goedemorgen meiden jeetje zeg ik slaap steeds slechter tegenwoordig! bah bah maar ja we moeten er wat voor over hebben. de kleine staat de hele nacht op mijn blaas te stampen dus ik moet er een paar keer per nacht uit om te plassen, hihihihih gek kind. lijkt op zijn /haar moeder ook zo eigenwijs gr kim
@schatje1, ik werk 40, maar heb vandaag heerlijk vrij genomen. ik denk zelf dat 5 dagen ook veel is, ik heb het ook nog eens heel druk en ren en vlieg dus. maar nu ben ik er achtergekomen dat ik mijn compensatieverlof blijf opbouwen en dit betekend dat ik dit jaar in totaal 6 maanden vrij heb dus ik kan vanaf nu elke vrijdag vrij nemen naast mijn normale geplande vakanties deze zomer en als ik bevallen ben dan hoef ik vanaf half november tot einde van het jaar maar 3 dagen. ik ben zo blij, vind het een heerlijk idee. bij vermoeidheid enz zou ik zelf niet via de arbo 50% werken aanvragen, gebruik dit bij echt serieuse klachten. misschien dat het na de bevalling niet zo lekker gaat met je dan word je misschien niet serieus genomen. dan denken ze: komt zij weer aan. kies liever om te bespreken om werk af te geven aan andere zodat je werkdruk lager ligt elke dag. dit is niet beledigend naar andere bedoeld hoor. weet dat veel mensen echt niet meer kunnen en dat begrijp ik ook echt. mijn conditie is ook enorm gekelderd en plan mijn werk steeds beter om mezelf te besparen, maar dit lukt helaas niet altijd. vandaag dus een luier dag. oja heb ook met mezelf afgesproken dat ik bijna tot geen afspraken meer maak 's avonds als ik gewerkt heb. denk dat dat ook wel helpt. tijd voor mezelf liefs
Goedemorgen Meiden, Linka en Janine: Wat een mooie foto's van jullie kleintje. Hier gaat alles redelijk. Nog steeds niet zoals hoort, dus ben nog wel thuis. Kan de hele dag wel slapen, niet normaal. Maandag wil ik weer beginnen met werken. Ik ga nu even met het geboortekaartje bezig. Heb de boeken thuis staan, maar ik vind het maar moeilijk, er is zoveel keus. Allemaal een fijne dag en ik kom straks nog wel even langs.
Hallo allemaal. @ Janine: wat een mooie foto's van de echo zeg. Super dat alles er zo goed uitziet. @ Aykietje: als ik jou was zou ik het geslacht alleen vragen als je het ook zelf graag wil weten. Succes, je hebt gelukkig nog een paar dagen. @ Joy: super dat je bijna de kamer af kunt maken. Nog even geduld dus. @ Schatje: succes met werken. Misschien is er wel iets te regelen om iets minder te werken. @ Mik: vervelend dat slechte slapen. Ik slaap nog héél goed. Word gelukkig 's nachts niet wakker, slaap in één keer door tot de volgende morgen. @ Naat80: er is zeker teveel keus in geboorte kaartjes. Wij zijn er gelukkig al wel uit, nu alleen nog wel bestellen natuurlijk. Succes. Hier alles goed. Kon eigenlijk nog wel langer slapen, maar er moest iemand naar school hier. Dan moet je er wel uit hè. Nog één weekje en dan gaan we lekker een weekje op vakantie.
