Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik denk dat ik toch ga laten prikken ;)

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Daisy, wat een verschrikkelijke man zeg. Ik zou echt niet terug bellen. Laat het maar even bezinken.

Ik neem ook zeker kraamhulp. We moeten blij zijn dat we dat hebben in Nederland. In andere landen bestaat dat helemaal niet en moet je het zelf maar uitzoeken.
    Mijn man heeft heel de maand augustus telefoondienst. Dus kan ook veel thuis werken. En als de kraamhulp weg is neemt hij vakantie. Heerlijk!

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Chantico: ik wil deze keer geen stagaire omdat het mij dan te druk word in huis.
    Wij hebben niet zo'n groot huis en dan 2 kraamhulpen, 2 kinderen, man en visite in huis word gewoon te vol.
    Nu de kraamhulp ook minder uren aanwezig is blijft mijn man de eerste weken in huis, vorige keren was hij de eerste week aan het werk en had vrij toen de hulp wegging.
    Toen hadden wij gewoon 8 dagen lang 8 uur per dag hulp, nu komen ze veel minder uren en moeten andere mensen uit je omgeving je meer helpen in huis.
    En voor ons is het allemaal niet meer zo nieuw, dus het meeste weten wij allemaal wel.

@ Daisy: NIET TERUG BELLEN HOOR!
    Zo'n gesprek heb ik vorige week ook met mijn bazin gehad, heb toen ook de hoorn opgegooid.
    Zij heeft toen zelf terug gebeld, en toen ik daarna voor een gesprek langs ben geweest, was ze poeslief voor me.
    Laat maar lekker even afkoelen,maar neem vooral géén ontslag!
    Dan kan je beter na je verlof iets anders gaan zoeken en nu lekker in de ziektewet blijven.

@ Puck: volgens mij is het zo dat de dagen dat je in het ziekenhuis verblijft van de dagen kraamzorg afgaan.
    Als je niet langer dan 7 dagen in het ziekenhuis ligt heb je volgen mij gewoon recht op wat uren kraamzorg.

@ Boogschutter: gefeliciteerd met jullie dochter!
    @ Irissa: gefeliciteerd met jullie zoon.

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Joepie! Vandaag precies 24 weken, vanavond maar weer even de buik op de foto vastleggen :D Het is net of er een groeispurtje is geweest de afgelopen week. Maar dat zien jullie vanavond wel 8)

Groetjes van Kiki

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dan maak je ons nieuwsgierig :p 8)

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    hey meiden!

Kben net weer wakker :oops: .....
    Vanmorgen om 9.00 op mn werk aangekomen en om 11.00 zat ik al te gapen en te dommelen, dus was om 11.30 al weer thuis! Whaaaah, zo de balen van! Nu dus 2 uurtjes geslapen en ben nog zo duf als doornroosje!

Ff bijgelezen, maar niet zo heel veel blijven hangen.... :oops:

@Daisy: meis wat een eikel zeg die baas van je! NIET terugbellen hoor! Laat hem maar ff in zn eigen egoïstische sopje gaar gaan koken! En zeker geen ontslag gaan nemen hoor, nu lekker in de ziektewet blijven zitten en rustig op zoek gaan naar ander werk!Nu krijg je in elk geval wel betaald! Die kerel moet zich schamen dat hij zo met jou en je beebjes omgaat! Niet op de kop laten zitten hoor!

Over kraamhulp: die willen wij ook! Was ook helemaal niet iets waar we over na moesten denken, hoort erbij voor mij en ik vind het al lang fijn dat we er hulp bijkrijgen....met een beetje mazzel beval ik in de bouwvak en die is mijn vriend helemaal vrij, heerlijk!

Nou, kga weer op de bank, lekker dommelen en ondertussen Grey's Anatomy kijken (gister opgenomen).....

Liefs sleepy Esprit

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebecca,ik kan je helaas niet helpen,heb je al wat gegoogeld?
    Ik snap je ongerustheid heel goed,jammer dat je niet terecht kon vandaag.
    En ja idd ik heb gewacht met bellen,ik kijk het nog ff aan...

