Wat gebeuren er allemaal leuke dingen hier. Shoppen (ja super, hou mij ook maar weg bij al die leuke winkels hoor), kindjes voelen (geweldig iedere dag weer, wat zzal ik dat missen straks) een prachtige 3D echo van Austin (daar verheug ik me ook op, nog 11 dagjes) . Linka, ik wist nog niet dat je een (weer) meisje kreeg. Fijn dat het met ons allen zo goed gaat! Inclusief moi! Hopen dat die huisjes verkocht worden op dubbele lasten zit je nu niet te wachten natuurlijk. Ik heb de laatste dagen niet veel meer gekocht. Ik heb wel onwijs leuke Puma gympies gehad met kruipzooltjes, echt heel leuk. En....mijn paard is weg, hij staat op de wei 45 minuten rijden hier vandaan. Ik heb hem donderdag weggebracht en haal hem 1 oktober weer op, errug wennen, ik ben mijn 'loopje' overdag kwijt. Nou meiden, fijn weekend allemaal, en tot snel weer! Liefs van mij
ik heb een foto geplaatst van de babykamer tot nu toe in mijn album! Vind het zo vreselijk gaaf worden, ben er helemaal trots op. Moet vandaag nog maar 99 dagen, hihi, is aftellen geblazen, heb me namelijk voorgenomen om op de uitgerekende datum te bevallen haha.
@ alieke goed om te horen dat je je zo goed voelt! @ rebecca dat is vervelend, had juist verwacht na het goede nieuws van gisteren dat je perfect geslapen zou hebben! @ gea ja meis ik heb dat ook, super dat je lekker aan het kamertje kan beginnen en inderdaad dan krijgt het echt allemaal vorm ons kamertje komt op 16 mei binnen! @ daisy wat is je adres? dan kom ik ff langs met een thermoskannetje! @ daisy ja alles is wit....badje, bedje, commode, kast, vloer, muur, raamkozijn....dus moet er een leuke kleur bij! ik dacht misschien roze of paars ofzo? heb vanmorgen gezocht op een leuke roze quilt echt heel leuk ga ik samen met een vriendin maken wij hebben allebei naailessen gehad! ik hoop dat jullie eerste kijkers het appartement kopen meis! @ moniki goed om te horen dat je echo zo goed was! ga je nog foto's plaatsen? en veel plezier met de voorbereidingen voor het kamertje! @ passiepaard is vast wel ff wennen dat je nu niet meer kunt rijden? ook bijna 3D echo leuk hoor! vond het zo bijzonder! alleen door de placenta bij ons leek het net of ze een blauw oog had hahahhaa! @ Miranda shop ze meis! leuk hoor! zou ook wel willen shoppen! heb zojuist de VK gebeld dat het echt niet meer ging ze heeft me gezegt dat ik volgende week niet mag gaan werken en dat ik meteen naar de huisartsenpost moet gaan om urine weg te brengen om te controleren op misschien weer een blaasontsteking! verders moet ik maandag meteen ff kijken en gaat ze het een en ander onderzoeken! nu maar kijken hoe het gaat na aankomende week! xxx
Heey dames! Ben net weer thuis dus wilde jullie ff informeren over ons open huis vandaag.... niks nada noppes... niet 1 kijker gehad.... best wel boel jammer... Nu maar hopen dat onze kijker van vorige week snel van zich laat horen, hopenlijk dan wel met goed nieuws... Nou, ga nu ff een wasje doen en dan doe ik helemaal niks meer vandaag.. Tot snel! Xx
petrabr ik ga ook los hoor met de mama mazzel dagen! hihihihih joepie . ik ga ALLES kopen hihihihiihihih vandaag een productieve dag gehad meiden vijf kozijnen en vier deuren geschilderd. heerlijk schiet lekker op. de stucadoor komt volgende week de hele boel af maken., lekker de muren spachteputzen . gr kim
hey meiden. daar was ik weer. ik heb vanacht beter geslapen.dus ben erg blij. hebben het daarna druk gehad.heb eerst een kleding was gedaan.en toen zijn we onze ouder schuur naar het grofuil gaan brengene.en toen zijn we ringen gaan passen.en we zijn er uit.en hebben ze besteld. Daar na moetsten we door naar een verjaardag.dus erg druk.nu net thuis en moet zo weer werg.blheeee. maar ja. morgen weer rusten. @ de meisen die vandaag open dag hebben gehad.hoe was het. doe morgen weer even op iedereen reageren. liefss sabrina
ik weet niet wanneer en waar jij gaat maar als ik later ga dan jij MOET je echt wat laten liggen hoor! en ach wat moet je met 50 kinderwagens 8)
