Linka, 2 wekenlang heb ik echt veel hulp gehad, maar toen kon ik ook echt niets. Nu is de hulp wel minder, omdat ik weer iets kan en mag gaan ondernemen. Dus dan wil ik het ook ff proberen. Maar gewoon heel rustig aan doen Zoals net ook weer: gedouched, gegeten en was opgehangen en nu weer even op bed. Zometeen komt er een vriendin en dan gaan we even boodschappen doen. Dus dat is wel weer fijn. Joy, klinkt leuk zo'n box! O ja, LInka, zet hem op! ik hoop echt dat het een tijdelijke dip is! En dat het weer helemaal goed komt met je vriend!
hihih lach maar maar ik schrok echt hoor.vooral nadat je de hele tijd harde buiken hebt. je weet het nooit he? ja ik heb mijn schommelstoel binnen vorige week zaterdag gehaald. heel erg leuk is ie. hij staat nu in het kamertje waar het nog steeds een grote zooi is maar ja nog vijf weken en dan komen de dakkapellen. esperit rustig aan he die trap af. arme esprit met haar blauwe billen hihih gr kim
Woehahaha, zit hier keihard te lachen, maar ik mag mijn lieve Buddy niet uitlachen ! Arme Esprit! Meissie toch! Ga maar lekker slapen! Wij gaan zo naar Ikea om bijzettafel te ruilen, ja eentje is fout gegaan helaas! En babykamer is allemaal al in elkaar gezet, ik ben super blij mee en as weekend ga ik kozijn ff schilderen (klein werkje) en dan bekledingen kopen enzovoort, tjeetje, lekker hoor !
Fijn dat wat beter gaat met je, ik ken dat gevoel, je wil niet afhankelijk zijn, heb ik ook weleens! Ik vraag niet graag de hulp al hoewel ik soms echt nodig hebt, soms ben ik echte bezige bijtje soms niet, pff! Lekker dat je vriendin straks even langskomt, heerlijk samen boodschappen doen, hihihi! Ja, het komt heus wel goed hoor
@Daisy ik moet nog best veel nu zijn ze trap aan het bekleden .en dan nog schilderen van kozijnen. Noem maar op. @Esprit ow das even schrikken ja ik was pas geleden ook gevallen.NU wel rustig aan doen he . @Arri Ja heel leuk beetje antieke box is het nu geworden.
@Geaaaaaatje - gefeliciteerd met jullie jongetje En wat betreft het reageren op iedereen, ik zet altijd een 2e venster open en dan type ik mijn reactie's op de andere pagina's terwijl ik nog aan het bijlezen ben. anders weet ik het ook niet meer ! / net binnabinna lees ik zojuist. @Petrabr - ik voel de baby goed en ook wel meerdere keren op 'n dag, alleen heeft mijn man de beep nog niet echt gevoeld! En die pijn in me liezen is toch 'n soort van bandenpijn! ach het doet niet echt erg pijn het was meer de ongerustheid ervan! Wel leuk dat er ook 'n aanstaande oma meeleest, en dat ze ook nog 'n dagboek voor jou aan het maken is. super! @Naat - ik zou kijken wat die man voor jullie huis wilt geven! Nadat jullie alles verbouwt hebben zal de vraagprijs van vorig jaar ook omhoog moeten! En jezelf natuurlijk afvragen of je wilt verhuizen. @Sjorsje - ben benieuwd. @Naat - is echt leuk zo'n luiertaart, ik heb er ook al een gekregen. @Esprit - jeetje, zo moet je voortaan de trap niet meer afgaan he @Kiki - jaja, mooi buikfoto. Er komt al meer in zicht. @Linka - veel plezier morgen
Zo kiki, wat een overwinning zeg! Lang gewacht, nooit gedacht en toch gekregen! Leuk he, buikfotos? ik maak ze ook van elke week! leuk om verschil te zien met de 7e week en met nu!
