Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi

even een ego bericht, :(

moet om 12.45uur uur bij de vk komen voor een extra onderzoek, mijn kleintje was iedere dag ontzettend druk bezig en sinds 2 dagen voel ik veel minder leven,ik voel nog wel wat ,maar niet zo intensief meer als voorgaande weken ,maakte me toch wat ongerust en heb net gebeld en kan dus straks komen.
    duimen jullie voor me dat alles goed is,ben zo bang dat er iets niet goed is. :(

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebecca,das schrikken meis!
    Heel veel succes zo en ik duim dat alles goed is met jullie beebje...

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Rebecca, meis das schrikken! Ik ga hard voor je duimen dat alles goed is met jullie beebje! Succes!

4. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hier ook iemand die volop aan het meeduimen is. Laat snel iets weten als je terug bent. Ik hoop dat je dan :thumup: nieuws bij hebt.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    rebecca, ik hoop dat alles goed is, je zal wel geschrokken zijn

aykietje, ik weet niet of ik je gefeliciteerd heb :oops: bij deze dan!

linka, een meid, wat leuk zeg, gefeliciteerd

ik heb ook veel moeten bijlezen, maar ben het al weer vergeten.
    geloof ik

esprit, wat spannend van jullie huis, haha wie weet krijg je een dezer dagen een telefoontje dat het verkocht is
    ik hoop het zo voor jullie

kimm wat fijn dat je vriend ook de baby gevoeld heeft!

wij hebben op zolder ook een zonnebank, maar ga er nooit meer onder. ik ga hem maar weggeven denk ik.

morgen ga ik lekker shoppen met mijn moeder, we zitten erover te denken om naar roermond te gaan, daar is ook een outlet van designermerken. voor mijn zoontje hebben ze mischien wel wat leuks daar. zelf heb ik niet echt wat nodig

heb daarnet boodschapjes gedaan, en ze hadden ineens jellybeans, mjammmm daar ben ik gek op maar die worden niet verkocht hier. je kon ze weliswaar niet zelf scheppen maar er zaten toch een paar favo smaakjes in het zakje

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Rebecca, kan me heel goed voorstellen dat je even naar de vk wil.
    Fijn dat je zo snel terecht kan.
    Laat je even iets van je horen als je terug bent?

Succes.

Liefs Miranda

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    @ rebecca ik duim met iedereen mee dat het goed gaat met de kleine.

@linka gefeliciteerd met je meisje

@daisy sopse vandaag

@noura en esprit veel plezier met shoppen morgen.

@iemand vroeg hoeveel uren per werk er gewerkt werd.
    Ik werk 40 uur.Wel lange dagen dus er zit soms een vrije middag bij.
    Vandaag is mijn vrije dag maar dan werk ik voor mij zelf.
    Dat vind ik leuk om te doen, dus niet erg.

Ik voel eindelijk af en toe beweging in mijn buik.
    Maar begin mij steeds meer af te vragen wanneer de echt schopjes nu gaan komen.
    Dat mijn man het ook eens kan voelen.

Meiden veel plezier vandaag.
    Ik ga weer eens verder.

X

8. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    @Rebecca: Ik duim ook voor je! Hopelijk is alles goed.

@Janine: Ik ga voor de 3d-echo naar Posterholt. Is volgens mij voor Weert het dichtste bij, waar ze dat doen. Ik heb er echt kei veel zin in. Ben zooooo benieuwd. Ik heb bij een vriendin al gezien hoe mooi het is.

@Aykietje: Ben je zelf stiekem niet ook heel nieuwsgierig naar het geslacht? Is wel een leuk idee om het als verjaardagscadeau te doen, maar ik zou het ook alleen doen als jij het toch ook wilt weten.

@Schatje1: Ik werk 40 uren in de week. Soms zelfs meer. Het begint echt zwaar te worden ja, ook al is het helemaal geen zwaar werk wat ik doe. Maar van het de hele tijd opstaan, gaan zitten en opstaan, krijg ik echt wel last van m'n rug (onderin). En ik heb de laatste tijd ook echt veel last van m'n schaambeen (of in ieder geval iets van bot wat voor tussen mn benen zit). Doet echt pijn bij iedere beweging. Herkent iemand dit?

9. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    p.s. Ik ben trouwens nog steeds niet naar de fysio gegaan voor m'n rug. Ik durf niet echt. Voel me zo'n zeur.

10. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Diana: meis je bent echt geen zeur hoor! Als je pijn hebt, moet je gewoon gaan...Misschien ben je er wel heel erg mee geholpen! Succes!

Liefs

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen,
    Ik ben ook een augustusmama, en ik lees hier regelmatig mee. Leuk om te lezen over meiden die in dezelfde periode van de zwangerschap zitten!