@Maxi - ik zit met hetzelfde, ze stopt telkens met trappen als er iemand anders in de buurt komt ? @Petrabr - ik heb op de site gekeken en vind het wel heel mooi hoor, ik had het echt nog nooit gezien. @Austin - kan je niet helpen, ik weet helemaal niks van ziektewet! Maar wel aan jezelf en je kindje blijven denken hoor, als het niet gaat, dan gaat 't niet! @Schatje - je hebt groot gelijk dat niet over je heen laat lopen. En ik werk 6 dagen per week en af toe s'avonds ook nog even! Maar ik heb wel het voordeel dat ik af en toe s'middags 'n uurtje kan gaan liggen. ik moet zeggen dat scheelt enorm. Maar misschien is 50%werken/50%ziektewet wel wat voor jou. @Akietje - Ben benieuwd wat je maandag gaat doen? @Naat - veel plezier met uitzoeken @miranda3xmamma - lekker hoor 'n weekje op vakantie, geniet ervan
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: : *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: : **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 26 JONGENS: 16 GEHEIM/VERRASSING: 7 ONBEKEND: 30 : AGENDA: 18-4: Diana 3D/4D echo 18-4: QueenBee verloskundige 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Aykietje gyneacoloog 21-4: Schatje1 pretecho 22-4: Miranda (groei)echo UMCG 24-4: Janineenevie verloskundige 25-4: Bemy 3d/4d echo 28-4: Mariel pretecho 28-4: Petrabr verloskundige 29-4: Tammie verloskundige 29-4: Alieke verloskundige 29-4: Passiepaard verloskundige 29-4: Bemy verloskundige 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 02-5: Arri verloskundige 02-5: Noura verloskundige 02-5: Linka verloskundige 06-5: Maxi gyneacoloog 08-5: Miranda echo 08-5: Esprit 3D/4D echo 09-5: Passiepaard gyn 13-5: Kiki verloskundige 13-5: Joy groeiecho 14-5: AmyLee 3D/4D echo 14-5: JennyS 3D/4D echo 19-5: Happy1980 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 21-5: Rebbel pretecho 24-5: Naat80 3D pretecho 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi
Ben afgelopen dinsdag & donderdag lekker even 'n kwartiertje op de zonnebank geweest, heerlijk. Wel natuurlijk mijn buik goed bedekt gehouden! Zijn er al meer dames onder de zonnebank geweest? In het begin twijfelde ik heel erg of ik het nu wel of niet moest doen, maar vond het nu toch wel heel lekker onstpannend
Goeiemorgen allemaal! Alles goed hier? Ben vanmorgen al naar de VK geweest. Jamie is meegeweest, hij wou graag het hartje horen... Hij stond al bij de voordeur zonder jas en schoenen aan; 'maaamaaa! kom! doenkedoenke horen!' Alles was verder goed, m'n Hb was 7,7 en mijn bloeddruk was ook netjes. Ik ben nu ongeveer 6,5 kg aangekomen...... Zo, nu ga ik ff flink aan de poets in huis... morgen open huis dus moet het er wel ff helemaal oke uitzien natuurlijk! wink: Xx
@bemy: oh ik wil ook zo graag onder de zonnenbank. heb er thuis eentje staan maar durfde nog niet haha ik word zo bleek en wil er ook wel weer eens fris uit zien.
hoi meiden! @bemy: nee ik ga niet onder de zonnebank! ik ben veel te bang dat ik een zwangerschapsmasker krijg... en het lijkt me echt niet prettig voor die kleine. maar ik mis het wel hoor! gister bij de vk geweest, alles was weer goed met onze kleine! liefs rebbel
Goedemorgen meiden, @Janine,wat een prachtige foto's heb je zeg,heel mooi! Dan groeit jullie beebje goed of ben je dan echt al verder? Ik heb nu echt veel rust en en heb nauwelijks harde buiken dus het helpt wel Ik heb niks meer van mn baas gehoord,raar he? @Aykietje,is wel een leuke verrassing voor je man maar je moet het wel zelf ook echt willen hoor.. @Joy,wat ben jij toch handig of niet? Wat fijn dat het opschiet nu joh! De ha zei dat het niet van de zwangerschap komt,kan iedereen gebeuren Veel plezier vandaag! @Schatje,ik zou ook even overleggen met je werkgever/chef of je eventueel wat minder kan gaan werken,het is zeker zwaar als je de hele dag moet staan! @Mik,erg he dat slapen s'nachts,ik word er ook gek van,niet dat ik moet plassen maar mn buik zit enorm in de weg al.Leuk zo'n eigenwijsje @Jenny,heerlijk zo'n luierdagje,geniet er van! @Naat,is echt moeilijk he,wij zijn er ook nog niet uit.... Succes! @Bemy,ik durf niet onder de zonnenbank want ik krijg gegarandeerd een zw masker,baal baal... Maar het kan geen kwaad hoor.. Ik heb vannacht wel heerlijk geslapen,wel een paar keer wakker geweest maar dat zijn we wel gewend,hihi.. Ik ben er wel errug duf van geworden en ik heb nog zoveel te doen.. MOET mn appartement gaan poetsen voor morgen.... Fijne dag meiden! xxxDais..
