Kom op mannen, we hebben nog wat meiden in te halen! dat was mijn buik aan het spreken En nog steed geen 24 weken kiekje van Kiki's buik gemaakt. Nog even geduld dus.... Groetjes van Kiki
@Rebecca,heel veel succes morgen,laat je ff weten hoe het was? @Sjorsje,veel plezier bij de VK morgen! @Puck,dat is ook fijn zeg dat je man zelf kan bepalen wanneer hij vrij is! En ja idd zo'n telefoontje houdt je hele dag bezig,hele dag loop ik al te brullen ongeveer! @Muis,vol spanning wachten we op een foto van je buik meis,doe je best @Schatje,je hoeft nu nog niet iedere dag je kleine te voelen maar idd als je het niet vertrouwt bel morgen ff naar de vk! Succes meid! @Gea,gefeliciteerd met jullie kereltje,super! \/ Ow je hebt zulke leuke en stoere kleertjes voor de jongetjes En ja er zijn heel wat meer meiden,volgens mij zo'n 10 meiden meer? Nou meiden ,ik ben helemaal op,ik duik lekker mn bedje in en slaap morgen ns lekker uit....Heerlijk! Slaap lekker vast! xxxDais..
ik voel hem namelijk elke dag.. maar het zal wel goed zijn ik wacht vanavond nog even af want meestal is die in de avond flink aan het spartelen daarbinne haha bedankt in ieder geval meide Zijn er nu nog veel die 20wk echo nog krijgen bij augustus mama's? Groetjes
@ daisy ja denk inderdaad ook wel dat we gelijk op gaan ja! enne wat een loser die klusjesman je betaald hem per uur dan mag hij daar ook wel voor werken ook! enne jouw baas...dat hij er lekker in stikt debiel! oh en ook ik ben hard aan 't nadenken wat te doen met de babykamer...erg frustrerend weet nl. niets @ Linka nog 2 dagen meissie! en dan weet je wat jullie kleine word! ik wil trouwens ook kraamzorg, lijkt me fijn! @ aykietje fijn dat je weer in 't land bent! hoop dat je minder last krijgt van je rug en ja dat slecht slapen heb ik ook! @ kim lekker dat je man 4 weken vrij heeft! @ diana leuk dat scrappen, leuk gedaan hoor! p.s. ben jaloers...zwembad! @ bemy kristel is inderdaad een leuke meid! wou dat het bij mij ook zo ver was ja! @ marije dank je! ik heb vorige week mijn eerste les zwangerschapsgym gehad was wel leuk, oefeningen voor staan en ademen. hoe is 't allemaal met je? @ gea en irissa gefeliciteerd met jullie ventjes! @ boogschutter gefeliciteerd met jullie meid! Hier gaat het voor het eerst niet zo goed, heb zo'n last van een harde buik vanavond dat ik in elkaar ben gekropen van de pijn! ook mijn ribben krijgen het weer zwaar te verduren vandaag! wie van jullie heeft ook de opvang nog niet geregeld? ben zo bang dat ik al te laat ben! xxx
@ puck een kraamhulp wil ik ook wel.maar hoop wel een beetje een leuke en niet zo bemoei zuchtig @daisy wat een rot werkgever heb jij.goed dat je neit terug hebt gebeld lijkt me wel heel moeiljk @aykietje (getrouwde vrouw) hoe is het nu.om weer in belgie te zijn. leuke huwlijks rijs gehad @ ari trek je het bed ligen nog.wordt je denk ook moe van niks doen.hoeveel heb je al geshopt via inet. @ espirt jeetje meis baken dat je zo moe bent. @ daisy ik wil ook die leters ik heb gezien dat ze ze bij kids factory verkopen maar ook in een boekje heb ik ze gezien met www adres.maar die ligt boven zal hem morgen op schrijven. @ diana ik weet niet of de kraamhulp je zou willlen helpen maar denk eigelijk dat je zelf niet zo een zin heb om net na je bevaling in de tuin te ziten en zwemmen mag nog neit. @Boogschutter gefeliciteerd met je meisje @Irissa gefeliciteerd met jullie zoon jeee weer een jongen bij de augustus maand @Geaaaaaatje gefeliciteerd met jullie zoon. nog een jongen voor de lijst ze komen weer een beetje bij de meisjes @ schatje ik voel me meisje helemaal nog niet omdat me plasenta aan de voor kant van me buik legt.ik voel aleen afentoe gekriebel. vandaag erg moe geweest. morgen dacht ik ik ga uitslapen wordt ik net door de vk gebeld of ik morgen ook om 9 uur zou kunnen. en ik dach ach ja kan wel. dus niet uitslapgen. liefs sabrina
@ ausin ik heb wel al geregeld maar was ook bijna te laat.hier is het al erg vol met de kdv. was dat er een nieuw pand bij kwam.
