Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Succes Sjorsje.

Mik: Ja het gaat alweer hoor ;) dank je en werk ze meis, doe je wel rustig aan!

Naat: Ja 3 verschillende kraamzorg in 1 week zou je idd niet blij mee zijn, dat hou ik ook niet van, dus ik ga ook zeggen tegen kraambureau als ik intake gesprek krijg, ivm onzekerheid.

2. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Nog even een vraagje. Mijn vriendin is dus pas bevallen en ik zag bij haar een kraamkado staan, waar ik helemaal weg van was.
    Het zag eruit alsof het zo ergens was besteld. Het was een soort van toren van pizza. In lagen opgebouwd en er zaten allemaal leuke kado's in.
    Heeft iemand enig idee waar zoiets besteld kan worden?
    Mijn broer en schoonzus zijn namelijk in juni uitgerekend en dan wil ik hun zoiets kado doen.

3. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Ik heb het al gevonden, het is een luiertaart.
    Wat ziet dat er feestelijk uit zeg.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    heb gelijk even zitten kijken naar die luiertaarten, wat een leuk idee
    moet ik onthouden ; )

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihih een toren van pizza. viel die luiertaart om ofzo whahahahahah lig helemaal in een deuk

gr kim

6. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Hé allemaal,

Sommigen van jullie reageren zo netjes op het berichtje van iedereen. Ik snap niet hoe jullie dat doen. Ik heb er al een hele klus aan om alles een beetje bij te lezen. En aan het einde van het lezen weet ik niet precies meer wie wat heeft getypt enz. Ben ik de enige die hier last van heeft?
    Dus bij deze sorry dat ik niet overal op reageer, maar ik blijf wel lekker meelezen.

Enne na goed twee weken thuis te hebben gezeten met ontzettende last van bekkeninstabiliteit ga ik morgenochtend en vrijdagochtend weer proberen te werken. Ik kijk er wel naar uit, want de dagen thuis duren ontzettend lang. Ik hoop dat het ondanks de pijn toch een beetje gaat lukken met werken.

xxxies Gea

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

daar was ik weer. meteen even bootschapen gedaan.na dat ik naar de vk was geweest. Nou en een eigewijs dametje hebben we nu dus echt.want met de echo wou ze neit doen wat moest.maar nu wou ze der hartje niet laten horen. moesten dus even zoeken. veder was het allemaal prima.buik baarmoeder groeit goed. nog gevraagt hoe en wat met de zonnenbank. want ik ga daar altijd zo ie zo 2 keer per jaar onder.zodat ik geen zonne alergie krijg. maar dat is geen probleem. aleen dat je een zwangerschaps masker kan krijgen. dus ga ik gewoon twee keer een kwartier onder de standaart bruiner dat gaat niet zo snel.

@ geatje hoe het komt dat ik vaak op iedereen reageer.is dat ik altijd een tweede pagina open en daar alle antwoorden in zet als ik aan het lezen ben

@ linka doe je rusting aan. en als je wilt kletsen kan dat hoor.

@ naat goed dat je voor zelf kiest. is moeilijk he (heb ik ook last van)
    leuk he zijn die luiertaarten.

@sjorsje jeetje meis dat is balen dat je door je rug ben gegaan.en dan mag je er ook nog eens niks voor nemen. daar baal ik ok van heb ook rug pijn maar dat heb ik haast altijd. mijn vriend smeer nu elke avond tijgerbalsum en dat helpt wel.

liefss

8. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @Binnabinna: dat is in ieder geval een heel handige tip. Daar had ik nooit aan gedacht :D

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Petra,wel een heel leuk idee van je mopeder om hier een dagboek van te maken :thumup:
    Veel plezier bij jullie rondleiding op het kdv!

@Linka,ach meissie,ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is met je?
    Doe je het rustig aan?
    En je wil er niet over praten maar als ej het kwijt wil mag je het altijd kwijt hier of aan 1 van ons hoor!

