Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Dat gevoel ken ik haha ben ook wel eigenwijs, maar als het echt teveel/ te zwaar is moet je voor je zelf en je beeb kiezen.

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah en dat antwoord zit natuurlijk ook in mijn achterhoofd haha ;)

Heb je ook wel gelijk in maar is best moeilijk haha

3. Niet meer actief

dank jullie wel voor alle lieve berichtjes.
    Heb lekker een dutje gedaan.
    @esprit: hopelijk raken jullie vlug van jullie huis af, want dat is niks hé steeds dat afwachten, beetje vreemd van die mensen die vd week een bod gedaan hebben,dat je daar nog niks van gehoord hebt.maar misschien hebben ze nog wat bedenktijd nodig? het is natuurlijk een hele hoop geld.
    morgen open dag? spannend! in ieder geval veel succes!
    Ik ben zelf ook minder gaan werken, ik werkte 30/35 uur maar sinds deze week nog 20, meer gaat echt niet meer ben echt helemaal kapot als ik zoveel uur moet werken.
    Ik heb ook al een hoop kleertjes gewassen maar heb nog zo veel nodig, je blijft kopen.pffff

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh ja hoeveel kleertjes moet je kopen dan? hoeveel pakjes mt 50 hoeveel mt 56 en hoeveel mt 62?

gr kim

5. schatje1

zou het zo niet weten maar heb al genoeg hahhah ;) je blijft maar kopen

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb twee pakjes mt 50 twee pakjes mt 56 dats it moet ik meer kopen dan? ik dacht je krijgt ook wel een hoop toch of zal ik toch meer kopen?

7. schatje1

je krijgt natuurlijk ook straks nog heel veel.. straks kan je de helft niet meer aandoen ;) zoveel heb je dan haha

ik weet niet eens hoeveel ik heb maar kast begint aardig vol te hangen

Groetjes

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mik25 ik zou niet teveel kopen. inderdaad krijg je ze vast nog kado.

ben vandaag ook wezen wassen, echt zo schattig al die kleertjes.

en ja als je een lekker dikkertje krijgt dan past ze/hij niet eens in maat 50 denk ik haha.

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Esprit en Daisy; dus jullie hebben morgen ook open huis? Wij ook van 11.00u tot 14.00u... ik ga met Jamie op pad en laat mn ventje in een leeg huis achter, hihi! Iig heel veel suc6 morgen! ;)

@Rebecca; gelukkig dat alles gewoon goed is zeg! Leuk zo'n eigenwijs beebje.. ;)

@binnabinna; ja echt wel gaaf hoor! Lig altijd enorm in een deuk om ziijn 'uitspraken'! :)

Zo, ga ff Holland's got Talent kijken... ben doodop na een dag poetsen... nu maar hopen dat het kopers lokt morgen...

Fijne avond verder dames!
    Xx

10. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    banner

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ janine wat een prachtige duidelijke foto's van jullie ventje!

@ daisy en miranda ik denk dat ik toch nog maar een x contact op ga nemen met de huisarts en de VK...weet wel dat ik het zo in ieder geval niet meer trek!

@ aykietje dank je wel! ik ben ook wel heel erg benieuwd naar jouw buik! nog gefeliciteerd met je trouwen meis *schaam*

@ joy nee gaat echt ff niet goed op 't moment! lekker bijna de babykamer af!

@ schatje ja ik werk 40 uur en heb het inderdaad ook erg zwaar op 't moment! en ik heb dat ook dat ik niet zeurderig over wil komen op mijn werk...zo erg dat ik zelfs miijn eigen vrije dagen er voor in aan 't leveren ben!

@ kim hihi wat leuk he dat die kleintjes nu al zo eigenwijs zijn als de mama's hihi!

@ jenny ja dat klinkt lekker als je dat kan regelen met je werk meis alleen helaas geld dit voor de meeste dames hier niet...dus moeten we het wel anders aanpakken.

@ queenbee wat onwijs schattig zeg! veel succes morgen met je open dag!

@ daisy niet te hard gaan poetsen he meis denk lekker aan jezelf! super leuk dat jullie een kinderwagen

@ Esprit hopelijk hoor je snel va de makelaar! en wat een rotmens jullie VK niet normaal meer! je zou denken dat die mensen hun werk voor de lol doen! wat onwijs schattig he al die kleine kleertjes!

@ alieke wat een werk he meis als je een paar dagen niet bent geweest en je moet dan bij lezen...

@ kimm wat fijn dat je vriend de baby nu ook heeft kunnen voelen, dan word het toch meer iets wat je samen deelt!

@ rebecca fijn dat je nog even in spanning hebt mogen zitten....pfff! super om te horen dat alles goed ging met jullie kleintje wat een opluchting!

@ noura gezellig shoppen! veel plezier! enne lekker hoor jelly beans!

@ Cynthia welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! helaas kan ik niet over je vraag meepraten onze kleine is een orkaan!

@ debbie wat onwijs schattig van je man!

@ binna hopelijk heb je wat bij kunnen slapen!

Hier gaat het steeds slechter heb ik het gevoel...raak er zelfs enigzins van in paniek, zit te denken hoe ik minder werken het beste aan kan pakken want ik kan soms amper lopen van de pijn! vond ook dat de VK er zo nonchalant over deed "doe maar rustiger aan" is dat alles? ik bedoel ik zit voor mijn werk dat heb ik ook gezegt, wat wil ze nou?

xxx

12. Niet meer actief

haha Queenbee;
    Nu moet ik wel zeggen, dat sinds het rustiger is (ongeveer 2 dagen)in mijn buik,ik meer last heb van mijn rug ,doet echt pijn, dus waarschijnlijk is beebje 2 dagen geleden helemaal andersom gaan liggen en stampt gewoon mijn rug beurs.dus hoezo eigenwijs. hahah

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Rebecca, gelukkig is alles goed. Wat een opluchting.

