Ik ga zo shoppen met mijn meiden! Ze moeten nieuwe zomerjassen hebben, maar we gaan natuurlijk ook even voor ons kleine meisie iets kopen. Ze zijn nu nog even lekker in de tuin aan het spelen. Iedereeen die met opendag van het huis bezig is: succes, en hopen dat de boel nou eens verkocht wordt. Austin: als je het niet vertrouwd: BELLEN! Moniki: twee weken voor op schema dat is veel! Fijn weekend allemaal.
Ja nogal ja, ik schrok er ook een beetje van, maar heb toch liever dat ie voor dan achter loopt. Ben benieuwd over 4 weken, of ie dan nog zover voor op schema ligt (hij/zij kon wel haast hebben )
ahh Dais, nu voel ik me schuldig, hihi. Ik moet het wel op de fiets brengen aangezien mn man de auto mee heeft en dan wordt het wel volgend jaar kerst geloof ik
Nee dat wil ik niet op mn geweten hebben hoor meis dat je zo lang op de fiets zit,en bevallen dan? Hahahahah... Toch bedankt!
dat wordt wat lastig inderdaad, haha Ik hoop dat je toch snel nog een bakkie krijgt op 1 of andere manier!
Ja nog een uurtje hier zitten wachten en dan komt mn schattie mij halen en gaan we naar ons andere huis koffie drinken,jammie... Er zijn al 2 kandidaten geweest,de laatste vonden het te klein,jammer! Ik heb net gegeten en zit nu met een zak Magic Mix van Red Band voor mn neus,dat gaat niet goed....
een uurtje is nog te overzien en aangezien je je alweer vermaakt met de Magic Mix moet dat vol te houden zijn, toch? Jammer dat ze het te klein vonden meis! Was/waren de eersten wel enthousiast? Zo, ik ga me effies inzetten voor een goed doel ('k loop voor de hartstichting), tot later!
De eerste waren wel positief en wat denk je,ik ken dat grietje ook toevallig! Maar weet je er staan hier zoveel appartementen te koop is niet normaal,dus voor de koopers ook moeilijk tuurlijk,e zien er zoveel.. Hey maar goed dat jij je inzet voor goede doelen joh,welke als ik vragen mag? Succers he en tot straks!
Wow, lekker ochtendje winkelen! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb leuke roze kleren en paar spulletjes enzovoort voor baby! Heerlijk! En 2 jurkjes voor Myrna! Ja voor baby heb ik dus handdoekje, speentje, klamboe, kleertjes van Hennes en Maurits en leuke zachte leren roze schoentje, hihihi! Jurkje ook enzovoort! Heb onwijs zin in! Voor mij leuke joggingbroek zwarte voor thuis, lekker hoor! en bij Prenatal paar dingen gekocht. En voor Myrna ook roze klamboe, zelfde als bij baby! Heb gewoon bij Xenos gekocht, vind ik zo leuk!
@Linka,wat leuk zeg! Myrna ook weer helemaal happy! Goede tip,ik wil nl ook een roze klamboe en zal ook ns bij Xenos gaan kijken. Enne dat fluiten was omdat ik me verveelde,was het maar zo'n feest dat het verkocht was... Nog 20 minuten,ik ga mn schattie vast bellen dattie me zo komt halen
Arme Daisy! Snap ik het dat je zo zich verveelde Ja, klamboe bij Xenos, met strikjes! Voor 2 personen stond op de vakje, kan je ook voor 1 persoon kopen, maar in Dorp hadden ze niet voor roze, dus heb ik maar voor 2 personen meegenomen, dat kan het nog wel hoor, hihihi! Voor jou ook zo handig hoor, 2 ledikantje naast elkaar en dan 1 klamboe! Leuuuukkkkkk zie al voor me !
Jaa Linka,dat was ook de bedoeling,2 bedjes en 1 klamboe,we hadden er gister 1 gezien en die was 85 dat scheelt nogal joh! Ben ook reuze benieuwd naar jullie kamertje hoor,maak je wel foto's als het klaar is? Bij ons duurt het nog wel ff MAAR als het kamertje klaar is maak ik ook een foto
Natuurlijk ga ik foto's maken als ie klaar is! Hihi! Ja, scheelt de geld he? Groot verschil! Daarom heb ik ff gekeken bij Xenos, ik weet dat ze daar altijd klamboe hebben! Ik hoef niet zo overdreven zijn hoor Haha!
Nee ik ook niet hoor maar aan zoiets denk ik dan vaak niet,stom he! Scheelt echt veel jaa! Nou ik ben er weg van,mn schonnvader komt me halen en dan ga ik een lekkere pot koffie zetten,heb ik wel verdiend,hahah... Ben benieuwd hoe het met de andere dames is verlopen,ik hoop beter dan bij mij Laterss...
Hai! Ik hoop dat de open dagen ervoor zorgen dat jullie huisjes verkocht worden. En verder die verhalen over het shoppen, heerlijk! Je kunt mij beter weghouden bij winkels waar ze eventueel babyspullen zouden kunnen verkopen! Net weer druk geweest in huis en alles weer lekker klaar. Verder geen afspraken voor het weekend, ook heerlijk! Vanmorgen zo gelachen om mijn zusje. Ze wilde ons mannetje ook wel eens voelen schoppen. (Nu moet ik eerst even vertellen dat hij gisteravond zo hard schopte dat ik er van schrok) Dus ik leg haar handen op mijn buik waar ik hem op dat moment voel, het duurde even maar ze kreeg toch een flinke schop , echt heel hard. Ik zag haar gezicht betrekken en ze sprong zo een paar meter achteruit, we kwamen niet meer bij van het lachen! Zo grappig! Ze heeft hem dus echt gevoeld! Ik ga mijn mannetje nog even helpen die is de schuur aan het opruimen, ook last van nestdrang ?!?! Fijn weekend! Liefs, Puck