mijn kamer is al geverfd . dus hij heeft drie witte muren en een appeltjesgroene muur (Doet pijn aan je ogen zo fel hihhiihi) en het kamertje staat in mijn album en dan op de groene muur die stickers met vier regels uit slaap kindje slaap. gr kim
Eigenlijk moet ik nu nog 9 weekjes "werken" maar er gaat nog één week vakantie vanaf. Ik ga met 34 weken met verlof. Vandaar dus. Foto is nog niet gelukt, dochterlief moest ineens achter de laptop BARBIE spel doen.
Klinkt goed Kimmie, ik had je kamertje al gezien,we hebben dezelfde alleen wij hebben m helemaal wit Enne niks aan die schommelstoel hoeven doen? Ik heb straks een bod gedaan op een schommelstoel,ben benieuwd!
Oke Miran,ik dacht al tel ik nu zo verkeerd? Ja ik moet ook met 34 wken met verlof,dat moet als je in de zw zit he of hebt gezeten.. Ik zal zo ns naar je kamertje kijken enne morgen Echt foto heh!
welke schommelstoel daisy? laat zien die link of pb hem naar me. anders pikt misschien een andere zwangere hem in hihihih gr kim
Mooi hoor Miran! Die bloemetjes die jij boven de commode hebt die wil ik op mn gordijnen hebben,roze met groen..Mooi! Mooi behang ook.. Ik zou willen dat ik niet zo moeilijk was en zo behang kon uitzoeken,voor onze slaapkamer was het zo gelukt,ook zo mooi,hihi....
whahahahahahaha die heb ik ook alleen staat er bij mij niets op! hihihihihhahahaha goede smaak buddy! gr kim
Jullie hebben wel dezelfde smaak zeg! Leuk hoor die stoel! Hebben wij alleen geen plaats voor, het is maar een klein kamertje.
Nou Buddy das ook toevallig zeg! Nou ik wil m toch gaan schilderen of iig laten doen maar als ie verders nog goed eruit ziet dan missien een sticker erover heen plakken? Gaan jullie de stoel ook nog schilderen? En wat hebben jullie betaald als ik vragen mag? @Miran,ja wij hebben nu het geluk dat we gaan verhuizen,echt een behoorlijke kamer voor die 2 meiden straks... Maar jammer maar ik moet er vandoor,ik moet naar het huis,en dan moeten we Mac eten,ik had al lekker draadjesvlees in huis gehaald maar dat haalt vandaag niks uit aangezien schatje gelijk naar het huis is gegaan...Maar is niet erg voor een keertje he! Smakelijk alvast!
ik heb 60 euries betaald meis. en die van mij zit nog goed in de verf dus ik laat hem lekker zo! gr kim
@ daisy wij hebben alle muuren van het kamertje wit en dan boven de comode komen er drie kleine mandjes te hangen in het oranje en dan aan de ander muur waar het bedje komt te staan.komen die leters te hangen. @ daisy en mik ik heb die schommelstoel ook. had hem al een tijdje stond in me ouder huis in de woon kamer.en nu in de baby kamer. nou ga eten heb o vergaderring. liefss
@ lautje maakt toch niet uit. niet iedereen heeft zo veel tijd. @ miranda jeetje je maakte me eerst jaloers en toen ging ik na denken en ik zit ook in de zw en ga dus ook 6 weken van te voren en ik ben 21 weken jij 24 dus jij moet nog 9 weken met een 1 week vakantie en ik moet nog 12 weken met daar in 4 weken vakantie dus schiet al lekker op. liefss
Wij gaan lekker met z'n drietjes naar de Mac. Manlief is aan het beunen en komt eerste tijd nog niet thuis. Misschien tot later.
Het ging vanochtend niet lekker op het ziekenhuis. Wel met de baby maar niet met het wachten. Ik had een afspraak om 11.10 uur en om 12.15 uur was ik aan de beurt. Lianna werd wat lastig, ze was moe en had honger. Maar ook goed nieuws. Met de baby is alles goed en het wordt een jongetje. Ben helemaal blij. 2 mei moeten we terug komen voor controle. Groetjes Joyce