Goeiemorgen meiden! Nog geen telefoon gehad van de makelaar....grom....Hoop op een telefoontje van: Jullie huis is verkocht! hahahaha, dat zal wel niet gebeuren, zullen nog wel een aantal biedingen over en weer gaan...We kochten dit huis binnen 24uur, was ook wel uitzonderlijk snel zei de makelaar, hihi...Tja, als we ergens voor gaan, gaan we er ook echt voor, dus waarom dan wachten hè....Doorpakken....helaas is niet iedereen zo .... Gisteren naar de nieuwe VK geweest. Nou dat was dus helemaal niet leuk! T was net of ik bij een robot op spreekuur kwam...alleen toen we t hartje gingen luisteren zag ik iets menselijks, ze lachtte vertederend toen de kleine tegen de doptone aanschopte....maar al gauw was t weer een vlak mens....Ze vroeg standaard vragen en toonde helemaal geen interesse....zo vertelde ik van het bloedverlies en daar deed ze helemaal niks mee...ik heb niet eens verteld dat ik in de ziektewet zit, voelde daar niet de ruimte voor en had het idee dat de generaal (zo noemen we haar nu) daar op zou commentaren....dat ik bij de vorige VK om de 2 weken mocht komen ter geruststelling vond ze maar raar, maar als ik dat echt wilde moest dat maar....Nou als ik de generaal bij mn bevalling krijg vrees ik dat t een lange bevalling wordt, de kleine durft dan vast niet naar buiten ..... @Linka en ? (weer naam kwijt, sorry): wat een supermooie foto's zeg! Heerlijk om de kleintjes te zien ontwikkelen! @Miranda: lekker hoor een weekje op vakantie! Waar gaan jullie heen? Of had je dat al verteld? @Daisy: is t niks geworden met jullie kijkers laatst? Leuk is dat hè als mensen komen kijken naar jullie nieuwe stulpje, jammeer alleen dat ze vaak zo lang blijven hangen...Dat kost zo veel tijd... Wanneer gaan jullie over? En al veel ingepakt? @Binna: weer als nieuw van de kapper terug gekomen? Ik geniet er altijd zo van, tis dan net of ik weer helemaal nieuw ben, hihi.... Hoe is t trouwens met jou collega? Ben hier al druk bezig met spulletjes uitwassen voor ons beebje....heb veel spullen gekregen en omdat de babykamer al klaar is kan ik niet wachten om alles lekker fris in de kasten te leggen....De waslijn hangt nu vol met kleine kleertjes en van die hydrofiele luiers....zo mooi om te zien....Over een jaartje denk ik vast: getver wat een was, hihi ..... @Linka: was wel leuk geweest hè, dat shoppen! Baal er ook wel van....heb voor mezelf een pyamadag ingepland en morgen gaat mn ventje mee shoppen...totaal onverwachts zei hij: dan ga ik zaterdag lekker met je mee, kan ik lekker met jou en je buik pronken...Scattie hè! @Joy: meis jij bent er ook maar druk mee...las iets over een box? Leuk is dat hè, wanneer je het helemaal naar je eigen zin kunt maken? Wij hebben ook een box via marktplaats gekocht, mn vriend is schilder en die heeft m geschilderd en er nieuwe handvaten op gezet, de box is weer als nieuw. In de winkel zou je er zo 150euro voor betalen en wij hebben m voor 25euro, lekker toch! @Bemy: Ik ga ook wel onder de zonnebank hoor. Vooral voor mn spieren en ter ontspanning...idd wel met een handdoek over mn buik...ik vind t heerlijk....Mn VK zei dat t helemaal geen kwaad kon, alleen dat ik uit moet kijken voor zwangerschapsmasker en wanneer ik me niet goed ga voelen er gelijk onderweg