Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Hier ook al een vroege vogel...
    een uur geleden kon ik al niet meer slapen, hoe frustrerend!
    Je hebt wel gelijk hoor meid, zit eraan te denken om van 't weekend anders naar de dienstdoende huisarts te rijden of misschien toch de VK te bellen...maak me gewoon zo'n zorgen lijkt wel of het gewoon niet meer over gaat!

DOe jij ook een beetje rustig aan met het poetsen?
    Dat is trouwens super schattig de namen op de dekentjes borduren!

Ik ben nog steeds hard aan 't brainstormen over de aankleding van de kamer! We zijn gebeld dat ze het kamertje op 16 mei af komen leveren dus voor die tijd moet het helemaal in orde zijn!
    Heb wel een leuk idee om wand lampjes zelf te gaan maken met roze of paarse stof...klinkt raar maar ziet er echt wel leuk uit!
    wil ook graag nog wat op de muur anders ben ik bang dat het allemaal te wit is..kamertje, muren, vloer....

dikke xxx

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Dacht dat ik vroeg was, hihi...Maar daisy is er ook al....zenuwen misschien voor vandaag?
    Lekker meis, je kutn tenminste nog pc-en e.d.....wij zitten straks in een leeg huis...Lijkt wel of we gaan picknicken, hihi...stoelen mee, waterkoker mee, koffiezetapparaat, stoelen, leesvoer,etc...worden lange uren vrees ik....Hopelijk komen er wel wat mensen, anders zitten we daar wel erg voor l*l, hihi....Maar in t vooruitzich om daarna ff lekker te shoppen!

@Daisy: klinkt mooi de kinderwagen, heb je ook foto's? En een box zou ik ook afwachten, en ze hebben natuurlijk met zn tweeen in jouw buik gezeten en dat was ook lekker knus! Goed idee van de namen op dekentjes, je zou nog in de war raken, hihi....

@Mik: je hebt wel wat meer nodig dan dat hoor! Je krijgt wel kleding, maar tegenwoordig denken ook veel mensen: die krijgen al zoveel voor hun kindje, laten we is wat anders geven...dan krijg je een leuke knuffel of kleding voor waar ze nog in moeten groeien....Ik heb gewoon de lijst van de kraamzorg erbij gepakt en ik heb nu bijna alles...Dus meis, je mag lekker gaan shoppen!
    Op internet staan ook wel lijsten, die lijken veel op elkaar...lastig is dat de we uitgerekent zijn in een periode waarin het gezien ons rare weer, heel warm, maar ook heel fris kan zijn, dus daar heb ik ook weer rekening mee gehouden....Beter te veel dan te weinig denk ik dan maar....Plezier met SHOPPEN!

@Austin: meis, jouw verloskundige kan niet in jouw lichaam kijken en zien hoeveel last je hebt, dat weet jij alleen! Trek zelf aan de bel bij je baas en geef aan wat je klachten zijn. Neem anders is een weekje rust, of vraag of je op therapeutische basis mag werken, dan kun je goed bekijken wat je qua werken wel of niet aan kunt! Want zoals ik jouw berichten lees, gaat het echt niet en dat moet je forceren! Ik vond het ook heel moeilijk, stak al mn energie e.d in mn werk, maar verder bleef alles liggen en deed ik niks meer en dat was niet goed...Je werkt om te leven en je leeft niet om te werken meis! Kies voor jezelf en je meissie! Hoe moeilijk ook! Kunt ook je huisarts inschakelen, kijken wat die we van zegt. Denk je dat je baas t je moeilijk gaat maken dan? Succes meid!

Queenbee en Daisy: DAT ER MAAR VEEL KOPERS MOGEN KOMEN! HEEL VEEL SUCCES VANDAAG!

@Diana: o, wat lekker genieten dan hè! Ben erg benieuwd naar je foto's!

Nou kga ff onze luchpakketjes maken ;)

Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond!

Oja, de banner zegt t nu nog niet, maarre...........25 WEKEN VANDAAG!.........

Liefs

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen Austin! Ook al wakker, hihi...we waren gelijktijdig aan het type! Hoe is t nu met je?

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He meis!

Goedemorgen!
    Ja we zijn er inderdaad vroeg bij!

Veel plezier vandaag met de open dag! ik hoop dat het niet als te zwaar is! maar zoals je al zei daarna lekker shoppen!

