Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Daisy ik woon pleintje ervoor dus jij woont echt om de hoek
    naast mijn pleintje ik dus voor de bocht haha
    En schiet het al beetje op bij jullie?

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoe heette die site ook weer van die letters?

Thanks trouwens voor jullie medeleven, hihi....

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sjorsje gefeliciteerd met je kleine knulletje, wat leuk!

linka jij moet morgen toch voor de echo?

whaaaahahaaaa daisy, was het maar waar dat ik een paar taarten had kunnen bakken, mjammie, lekker!
    maar als ik wat bak, dan kom maar gezellig hapje meeeten hoor, haha

nee ben naar de dierenarts met mijn katje geweest, hij had een bult aan zijn hoofd en heeft een paar injecties gekregen. nu moet het met 2 weken over zijn.
    ik voelde me overigens ineens erg zwanger, de assistent moest van de arts de kattenmand overnemen, en ze vroegen ook of ze hem naar de auto moesten tillen, nee hoor hihi

wejow hoor net dat de temperatuur flink omhoog gaat, zondag 17 graden!

wij hebben het kamertje al klaar, ze gaan er met zijn 2en slapen, dus we houden het hetzelfde. de wieg komt alleen eerst op onze kamer, en daar maken we een mooie babyhoek. fotos van hetkamertje staan in mijn album

laatste dagen ben ik wakker geworden terwijl ik dus plat op mijn buik lag te slapen, hoop dat de kleine nog wel ruimte heeft dan

mm ik heb ook zin in de mac, iedereen smakelijk eten!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve meiden, kom even zeggen dat ik nog steeds mee lees hoor!
    Reageren is een ander verhaal, ik vind het heel knap hoe sommgen het van iedereen bijhouden en overal op reageren.
    Als ik 's avonds een keer inlog heb ik genoeg aan het bijlezen :)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy: Foto's zal ik binnenkort maken als ie helemaal klaar zijn, er zitten alleen maar meubelen meer niks, haha!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    die site van de leters was http://hiphandwerk.nl

veder niet veel mee gemaakt na dat ik al had geschreven.

linka ben benieuwt naar de foto's ik kan als het goed is volgende week het bedje op halen. en dan is het ook af.

liefs sabrina

7. Niet meer actief

hoi allemaal,

esprit:
    oei dat klinkt pijnlijk op de billen de trap af, dat zullen blauwe plekken worden?
    Daisy:
    Ik heb ook een schommelstoel, een witte, zit echt lekker, soms zit ik er nu al in en zit dan lekker weg te dromen, straks met de baby de fles geven. ;)
    ik heb stickers liggen van winnie the pooh om op de muren te plakken, maar soms twijfel ik weer of het mooi zou staan, ik heb 1 muur strandkleur en de rest wit, de meubels zijn bezorgt en staan allemaal in elkaar alleen de deuren van de kast zijn beschadigd en komen ze over 2 weken omruilen.
    Moet alleen nog gordijnen uit gaan zoeken.

Ik ga 30 juni met zwangerschapsverlof, kijk er ontzettend naar uit, ben al aan het aftellen. :)
    ben vandaag naar de HA geweest i.v.m. de verkoudheid, maar HA kan niks geven, ik heb natuurlijk al medicijnen voor mijn astma en de rest moet vanzelf weer overgaan , ik moet me heel rustig houden en goed uitzieken, want het is een algemeen verschijnsel zei de HA dat je vlugger en langer verkouden bent als je zwanger bent.

wat de streptococ bacterie betreft, hoef ik helemaal niet bang voor te zijn want ik heb type A gehad en alleen type B kan wat problemen opleveren tijdens of na de bevalling,moest er wel goed opletten als ik vaginaal meer afscheiding zou krijgen of een blaasontsteking krijg want daar schijn je weer vatbaarder voor te zijn tijdens de zwangerschap en dan kan daar een streptococ B bijkomen, maar niks aan de hand dus, ongerust voor niks geweest.

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ha mooi nieuws dus, geweldig. en voor niks is het nooit, je bent gewoon voorzichtig heel goed juist ; )

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jij gaat ook zkeer foto's maken>? hihih! spannend!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gelukkig maar Rebecca! Ben blij voor je!

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi,

@Binna,ik denk dat wij ook wit behang doen en 1 wand roze :D
    Ik ben er voor nu helemaal uit maar we zijn er nog niet,hihi...
    Trouwens ik vind de letters te klein,zijn maar 11cm en ik wil ze groterik heb ze bij de Kwast gezien van 21,8cm...