Ik heb van de kraamzorg een brochure toegestuurd gekregen. Daar staat in wat je eigenlijk als basis in huis moet hebben aan dingetjes en kleertjes. Op internet staan ook veel van dat soort lijstjes. Ze lijken allemaal op elkaar.
    Dat heb ik al in ieder geval in huis. En natuurlijk krijg je van alles, dat is dan gewoon extra.

Ik ben helemaal in de wolken! Zojuist de 3d echo gehad. Helemaal geweldig! Je kon het gezichtje echt goed zien. En ze was flink aan het bewegen. Ze lag op dit moment in een stuitligging, maar er is nog genoeg tijd en plaats om te draaien, dus dat wil niks zeggen.
    Als we op de echo zagen dat ze met haar armen aan het bewegen was kon ik dat beter voelen dan wanneer ze met haar benen aan het bewegen was.
    Het hele bezoek staat op dvd (zo'n half uur) en we hebben nog een cd-rom met 30 foto's erbij gekregen. En nog een paar foto's afgedrukt.
    Ik zal er morgen eens een paar in m'n album zetten.
    Nu was ook duidelijker te zien dat het een meisje is. Voel ik me toch wat zekerder als ik iets voor haar wil kopen.
    Oh, ik ben helemaal happy! Wat zal ik goed slapen. Lekker dromen over ons meissie.

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Jaaaa,hij is besteld,we zijn zooo blij!
    Het is Easywalker Duo in de kleur army en we hebben een roze overtrekje erbij,kijkt errug gezelli!
    We hebben ook de box besteld,geen tweelingenbox maar gewoon eentje,kijken wel hoe dat gaat,je hoort zoveel verschillende reacties,wel/niet doen,we kunnen er altijd nog 1 bij zetten,toch?
    Ook een mooie klamboe gezien,knalroze,ow heb er helemaal zin in! :D

@Esprit,belachelijk idd dat je niks meer hoort! :evil:
    Toch heb ik er vertrouwen in dat jullie het verkopen aan deze mensen! ;)
    Succes morgen!
    Enne veel plezier op de verjaardag,ga anders gewoon bij de guys zitten ;)

@Mik,we hebben al korting gehad en gratis voetenzakken erbij dus zal niet veel uitmaken,hoop ik,anders pech! ;)

@Schatje,idd meid,je moet wel aan jezelf en aan je beebje denken hoor!

@Queenbee,jullie ook veel succes morgen!
    Wij ook van 11.00u t/m14.00u,standaard denk ik...

Ben net nog ff in ons huis geweest en moet eigenlijk nog best veel gebeuren,en de klusjesman is op vakantie,goed geregeld!
    We laten denk ik wel iemand anders behangen,jkan maar vast gebeurd zijn!
    Ik baal asl een stekker iedere keer als ik in ons huis ben geweest....
    Schiet gewoon niet op!

Maar niet bij nadenken,ik duik lekker mn bedje in!
    Slaap lekker meiden!

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    O ja,
    * * * * * * * * * * * *
    * * * 25 weken! * * *
    * * * * * * * * * * * *

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Diana,gefeliciteerd met je 25 weken! \:D/
    Enne ben erg benieuwd naar je foto's!

@Austin,ja meis,je moet er dan toch echt iets aan gaan doen hoor.
    Kies voor jezelf en je beeb!
    Zeg dat je het zo niet langer meer trekt!

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ diana ben super nieuwsgierig naar je foto's meis wat super dat je helemaal in de wolken bent!

@ daisy ja ik ga zeker actie ondernemen verrek nu nog steeds van de pijn! p.s. super gave kleurencombi jullie kinderwagen!

xxx

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Rebecca; ...:oops:... in dat geval kan je beebje zich beter maar weer draaien dan! ;)

@Diana; slaap alvast maar lekker voor straks dan! Gaat vast wel lukken!

@Austin; idd, voor jezelf en je beebje kiezen hoor! Maar dat doe je ook wel!

Xx

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen ,

Nou was weer errug vroeg wakker vandaag,6.00u,ect niet leuk meer!
    Maar goed,kan ik nog ff badkamer poetsen en dan laat maar komen,hihi,straks komt er niemand :(
    Dus zal straks wel veel achter de pc zitten tussen 11.00u/14.00u :D

@Austin,dat klinkt echt niet best meid,je lichaam geeft het op tijd aan maar dan moet je er wel iets mee doen he!
    Enne thanks,vonden het ook wel heel leuk,keer wat anders,army is meer voor jongetjes en nu als ze in de wagen kijken zien ze gelijk dat het meiden zijn,hihi..

En we laten ook de namen van de meiden op de dekentjes borduren,altijd makkelijk ;)

Nou ik ga mn mannetje wakker maken!
    Mooie dag!

xxxDais.....

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wow daisy jij bent echt vroeg, als ik niet weg had gemoeten had ik nog in bed gelegen.
    en leuk dat je wagen besteld is. ik had ook geen box erbijgedaan hoor, ze kunnen ook heerlijk op een kleed op de grond, vinden ze vaak prachtig omdat ze dan de wereld vanuit een andere hoek zien

diana, dat klinkt geweldig die echo, ben benieuwd naar de fotos

ik had eerst alleen maar maatje 56, mijn dochter woog ruim 3800 gram bij de geboorte, mijn zoontje woog echter maar 2800 gram dus moest nog snel maatje 50 bijgekocht worden

nou groetjes

Deel Deze Pagina