Linka, willen jullie trouwens ook weten of jullie een jongen of meisje krijgen? En zo ja, deel je het dan ook met ons!
Natuurlijk wil ik dolgraag weten wat voor geslacht is en wil dolgraag met jullie meedelen! Alleen op forum niet op hyves of zo
Ben je de dagen al aan het aftellen tot de 20 weken echo? Kan me voorstellen dat je nu ook wel heel graag heen wil.
Ik kom alleen maar even zwaaien. Ben vooral druk druk druk op het moment. Nu even eten koken en misschien vanavond meer tijd om te reageren. Vandaag 23 weken
@Esprit, in amersfoort ga je vast wel slagen hoor, vind het daar soms leuker en gezellig dan utrecht. weet alleen de straatnamen niet uit mijn hoofd maar als je een beetje in het oude gedeelte blijft zit je goed.
Thanks JennyS! Bij osn is namelijk niet veel leuks te vinden en als je wat leuks ziet, zit de maat er niet meer bij of je betaald je scheel.... Heb nu goede hoop op een leuk dagje winkelen en vooral ook slagen voor de bruiloft!
hallo dames, betreft kleding: http://www.bellyfashion.nl/ , tip van mij, ik heb er een jurkje gekocht, ook voor een bruiloft. Jurkje was binnen 2 dagen binnen en geen verzendkosten! verder heb ik niet veel te vertellen. groetjes p.s ook ik wel een buddy voor/ met iemand zijn. pb me maar!?
Heel eerg, hahaha! Myrna vroeg net aan mij wanneer ik echo heb, legde ik haar uit dat ik as donderdag echo heb, wilde ze ook mee, maar ze moet ook naar school om 13.00 uur, dus is lastig, maar ik zeg gewoon dat ze naar de dokter moet of zo.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die link zocht ik! Wonder boven wonder! Want ik wilde een stoere band hebben, ja die hebben ze idd
Hi dames, Wat ik trouwens steeds vergeet te vertellen is dat ik mijn meisje nu sinds woensdag elke dag heb gevoeld. Ik vind het echt zo'n mooi en fijn gevoel. Ik word er helemaal week van vanbinnen. ooh miranda wat een vreselijk nieuws. Ik kan me voorstellen dat het je aan je hart gaat. Ik moet zelfs even slikken en ik ken die familie helemaal niet eens. Linka; begreep de opvoedkundige dat je de bezoeken even wat wil minderen? Austin wat fijn dat je weer een echo hebt gehad. Of was het een pretecho. Ik ga zo echolook proberen te bellen. Ik wil eigenlijk volgende week een 2d echo laten maken. Hopelijk is er nog een gaatjes 's avonds. Kan manlief ook mee. Mik: Jeetje ik kan er nog steeds niet over uit over je man en die diagnose die achteraf heel anders blijkt te zijn. Heb je een afspraak bij de fysio kunnen maken\? Arri en Natas ik kan ook echt niet elke dag schrijven. Ik trek dat gewoon niet met een fulltime baan en huishouden etc. Volgens is dat ook niet heel erg toch? Diana wat is scrappen? Esprit: Vervelend dat je jezelf zo rot voelt. Ik kan me wel voorstellen dat je het soms gemeen vindt. Ik ben ook echt angstig voor striemen, maar je kan er toch niets aan doen he. Smeren zal misschien iets helpen, maar als je ze krijgt, krijg je ze toch wel. Smeren of niet...... Daisy gelukkig dat het geen weeen zijn. Die moeten we de komende weken nog niet hebben. Doe maar rustig aan hoor! AAh Miranda ik kan me voorstellen dat je man toch wel graag gezien had dat dat missenda stukje erbij zou groeien. Nou ik heb mijn best gedaan. Ik ga snel even stofzuigen. We krijgen bezoek van iemand die waarschijnlijk horren op de bovenverdieping gaat plaatsen. Ik word altijd helemaal lek gestoken door de muggen en heb daar deze zomer geen zin in. Fijne avond alvast! Groetjes Marije
Naat: Idd, alleen filmpjes enzovoort stop ik ff mee alleen opvoedondersteuning blijft nog eventjes ivm hier af en toe mis gaat met zn drieeen waar hoop gespannen zit!
Ik ga trouwens a.s. zaterdag naar een outlet winkel van positiemode in almere. is van een vriendin van mijn Voogd (klinkt beetje gek maar dat was zij vroeger van mij). Outlet betekent geloof ik dat het van vorig seizoen is. als het wat is dan laat ik het nog even weten. we gaan vanaf nu wel een beetje ontploffen ben ik bang haha en hebben wel wat leuks verdient denk ik.
Hoi, Schatje1 ik heb je een PB-tje gestuurd. Verder alles bijgelezen maar ff te moe om te reageren, ga lekker weer op de bank Groetjes Maxi
Hier wordt heel flink geschopt van binnen, blijf het een gek gevoel vinden en ben benieuwd wat voor kracht er over een paar weken achter zou zitten, omdat het nu ook al zo krachtig voelt. Ik voel me nog steeds erg energiek maar heb onwijs veel last van maagzuur, bleh, hoorde dat pepermunt daar tegen helpt, dus dat ga ik maar proberen. De babykamer is behangen, vind het echt heel erg mooi. Langzaam maar zeker komt alles af fijne avond allemaal, ik ga lekker op de bank hangen met mij lief en met mijn handen op mijn buik groetjes petra
Goede avond allemaal! Ik kan jullie moeilijk bijhouden ik heb nu een paar weekjes vakantie dus dan zit ik sowieso wat minder achter de pc... Hopelijk gaat met iedereen alles goed! Met mij wel in ieder geval! Vandaag hebben we een pret-echo gehad en dat is echt super zeg! Echt wonderlijk om die keine zo te zien
heey meiden even een berichtje van deze kant! gaat wel goed hier gelukkig Zijn druk aan het zoeken voor een lieve en betrouwbare gastouder voor ons kleine knulletje.. is best moeilijk hoor Voor de rest niet veel te melden Maxi heb jou een sms gestuurd hoor Groetjes