@Mik,buddy! :D Ik zal je zo ns een sms sturen ff checken of alles het doet?

@Naat80,goed van je dat aan jezelf en aan je kleintje dnekt!
    Petje af! :thumup: Ik weet dat het niet meevalt!
    Ik heb geen idee over een boek sorry,kan je niet ff Google?
    Ik wil iig wel BV proberen...
    Enne over jullie huis,tsja dat is moeilijk te zeggen,als je het kwijt wil zou ik er nog ns goed over nadenken!

@Sjorsje,en hoe was het bij de VK?
    Vervelend dat je door je rug bent gegaan joh,rustig aan he!

@Gea,knap dat je het weer gaat proberen,idd de dagen duren errug lang thuis en zeker als je geen vervoer hebt zoals ik,fietsen gaat ook niet meer echt...
    Succes vast voor morgen!

@Binna,wat een eigenwijsje zeg!
    Fijn dat alles er goed uit ziet!
    Enne dat zijn precies de letters die ik bedoel,ik vind ze echt super!
    Wat gaan jullie ermee doen?
    Je kan er ook behang op doen he?
    Ik ga zo ns ff kijken bij een doe het zelf winkel,kijken wat ze daar kosten..

Nou meiden,ik heb de Arbo zelf gebeld en het hele verhaal uitgelegd,ze schrok er van en zei dat ik echt wel rustig aan moet doen,we kijken het aan tot volgende week als ik weer op controle moet,hoe het dan is met mn harde buiken..
    Ik heb ook gezegd dat mn baas zo reageerde,vond zij ook niet echt kunnen,had ik niet verwact zei ze,ik zeg nou ik wel hoor,zo reageerde hij vorig jaar ook al :evil:
    Maar ik voel me wel wat beter nu omdat de Arbo me wel begrijpt en ik me niet voel overkomen als een aansteller..

Nou ik loop ff stad in,ketting wegbrengen van Lars,hij mist m zo,hangt een hangertje aan van Merel* met as erin....

Tot straks!
    xxxDais...

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ daisy dat is wel goed van je dat je de arbo arts heb gebeld. en zekker pretig dat ze zo reageerde.maakt je denk ik wel weer zekkerder van je zaak.
    doe je rustig aan in de stad.niet te veels shoppen he. snap wel dat je man ze keting mist.echt een mooi aandeken is dat

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb ook even op de site van de letters gekeken, wat ontzettend leuk! Zit er sterk over te denken om ze te bestellen, erg leuk detail voor op de kinderkamer. Vanavond even aan mijn mannetje laten zien, kijken wat hij ervan vindt.

@ Petra: het bedje staat al wel, we moeten nog het een en ander aanpassen en dan is de kamer wel klaar. Dan kunnen we de rest van de spulletjes die we nog nodig hebben verzamelen, zag gister alweer leuke rompertjes e.d. in de folders staan :D
    Wat heerlijk dat je zo lekker hebt kunnen slapen, gelukkig lukt mij dat ook nog steeds.

@ Linka: Spannend nog 1 nachtje! Ik mag morgen ook weer even naar ons mannetje kijken, wat is dat toch heerlijk! Maar morgen weten we dus ook wat jullie krijgen? ;) Hopelijk heeft dat huilen een beetje opluchting gegeven! Nu ik zwanger ben kan ik ook af en toe even flink brullen, van de week nog nadat mijn man en ik een stevige clash hadden, hebben we normaal nooit! :( Nu is het allemaal weer goed gelukkig!

@ Mik: Werkse! heb je veel klanten vandaag?

@ Naat: Heel goed dat je even voor jezelf en je kleintje kiest
    :thumup: even lekker rustig aan doen!

@ Sjorsje: Succes bij de gyn. Hopelijk weet je nu wat het is! Sterkte met je rug!

@ Gea: Goed van je dat je weer gaat proberen te werken. Sterkte, maar doe je wel kalm aan?

