Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Kiki gelukkig ben ik niet de enige die zoveel aankomt! enne die buik komt echt wel goed hoor! ;)

@ linka ben je al van je blaasontsteking af?

@ daisy lieverd doe jij rustig aan! ik maak me soms zo'n zorgen om je! ik hoop dat je je snel beter voelt! enne je appartement is maar bijzaak he meis jij, je ventje en de baby is het allerbelangrijkst! wat heb je trouwens een onwijs prachtige buik!

@ Miranda ik ben blij dat je zo'n super fijne verjaardag hebt gehad! p.s. weleens last van een vreetbui zeg maar gerust de gehele tijd! het leven is inderdaad oneerlijk zo'n kleintje zou niets moeten kunnen overkomen dat gaat gewoon tegen alles in!

@ Linka jippie alles gekocht! dat voelt vast fantastisch!

@ Esprit gelukkig gaat de verhuizing wel goed! doe je wel een beetje rustig aan? en ja het gaat echt super snel!

@ Marije jeetje meis ik hoop dat de schade beperkt blijft!

@ pendrag jij ook al zo'n elende met je huis dat is vervelend!

@ jenny ik heb dat ook ja een jeukbuik, weet niet goed wat ik er tegen moet doen jij wel?

@ alieke wat een opgave he namen bedenken? ben ook aan 't kijken voor geboortekaartjes maar weet niet zo goed waar ik moet kijken, wil het gewoon lekker vanuit Internet doen!

@ aykietje he meis heb je het nog naar je zin daarzo? geniet je een beetje van je vakantie?

@ Kim ik ben dol op de zwarte markt! hebben ze nog leuke nieuwe dingen? hopelijk voelt je man zich een stuk beter na physiotherapie!

@ Diana dat is super handig zeg dat je man daar werkt! lijkt me ook echt heel gaaf om een kaartje te ontwerpen...zal ook eens kijken hoe creatief ik kan zijn!

@ delilah wat een super mooie foto's van jullie kleintje!

Sorry dat ik zo lang niets geschreven heb....heb gelijk ook een super goede straf gekregen! 22 pagina's bijlezen :confused:

De echo was echt heel bijzonder, Eel, mijn moeder en schoonmoeder mee!
    Ze lag alleen met haar gezichtje tegen de placenta aan en die bobbels zie je dus echt goed op de foto :( ze wilde ook echt niet draaien ze lag denk ik wel lekker! ze moet wel lachen tijdens de echo en gapen was echt heel grappig om te zien!

Zondag zijn we gaan zwemmen dat was wel erg lekker met mijn buik, je weegt echt helemaal niets in het water!

verder veel last van mijn rechter ribben aangezien mijn placenta rechts voor ligt en ze daar graag ligt met haar hoofdje zitten haar voetjes dus onder mijn ribben.... :confused: , ik moet 's avonds echt gestrekt want normaal zitten dan gaat gewoon echt niet meer!

Verders moet mijn collegatje welke ik in aan 't werken ben hard lachen omdat de baby continue schopt en draait en dan ziet ze de hele tijd mijn buik bewegen hahaha!

dikke xxx

2. Niet meer actief

@daisy:
    wat fijn dat je vanmiddag terecht kon bij de gyn, en dat het geen weeen zijn, hou je aub heel rustig meid!
    En hoe was het met de kijkers?

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Austin: het is zeker niet lekker, zo'n zootje. Gelukkig is inmiddels en het lek en de afvoer gerepareerd. Er zit nog wel een enorm gat in mn hal. En het stinkt natuurlijk behoorlijk naar riool. Mn allerliefste vriendje heeft vandaag geholpen de boel te repareren en het huis schoon gemaakt. En dat was echt geen kattepis! Alles zat onder het stof en was vies. Die verdient echt een enorme knuffel. Morgenavond komt een klussenbedrijf er tijdelijk een plaat op leggen. En meteen overleggen hoe we dit het beste definitief op kunnen lossen.

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik hoop dat het niet te erg in de papieren loopt!
    is inderdaad lief van je ventje dat hij je zo goed helpt!

xxx

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Austin: we gaan nu onze plannen omgooien. We laten het dak vernieuwen (is allemaal al geregeld) en een nieuwe schuur met paardenboxen bouwen. Dan doen we qua bestrating alleen nog maar het hoognodige. Het geld dat we dan niet aan bestrating uitgeven, gaan we nu gebruiken voor een nieuwe vloer in de hal en de keuken en een nieuw plafond in de keuken. Gelukkig heb ik net de hypotheek geregeld. Dus we maken nu alleen wat andere keuzes maar dan hebben we niet alleen buitenom geinvesteerd maar ook binnen. Niet verkeerd dus.