Hier gaat het wel, merk alleen wel dat ik er alweer een beetje mee op ben gestaan...
    Mijn baas zal het me absoluut niet moeilijk maken is echt een lieve man en ik ben al 3 weken een meisje in aan 't werken welke mijn werk overneemt tijdens mijn verlof...maar zoals je zei je voelt je er gewoon zo klote bij!
    maar ik kan inderdaad alleen nog maar werken! ik kom thuis en ik ben zo kapot dat ik de rest van de avond op de bank moet liggen van de pijn....

sorry voor mijn vele ego berichten hoor :oops: en bedankt dat jullie allemaal zo bezorgt om me zijn!

xxx

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    GEFELICITEERD!
    wat schiet het opeens op he, ik zie al die banners zo voorbij komen en denk steeds wow die is al ver en dan kijk ik naar die van mezelf en dan denk ik wow we gaan echt hard met z'n allen :D

niet zo heel lang meer en dan hebben we allemaal onze kleine engel(tjes) in onze armen!

xxx

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen allemaal:

Daisy, idd, ik had zoveel zin in om te werken, dus ging ik gewoon sorteren en lekker afleiding geen zorgen in me kop! Haha!

Noura: Precies, daarom heb ik ook niet gedaan om flat aan te houden, ik wil geen problemen mee hebben.

Austin: Tjeetje, geef nou aan de baas door dat je niet zoveel meer kan, ik heb ook gezegd hoor, gewoon doen! Niet bang zijn hoor meis, maar is jouw keuze he maar als ik je was zou ik aan mezelf en baby denken.

Diana: Super dat goed ging met 3D, heerlijk he! Jeroen wil toch wel 3D doen, ik ga ff kijken op internet enzovoort ;) En gefeliciteerd met 25 weken :whistle: !

Daisy: Wow dat je Duowagen heb gekocht, nou veel plezier he meis!

Esprit: Hoera, 25 weken :whistle: ! En succes vandaag he meis!

Gisteren wezen gourmetten bij mijn vriendin met groep vriendenkring, het was gezellig joh! Na eten had ik beetje harde buiken, dat heb ik wel vaker net het eten. Irritant hoor!

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen schoonheid!

Leuk leuk 3D ben benieuwd meissie!
    lekker hoor gourmetten, wel zeker zijn dat al je "vleesjes" goed gaar zijn he? vind dat soms zo moeilijk om te bepalen.
    En harde buiken na 't eten is inderdaad er irritant!

xxx

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,
    begin volgens mij een beetje last te krijgen van nesteldrang......heel gek want ik ben niet zo een huishoudster.
    ben lekker op aan het ruimen en aan het stofzuigen.
    Wij gaan het hele, wat je in huis moet hebben voordat de baby er is lijstje, kopen bij de mamamazzeldagen bij prenetal aan het eind van de maand. Dus dan gaan we helemaal los.

groetjes petra

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Austin: jaaaaaaaa, schoonheidje! Hihi!

Ja, Jeroen wil zo graag, dus moet ik ff informeren, hihi!

Ja, ik heb extra opgelet of vlees gaar zijn enzovoort ;) Is idd moeilijk en ik vind zo lastig! Maar tsja, wat wil je dan? Hihi!

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ petra dat is inderdaad een goed plan meis het is allemaal al duur genoeg!

@ linka gourmetten....heb er nu helemaal zin in gekregen!

xxx

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    hihihihihi ;)

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @ Austin, inderdaad dat bijlezen is altijd een heel gedoe. Maar vind het wel leuk om veel te reageren. Dus doe telkens maar weer goed mijn best.
    Doe maar rustig aan hoor. En ga maar eens goed praten met je werkgever. Goed voor jezelf zorgen!

@ Daisy, klinkt heel gaaf al jullie uitgezochte spullen. Wat is dat toch leuk om te doen he!
    Succes met de kijkers, hopelijk komen er veel en worden het ook kopers ;)

@ Queenbee, ook voor jou hoop ik ok veel kopers

Ik heb een paar setjes kleding in de kast hangen. 3 setjes maat 50 en ook 3 setjes maat 56. Verder koop ik niet zo heel veel. Wij willen namelijk nog niet weten wat het wordt, dus zodra de kleine er is kan er meer specifieke kleding gehaald worden. Vandaar dat ik niet zo heel veel unisex in huis haal!