@ Austin, goed dat je hebt gebeld zeg! @Daisy, hoop dat de eerste kijkers kopers gaan worden @queenbee, wat balen zeg. Helemaal niets. Alle hoop op de kijkers van afgelopen week! @petra, wat een ontzettend mooi kamertje. Die van mij is ook klaar. Ga morgen even foto's maken! @Passiepaard/buddie Zal wel wennen worden zeg, je paardje weg. Maar gelukkig weet je dat ie 1 oktober weer terug komt. @ Sabrina, druk druk druk. Soms heb je van die dagen he! Morgen wel je rust nemen hoor! Ik ben vandaag even naar de kapper geweest. En even shoppen met mijn mam. Dit keer geen babyzaak gezien. Ik moet daar ook niet komen, komnooit met lege handen buiten haha. Ik vind alles mooi. Ik heb even de afstreeplijst gepakt en ik heb alles op 3 flanellen luiers na. Die staan nog bij op de lijst die ik heb. Verder nog 1 thermometer erbij en een paar rompertjes zonder mouw. Van de rest heb ik alles meer dan genoeg haha
Jaaaaaaa, we hebben weer een bod gehad! Nog niet genoeg, maar zo komen we wel dichterbij! De stiekemerds kwamen vandaag kijken, deden net of ze het nog niet hadden gezien, maar waren dus woensdagavond al wezen kijken! We kwamen ze vanmiddag weer tegen bij de makelaar, ze werden tomaatjes, hihi....Nou mogen zij een weekendje zweten, maandag brengen we ons tegenbod uit...Heb er wel een goed gevoel van, we schieten er wel een beetje bij in, maar we zijn t huisje liever kwijt, dus hebben geen keus..... Dat waren ook de enige kijkers vandaag, pfff wat duurden die 3 uur lang zeg! Dus bij jullie staat ook al zoveel te koop Daisy? Hier binnen een straal van 5km al 38 huizen, nie normaal meer....Hopelijk is t eerste stel degene die een bod uitbrengen! We duimen hoor! Jammer Queenbee, dat er geen kijkers waren vandaag, valt toch telkens weer tegen hè! Maar je huisje nu wel weer mooi schoon en dat is wel weer fijn..... @Austin: meis, knap van je dat je actie hebt ondernomen! Doe t maar lekker rustig aan! Denk veel aan je (gek hè, kennen elkaar verders helemaal niet, maar leef met je mee!), succes maandag! Laat je maar lekker door je ventje in de watten leggen! @Miranda: Nog geslaagd? Met boedelbak thuis moeten komen? Wij zijn vanmiddag nog even naar Zwolle geweest, wat viel t tegen bij de miss Etam zeg! Nog wel 3 shirtjes gekocht, maar had er meer van verwacht! Bij de V&D ook nog ff voor de kleine geshopt...mn vriend zag een hele grote knuffelgiraffe, wit met blauw en lime-groen, echt heel lief en een meter hoog...Maar ja als t meissie wordt vind ik t weer niet zo mooi....Dus maar een kleine knuffel meegenomen, ook erg schattig! En natuurlijk nog weer een pakje en sokjes en superlieve gymschoentjes...verslavend hoor, hihi! Wilde nog meer schrijven maar ben t al weer kwijt........ Ik ga lekker op de bank...Fijne avond meiden! Liefs
heey meiden! Ben nu even bij mijn ouders dus dacht ga even hier kijken haha Vandaag niet zoveel gedaan beetje boodschappen en even naar prenatal geweest voor de rest nog wat plantjes gekocht voor de tuin.. Maar ben der wel moe van haha Voor de rest ben ik heel happy kan niet wachte totdat ons mannetje er is Had vandaag buikband om met de tekst : uitgerekend in augustus Zei een jongen tegen mij: is dat echt serieus of heb je het gewoon om omdat je het leuk vind echt heel vreemd terwijl ik al een flinke buik heb Zal mijn mannetje vanavond een foto laten maken dan plaats ik die vanavond en anders morgen even Groetjes
hihihihih kinderwagen heb ik al bugaboo doet toch niet mee met de mama mazzel dagen whahahahahaha en jij gaat toch niet naar beverwijk? dus je zal van mij geen last hebben hoor! ik koop ALLES HIHIHIHIHHAHAHAHAHAIHIHIHIH
Hoi, @Puck wat leuk dat je zusje jullie kindje heeft gevoeld joh! @Passiepaard,hey!Fijn om te lezen dat het goed met je gaat meid! @Petra,wat een mooie kamer zeg,wow! @Austin,leek me wel gezelli hoor Heel goed dat je gebeld meis,ben trots op je! Rustig aan doen en ik hoop dat je snel wat meer weet! Ik denk dat het wel heel mooi is met roze of paars kan allebei. Mooie klamboe's te koop bij Xenos,misschien ook iets voor jullie? @QueenBee,hehe wat jammer nou meis! Ik hoop dat jullie snel iets meer horen! Spannend! @Mik,Hey Buddy! Je bent lekker bezig geweest zeg,petje af! Wanneer ga je naar Prenetal?Woensdagaaf? @Binna,super meid dat jullie eruit zijn over de ringen,ben heel benieuwd! Begint op te schieten nu jullie trouwdag!Spannend! @Alieke,knap hoor! Ik kan nog niet veel afstrepen,moet nog veel gan shoppen @Esprit,en en? Mijn schatje heeft de zolder klaar,jippie! We gaan ff eten en dan ga ik douchen en dan naar mn schoonouders toe,gezelli! een nadeel,ben nu alweer moe... xxxDais...