@aykietje,zooo vervelend is dat als je alles weer kwijt bent!
    Ach ja nog goed je best gedaan ;)
    Wat fijn in Belgie dat de nieuwe papa 10 dagen vaderschapsverlof krijgt,zou hier ook moeten gebeuren!

@Arri,je hebt ook helemaal gelijk!
    Hou je het nog een beetje uit op bed?

@Mik,wat super dat je vriend dan 4 wken vrij is,ben jaloers....

@Miran,hij heeft niet terug gebeld,dat wist ik wel,zo'n eikel af en toe...
    Ik neem ook geen ontslag maar was straks zoooooo boos en teleurgesteld :evil:
    Dat wordt idd druk met stagiere erbij,mij lijkt het ook niet prettig als ik eerlijk ben..

@Kiki,gefeliciteerd met je 24 weken! \:D/ :whistle: \:D/
    Ben ook errug benieuwd naar je buik hoor...

@Esprit,ja meis valt ook niet mee om zwanger te gaan verhuizen he..
    Doe het maar lekker rustig aan.heerlijk op de bank,ga ik straks ook doen,douchen en mn pyama aan...
    Blijf je zelf thuis Zaterdag met open huis?
    Ik duim voor jullie....

Nou we hebben behang gekocht en andere handgrepen voor op de keukenkastjes,nieuwe klinken,nu alleen nog ff deuren bestellen..
    Vraagje:Wat doen jullie op de babykamer voor behang?
    Ik heb iets leuks gezien,volgens mij zijn het houten letters en dan in de naam van je baby,in verschillende kleuren..
    Ik ga morgen ns kijken bij zo'n doe het zelf zaak of iemand andere ideeen?
    Ik vind het zo moeilijk allemaal!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @rebeccca
    Ik heb net gelezen dat bij 1 op de 5 mensen er geen gevolgen zijn bij zwangerschap en een streptococ infectie, dit geldt tenminste voor groep B en daarom zullen ze verder geen onderzoek bij je doen hiervoor.

Het is alleen zeer gevaarlijk bij en na geboorte

een klein verhaaltje van iemand die het heeft meegemaakt, misschien dat je er wat aan hebt. als je nog vragen hebt moet je maar PBen, werk namelijk bij het rijksinstituur van volksgezondheid en er is intern veel info te vinden denk ik.

Groep B streptokokken.

Groep B streptokokken, verkort GBS, zijn zeer gevaarlijke bacteriën die vaginaal kunnen verblijven zonder dat de toekomstige moeder hier last van heeft. Voor de pasgeborene is het echter levensgevaarlijk, ze kunnen er ernstige infecties door oplopen tijdens de bevalling.

Ikzelf had het geluk opgevolgd te worden door een arts die deze bacteriën systematisch opspoort zodat men de gevolgen kan minimaliseren.
    Rond 6 maanden deed hij een controle uitstrijkje en wat bleek, ik droeg dit beestje onwetend bij me. Dat is zo bij 10% van de vrouwen en op zich is dat niet erg maar de moeder kan haar kind tijdens de bevalling infecteren met ernstige gevolgen zoals zware hersen- en luchtweginfecties en soms met de dood tot gevolg.
    Dankzij de alertheid van mijn arts kon ons Femke gezond geboren worden door het toedienen van enkele flacons antibiotica tijdens de bevalling. Wel moest zij de eerste uren na de bevalling ter observatie op de afdeling neonatologie maar verder was alles in orde.

Wat is nu de moraal van mijn verhaal?
    Dat ik niet kan begrijpen dat andere artsen de moeite niet doen om dit beestje op te sporen en zo moeder en kind heel wat leed berokkenen. Plus daarbij komt nog dat men, door op deze manier preventief te werken, de volksgezondheid heel wat kosten uitspaart.
    Langs deze weg ook nog een bijzonder bedankje aan mijn gynaecoloog. Dankzij hem is ons Femke het gezonde kind dat zij nu is.

gr jenny

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :confused:

Wat een verhaaltje zeg!