@esprit, in een leeg huis ook echt niet leuk zeg. Maar voor een goed doel. En daarna lekker shoppen!

@Diana, super zo'n 3D. Ik zou ook wel willen, maar vind het ook wel erg duur. Dus twijfel nog heel erg!

@Linka, heerlijk gourmetten! Dat vind ik ook altijd erg lekker. Goed licht erbij, dan weet ik zeker dat het gaar is haha. En harde buiken, bah wat vervelend zeg

@Petra, nesteldrang, nu al haha. Dan glimt je huisje mooi de komende tijd. Maar ik ken dat wel. Ikben ook niet zo'n huishoudster, maar de laatste weken hou ik meer van geordenend haha.
    En lekker joh shoppen bij de mamamazzeldagen

WIe gaan er nog meer naar de mamamazzeldagen? Ik heb niet zo heel veel nodig meer eigenlijk. Maar ga natuurlijk wel eventjes.
    Woensdagavond wil ik ook graag. Wil zo graag een mooi bellphoto laten maken. Had ook al geinformeerd bij fotografen. Maar wij hebben ook infobijeenkomst over de bevalling en de kraamzorg. Dus wordt allemaal een beetje krap ben ik bang voor.

Ik lees zoveel over harde buiken, rugpijn enzovoort. En ik voel me eigenlijk beter dan ooit! Laat ik niet te hard juichen, maar ik heb me in mijn zwangerschap nog niet zo goed gevoeld als de laatste 2/3 weken.
    Wel heb ik met tillen ofzo soms een pijnscheut in mijn rug, maar dat gaat naar even goed lopen gelijk weer over. En ben niet meer zo moe als wat ik was in het begin. Ja een dagje shoppen kan ik niet meer. Maar dat heb ik er graag voor over!
    Ik geniet nu dus echt met volle teugen!

Een hele fijne dag vandaag!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@austin: doe het rustig aan meid, ik begrijp dat het vervelend is om aan te moeten geven op je werk dat het niet gaat, maar wel doen hoor!

@daisy: wat leuk dat de kinderwagen besteld is! succes vandaag met de kijkers! :D

@diana: wat fijn dat je zo genoten hebt bij de 3D echo! :D wij mogen over 4,5 week, ik kan niet wachten! ;)

@petra: veel plezier met poetsen! :) ik heb er op sommige dagen ook last van! ;)

@esprit: 25 weken! gefeliciteerd! :whistle:

liefs rebbel

14. Niet meer actief

daisy, queenbee en esprit,:
    veel succes vandaag met jullie huis, hopenlijk wordt het vandaag verkocht!
    misschien ben ik iemand vergeten die ook een huis in de verkoop heeft maar dan bij deze iedereen die vandaag open dag heeft of kopers over de vloer krijgt : veel succes allemaal!

esprit gefeliciteerd vandaag 25 weken :) gaat toch snel he!
    Ga vandaag gordijnen uitzoeken voor op de babykamer, en nog wat andere spulletjes kopen. :)

Heb vanacht slecht geslapen, heb een hele enge droom gehad en stom maar die blijft nu steeds in mijn hoofd zitten, meestal ben je een droom kwijt als je wakker wordt maar nu dus niet en dat maakt me zo bang.
    :( :(

15. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    He meiden,

Ik zie dat iedereen al weer hele verhalen getypt heeft. Het is echt moeilijk bij te houden als je niet steeds op tijd mee leest. Ik ben bij sommigen echt de draad kwijt.

Ik wou even laten weten dat ik online een aantal schattige kleertjes voor ons beebje heb gekocht. Echt helemaal te gek. Ik had het de volgende dag al in huis en het was ook nog mooier dan het er uit zag op de site. Echt de moeite waard! :D

Ik ga zo eerst even de laatste boodschapjes doen, dan ben ik daar voor vandaag weer lekker vanaf. Vervolgens ga ik beginnen met het behang in de babykamer. Het oude behang wel te verstaan. Dat moet er eerst nog af. Volgende week gaan mijn vriend en mijn moeder behangen en laminaat leggen op het kamertje. En op 9 mei komt ons kamertje en de rest van de spullen die we besteld hebben. Ik heb er zo ontzettend veel zin in. Kan echt niet wachten. Het is net of alles dan ineens veel werkelijker wordt. En dan kan ik ook mooi beginnen met alles een plekje te geven. Ik zit er gewoon zo naar uit te kijken. Is dit gek of zijn er nog meer van jullie die daar ook zo naar uit hebben zitten kijken?