Hier een rustig dagje, door die opruimwoede die ik elke keer heb :rolleyes: heb ik weinig te doen vandaag. Doe hetgeen wat ik moet doen maar in etappes, dan blijf ik nog een beetje bezig, anders zit ik de hele dag maar op mijn kont. Ik heb nu wel een heel net huis, dat bevalt me wel! :)

Fijne dag allemaal!

Liefs, Puck

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ puck gaaf he zijn die leters wij willen ze ook. en ze dan een gaaf kleurtje verfen of iets met stof. en dan boven het bedje. alleen wel op het laats opangen want anders weet iedereen de naam.

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo dames,
    Ik reageer ook maar weer eens.
    Wat schrijven jullie toch veel, kan het net aan bij lezen, maar lang niet altijd.

Weet niet meer wie het vroeg, maar heb gisteren mijn eerste les gehad van zwangerschapsgym. Ik zit met 7 meiden en het is wel gezellig denk ik. Beetje beppen en beetje bewegen, altijd goed! Is natuurlijk nog niet zo lang geleden, dus zal weinig nieuws brengen denk ik.

Wat kraamzorg betreft, heeeeeel graag. Is me de vorige keer heel goed bevallen. Hoop ook dat ik er 1 krijg (niet te veel verschillende), maar ben wel al gewaarschuwd omdat het natuurlijk vakantietijd is.. We wachten af. Vorige keer hadden we ook een stagaire en nu aangegeven dat we dat weer prima vinden. Iedereen moet leren. Kijk nu al uit naar die verwennerij. Iedere dag een schoon bed, lekker ontbijt op bed, vers fruitje gesneden, heerlijk.
    Mijn vriend is waarschijnlijk ook vrij, omdat het bouwvak is, maar dat wachten we ook eerst maar eens af. Anders is hij de eerste week te werk en dan vrij of zoiets.

Naat80, ik zag dat je twijfelde over het geven van borstvoeding geven. Misschien moet je voor jezelf de voors en tegens eens opschrijven. Of een BV voorlichting bezoeken om je goed te laten informeren. Zelf heb ik nooit getwijfeld, altijd gezegd ik probeer het en als het niet gaat dan hou ik op. En zo is het ook gegaan. Succes met je keuze.

Nou weer genoeg geouwehoerd tot snel!

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook al! :) Ik zit erover te denken om ze dan wit of groen te maken, maar dat moet dus wel stiekem want iedereen wil de kamer zien. We zorgen er gewoon voor dat we ze pas ophangen als ons mannetje er is. Mijn man heeft zich van de week al versproken tegenover zijn broer :confused: , dus die weet nu de naam al!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ puck dat is wel balen dat iet het al weet. mijn oom zit ook zo te zeuren dus heb nu wat bedacht. mijn vader heet alex mijn schoon vader arie mijn moeder margje en mijn schoon moeder els. dus als ze nu zeuren zeg ik het wordt alexia adriaana elisabeth marje en dan weeten e dus genoeg

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    zo, hier ben ik ook weer.
    heb weer een poos op bed gelegen, maar een uur geleden er toch maar uit gegaan. Heb de huiskamer gestoft (hard nodig) en een was aangezet... ongelooflijk, ben nu bekaf en heb echt weer steken in mijn buik. Dus moet nu weer even rust zoeken. dus ik lig weer op bed.

daisy, fijn dat de arbo-arts zo begripvol was. Goed van je dat je naar haar hebt gebeld.
    ik mag morgen naar de Arbo. vind het wel spannend...

Mijn gym begint pas eind mei. eigenlijk zou het deze week ongeveer beginnen, maar met alle feestdagen en vrije dagen er tussen, leek het hen beter om pas te beginnen na al die dagen. maar ik vind het wel jammer. ben dan al bijna 7 maand... Maar tja, tis niet anders.