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Mijn schoonzusje heeft dit ook gehad en volgens mij word het risico bij elke zwangerschap groter.
    Haar eerste bevalling is zonder problemen verlopen maar bij haar tweede bevalling heeft zij tijdens de bevalling ook antibiotica toegedient gekregen.
    Een derde zwangerschap is hun afgeraden ivm de risico's.

@ Rebecca: als ik jou was zou ik het gewoon aan de verloskundige vragen, misschien is dit allemaal bij jou niet aan de orde.
    Je keel heeft natuurlijk niks met de je bevalling te maken.
    Succes.

11. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Hai,

Ik zag dat ik van de lijst af ben gehaald ?
    Wil iemand de lijst aanpassen: 15 augustus ben ik uitgerekend, we dachten een jongen, maar het wordt een meisje !

Fijne avond iedereen! Geniet van het mooie weer (hier in ieder geval wel!)

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: :(:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 25
    :baby: JONGENS: 15
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 7
    :baby: ONBEKEND: 32 :(:

AGENDA:
    16-4: Sjorsje gyneacoloog

17-4: Janine 3D echo
    17-4: Linka 20 weken echo
    17-4: Moniki pretecho
    17-4: Rebbel verloskundige
    18-4: Diana 3D/4D echo
    18-4: QueenBee verloskundige
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Aykietje gyneacoloog
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    22-4: Miranda (groei)echo UMCG
    24-4: Janineenevie verloskundige
    28-4: Mariel pretecho
    28-4: Petrabr verloskundige
    29-4: Tammie verloskundige
    29-4: Alieke verloskundige
    29-4: Passiepaard verloskundige
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    02-5: Noura verloskundige
    02-5: Linka verloskundige
    08-5: Miranda echo
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    09-5: Passiepaard gyn
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Joy groeiecho
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    21-5: Rebbel pretecho
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Bedankt voor jullie uitleg! Het is zo al een heel stuk duidelijker. Ik zal ook nog even mijn zorgverzekering bellen en vragen op hoeveel uur ik recht heb.

Ik las ook dat in België de papa's 10 dagen krijgen, dat is mooi! Mijn man heeft een eigen bedrijf dus kan gelukkig zelf ook kijken wanneer hij vrij wil zijn, wel prettig hoor.

@ Daisy: wat ontzettend vervelend zo'n naar telefoontje! Daar blijf je de hele dag mee lopen.

We hebben 1 wand van de babykamer behangen met een "bloemachtig" patroon. In lichte kleuren, dus erg rustig. Dit hadden we vorig jaar al gedaan en toen werd het tot nu toe een werkkamer, maar het staat ook heel goed bij de meubelen van de babykamer.

@ Esprit: lekker rustig aan doen hoor! Je lichaam geeft duidelijk aan dat het genoeg is even. Dus lekker op de bank hangen en tv kijken (leuke serie he Grey's Anatomy?)

@ Rebecca: Hopelijk hoor je morgen meer van je HA. Ik zou ook niet weten hoe het precies zit met de streptococ, hopelijk ben je snel uit de onzekerheid. Sterkte!

@ Arri: Fijn te lezen dat het wat beter met je gaat. Wel kalm aan blijven doen hoor!

Ik heb alles aan de kant in huis en ga nu heerlijk een avondje lekker rustig zitten. Leuks series kijken op tv, ja ik kom de avond wel door!
    :)

14. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    @muis80: Scrappen is een verslavende hobby! Het is eigenlijk heel creatief zijn met foto's. Niet foto's in een album plakken op een normale manier, maar heel knutselachtig, om het zo maar te zeggen.
    Ik zal zometeen even een voorbeeldje in m'n album zetten (afgelopen week gemaakt).

@petrabr: Ik heb de laatste dagen ook veel last gehad van maagzuur. Ik had ook gehoord dat vanillevla zou helpen, maar niet dus. Nu heb ik Gaviscon, dat helpt wel goed.

We hebben nog geen meisjesnaam. Jongensnamen hadden we al twee (Damian en Devin/Devon), voordat ik zanger was zelfs al. Maar over een meisjesnaam zijn we het nog niet eens. Nog even over bekvechten met mn man.

