wij lachen !