Ik wens iedereen een heel goed weekend toe en rust lekker een beetje uit. En maak natuurlijk ontzettend veel plezier ondanks dat je een beetje om jezelf en je beebje moet denken!

xxxies Gea

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Aloha meiden,

tsja hier ben ik weer ;)
    Ik ben er helemaal klaar voor,laat maar komen!
    Zou er iemand zo lief willen zijn en mij ff koffie komne brengen? :)
    Zal je altijd zien,nu ik geen koffiezetapparaat meer hier heb,heb ik vreselijk veel zin in koffie....

Hebben er nog meer dames last van vocht vasthouden?
    Mijn enkels zijn me toch een partij dik,al een een paar dagen het trekt niet meer weg :(
    Begint dat nu al en het is nog niet eens zomer :(

@Austin,doe dat maar meis,bel maar en zeg dat je je gewoon veel zorgen maakt en dat het al een paar dagen aanhoudt!
    Heb je alles verder wit op het kamertje?
    Wij hebben meubeltjes wit,3 wanden en 1 wand roze,donkere laminaatvloer en we willen dus zo'n roze klamboe maar dat zien we wel als alles staat!
    Misschien zijn stickers ook iets voor jullie?
    Wij hebben nu stickers van Disney,met prinsesjes,zo schattig...
    Laat je ff weten als je gebeld hebt?

@Esprit,gefeliciteerd met je 25 weken! \:D/
    Ik heb geen foto's van de kinderwagen,komt nog wel als ie binnen is ;)
    We hebben wel een box besteld he maar geen tweelingenbox 8)
    Jullie ook heel veel succes en verkopen die hap!
    En veel shopplezier vandaag :D

@Linka,lekker toch ff die zorgen van je af te zetten?
    Enne lekker hoor gourmetten,vind het alleen jammer dat je geen rood vlees mag en dat is juist het lekkerst vind ik....

@Petra,lekker toch,maar misschien komt het ok een beetje door het mooie weer?
    Zal wel heel druk zijn bij de mamamazzeldagen maar scheelt wel veel :thumup:

@Alieke,dat is zeker weten errug leuk om te doen,ze hebben ook zulke mooie dingetjes allemaal..
    Fijn dat jij je zo goed voelt meid,moet je ech van genieten hoor..

@Rebecca,ja dat heb je met sommige dromen,echt niet leuk!
    Veel plezier vandaag met uitzoeken!

@Gea,helemaal niet raar hoor dat je er zo naar uitkijkt,ik doe dat ook,heb er helemaal zin in!
    Wij moeten alleen nog langer wachten,ons kamertje komt pas 30 mei...
    Veel plezier vandaag!

Nou nog 10min,ben best een beetje zenuwachtig,hihi..

17. Niet meer actief

zal voor je duimen daisy dat het vandaag verkocht wordt!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik duim ook mee daisy!

en rebecca: fijn dat alles goed is meid! kan me voorstellen dat je even geschrokken bent!

liefs rebbel

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je meiden,

gaat net hier 2x de bel en ik hoor iemand hallo zeggen en er komt niemand naar boven :confused:
    Very weird!

20. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Daisy, ik wil je wel koffie komen brengen maar dan moet je wel ff geduld hebben!

Verder iedereen met een open huis heel veel succes! Ik zal voor jullie duimen.

Linka helemaal super dat alles goed was met jullie meissie.

En voor de rest kan ik me eigenlijk alleen nog de blauwe billen van Esprit herinneren :(

Afgelopen week weer bij de verloskundige geweest en hij/zij doet het keurig. Ik moet hem nu al wel elke dag voelen en dat vind ik best een beetje eng.

Verder afgelopen donderdag een pretecho gehad. Wat geweldig! Ontzettend mooi om je kindje op die manier te kunnen zien. De kleine ligt twee weken voor op schema, dus dat gaat lekker. En verder ligt ie met z'n bips naar beneden en met zijn voetjes naast z'n oren, helemaal dubbelgevouwen haha. Over 4 weken gaan we nog een keertje :D

Aanstaande week kunnen we de babykamer ophalen. Kan niet wachten om alles lekker een plekje te kunnen geven!

Allemaal een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer!

Deel Deze Pagina