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

even voor de lijst maxi en ik zijn buddy's!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,
    ik ben echt helemaal kapot vandaag. wéér verkouden. zitten mijn oren dicht en hoor ik de hele dag suizen en een piep. was blij toen ik thuis op de bank kon gaan liggen.
    heb ook al de hele dag gemene steken in mijn buik (links midden tussen navel en schaambot). ook als ik niet beweeg. is dat bandenpijn? ik weet niet of ik me zorgen moet maken..

heb wel bijgelezen maar niet zoveel energie om te reageren op iedereen, sorry.

@miranda, wat droevig van dat kindje zeg. extra moeilijk voor jou nu jezelf een kindje in je buik hebt en ook zo'n moeilijke tijd meegemaakt hebt. hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.

@mik, fijn dat duidelijk is waardoor je man zo'n hoofdpijn heeft en dat het niet erger is dan dat. hoop dat het snel beter is met fysio.

@daisy, gelukkig dat het geen weeen waren! moet ik ook nog een keer zeggen dat je rustig aan moet doen of ben je al overtuigd door de andere meiden? ;)

ik kan niet meer terugvinden wie het vroeg: over ook een jongensnaam verzinnen als je gehoord hebt dat het een meisje is. mijn collega dacht een dezer dagen opa te worden van een kleindochter, maar hoorde dit weekend dat de gyn denkt dat het
    een kleinzoon is! 5 maanden gedacht dat het een meisje is. best wennen lijkt me.

wij hadden sowieso bedacht om ook een jongensnaam te bedenken. maar kan dus idd gebeuren dat je die nog nodig blijkt te hebben!

slaap lekker! liefs, lauwie

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi!

Hoe is het allemaal met je?
    en met Phoemba? gaat het al wat beter?

Zie net op Kristel d'r hyves dat jij een berichtje had achtergelaten, de wereld is echt klein! Ik heb nog met haar op de KSE gezeten.

Groetjes!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey dames!
    Wou jullie even allemaal weltrusten wensen! Ik duik mijn nestje in, val zo op bank in slaap... Dus bij deze, slaap lekker allemaal en tot snel!

Xx

10. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Goedenavond iedereen!

even snel een berichtje van mij...

Vanavond hadden we de 20 weken echo en tegen alle verwachtingen in....wordt het een meisje! We zij nog helemaal verbaasd, aangezien we beiden een zeer sterk vermoeden hadden dat het een jongen zou worden!
    Hahaha! :)

Groetjes en ik zoek mijn bedje maar eens op!

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he meis gefeliciteerd met jullie meid!

welterusten!

XXX

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

heb bij gezelen maar ben zo moe dat ik de helft al vergeten ben dus even ego berichtje van mijn. heb ik weer was naar het theater met me moeder daar voor pitza gegeten en toen naar lord of the flames. en wat denkje krampen in de oauze al naar de wc beetje op gelucht show weer goed begonen kwam ze weer ik weer naar de wc schaaam toen tijdje weggeweest en toen weer terug wel af kunnen zien.maar wel last. komt door dat ik een spastiese darm heb.

heb nog een leuke link voor jullie als je je zelf je geborte kaarje wilt maken.
    www.poobies.nl

liefs sabrina
    weltursten iedereen

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen dames,

hoe is het hier?

@Petrar,ik heb Antagel tegen maagzuur,werkt echt supergoed.
    Op recept van de gyn maar volgens mij kan je m zo halen bij de apotheek..

@Austin,hey meissie..
    Maak je geen zorgen om mij,ik weet wanneer het menens is met mn lijf dus vandaar dat ik ook heel blij ben dat ik gebeld heb!
    Wat fijn dat de echo zo mooi was joh.
    Vervelend dat je zo'n last hebt van je ribben,nu al,oei dat wordt nog wat,hihi..
    Jij hebt ook al een flinke buik hoor,ik denk dat wij niet veel schelen of wel?

@Rebecca,dank je meid,ik ga heel goed mn best doen tuurlijk,alles voor mn meiden..
    Heb nog niks van de kijkers gehoord,normaliter laten ze een briefje achter over de eerste reactie maar nu lag er niks?
    Wij vonden het een beetje vreemd maar we wachten maar af heh!
    As Zaterdag hebben ook wij open dag,ben benieuwd!
    Hoe gaat het met jouw?

@Lauwie,wat vervelend joh dat je weer verkouden bent,het is echt hardnekkig heh dit jaar,zoveel mensen ziek en ook nog idd dat het voor de 2e keer terug komt,balen!
    Die steken kunnen misschien ook van het groeien zijn meis,als je het niet vertrouwd bel ff je VK..
    Enne nu ben ik pas helemaal helemaal overtuigd,thanks! ;)

@Boogschutter,gefeliciteerd met jullie meissie! \:D/

Vanavond hadden we de 20 weken echo en tegen alle verwachtingen in....wordt het een meisje!

