Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Ik weet niet of dat mooi is stickers? dat heb ik nog niet gezien! Ik zit er zelf aan te denken om op een muurtje 'n muurschildering te laten maken? Misschien ook 'n idee? ik vind het ook moeilijk hoor.

@Loutje - dat geeft toch niet dat je niet zo vaak kunt reageren :D

@Sjorsje - fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met jullie jongetje

@Petrabr - lekker hoor, beetje yoga.

2. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

De zieke Naat is ook weer even uit haar bed. Heb van 23.00 tot 09.30 geslapen, heerlijk! Ik zal het wel nodig hebben. Kan me niet eens herinneren dat mijn wekker is gegaan, had het idee om misschien toch te gaan werken, maar deze is dus mislukt.

@Mik: Me niet uitlachen hoor! Ja toren van pizza was misschien niet de juiste benaming! Hihi.
    @Gea: Ik open twee pagina's, de ene om te lezen en de ander om te reageren, anders kan ik het ook niet onthouden. Hoe is het gegaan op je werk vandaag?
    @Binna: Fijn dat alles goed was bij de VK. En leuk nu al zo'n eigenwijs dametje. Inderdaad erg moeilijk om voor mezelf te kiezen, maar ik ben goed op weg!
    @Daisy: Goed dat je de arbo hebt gebeld! Gelukkig begrijpen hun je. Wat mooi een ketting met het as van jullie meissie. Snap dat hij hem erg mist.
    @Puck: Je mag bij mij langskomen hoor voor je opruimwoede! Hihi. Puck: Wat balen dat je man de naam al heeft verklapt. Ach ja kan gebeuren.
    @Lique: Ik ga inderdaad de voor en tegens maar eens tegen elkaar opschrijven en hopen dat ik dan een keuze kan maken.
    @Arri: Blijf je wel een beetje aan jezelf denken meis.
    @Joy: Knap hoor dat je zo druk aan de klus bent. Gelukkig gaat het een beetje opschieten.
    @Esprit: En heb je blauwe billen vandaag? Wel voorzichtig doen hoor. Dat is wel even schrikken.
    @Linka: Wat fijn dat de kinderkamer opschiet.
    @Kiki: Mooi bescheiden buikje hoor!
    @Miran: Fijn dat het werken goed is gegaan. Mooi buikje trouwens. Lekker hoor nog maar 8 weekjes werken, ik ben ook al aan het aftellen, maar moet er nog 13.
    @Loutje: Geeft niks meis, we horen toch af en toe van je.
    @Daisy: Gave stoel, ik zou er ook wel een willen, maar helaas geen plek meer op het kamertje.
    @Sjorsje: Jeetje jij hebt lang moeten wachten, inderdaad geen succes met een kleintje erbij.
    @Noura: Inderdaad de lente gaat beginnen! Laat maar komen.
    @Rebecca: gelukkig is het allemaal meegevallen bij de HA. Ik ben ook zo vaak verkouden en snuit eigenlijk sinds mijn zwangerschap standaard bloed. Erg vervelend.
    @Diana: Moeilijk he die namen. Wij hadden beide een andere favoriet, toen maar besloten dat onze kleine twee namen krijgt. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar nu toch ook wel weer leuk.
    Wat ontzettend lief van je buurman, had ik ook niet gewijgerd.
    @Janine: Leuk een nieuwe keuken, aangestoken door alle verbouwingen hier?
    @Daisy: Jij bent er erg vroeg bij vandaag!
    @Binna: Wij hebben geen klamboe maar een sluier voor het bedje. Ik weet nog niet of ik daarna een klamboe neer ga hangen.
    @Schatje: Inderdaad spannend 2 mei, maar lucht je hart, vertel open en eerlijk wat jou/jullie dwars heeft gezeten. Heb zelf ook 1 jaar geen contact gehad met mijn schoonouders en hebben sinds vorig jaar weer contact en moet zeggen vooralsnog gaat dat weer heel erg goed. Had ik eigenlijk nooit meer verwacht.
    @Petra: Fijn dat de yoga les zo leuk was. Lijkt mij ook moeilijk die concentratie op je ademhaling.
    @Linka: Heel veel plezier vandaag meis.
    @Miran: gefeliciteerd met de 25 weken
    Puck: gefeliciteerd met de 24 weken
    Hihi ikzelf ben vandaag 23 weken. Joepie!

@Alle dames: Stel nou dat je na een maand BV helemaal zat bent, is het dan mogelijk om te stoppen en over te gaan op FV of moet je dan een heel proces is van afbouwen e.d.?

Ik heb een vraagprijs en foto's gemaild naar degene die interesse heeft in ons huis. We zullen wel zien. Aan de ene kant weg is maar weg, maar aan de andere kant heb ik nou weer niet zo'n zin om met mijn dikke buik te gaan verhuizen.
    Maar eerst maar even afwachten.

Ga nog lekker even liggen, pff, ik blijf moe lijkt het wel.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miranda3xmama, prachtige buik hoor ; )

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Aloha ladies,

@Petra,klinkt wel gezelli hoor...