Goeieavond allemaal! Hoe gaat het met jullie? Hier alles helemaal goed! Vandaag 24 weken zwanger! Time flies.... Groetjes!
binnabinna: de huwelijksreis was fantastisch, Kroatië, meer bepaald het eiland Krk was zeer mooi, echt de moeite waard. Omdat we buiten het toeristenseizoen waren niet alle restaurants en winkels open maar het leek of we alleen op het eiland zaten. Had wel iets, alles zeer rustig en raar of zelden tijdens onze wandelingen andere mensen gezien.
goeimorgen meiden. lekker geslapen allemaal : : ikke wel.aleen wekker deed raar dus was bijna te laat.moet zo naar de vk. nog even voor daisy dat adres van die letters. www.hiphandwerk.nl spreek julie strakkies. liefss
Goedemorgen meiden, @Austin,let jij ook goed op jezelf,harde buiken met pijn is niet best meid,hou het in de gaten! Is zo moeilijk he om iets leuks te bedenken,wij doen iig donker laminaat op de vloer en ik wil inbetweens(witte) met gekleurde bloemetjes erop maar tuurlijk nergens te bekennen,misschien toch maar door iemand erop laten naaien ofzo... @Binna,dank je wel meissie,ik ga zo gelijk ff kijken! Succes bij de VK! @Linka,nog 1 nachtje slapen,spannend! Have a nice day!
goedemorgen allemaal, (en goedemorgen aanstaande oma , die trouw nog steeds alles wat ik type verzameld om zo een dagboek te maken!) ik heb een heerlijke nachtrust gehad, geen kramp, weinig zuur en goed uitgerust, dat gun ik iedereen wel! De dinsdag blijft erg zwaar voor me omdat ik dan zo een lange dag maak, maar heb me er weer doorheen geslagen en vandaag krijgen we een rondleiding bij het kinderdagverblijf, leuk, leuk, leuk aykietje hoe voelt het nou als getrouwde aanstaande moeder? klinkt wel als een erg fijne vakantie. queenbeelekker hè die ronde getallen, van harte met je 24 weken Linkavoordat ik het vergeet, ik wil je heel veel plezier toewensen voor morgen, wordt vast weer heerlijk om naar jullie kleine te kijken binna veel succes en plezier bij de verloskundige straks, geniet maar lekker van het prachtige geluid austin opvang is hier (omgeving rotterdam) onwijs lastig, maar bij de meeste kinderdagverblijven is de woensdag en de vrijdag een ietsie rustiger en maak je dus de meeste kans. Wij hebben gelukkig maar 1 dag opvang nodig (dankzij de oma's) en voor mij maakt het niet uit welke dagen ik werk, dus konden wij kiezen voor de woensdag. Ik zou als ik jou was zo snel mogelijk gaan bellen! schatje maak je maar niet teveel zorgen, zoals de andere zeggen hoef je je kind nog niet iedere dag te voelen, al is dat wel het lekkerste. Blijft ook wel spannend, een zwangerschap. Ik weet nog wel de eerste weken voor het wachten op DE test, de eerste echo, eerste buikje, de 20 weken echo en nu het getrappel en dalijk natuurlijk de zenuwen voor de bevalling. geaaaaatjehet merendeel van de augustusmama's is in verwachting van een meid, dus jouw knul heeft ze voor het uitzoeken later. enne van harte! kiki je maakt het wel spannend hoor, het wachten op je buikfoto, nog even en je bent 25 weken, hihi muis80ik heb me pas verleden week opgegeven voor zwangerschapsyoga, de lessen begonnen ook verleden week, maar gelukkig mag ik er vanaf vanavond nog bij. Alles was hier helemaal vol, de gym, de cursus samen bevallen,ben zelf niet echt een yogatype, maar het lijkt me erg leuk om met een groepje die ongeveer even lang zwanger is wat te doen. Ik zal morgen verslag geven van hoe het was. dianaalvast heel veel plezier vrijdag en bedankt voor de tip! ga het zeker proberen want vind mezelf ook geen zuur mens, meer een zoet meisje, hihi. puck heb je de babykamer al helemaal af? daisy wij hebben de babykamer net behangen met donkerbruin met creme strepen, heel het kamertje wordt die kleuren en het schijnt dat babys rechte lijnen wel interessant vinden. Ben je al weer wat rustiger? laat je niet gek maken door anderen hoor esprit nog steeds zo moe? bemy de buddy hoe gaat het nou met de pijn aan je liezen? is het al minder geworden, hetzelfde of erger? en voel je de baby nu al goed? poepoe was me dat even bijlezen, iedereen een hele fijne dag en tot snel groetjes petra
Goedemorgen, Jaaaa, nog een dagje ! Heb vannacht zo slecht geslapen, verschrikkelijk! Gisteravond veel gehuild Binna, fijn dat je lekker hebt geslapen en succes bij VK!