Binnabinna, heerlijk zo;n meidje he? altijd weer leuk om te zien! ik moest ook ech lachen bij onze echo: elke keer floeptie tie weg. Hij/zij wilde er echt niet op! hihi

Linka, spannend he, morgen. wij zijn allemaal met jou benieuwd!

Puck2008, opruimwoede? dat ken ik nou absoluut niet! Wil je hier komen poetsen?

gea: veel succes morgen en overmorgen. Hopelijk bevalt het weer en valt het mee!

Nou, ik heb weer een beetje hier en daar gereageerd.

Liefs, mij

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, je kan mijn gedachten lezen :confused: !

Leuk hoor, dat jullie allemaal zo benieuwd zijn!

Binna; hihi, lieve eigenwijsje netals haar moeder? Nietwaar :p ! Haha, maar fijn dat alles goed is gegaan!

Arri: Rustig aan joh! Heb je dan niet hulp voor?

Lieve Daisy, ik vind heel knap dat je toch Arbo had gebeld en ook uitgelegd over je baas, mijn complimenten meis!

Duurt nog ff tijd om kwijt te hebben, maar zoals ik al eerder zei: Puck kan mijn gedachten al lezen! Dus, had dipje tegenover mijn vriendje.....

18. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hallo dames hopelijk alles goed met jullie?

Ik ben er maar even want heb nog een hele hoop werk te verzetten hier en aangezien ik overal tegelijk bezig ben lijkt het maar niet op te schieten.
    Ik had een oude box gekocht een hele mooi maar moest wat aan gedaan worden .Die heb ik gister samen met vriendin op staan scheuren en vandaag heb ik hem in de beitz gezet.
    Had buiten gezeten en heb het nu ijs en ijs koud dacht dat het warmer was maar voel het nu wel.
    Hij is wel heel mooi geworden zeg .

Sorry was even een ego berichtje heb ook niet alles terug gelezen omdat ik het zo druk heb.
    Heb nu wel beetje hulp maar moet toch heel veel alleen doen.En vandaag bekroop me gevoel beetje haal ik het wel allemaal voor de baby er is :(

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mik,had je de schommelstoel binnen?

Ik had net Mik een sms gestuurd om te kijken of alles klopte,hahah,ze was geschrokken toen ze mn naam zag,wat een schatje! :D

@Binna,ja idd die letters moet je wel als laatste doen,zaten wij ook al aan te denken... ;)

@Puck,balen idd dat je zwager het al weet maar zolang hij het maar niet verder vertelt heh!

@Arri,ben ook hel benieuwd wat de Arbo weet te vertellen tegen je..
    Kan er niemand voor je komen poetsen meis?
    Doe lekker rustig aan hoor...

@Linka,ben blij dat het weer wat beter met je gaat meissie...
    En af en toe lekker alles eruit gooien is niet zo erg,je moet het toch kwijt hoor!

@Joy,ach meissie,wat vervelend zeg,ik zou willen dat ik je kon helpen..
    Wat moet je nog allemaal doen dan?

Ik verveel me,niet normaal,heb nergens zin in..
    Ik wil eigenlijk zo nog naar de doe het zelf winkel lopen maar pffff,haha..
    Das nog het voordeel dat we nu nog midden in de stad wonen,zal straks wennen zijn,dan loop je niet ff naar de stad....
    Ach misschien straks met die kleintjes wel,heb er nu al zin in,lekker wandelen,geen lichamelijke klachten meer :)

Doeiii

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

Hier ff schrik vanmorgen, boemerdeboem van de trap af met mn kont! Ik mistte een paar treden....Dus nu een zere kont....Beebje laat zich gelukkig goed voelen en heb ff lekker lang naar mn kindje geluisterd, maak me geen zorgen...

Kga zo weer ff lekker naar bed, vermoeidheid wint t van alles wat ik nog moet/wil doen helaas...

vandaar ook geen reactie van mij op iedereen....

Ben blij dat het met iedereen goed gaat!

Liefs Esprit met blauwe billen ;)

Deel Deze Pagina