@Schatje,nou dat wordt spannend idd...
    Werk ze!

@Joy,hihi,dus jij weet waar mijn huis woont?
    Veel plezier bij Ikea!

@Miran,mooi buikje hoor!
    Enne gefeliciteerd met je 25 wken! \:D/

@Puck,veel plezier bij de gyn!
    Proficiat met je 24 wken! \:D/

@Linka,wat leuk dat Jeroen jullie beebje heeft gevoeld!
    Een hele leuke ervaring :D
    Nogmaals succes vanmiddag!

@Arri,succes bij de Arbo meid!

@Philly,wij hebben ook nog niks gedaan aan het kamertje,we hebben nog tijd genoeg he!

@Bemy,ik heb de stickers ook nog nooit in real gezien dus weet niet of het echt opvalt zeg maar?
    Muurschildering is ook errug mooi,wat zet je erop?

@Naat,gefeliciteerd met je 23 wken! \:D/
    Enne je zal het idd wel nodig hebben ja,profiteer er maar lekker van meis!
    Spannend of je vele reacties gaat krijgen op jullie huis!
    Nou slaap lekker! ;)

Ik heb nog herlijk geslapen van 7.00u tot 9.30u,ik moest wel mn bed in want vriendlief heeft me toch een ochtendhumeurtje,hahah,en ik ws zo vrolijk vanochtend...
    Ik kruip er ook nog ns lekker in..

xxxDais..

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zie dat een aantal van jullie bezig zijn met houten letters, dan kan dit ook een leuke link zijn : http://www.la-linia.nl/

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    buikfoto staat in mijn album wel zelf gemakt voor spiegel dus niet al te beste kwaliteit

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Natas1 die site is ook leuk, ik weet niet meer wat ik moet kiezen haha

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    naat lekker dat je zoveel geslapen hebt!
    en wat betrefd bv, het is wel raadzaam om af te bouwen anders krijg je heel erg stuwing, maar je moet niet altijd krampachtig in de boekjes lezen hoor, gewoon op je gevoel, steeds een voeding eraf tot je bv vrij bent

linka, jij bent nu vast je kindje aan het bewonderen

miranda, waarom schrikken ? je hebt een prachtbuik!

ga straks ook de rest even bekijken!

iedereen die vandaag naar de gyn moet of arbo, succes

wie had het nu over die namen? ik zag wiske, hihi moest denken aan suske en .....

ze hebben tegenwoordig erg mooie muurstickers, je ziet eigenlijk niet eens dat het stickers zijn, het lijken eerder wandschilderingen, of gewoon behang

petra fijn dat je het leuk vond op de yoga

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mik jij hebt ook al een mooie buik hoor

10. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

We zijn in onderhandeling met eventuele kopers van ons huis.....Whaaaaah, zo spannend! Ik heb net een tegenbod gedaan, tje wat een bedragen gooi je dan mee zeg! Alsof t niks is, hihi....Duimen jullie voor ons?

Linka meis, zat net nog op mn werk, maar heb hard aan je gedacht! Je bent nu waarschijnlijk al lekker aan het knuffelen met de foto die je hebt meegekregen....

Miranda en Mik: wat een mooie buiken hoor! Echt zwanger zo hè....Leuk leuk!

Arri: hoe is t gegaan bij de ARBO?

Mn billen zijn gelukkig niet blauw, maar wordt wel heel erg er aan herinnert dat ik billen heb ;).... Ook mn rug heeft wel een klapje meegekregen....

Mn beeb heeft een nieuwe hobby: Mama naar de w.c sturen om te plassen...iedere keer krijg ik een dreun tegen mn blaas als er ook maar een paar drupjes in zitten...krijg alleen al conditie van het naar de w.c lopen....hihi....

Morgen ga ik samen met een meisje die ik via deze site heb leren kennen shoppen voor de baby...We hebben elkaar leren kennen toen we contact zochten over hoe verder na een miskraam....we zijn nu dus samen zwanger, zij is eind mei uitgerekent...dus t wordt echt een babydag, heb er zo'n zin aan....Destijds hadden we afgesproken dat wanneer we samen zwanger zouden zijn, we samen aan de shop gingen, wonderlijk dat dat nu ook echt gaat gebeuren....

@Daisy: hoe is t gegaan met jullie kijkers? Enne ik had 2x de letters geplaats idd, 1 van ebay en 1 van marktplaats...of had ik in mn demente bui 2 ebay ingetypt? Hihihi....

@Austin: hoe is t met jou? al wat minder geworden met je harde buiken? En je ribben? Die mogen pas pijn doen als je scheef gaat lopen van t vele geld uitgeven voor je meissie hoor ;)....