@Daisy: Antagel heb ik vroeger ook gehad, maar dan voor een slijmvlies ontsteking in mijn maag. Werkt inderdaad super dat spul en is zonder recept te verkrijgen bij de apotheek. Wat een vervelende klusjesman dais. Maar gewoon door zeuren hoor. Wij hebben hier vorig jaar de hele boel laten doen, maar als je ze niet achter hun kont aanzit komt het niet op tijd af. Gewoon zelf helpen schilderen. @Boogschutter: Gefeliciteerd, weer een meisje! @Schatje: Volgens mij moeten klossen altijd, zodat kraamzorg niet teveel hoeft te bukken om jou te verzorgen. @Linka: Gelukkig dat het beter gaat met de blaasontstekingen. Ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie krijgen Linka. @Bemy: Bij mij zijn ook al mijn schoonzusje en mijn vriendin bevallen. Ik heb dat gevoel ook, van ik wil ook! Helaas moeten we nog even geduld hebben meis. @Linka: Het is goed dat er kraamzorg is en zeker wanneer je zelf nog niet helemaal te been bent na de bevalling. Toch vind ik het ook een raar idee om de hele dag een vreemde in mijn huis te hebben. Tuurlijk is het goed om je dingen te leren, maar denk ook dat ik wel weer blij ben als ze na een week weer weggaat. Mijn vriendin is vorige week bevallen en heeft nu voor de 3e keer een andere kraamverzorgster, daar zou ik dus echt niet blij van worden! @Irissa: Gefeliciteerd een jongen. @Daisy: Je werkgever lekker in zijn eigen sop laten gaar koken. @Aykietje: Welkom terug. Hmmm lekker frietjes. @Diana: Succes met het verzinnen van een meisjesnaam. Wij waren ook al helemaal uit de jongensnaam, maar ook wij krijgen een meisje, maar daar zijn we inmiddels ook helemaal uit. Mocht het nu toch een jongen blijken, hebben we in ieder geval een naam. @Schatje: kan inderdaad nog zijn dat je je kindje een paar dagen minder voelt. Maar als je twijfelt gewoon even de VK bellen. @Gea: Gefeliciteerd, jullie brengen de stand weer wat omhoog! @Muis: Ik ga niet naar een zwangerschapscursus, ik ben niet zo cursus mens en zeker niet in groepsverband. Ik ga in mijn verlof dus samen met manlief naar een individuele puf cursus. Dit werd aangeraden door de VK en het lijkt me ook wel zinvol om te weten hoe de weeën eventueel op te vangen. @Austin: Wij hebben geen opvang nodig. Manlief werkt voornamelijk 's avonds en twee dagen vanaf 12 uur. Ik neem twee middagen per week vrij, zodat we geen opvang nodig hebben. Bij nood hebben we dan altijd de opa's en oma's nog. Hier een dagje ziek thuis vandaag! Trek het even niet om te gaan werken en heb van de week besloten eerder voor mezelf te kiezen. Dat heb ik dus vandaag al gedaan! *trots op mezelf* . Ook Jarno werkt de eerste week na de bevalling gewoon door, als de kraamzorg weg is, neemt hij 3 weken vakantie. In de eerste week zijn natuurlijk ook mijn ouders en schoonouders er om hulp te bieden. Ik ben nog steeds onwijs aan het twijfelen over het wel of niet geven van borstvoeding. Weet één van jullie een boek die ik eens zou kunnen lezen? Pfff het ene moment weet ik zeker dat ik FV ga geven en het andere moment weet ik zeker dat ik BV ga geven, zorgt voor een hoop onrust in mijn koppie. Vandaag een mailtje gehad van een kennis, die iemand weet die ons huis misschien wil kopen, of ik daar iets voor voel. Wij hebben het vorig jaar te koop gehad, maar kregen het niet verkocht. Daardoor hebben wij helemaal verbouwd en besloten nog even te blijven zitten. Wat moet ik doen? Allemaal een fijne dag en ik kom later nog wel even lezen/kijken. Liefs, Naat
Hallo allemaal, om 11.10 uur moet ik bij de gyn zijn. Ben zo benieuwd of ze nu wel kunnen zien wat het is, dat ik vanochtend spontaal door m'n rug ben gegaan. Het gaat nu wel ietsjes beter, maar Lianna tillen gaat me erg moeilijk af. Ik laat jullie straks weten hoe het is gegaan, kan zijn dat het pas laat is. Op m'n werk kan ik wel internetten, maar heel vaak kan ik niet reageren in topics. Groetjes Joyce