Moest wel lachen,.....wordt nhet een meisje,het is al een meisje,hihi ;)

@Binna,wat gezelli naar het theater,maar vervelend dat je vaak naar het toilet moest,heb je het wel allemaal kunnen volgen?

Pff ik word een beetje gek van onze klusjesman,hij had gezegd waarschijnlijk as Vrijdag klaar te zijn met alles,wij hadden allang in de gaten dat het niet ging lukken,nu is hij pissig omdat wij hem pushen,nou ja zeg we hebben alleen maar gevraagd of hij het afkrijgt en mn vriend wilde de kast schilderen en toen werd hij boos,niet normaal!
    Het zijn kennissen van mn schonnouders dat is het ergste,die bemoeien zich nu ook overal mee,heb zo'n spijt van die man,plus hij staat per uur dus loopt er ook nog ns ff in zo...
    Moest het ff kwijt....

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goedemorgen meiden!

heb een klein vraagje he... hoe zit dat eigenlijk met klossen? moet dat altijd of is dat alleen als je thuis wilt bevallen?

ik ga weer richting werk heb echt helemaal geen zin!

Groetjes

15. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    @ Daisy: je hebt helemaal gelijk...het IS al een meisje... :oops:

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Schatje,klossen moet je altijd onderf je bed hebben,dat is voor de kraamhulp dan hoeven zij niet zo krom ;)
    Werk ze!

@Boogschutter,hahaha,ja ik ws vroeg wakker vanmorgen...

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Austin: Ja, blaasontsteking gaat het alweer, gisteren had ik even pijn maar vandaag niet, dus zit nog aan medicijnen! ja, heb al meubelen voor baby gekocht bij Ikea, dus leuk hoor :D !

Daisy: Vervelend joh die klusjesman, jullie zijn klant en jullie bepalen dat, dus mag hij ook ff pushje hebben hoor, wat een zeikerd hij!

Boogschutter: Leuk hoor dat jullie meisje krijgen!

Ik ben heel erg benieuwd wat voor geslacht wij krijgen, ik had al vermoeden de meisje, maar mijn moeder denkt dat Jongen is, ze had sterk gevoel! Bij Myrna had ze al gevoel dat het meisje zou zijn, idd! Haha! We zien het wel ;)

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Ik had vorig jaar alleen klossen nodig om thuis te bevallen. Voor de kraamhulp had ik ze niet nodig. Misschien handig om bij de thuiszorg na te vragen als ze komen voor het intake gesprek. Dan is het nog tijd genoeg om ze te gaan halen.

19. Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

Daisy:
    ik ben benieuwd of je wat hoort van de kijkers, zou lekker zijn als ze het nemen hé!
    met mij gaat het niet zo super, ook nog steeds last van harde buiken en ben nog steeds erg verkouden, morgenochtend heb ik afspraak bij de huisarts want mijn oren zitten dicht, keel ziet rood en is pijnlijk,moet ontzettend hoesten, ik heb astma en heb daar medidijnen voor mijn longarts had me al gewaarschuwd dat ik tijdens de zwangerschap meer last kan krijgen vd astma, de aanvallen kunnen erger worden. :(
    kortom voel me belabberd,zal wel kuurtje antibiotica worden denk ik, al zou ik dat liever niet slikken tijdens zwangerschap.
    maar ik ben ook zo ongerust want ik heb nl een jaar of 8 geleden een streptococ bacterie gehad in mijn keel ben daar zo ziek van geweest en ben nu bang dat het weer de kop opsteekt en ik weet niet in hoeverre dat gevaarlijk is voor de baby, nu weet ik wel dat die bacterie, als die in je keel zit dat je die dan niet in je vagina hoeft te hebben maar toch hé!
    Ik
    Dus ga het morgen maar eens allemaal goed navragen, als ik de helft weer niet vergeet hoor want heb daar de laatste tijd nogal eens last van.
    Met de harde buiken gaat het wat beter, ik probeer zoveel mogelijk rust te nemen,lukt niet altijd hoor.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: :(:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 77 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 24
    :baby: JONGENS: 15
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 7
    :baby: ONBEKEND: 32 :(:

AGENDA:
    16-4: Sjorsje gyneacoloog

17-4: Janine 3D echo
    17-4: Linka 20 weken echo
    17-4: Moniki pretecho
    17-4: Rebbel verloskundige
    18-4: Diana 3D/4D echo