@Miran,wij hebben ook Mac op maar voor mij had het niet gehoeven,1 bic mac ging er maar net in,pfff...
    Jullie wel lekker gegeten?

@Sjorsje,wat een goed nieuws dat alles goed is met jullie manneke! \:D/ :whistle: \:D/

@Joy,nou das ook toevallig zeg,je bent echt mn buuf,hihi....
    Heb je dat huis niet te koop zien staan dan op het plein?
    Het begint er al at beter uit te zien,gelukkig,ze zijn nog aant schilderen,al een heel verschil,maar er moet nog wel het een en ander gebeuren hoor...

@Noura,das afgesproken bij deze,jammie jammie...
    En JAAAAA ik heb ook zo'n zin in zon,alleen wel geod opletten want ik heb ff in de zon gelopen en je zag gelijk pigmentvlekken,jammer man!

@Natas,ach Natas ook voor jou komt die tijd nog wel,nog een paar weekjes en dan verlof,jippie!

@Rebecca,nou schiet al op bij jullie zeg!
    Ja het is allemaal moeilijk hoor,maar lijkt me wel hel leuk met stickers van Winnie the pooh :D
    Wat fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken meis,maar houd het idd maar goed in de gaten hoor....

@Linka,hoe laat heb je de 20weken echo morgen?
    Ik wens je iig alvast heel erg veel succes en veel kijkplezier meis!

Nou ik ben op,komen net van het huis,ik heb niks gedaan maar toch heel de avond bezoek gehad daaro,ook vermoeiend en dan met die verflucht,bah!
    Ik ga ff lekker in de douche en dan mn bedje in,heerlijk!

Slaap lekker allemaal!
    xxxDais...

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hey meiden,

Op ebay is een verkoper die ook houten letters verkoopt, voor 1euro per stuk... Gewoon bij objecten zoeken: houten letters invullen en dan komt de advertentie vanzelf tevoorschijn...

Sweet dreams!

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nou . . . eindelijk alles bijgelezen. En nu wil ik eigenlijk naar bed. Dus ik ga ook niet reageren. Ik geloof trouwens dat er op iedereen wel gereageerd is, en dubbelop hoeft eigenlijk ook niet, toch?

Maaruh, nog even over de namen. Als het zo doorgaat met m'n man en mij, komen we er echt nooit uit!
    Ik vind namen met -ke achteraan helemaal niks. Dat vindt hij juist wel leuk. Komt ie aan met: Wiske, Lieke, Sietske, etc. Ik zeg: "We wonen niet in Friesland! Sorry hoor, maar ik vind het gewoon echt niks.
    En ik heb hem zelfs al zooooooveel keus gegeven. Ik heb complete lijstjes gemaakt met allerlei namen, maar hij vindt het dan weer niks.
    Lisanne, Cyanne, Sharon, Rosanne, Norah . . . .hmm, nu ik het zelf zo terug lees, lijk ik wel een voorkeur te hebben voor namen met -anne achteraan, maar dat hoeft nog niet eens. Als het maar geen -ke is.
    Ik geloof dat hij wel al 50 namen afgekeurd heeft die ik genoemd heb.
    Oke, ik keur tot nu toe ook wel alles af wat hij noemt, maar hij heeft er echt nog geen 50 genoemd. Hooguit 10.
    Gelukkig hebben we nog zo'n 3 maanden.
    Nog zo'n 3 maanden om erover te bekvechten.

Ik kreeg trouwens ook wel een grappig ideetje:
    Onze achternaam is Keulen. Eau de Cologne = water van Keulen. Dus ik had al zitten zoeken op namen met als betekenig "water", maar daar zit helaas ook niet echt iets bij.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dus Elske ook niet? Zo heet mijn zusje ook :) ! Ja, we komen uit afstam van Friesland :p ! (ja wat wil je dan met achternaam van Bergsma ;))

Ik heb ook houten letters van Myrna, met treintje en ook gewone letters, heel leuk!

Daisy, ik heb pas om 13.00 uur echo, dus duurt nog wel ff hoor ;) Spannend!

Sweet Dreams Esprit en de rest ;)

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ daisy ik weet het meis, ik ben koppig! ik zal morgen eens de vk bellen, dat raadde de lerares bij zwangerschapsgym aan. veel succes met het vinden van gordijnen. fijn om te horen dat je gesprek met de ARBO zo goed ging! p.s. stickers lijkt me wel gaaf enne wat dacht je van een gekleurde muur met de namen erop en de rest neutraal? gave schommelstoel trouwens!