kiki wat een leuke buikfoto, klein buikje nog hoor, maar mooi oeioei, esprit, pas op met je billen las hier wat over kraamhulp, ik hoop echt dat we nu maar 1 kraamhulp hebben, heb er vorige keer 3 verschillende gehad en dat is niet echt leuk. oh dan bedenk ik me net dat we even een wijziging van tel.nr. door moeten geven ga straks alles even door lezen heb niet zo veel tijd gehad
Goede middag dames. Ik heb alles weer even bijgelezen, maar niet veel onthouden. Ik heb wat gelezen over zere billen...........au au! Niet weer doen hoor Esprit. Ik las dat er al een naam is verklapt in de familie van Puck. Jammer hoor, hopen dat hij zich niet verspreekt. Pertra, mijn moeder leest hier ook heel regelmatig even mee. Mag dus ook niks over een naam schrijven anders weet zij het ook. Nou denkt ze zelf al te weten welke naam wij in gedachten hebben. Ben benieuwd. Austin, doe jij ook rustig aan, harde buik met pijn is niet goed hoor. Ik als je buddy zeg: DOE RUSTIG AAN! Je moet nog een aantal weekjes hoor. Diasy fijn dat je je weer een beetje beter voelt. Geniet maar even van je vrije tijd, je krijgt het straks druk genoeg. Geloof mij, ik heb nu ook heerlijk tijd voor mijzelf nu beide meiden naar school zijn. Als onze meid straks is geboren krijg ik het weer druk genoeg. Kiki klein buikje nog hoor. Ik zal er ook snel weer even een maken, of één van mijn meiden want die kunnen ook hele mooie foto's maken. Verder weet ik even niet meer. Oja ik ben vanmorgen naar mijn werk geweest en heb eigenlijk best wel lekker gewerkt. Ben blij dat het nu weer normaal is tussen mijn bazin en mij. Mag nu gewoon administratie doen(elke woensdag morgen) en moet uit de buurt blijven van de behandelkamers. Dat hou ik nog wel 8 weekjes vol (dan lekker met verlof!) Klinkt goed toch!
@ kik wat een bescheiden buikje joh. fantastisch maar vergeleken met jou lijkt het wel alsof ik een basketbal heb ingeslikt hiihihihihih @linka foei meis niet je buddy uitlachen hihihih @miranda leuk dat je werk nu wel goed gaat meissie
8) Ik heb die nacht maar 4 uur geslapen, was zo kwaad en verdrietig en zoals ik al zei: dit hebben we nooit! We zijn 11 1/2 jaar samen maar dit soort ruzies zijn op 1 hand te tellen. Ben eerlijk gezegd wel blij te lezen dat we niet de enige zijn, sorry En gelukkig is het nu allemaal weer goed!
Sorry dat ik soms van die egoberichtjes stuur..ik wou dat ik gezellig met jullie mee kon kletsen maar ik heb 2 banen en dat vergt me veel tijd. dus ik kan maar soms reageren... sorry...xxx
@Esprit meissie toch dat is niet fijn,laat je mannetje je billetjes straks maar lekker masseren... @Linka,wat fijn dat de babykamer staat,foto's? @Joy,denk je ook aan jezelf meissie? Ik was gister nog aan het kijken toen wij naar ons huissie reden,wonen jullie op een pleintje of in die lange straat? Want wij liggen wel heel dicht bij elkaar heb ik het idee,wij gelijk na de bocht rechts erop draaien @Kiki,eindelijk Wat een bescheiden buikje zeg,wow! @Noura ben je druk met taarten bakken voor ons? @Miran.fijn dat je lekker gewerkt hebt joh,zoveel beter dan dat gezeik altijd of niet dan? Enne hoezo over 8 weekjes verlof? @Loutje,dat geeft toch helemaal niet meis,dat komt straks wel weer als we met zn allen met verlof zijn,dat wordt kletsen! Ja meiden kom maar ns op met die buikfoto's allemaal,ik ben wel heel nieuwsgierig geworden nu! Ff een vraagje,wij willen dus van die houten letters op de muur,dan is 1 muur al behoorlijk vol met 2 namen,en daar komen de 2 bedjes te staan,dan nog een muur met commode,muur met kast en dan met raam en gordijnen,wat zouden jullie doen,gewoon behang naturel of toch 1 wand bedrukt? Ik vind het zooo moeilijk! Als ik alles naturel doe kan ik tuurlijk ook met stickers gaan werken en plakken waar we willen? Is dat mooi stickers? xxxDais...
jawel hoor dat kan makkelijk als je de muur druk maakt maak je de letters wit of andersom dan maakt het juist mooi. en je kan inderdaad ook stickers bestellen ik ga bijvoorbeel de eerste zinnen van slaap kindje slaap laten maken. erg leuk vind ik zelf. maar je kan de stickers zo groot maken als je zelf wilt.. gr kim