Ik vraag me het een en ander af. Ik voelde de baby een week of 2 geleden veel helemaal onderin, tegen het schaambeen, maar nu vaker bovenin. Ook zie ik mijn buik dan heel even omhoog gaan. Maar toch maak ik me constant zorgen, als ik haar een tijdje niet gevoeld heb, dan vraag ik me gelijk af of alles nog wel goed gaat.

Zijn er meiden die die onzekerheid herkennen? Of ben ik gewoon een beetje aan het zeuren?

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit, ik hoop toch dat huis snel is verkocht, het geldt ook voor Daisy!

Ik vind noig steeds heerlijk om naar mijn mooie meisje te bekijken, myrna is ook mijn mooie meisje! Hihi!

Diana, je moet gewoon gaan, je bent geen gezeur, hoort bij zwangeren, dus gewoon doen meis!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja Esprit, wat lief hoor van je vriend! Heerlijk hoor :)!

Rebecca, laat je ons wel weten, succes!

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ik heb het zo druk deze week, en dus niet bij kunnen lezen.... :oops:
    Maar ik MOET even iets heel schattigs vertellen:
    Vanmorgen vertelde mn man dat hij gisteravond toen ik al sliep wel 20 minuten met zn handen op mn buik heeft gelegen, en dat de kleine continu in de weer was. Dat vind ik zo lief, want soms kan ik ook gewoon heel lang genieten van dat geboink en geschop, te weten dat ons meissie daar druk bezig is...

@Cynthia
    Das lang geleden! Leuk dat je even van je laat horen!
    Bij mij is het getrap ook vaak onderin, volgens mij ligt ze dus nog steeds in een stuit, hoewel je daar nu nog niet echt van kunt spreken met die zeeen van ruimte nog... Maar soms trapt ze heel hard in mn zij, en soms ook bovenin inderdaad, das zo'n raar gezicht, hihi. Denk dat ze lekker gebruikt maakt van het feit dat er nog prima draairuimte is nu.

Hoop snel weer up to date te zijn!

15. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hey diana ik ben gisteren ook in posterholt geweest ligt 5 km van mijn dorp af.
    Was echt leuk aardige mevrouw, ze had last van haar stem dus kon ze niet zo hard praten zei ze .Maar ik heb er geen last van gehad veel plezier he

Groetjes Janine

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wat grappig dat je mij nog herinnert! Ik berichtte hier wel toen ik net zwanger was, maar ik ben eigenlijk altijd een beetje bij het smep-topic blijven hangen...

Nou, laat die kinders dan maar lekker rondzwemmen zolang ze dat nog kunnen! Over een tijdje zitten ze muurvast :)

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: :(:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 26
    :baby: JONGENS: 15
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 33 :(:

AGENDA:
    18-4: Diana 3D/4D echo
    18-4: QueenBee verloskundige

21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Aykietje gyneacoloog
    21-4: Schatje1 pretecho
    22-4: Miranda (groei)echo UMCG
    24-4: Janineenevie verloskundige
    25-4: Bemy 3d/4d echo
    28-4: Mariel pretecho
    28-4: Petrabr verloskundige
    29-4: Tammie verloskundige
    29-4: Alieke verloskundige
    29-4: Passiepaard verloskundige
    29-4: Bemy verloskundige
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    02-5: Noura verloskundige
    02-5: Linka verloskundige
    06-5: Maxi gyneacoloog
    08-5: Miranda echo
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    09-5: Passiepaard gyn
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Joy groeiecho
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    21-5: Rebbel pretecho
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Bumba,jij bent er ook maar druk mee he!

@Diana,het is voor jezelf hoor,denk je dat de fysio denkt,ow daar heb je weer zo'n zeur?
    Gewoon bellen!

@Cynthia,ze draaien nog zoveel meid,maar idd als ik ze een paar uur niet voel ben ik ook ongerust,toch komt het latijd weer goed,dan laten ze zich weer ff voelen :D

@Linka,je hebt nu 2 mooie meiden,leuk joh!
    Enne ik hoop ook zo dat de huizen snel verkocht worden,niet leuk zo!
    Kost alleen maar dubbel :(

@Debbie,wat bijzonder zeg!

Nou ik heb me pauze weer gehad,ff was ophangen en dan alle papierwerk uitzoeken,ook heel erg leuk!

Latersss..

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kost ook allemaal dubbel, jeroen wou ook flat aanhouden ivm sociale dienst, meer geld krijgen, maar dat vond ik een grote risico, aanzien dat ik in verwachting ben, dus zei ik al tegen Jeroen is niet zo slim hoor! Dus heb ik voor gekozen om stoppen met uitkering, nou achteraf ben ik eigenlijk wel blij want zo voel je niet meer afhankelijk hoor ;)

Dus flat weg en uitkering weg en hier voel ik meer prettiger ;)

Werken ging prima hoor, had zin in, dinsdag weer!

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Lijkt me zoooooo leuk als ze straks voetjes en handjes aan de buitenkant ziet!

Deel Deze Pagina