@ petra thanks! ik zal meteen aan de gang gaan!

@ linka hopelijk is er niets ernstigs aan de hand meissie! als je wilt praten je weet me te vinden he! onwijs veel plezier morgen! enne jippie voor jou kamertje bijna af!

@ naat dat is lekker dat je geen opvang nodig hebt. enne moeilijk van je huissie!

@ kiki wat een schattig buikje heb je! ben er maar trots op!

@ Miranda thanks buddy ben blij dat jullie me in de gaten houden! ik ga morgen gelijk de vk bellen en als het echt niet gaat dan ga ik gewoon minder werken het is weleens goed! ben blij om te lezen dat het beter gaat met je werk! je gaat trouwens sneller met verlof dan ik lekker hoor, misschien dat ik er toch ook nog het een en ander aan verander....

@ Kim ik ben toch ook wel ergn benieuwd naar je buikje!

@ puck iedereen heeft zo'n z'n ups and downs en dat is soms maar goed ook denk ik zo waardeer je de goede en mooie momenten in je relatie des te meer.

@ joyce gefeliciteerd met jullie zoontje! en super vervelend zeg dat lange wachten, belachelijk gewoon!

@ noura ja is echt grappig hoe behulpzaam iedereen opeens is nu tijdens de zwangerschap!

@ Diana veel suuces met het uitzoeken van namen meis, het is moeilijk inderdaad.

hier nog veel last van harde buiken, morgen maar gelijk actie ondernemen! enne mijn ribben worden ook steeds erger ik word er gewoon misselijk van!

xxx

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    En oh ja, nog even over een schommelstoel. Was echt grappig.
    Ik was ook op marktplaats aan het kijken voor een schommelstoel. Zag ik toevallig dat onze buurman er één te koop had.
    Helaas met een rieten zitting. Ik had het liefs met een houten zitting.
    Toen mailde ik hem dat ik het wel grappig vond, dat ik zo bij hem uit kwam, maar dat de stoel helaas niet helemaal naar mn wens was.
    Een dag later stond hij bij me aan de deur, dat ik de stoel gratis van hem mocht hebben.
    Okee, dat kan ik dan weer niet afslaan hè.
    Ik leg wel een kussentje op de zitting, zie ik niet dat het riet is, haha!

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik lees elke keer zoveel dat ik het onderhand niet meer weet haha

iemand van de trap gevallen dat heb ik onthouden (wel uitkijken he meis ;) )

en weer een jochie erbij! goed zo hahah ;)

Voor de rest niet veel nieuws ben helemaal op voor vandaag.. voel de kleine wel maar nog niet echt dat je zegt van dat is de moeite waard haha maar jah komt wel weer

tot morgen meiden!

Groetjes

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hè Austin, wat vervelend die harde buiken! En schopt je meissie je tegen je ribben aan? Moet je morgen naar de VK? Succes in elk geval en ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt! Je hebt nu wel weer iets om mee te schermen als ze in haar pubertijd zit...."zware" zwangerschap en om over de bevalling nog maar niet te spreken, hihi...

@Diana: hier t zelfde probleem over de namen hoor...GROM! Alleen wij zijn er voor een meissie al uit en t wil maar niet lukken voor een jongen.... Succes er mee!

@Linka: lief dat je zo met me meeleefde, hahahaha...Ik zie t maar zo: lachen is gezond....

Oja, op marktplaats verkopen ze de letters ook voor een euro, dus....

En nu ga ik echt naar bed! Trusten!

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

net in ene keer een bloedneus! :(

Ze hadden toen de schommelstoelen bij de praxis voor 50 euro.. weet niet of ze het nu nog hebben

Ik zal morgen ofzo aan me mannetje vragen of die weer even een foto wil maken van me buik!

Groetjes

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Austin, wat ben ik blij met je bericht, schat van meid ben je! Vervelend van je harde buiken, doe je wel rustig aan tijdens verhuizing, ojeetje je bent al verhuisd, maar ik bedoel dozen uitpakken enzovoort? Of ben je allang klaar? (ik kan wel mis hebben hoor ;))

Esprit, idd lachen is gezond, dat vind ik belangrijkste ;) Maar toch is vervelend om blauwe plekken te hebben tijdens je zwangerschap!

Diana, geinig van de stoel! ja kussen erop dan zie je haast niet, heb je dan foto van of niet? Zou ik ook niet afslaan hihihi!

Deel Deze Pagina