Vanavond weer naar de verloskundige, eerste keer hier in IJsselmuiden....ben heel benieuwd hoe het gaat, hoor namelijk niet de meest positieve verhalen over de verloskundigen hier....Een vriendin had een keer gevraagd of ze misschien last had van bandenpijn (was toen 15 weken) en ze werd uitgelachen, want dat zou nog helemaal niet kunnen....Dom volk daar hoor, hopelijk zijn ze wat slimmer geworden, want daar kan ik niks mee....ik vind dat je alle vragen mag stellen die je hebt en vind het van de zotte dat ze werd uitgelachen....

Nou kga wachten op telefoontje van de makelaar....Spannie!

Kom straks nog wel ff weer kijken hoe t met Linka is gegaan...

Liefs

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Pompidompompidompompidom........

MEISJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Maarrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet op hyves vertellen aub? Wil ik nog ff geheim houden, alleen hier vind ik prima hoor :D !

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Linka76 van harte met je meid, super

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey Buddy! Super zeg! Een meissie! En alles verder dus helemaal goed? Heb je ook foto meegekregen? Wel ff plaatsen hè?! Nu lekker gaan genieten hè!

Liefs

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben aan het koken maar goed (ivm zwemles) jaaaa ik heb foto's vanaovnd ga ik scannen of morgen ;) Ben zo blij dat ze gezond is!

Dikke pakkerd!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    linka gefeliciteerd!

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo ben ik ook weer. Heb wel alles bij gelezen. Maar heb even niet de puf om op iedereen te reageren.

Heb een aantal mooie buiken gezien. Ik zal dalijk ook nog even een buikfoto in mijn album zetten.

Verder las ik dat er weer een jongen bij is. Gefeliciteerd.
    En Linka, gefeliciteerd met jullie meid.

Hier gaat het verder wel goed. Voel de kleine nu echt elke dag. Nog niet echt heel krachtig, maar voel het wel. Heerlijk gevoel hoor!
    Verder doe ik goed rustig aan en dat werp zijn vruchten af. De harde buiken worden echt minder. Gelukkig maar!

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    LINKA, GEFELICITEERD met je meisje

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Linkaaaaaa,wat een goed nieuws en wat leuk een zusje voor Myrna!
    Gefeliciteerd met jullie dochtertje! \:D/ \:D/ :whistle:
    Ben heel benieuwd naar jullie foto's!
    Was Myrna mee geweest en wat vond ze ervan?

@Natas,thanks voor de tip! :thumup:

@Buddy,wat een mooi buikje heb je zeg,wow!

@Noura,ja dat bedoelde ik eigenlijk of je goed kon zien of het erop geplakt zit,thanks!

@Esprit,oei oei wat spannend meis,nou ik ga heel hard duimen voor jullie meis,meestal als je aan het onderhandelen bent wordt het wel verkocht toch?
    Laat je ons snel iets weten?
    Veel succes straks bij de VK!

@Austin,hoe gaat het met je meissie?

Ik ben net ff bij mn nichtje geweest,zij is ook zwanger,bijna 10 weken en nu heeft ze iets met haar zenuw in haar gezicht,alles staat scheef,wat een raar gezicht,en wat raar dat het zomaar kan,was wel ff schrikken want je denkt gelijk aan een beroerte ofzo,ze moet nu prednison slikken 12 dagen en dan moet het weer over zijn,akelig hoor!

Ik ga ff wat opruimne hiero,we gaan vanaaf alvast wat dozen naar ons huis brengen dan kijkt het hier ook wat groter voor zaterdag met open dag!

xxxDais..

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Linka een meisje van harte meid.

En Esprit, huis al verkocht? Spannend hoor.

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @joy leuk he shopen bij ikea.wij moeten er ook steed heen.maar geen tijd

@schatje ik wordt ook altijd weer rustiger als ik het hartje hoor.pretig he

@petra denk dat het moet wennen de yoga

@ miranda wt een mooie ronden buikkkkk

@ linka wat leuk dat jeroen het ook heeft gevoeld

@bemy dat is gaaf een muur schildering heb ik ook aan gedacht maar onze muur is gestuukt

@ naat wat ik weet is dat je niet zomar van de ene op ander dag met bv kan stopenl.en we een beetje moet gaan af bouden. maar het is ook maar te wachten of je kindje na dat je bv hebt geven in een keer de fles pakt.
    ik zou als ik jou was er eens goed met de vk over praten en dan naar een borstvoedings avond gaan

@ natas wat een leuke link

@ mik mooi boletje hoor (buikje)

@ espirit ik duim zekker voor jullie spanned

@ linka jee je 20 weken echo was dus goed.heb je lekker genoten.en een meisjeee wat leukkkk rozeeeeee

@ happy mooi buik hoor

@ daisy jij hebt ook een mooi buik.zag hem op hyves..

nou ik heb vandaag een half dagje gewerk daarna even geshopt bij de leen bakker.daar gordijne gekocht hoop dat me vriend ze leuk vindt. en twee knal roze matraslakens gekocht.

en toen nog even langs babyplanet.daar een wiegen deken gekocht en een ledikant deken.maar wat is dat ledikante deken groot zeg.hebben jullie dat ook?

liefss

Deel Deze Pagina