Ik heb zo'n zin in vrijdag! Ik kan niet meer wachten om ons kleine wondertje in 3d te zien. Lijkt me helemaal geweldig!

Ik wil zeker wel kraamhulp. Ik ben ook blij met ieder beetje hulp.
    Mijn man heeft ook al geregeld dat hij 3 weken vrij is, na de bevalling, maar een vriend van ons heeft afgeraden om thuis te zijn als de kraamhulp er is. Dan doen ze minder, zegt hij.
    Maar dan gaat hij maar de geboortekaartjes rondbrengen, naar de gemeente, enzo. Ach, het zal toch wel meevallen.
    Ik ben aan het denken om bij m'n ouders te gaan zitten na m'n bevalling. Ik weet niet wat het weer doet, maar het zal wel verschrikkelijk warm zijn. En mijn ouders hebben een prachtige tuin met een zwembad erin. Dus ik denk dat het daar beter vertoeven is dan hier thuis.
    Zou de kraamhulp me daar ook willen helpen?

15. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi Meiden,

Hier alles ok, maar ben blij dat ik thuis ben. Een hele drukke dag gehad op mijn werk. Ben kapot.
    Bemy ik hoop ook dat je je kleine snel gaat voelen. het is echt een geweldig gevoel.

Daisy, wat een *** is die baas van je. "Lekker" in de ziektewet blijven en rustig aan een andere baan zoeken na je verlof.

Austin ik had al een tijdje geen foto's gekeken, maar wat een mooie buik heb je toch. ik zal toch eens proberen om er een van mij in te zetten. Ik ben niet zo handig in die dingen.

Wie van jullie volgt er eigenlijk al een zwangerschapscursus ( yoga of gym) Ik was het eigenlijk een beetje vergeten en heb me pas opgegeven in de 20ste week. Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor. Er stond dat zodra er plaats was, ze contact me me op zouden nemen.

Gisteren de horren voor de bovenverdieping besteld. Jeetje wat een geld :confused: Maar goed alles voor een goede nachtrust voor mij en mijn meisje :)

Diana ik ben zeer benieuwd naar het voorbeeldje van scrappen. Laat je het me weten wanneer het erin staat?

ik ga eens bankhangen. Groetjes Marije

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

even snel een berichtje van mij..

is het normaal dat je dagen hebt dat je de kleine helemaal niet voelt?
    heb nu al twee dagen niks gevoeld en begin me een beetje zorgen te maken

Groetjes

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hoor schatje dat kan. ik geloof dat je vanaf 25 weken je kleine wel elke dag moet voelen. maar nu mag je de kleine nog af en toe voelen. maar als je niet gerust bent bel je toch even naar de vk. die stelt je dan wel gerust daar zijn ze voor toch

18. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hey Meiden,

@Boogschutter gefeliciteerd met jullie dochter
    @Irissa gefeliciteerd met jullie zoon

@schatje1, Ik heb dat ook hoor, ik had de kleine maandags helemaal niet gevoeld en dinsdag moest ik voor controle en tijdens de echo zagen we dat de kleine met zijn benen naar boven lag richting de placenta, daar lag ie lekker tegenaan te schoppen en volgens de gyn ook de reden waarom ik hem niet voelde, gaat maar net om hoe hij ligt.
    blijft eng he? ik vind het ook niet leuk als ik hem de hele dag niet heb gevoeld, soms helpt het als je even gaat liggen en zachtjes in je buik duwt, die van mij reageert daar vaak op dan krijg ik een schop terug, hehehe dat mag nu allemaal nog moet ie straks eens doen :rolleyes:

19. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    We hebben gisteraaf onze 2e 20 weken echo gehad. Dit keer was het geslacht heel duidelijk (dit keer de beentjes niet dicht tegen elkaar aan). En we verwachten op 17 augustus dus een kereltje!

Ik had zelf het gevoel dat het een meisje zou zijn, maar dat is het dus duidelijk niet. En dat maakt ook niet uit...ben echt super gelukkig! Nu stiekem een beetje op zoek naar leuke jongenskleertjes voor mijn ventje!

xxxies Gea

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gefeliciteerd met je kerel

Deel Deze Pagina