hihih nee daisy ik ga donderdagmiddag naar de prenetal ik denk dat het woensdag heel erg druk word dus wij gaan rond etenstijd dan is het het rustigst denk ik al zeiden ze bij de prenetal in beverwijk dat het wel meeviel over het algemeen hoor.ze zei alleen dat als je dingen meteen wilt hebben je beter vroeger kan komen omdat het er anders misschien niet meer is en ze het dan moeten bestellen maar dan krijg je de korting evengoed dus...................... gr kim
jammer dat de huisjes nog niet verkocht zijn, ik hoop voor jullie dat het echt snel gebeurd dan is dat toch weer een zorg minder hé, want dubbele lasten zit je nu natuurlijk ook niet op te wachten! heb vanmiddag veel geld uitgegeven echt niet normaal, heb een wii gekocht met een paar spelletjes enz. gordijnen wezen kijken, pfffff moeilijk je ziet zo'n klein stukje maar dan weet ik niet of het in de kamer zal staan, heb gelukkig verschillende stukken mee naar huis gekregen zodat we morgen eens op het gemakje kunnen kijken wat er mooi staat. babytje is weer omgedraaid hoor, hij/zij had in de gaten dat ik het toch niet zo leuk vond, want vanmorgen voelde ik weer harde schoppen en zag mijn buik weer lekker bewegen alsof hij/zij wilde laten weten ik ben er nog hoor alles gaat goed met me , toch een prettiger gevoel hoor. maar dat voel je wel zeg als je een hele middag in de stad gelopen hebt, onder in mijn buik deed het zo'n pijn dat ik moeite mee lopen had moest af en toe gaan zitten en als ik dan weer overeind kwam trok het heel erg onderin.
@ Queenbee wat rottig dat er niemand is komen kijken! hoop dat jullie huis snel is verkocht! @ mik wow jij bent productief geweest! let je wel een beetje op jezelf? @ alieke ja ja die winkels zijn funest je zou je helemaal blut kopen hahaha! @ Esprit laat ze maar lekker zweten, wel een lekker gevoel dat ze het zo graag willen! en ik wilde even zeggen dat ik het super super lief van je vind dat je zo aan me denkt! xxx @ schatje wat een rare vraag zeg! je kan toch duidelijk zien dat je zwanger bent! ben trouwens benieuwd naar je nieuwe buikfoto! @ daisy we hebben van mijn schoonmoeder een klamboe gehad, alweer wit.....maar zit wel te denken om er iets van versieringen op aan te brengen! ik ga echt flink naaien om de kamer op te leuken en lekker uniek natuurlijk! Zou jullie graag een x ontmoeten! kan niet wachten tot we een x met z'n allen samenkomen! @ rebecca doe je wel rustig aan meis! super fijn dat je beepje laat weten dat mama zich geen zorgen hoeft te maken! Lig hier op de bank...lijkt er alleen niet beter op te worden...we wachten maar af! heb mijn urine nog naar de huisartsenpost gebracht maar geen blaasontsteking gelukkig! xxx
ja ja hihjihihihihi austin ik let echt wel op mijzelf hoor meissie!ik beloof het. ik schilder wel maar het schilderen is niet zo heel veel werk hor gr kim