moet...maar t gaat prima... @Austin: Meis, gesprek aangaan met je baas. Aangeven wat je klachten zijn, wat je nog wel of niet meer kunt. Zoals je al een keer eerder schreef over dat je baas een meelevende man is, denk ik dar hij alleen maar het beste wil voor jou en je kindje....Hij krijgt alles vergoedt, dus dat zal geen probleem zijn...Succes meis! @Aykietje: tjee meis, vergeet telkens te je felciteren met je huwlijk ...Bij deze :GEFELICITEERD! Nou,heb wel weer genoeg gekletst dacht ik zo, hihi...Vast weer mensen vergeten, maar ik gooi zwangerschapsdementie ff in als excuus.... Fijne dag allemaal! Liefs
Goedemorgen! Vanmorgen al vroeg op want moest bloed prikken voor de internist. Ben ook zo moe vandaag, kan niet op gang komen, bah! Verder niet zoveel te vertellen, zal vanmiddag even bijlezen! Liefs, Puck
Hallo dames, Ik heb de hele week weer niet gelezen en ja hoor dan zit ik hier weer met zo'n 20 pagina's die bijgelezen moeten worden. Ik heb het een beetje globaal door gelezen. Kan dus ook echt niet reageren nu. Maar van nu tot maandag gaat het me weer lukken haha. Hier alles goed. De babykamer is gekomen. Erg mooi geworden. Nog even wat ophangen enzo, maar het bedje en commode staan er. De foto's plaats ik wel in mijn album als het klaar is. Verder ligt de kleine de hele ochtend heerlijk tegen me te trappen. Wil dus ook niet van de bank af eigenlijk. maar zal het zo wel moeten. Wat is het toch fijn om te voelen die kleine uk. Gisteren werd mijn man ook weer flink in zijn hand getrapt. Vind het dan zo leuk :love:
Ben voor mijn trouw 4 maal naar de zonnebank geweest, had het op voorhand gevraagd aan de gyneacoloog en hij zei dat het geen kwaad kon. Het enige waar je moet op letten is een zwangerschapsmasker zoals eerder gezegd en je moet ofwel je buik beschermen met een handdoek ofzo of insmeren met een zonnecreme met een hoge factor.
O Aykietje, ik ben je ook helemaal vergeten te feliciteren Sorry en bij deze nogmaals van harte gefeliciteerd meid! liefs Philly
dat gaat hard hier ik moet weer eens aardig wat bij lezen zo te zien. komt nog wel maar voorlopig even niet. voor de verandering hebben we nu een jas en jawel 50 euro gekregen van ticho's bio vader. Dat heeft hij voor ticho's rekening gegeven. woow veel he voor een jochie die al 2 jaar is. maar goed om nu te zeggen k ben er blij mee niet echt. Iets is beter dan niets laat ik maar zo zeggen. maandag is het dan zover we gaan naar België toe. Heerlijk een midweekje weg. Even tot rust komen en energie opbouwen. We vertrekken maandag om jawel 6 uur we moeten er voor 12 uur wezen. We kregen een mailtje van de camping/bungalowpark over dat we de enige zijn die, die dag komen *heerlijk rustig dus* en of we dan ipv 16:00 uur ook voor 12:00 uur kunnen komen. Is goed scheelt ons ook weer een dag joh. Dan is het echt vanaf maandag heerlijk joh. we zitten in een 6 persoons bungalow met een bad dus we hebben ook alle ruimte Verder heeft me vriend eergisteren de baby gevoeld het was wel heel vaagjes maar hij heeft eht gevoeld *eindelijk*
Merciekes ze, er wordt hier ook zooooooooveeeeeeeeeel neergepend Dat geldt dan voor iedereen die me gelukwenst heeft, van zodra ik een huwelijksfoto op de computer kan zetten zet ik hem in mijn album.